Oh wat leuk, ik ken Catherine al heel lang, Magick dr papa Storm ken ik ook goed en Magick heb ik altijd een bijzondere hond gevonden. Ik heb nog overwogen haar te adopteren, maar mijn roedel was niet de juiste plek voor haar. Ik ben heel blij dat ze een goed huis gevonden heeft nu.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:25 schreef Patapon het volgende:
[..]
Ik ken het nieuwe vrouwtje van Magick, en die lijkt een beetje op Chico vandaar dat ik dat dacht.
Erg slecht....slaapt heel veel, kan niet meer zo goed lopen en heeft hulp nodig bij het opstaan. Dinsdag moeten de Coons voor hun APK en dan gaan we met de DA overleggen om hem in te laten slapen.....quote:
Leuk is dat om te zien hè?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:37 schreef oh-oh het volgende:
Hier is de ouwe bok ook nog steeds dik de baas over de drie jonkies
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:56 schreef Patapon het volgende:
Mijn dochter wil er erg graag bij zijn en die kan niet eerder.
Tis haar broer, toen ze 7 was wilde ze een broertje. Ik was toen alleenstaande moeder en heb me eruit weten te bluffen door te zeggen een hondje of een broertje. Gelukkig koos ze een hondje die ze vanaf toen broer heeft genoemd.
Nu hebben nog een week om hem te knuffelen en te verwennen....(god wat moeilijk, daar komen de tranen weer...)
kat van 18,5quote:Op maandag 17 december 2012 19:05 schreef Panthera1984 het volgende:
Veel drinken, slechte vacht en veel spugen kunnen symptomen zijn van slecht functionerende nieren. Kan met urine getest worden geloof ik. Als je even belt hoef je misschien niet met 'oude heer' (kat of hond?) naar de dierenarts maar kan een bekertje urine misschien al aangeven of dat het is.
Als het nierfalen is dan gewoon aan het nierdieet en de fortekor/benakor. Krijgt hier mijn oudste poes Emily ook (ruim, 17,5) en daar doet ze het fantastisch op. Andere katten met nierfalen die ik gehad heb knapten ook helemaal er van op, niet meer misselijk en de eetlust komt weer terug, echt een aanrader om ze het leven aangenamer te maken. Tickel van ruim 14 eet ook gewoon mee van het nierdietvoer, is prima als ze wat ouder worden en Conchita de chihuahua van ruim 12,5 zit er al jaren aan(dieet en fortekor/benacor) omdat haar nierwaarden iets te hoog waren, nu heeft ze een hartruisje en het werkt ook meteen om haar hart te ontzien. Gewoon grootverpakking hier, even wat duurder maar per tablet een stuk goedkoper.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:56 schreef Ole het volgende:
Donderdag naar de dierenarts. Even laten checken. En misschien kan hij/zij hem wel een vitaminepreparaat geven of zo
ook hier, Sonic de kat van 18 is onze pup Cooper (een Samoyed van 6 manden) aan alle kanten de baas en loopt langs Cooper met een houding van "wat moet je nu blaag, ik heb in mijn 18 jaar met wilde katten, opossums en haviken gevochten dus kom maar op....)quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:37 schreef oh-oh het volgende:
Hier is de ouwe bok ook nog steeds dik de baas over de drie jonkies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |