quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:29 schreef trovey het volgende:
Bearke is vorige week donderdag, nadat de dierenarts er 100% van overtuigd was dat het FIP was (door het vocht in de buik wat stroperig was in samenhang met alle gevonden bloedwaarden), meteen ingeslapen. Hij lag rustig in zijn meegebrachte slaapmandje te spinnen toen de dierenarts achter hem staande de dodelijke injectie gaf en is, terwijl ik hem aaide en hij me aankeek, weggezakt tot hij nooit meer wakker zou worden. De volgende morgen hebben we hem naar het dierencrematorium gebracht waar we hem aan het einde van de week weer gaan ophalen. Hij is 12 jaar en iets meer dan 3 maanden oud geworden.![]()
Lijkt me een boefje.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:24 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bellefleur, wordt over een paar weken 18
Veel sterkte trovey.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:29 schreef trovey het volgende:
Bearke is vorige week donderdag ingeslapen. Hij is 12 jaar en iets meer dan 3 maanden oud geworden.![]()
Hugsquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:29 schreef trovey het volgende:
Bearke is vorige week donderdag, nadat de dierenarts er 100% van overtuigd was dat het FIP was (door het vocht in de buik wat stroperig was in samenhang met alle gevonden bloedwaarden), meteen ingeslapen. Hij lag rustig in zijn meegebrachte slaapmandje te spinnen toen de dierenarts achter hem staande de dodelijke injectie gaf en is, terwijl ik hem aaide en hij me aankeek, weggezakt tot hij nooit meer wakker zou worden. De volgende morgen hebben we hem naar het dierencrematorium gebracht waar we hem aan het einde van de week weer gaan ophalen. Hij is 12 jaar en iets meer dan 3 maanden oud geworden.![]()
Sterkte trovey.....quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:29 schreef trovey het volgende:
Nog veel sterkte Trovey,quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:29 schreef trovey het volgende:
Bedanktquote:
Bedanktquote:Op donderdag 14 juli 2011 10:48 schreef ausweiss het volgende:
[..]
Nog veel sterkte Trovey,
Had denk over je bericht heen gelezen.
Bedankt voor je tips op mijn bericht.
Typisch een ""oude katten" koppie.quote:Op donderdag 28 juli 2011 03:43 schreef Ole het volgende:
Hier zie je ook dat ie echt grooooot is
[ afbeelding ]
Wat leuk dat ie er nog is!, en hoe!.... Greys x!quote:Op zondag 31 juli 2011 01:16 schreef Greys het volgende:
15
En het was een slakkentempo-'sprintje', maar de oren wapperden
Foto gemaakt door user Multiply.
[ afbeelding ]
Boh! Buzzzzzerd! Long time!quote:Op zondag 31 juli 2011 01:22 schreef DaBuzzzzz het volgende:
[..]
Wat leuk dat ie er nog is!, en hoe!.... Greys x!
Op naar de 19quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:24 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bellefleur, wordt over een paar weken 18
Japie van bijna 18 eet zijn buikje weer rond sinds de kleintjes er zijnquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:07 schreef borisz het volgende:
[..]
Op naar de 19. Ze is wel langzaam aan het afvallen, maar verder werkt alles nog en eet en drinkt ze normaal. Ik denk wel dat de kans klein is dat ze 2013 haalt.
Wat een leukerdquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:04 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Onze oude dame wordt dit jaar 13.
Ze slaapt vooral veel en lijkt soms een beetje stijf als ze lang heeft gelegen. Maar verder lijkt ze nog prima in orde
[ afbeelding ]
Aaaaah wat een leukerd!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:04 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Onze oude dame wordt dit jaar 13.
Ze slaapt vooral veel en lijkt soms een beetje stijf als ze lang heeft gelegen. Maar verder lijkt ze nog prima in orde
[ afbeelding ]
Hebben jullie hem ook al bijna 18 jaar dus? Lijkt me zo bijzonder.. om zo'n groot deel van je eigen leven mee te maken met een huisdier.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:53 schreef Ole het volgende:
[..]
Japie van bijna 18 eet zijn buikje weer rond sinds de kleintjes er zijnen hij is er veel actiever door geworden. We gaan hier nog steeds voor de 20+ hoor!
quote:Op maandag 23 juli 2012 19:39 schreef Garbageman het volgende:
Mijn vriendin heeft van dit 10 jaar oude één oogige monster gisteren een muisje gekregen
[ afbeelding ]
Die hondenshow...was dat toevallig de Catherinedag?quote:Op maandag 23 juli 2012 17:20 schreef oh-oh het volgende:
Naar is dat he![]()
Chico gaat juist weer goed, het goede weer doet wonderen.
Hij huppelt en speelt en eet goed en slaapt lekker en is ook niet meer stram.
Wel heel mager, maar hij eet echt prima, en poept en plast ook goed ( en nog steeds zindelijk ook).
We waren gisteren op een soort van hondenshow, en de jongste aanwezige hond was een nakomeling van Chico![]()
Chico is de vader van Jacky, die weer de moeder is van Gizmo, die de moeder is van Sheila, die weer de moeder is van de pup.
Dat is toch best bijzonder he![]()
Kijk ze samen:
[ afbeelding ]
Morgen is Chico alweer 14.5![]()
![]()
Yups!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 07:55 schreef Patapon het volgende:
[..]
Die hondenshow...was dat toevallig de Catherinedag?
Sweet!quote:Op maandag 23 juli 2012 17:20 schreef oh-oh het volgende:
Naar is dat he![]()
Chico gaat juist weer goed, het goede weer doet wonderen.
Hij huppelt en speelt en eet goed en slaapt lekker en is ook niet meer stram.
Wel heel mager, maar hij eet echt prima, en poept en plast ook goed ( en nog steeds zindelijk ook).
We waren gisteren op een soort van hondenshow, en de jongste aanwezige hond was een nakomeling van Chico![]()
Chico is de vader van Jacky, die weer de moeder is van Gizmo, die de moeder is van Sheila, die weer de moeder is van de pup.
Dat is toch best bijzonder he![]()
Kijk ze samen:
[ afbeelding ]
Morgen is Chico alweer 14.5![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |