quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:29 schreef trovey het volgende:
Bearke is vorige week donderdag, nadat de dierenarts er 100% van overtuigd was dat het FIP was (door het vocht in de buik wat stroperig was in samenhang met alle gevonden bloedwaarden), meteen ingeslapen. Hij lag rustig in zijn meegebrachte slaapmandje te spinnen toen de dierenarts achter hem staande de dodelijke injectie gaf en is, terwijl ik hem aaide en hij me aankeek, weggezakt tot hij nooit meer wakker zou worden. De volgende morgen hebben we hem naar het dierencrematorium gebracht waar we hem aan het einde van de week weer gaan ophalen. Hij is 12 jaar en iets meer dan 3 maanden oud geworden.![]()
Lijkt me een boefje.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:24 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bellefleur, wordt over een paar weken 18
Veel sterkte trovey.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:29 schreef trovey het volgende:
Bearke is vorige week donderdag ingeslapen. Hij is 12 jaar en iets meer dan 3 maanden oud geworden.![]()
Hugsquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:29 schreef trovey het volgende:
Bearke is vorige week donderdag, nadat de dierenarts er 100% van overtuigd was dat het FIP was (door het vocht in de buik wat stroperig was in samenhang met alle gevonden bloedwaarden), meteen ingeslapen. Hij lag rustig in zijn meegebrachte slaapmandje te spinnen toen de dierenarts achter hem staande de dodelijke injectie gaf en is, terwijl ik hem aaide en hij me aankeek, weggezakt tot hij nooit meer wakker zou worden. De volgende morgen hebben we hem naar het dierencrematorium gebracht waar we hem aan het einde van de week weer gaan ophalen. Hij is 12 jaar en iets meer dan 3 maanden oud geworden.![]()
Sterkte trovey.....quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:29 schreef trovey het volgende:
Nog veel sterkte Trovey,quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:29 schreef trovey het volgende:
Bedanktquote:
Bedanktquote:Op donderdag 14 juli 2011 10:48 schreef ausweiss het volgende:
[..]
Nog veel sterkte Trovey,
Had denk over je bericht heen gelezen.
Bedankt voor je tips op mijn bericht.
Typisch een ""oude katten" koppie.quote:Op donderdag 28 juli 2011 03:43 schreef Ole het volgende:
Hier zie je ook dat ie echt grooooot is
[ afbeelding ]
Wat leuk dat ie er nog is!, en hoe!.... Greys x!quote:Op zondag 31 juli 2011 01:16 schreef Greys het volgende:
15
En het was een slakkentempo-'sprintje', maar de oren wapperden
Foto gemaakt door user Multiply.
[ afbeelding ]
Boh! Buzzzzzerd! Long time!quote:Op zondag 31 juli 2011 01:22 schreef DaBuzzzzz het volgende:
[..]
Wat leuk dat ie er nog is!, en hoe!.... Greys x!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |