Mijn moeder had ooit een hond die nogal vaak ziek was. Maar elke keer als we bij de dierenarts waren geweest leefde ze weer een tijdje helemaal op! Dan had hij haar weer één of andere injectie gegeven met een pepmiddel of zoquote:
Ohhhhhquote:Op donderdag 20 december 2012 09:32 schreef Limi het volgende:
Oh-oh attendeerde me op dit topic, bij deze meld ik me met mijn oude dame aan![]()
Wat een lieve foto's komen hier voorbij!
Dice is een duitse doggendame die in februari 10 jaar wordt. Ze krijgt inmiddels wat moeite met opstaan en haar achterhand begint wat te zwalken, m.n. als ze te snel wil kan dat niet meer. Ze wordt inmiddels behoorlijk star in haar denkpatroon. Een rondje de andere kant op wandelen bijvoorbeeld, wil ze niet meer. Houdt vast aan haar structuur en ritme en heeft er veel moeite mee als daar van afgeweken wordt.
Even gek doen en speeltjes verzameld op haar dekentje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thx, tis ook zo'n lieverdquote:Op donderdag 20 december 2012 09:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
OhhhhhWat is Dice tof en mooi.
Om van te smeltenquote:Op woensdag 19 december 2012 01:34 schreef oh-oh het volgende:
Bestaat dat?
Als hij de stress van de da niet erg vindt kan een check-up natuurlijk nooit kwaad.
Mijn gouwe ouwe, Chico, is volgende week alweer 14 jaar en 11 maanden oud![]()
Vorige winter ging het echt heel slecht met hem, ik had niet durven dromen dat we nog zo een fijn jaar samen zouden hebben![]()
Ik draag hem wat sneller, en ik kleed hem wat dikker aan, maar dat is allemaal geen enkel probleem.
[ afbeelding ]
Hij vindt het heerlijk in de draagtas
Liefff!quote:Op woensdag 19 december 2012 16:37 schreef Eisoep het volgende:
Mijn lieve flatcoated retriever kruising Thera van 11,5 jaar alweer.
Wat een grijze snoet heeft ze hea![]()
!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het was wel een hele toer hoorquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:56 schreef Ole het volgende:
Donderdag naar de dierenarts. Even laten checken. En misschien kan hij/zij hem wel een vitaminepreparaat geven of zo
Dus relatief goed nieuws... Nooit leuk als er wat is met die oudjesquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:26 schreef Ole het volgende:
[..]
Het was wel een hele toer hoorHelemaal nagekeken. Eerste bloeduitslagen zijn binnen, en alles wijst op schildklierprobleem. Uitslag daarvan moet nog binnenkomen.
Gelukkig geen suiker of nierfalen. Schildklier is goed te behande;en.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:57 schreef Panthera1984 het volgende:
Ik hoop dat je jouw poesje nog een jaartje of wat bij je kan houden...
voor als je niet terugleest, mijn poes van 18,5 is 3 december net ingeslapen...![]()
Sweet! 10 jaar is toch ontzettend oud voor een Duitse Dog?quote:Op donderdag 20 december 2012 09:32 schreef Limi het volgende:
Oh-oh attendeerde me op dit topic, bij deze meld ik me met mijn oude dame aan![]()
Wat een lieve foto's komen hier voorbij!
Dice is een duitse doggendame die in februari 10 jaar wordt. Ze krijgt inmiddels wat moeite met opstaan en haar achterhand begint wat te zwalken, m.n. als ze te snel wil kan dat niet meer. Ze wordt inmiddels behoorlijk star in haar denkpatroon. Een rondje de andere kant op wandelen bijvoorbeeld, wil ze niet meer. Houdt vast aan haar structuur en ritme en heeft er veel moeite mee als daar van afgeweken wordt.
Even gek doen en speeltjes verzameld op haar dekentje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hequote:Op vrijdag 21 december 2012 15:57 schreef Panthera1984 het volgende:
Ik hoop dat je jouw poesje nog een jaartje of wat bij je kan houden...
voor als je niet terugleest, mijn poes van 18,5 is 3 december net ingeslapen...![]()
Lekker ding, kijkt nog wel ondeugend uit zijn oogjesquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:46 schreef rechtsedirecte het volgende:
lurk af en toe mee dus hier dan ook maar even een foto van Sonic.
nog 3 weken en dan mag hij stemmen!!
[ afbeelding ]
Ohw een rottie toch? wat glimt ze nog mooi! Super! Het dametje/heertje recht ziet er wel super vertederend uit, wat een mooie tekening!quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:55 schreef Berkery het volgende:
[..]
Sweet! 10 jaar is toch ontzettend oud voor een Duitse Dog?
De dame links is maar twee maanden jonger maar begint al te wennen aan die kleine etterbak rechts.
[ afbeelding ]
Zo voorstelbaar he.Als ik al kom bij het dierenasiel, of zie advertenties, heb ik meer moeite met de oudjes als de puppies en kittens; die vinden vaak wel een plekje. De oudjes niet.quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:36 schreef senesta het volgende:
Ik vind al die ouwtjes geweldig, ik ben zo blij dat het topic weer lekker loopt want de bekkies hier raken me vaak nog meer dan kittens en puppies. Koesteren moeten we ze, de oude mannen en vrouwtjes. Ik mis mijn oude kerel echt nog zo vaak
Yep, voor haar 9.5 jaar ziet ze er nog goed uit en ze heeft nog een goede conditie.quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:33 schreef Limi het volgende:
Ohw een rottie toch? wat glimt ze nog mooi! Super! Het dametje/heertje recht ziet er wel super vertederend uit, wat een mooie tekening!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |