quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
vorige deeltjesquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
Niet zo moeilijk als de remmen het niet meer doen.quote:
Doe nou eens liefquote:Op dinsdag 21 september 2010 18:09 schreef Duvel het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk als de remmen het niet meer doen.
got a point therequote:Op dinsdag 21 september 2010 18:00 schreef Duvel het volgende:
Da's al langer dan die leenjap van Aleks...
vooralsnog houd ie het al 24 jaar vol anders.quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:00 schreef Duvel het volgende:
Da's al langer dan die leenjap van Aleks...
RIP aan de nabestaanden...quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
vooralsnog houd hield ie het al 24 jaar vol anders.
Haha, je weet toch waar ik zelf in rij!quote:
Blijven duwen is ook vrij essentiëelquote:Op dinsdag 21 september 2010 18:09 schreef Duvel het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk als de remmen het niet meer doen.
That's wat she saidquote:Op dinsdag 21 september 2010 18:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Blijven duwen is ook vrij essentiëel
Nu al aangehouden?!quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:26 schreef Anne het volgende:
M'n Ibiza heeft de technische inspectie van de pliesie overleefd.
Whehe.... Wat heb je gedaan dat je nu al hun aandacht trekt!?quote:
quote:
Gewoon, lekker doorgereden gok ikquote:Op dinsdag 21 september 2010 18:36 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Whehe.... Wat heb je gedaan dat je nu al hun aandacht trekt!?
Niks. Ze wilden hem gewoon even checken.quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:36 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Whehe.... Wat heb je gedaan dat je nu al hun aandacht trekt!?
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Gewoon, lekker doorgereden gok ik
zat je op de pook?quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
Dat zeg ik tochquote:Op dinsdag 21 september 2010 18:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
DWDD begint bijna, hoef je niet in het publiek te zitten?
Matthijs KGquote:Op dinsdag 21 september 2010 18:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat zeg ik tochik ben thuis, over 40min kunnen jullie me weer zien
Ik ga hier even niets op zeggenquote:Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
* Alfisti twijfelt nog of het OP waardig isquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik ga hier even niets op zeggen
quote:
Je hebt een goede dag uitgekozen om weer in NL te zijnquote:
Hey reizigert, alles een beetje voorspoedig gegaan?quote:
warm bierquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:19 schreef Barcaconia het volgende:
Alles goed, behalve het vliegtuigvoedsel
En inderdaad, lekker warm bier
Dat heb ik nog nooit hoeven eten gelukkigquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:19 schreef Barcaconia het volgende:
Alles goed, behalve het vliegtuigvoedsel
En inderdaad, lekker warm hier
Heyquote:Op dinsdag 21 september 2010 18:49 schreef BaraCuda het volgende:
Moet je nagaan dat ze ooit gaat motor rijdenDan gaan de boetes verdubbelen
Je bent gewoon een crimineelquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:48 schreef Anne het volgende:
[..]
HeyIk deed vandaag echt niks!
En volgens mij heb ik vorige en deze maand geen bekeuring gehad toch?
Ik ben laatst wel geflitst, terwijl ik braaf 100 reed. De flitser stond wel na het 70-bordje. Maar ik heb hem nog niet binnen, dus heb ik het goed gedaan.
Jawel echt wel!!!quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:02 schreef Anne het volgende:
[..].
Als iemand geen crimineel is, ben ik dat wel.
Chronisch ondeugend telt ookquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:02 schreef Anne het volgende:
[..].
Als iemand geen crimineel is, ben ik dat wel.
ontkennen heeft geen zin meer. We hebben je door. Jij stout klein schattig boefje!quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:17 schreef Anne het volgende:
Ik heb geen idee waar jullie het over hebben.
Straks ga je ook nog vertellen dat je links stemt, lang haar hebt en werkeloos bentquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:10 schreef Alexxxxx het volgende:
zelfgeperst sap van biologisch geteelde appels uit eigen tuin
Ja, hier werkt alles gewoonquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:16 schreef Anne het volgende:
Oke, MSN en FOK! doen het dan weer wel, dan weer niet, dan weer wel, dan weer niet.
Ligt het aan mij?
net als het origineel namelijkquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:12 schreef Sounddragon het volgende:
Ah ok.. wel dus
Ernstig lelijk ding trouwens
Technische inspectie? De rondjes die ze er omheen lopen om te kijken of er naast snelheid nóg een leuke bekeuring uitgeschreven kan worden of is er iets waar ik geen weet van heb?quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:26 schreef Anne het volgende:
M'n Ibiza heeft de technische inspectie van de pliesie overleefd.
Wat snappen jullie niet aan dat ik niks verkeerds heb gedaanquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:23 schreef Alicey het volgende:
[..]
Technische inspectie? De rondjes die ze er omheen lopen om te kijken of er naast snelheid nóg een leuke bekeuring uitgeschreven kan worden of is er iets waar ik geen weet van heb?
je bent gewoon niet meer geloofwaardig met dat criminele verleden van jou...quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:24 schreef Anne het volgende:
[..]
Wat snappen jullie niet aan dat ik niks verkeerds heb gedaan?
Ni zoquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als je er genoeg onderdelen tegenaan gooit wel ja.
Ik was nog niet zover gelezen, sorry!quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:24 schreef Anne het volgende:
Wat snappen jullie niet aan dat ik niks verkeerds heb gedaan?
Dit, hoeveel jaar bajes zitten we onderhand aan?quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je bent gewoon niet meer geloofwaardig met dat criminele verleden van jou...
Dat ging over een japquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
Of inderdaad duwen, zoals SD al aangaf.
Oh, dan mis ik weer van alles! Niets mis met Jappen. Nou ja, dat is niet waar. Genoeg mis mee, maar rijden doen ze meestal wel.quote:
behlave als ik ze nodig heb.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
Oh, dan mis ik weer van alles! Niets mis met Jappen. Nou ja, dat is niet waar. Genoeg mis mee, maar rijden doen ze meestal wel.
scotch?quote:
quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als je er genoeg onderdelen tegenaan gooit wel ja.
neem dan een Alfa Rommelzooiquote:
moet jij niet werken?quote:
Penderynquote:
druk mee bezigquote:
dan kom je kijkenquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:46 schreef Barcaconia het volgende:
Vandaag mijn beide volvo's uit stalling gehaald. Wat is die 343 een wrak zegIk betwijfel of ik de ringmeet ga rijden
Wanneer knalt je jet-lag er in?quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:57 schreef Barcaconia het volgende:
Kijken is ook goed idd.
Trouwens, erg gaaf dat ik nu een keer 's avonds in de SC kan posten dat er ook werkelijk mensen online zijn, ipv dat het 5 of 6 uur 's nachts is in NL
Dat zegt Duvel.quote:Op woensdag 22 september 2010 08:21 schreef Anne het volgende:
[..]
.
Nee, ik werk tegenwoordig (inclusief 'normale' werktijden).
Vroeger toen ik nog jong wasquote:Op woensdag 22 september 2010 08:17 schreef Anne het volgende:
Vroegah, toen de SC juist in de avond/nacht actief was.
Je bent duidelijk een newbie want ik was alles behalven wat jij nu zegt.quote:
ik zoek nog een tuinman, wanneer kom je langs?quote:Op woensdag 22 september 2010 10:14 schreef Barcaconia het volgende:
Goedemorgen. Ik moet me even een tijdje bezig zien te houden want werkloos thuis zitten is ook maar niets. Ik denk dat ik maar wat willekeurige klusjes voor mensen ga doen ofzo
dit is niet spelen, de voortuin moet gewoon leeg, je mag grof geweld gebruiken. En geld heb ik nietquote:Op woensdag 22 september 2010 10:31 schreef Barcaconia het volgende:
TuinmanJe kan me veel laten doen maar met plantjes spelen ben ik nooit een fan van geweest. Ik geef trouwens meer om keiharde poen dan flessen drank.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar zit gewoon werk in
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
De frietpan staat al op te warmen en de delletjes liggen er naast. Een goede, vroege, lunch om de dag mee te beginnenquote:Op woensdag 22 september 2010 10:40 schreef Sounddragon het volgende:
Is dat de missie voor vandaag ??
buren ! is weer eens wat anders als een kopje suikerquote:Op woensdag 22 september 2010 10:50 schreef Barcaconia het volgende:
Deceptie werd wel groot toen ik er achter kwam dat de Hela curry op was en de mayo over de datum
geen energie voorquote:Op woensdag 22 september 2010 10:40 schreef Barcaconia het volgende:
Alex, jij hebt toch ook geen werk? Kun je dan niet beter zelf de tuin leegmaken of zeg ik nu iets heel geks?
lekker hoor, frikandelontbijtjequote:Op woensdag 22 september 2010 10:47 schreef Sounddragon het volgende:
Damn, ik kom net mijn nest uit rollen, en mijn maag maakt salto's bij alleen het idéé al
Ennuhh.. hard werken ?? heb je ook een tuin ??
kutexcuusquote:
Hebbie geen assteuntjes oid ??quote:Op woensdag 22 september 2010 10:54 schreef Barcaconia het volgende:
o.a. Volvo's. Ik moet nog 2 bokken lassen zodat ik ze van de grond kan zetten bijvoorbeeld.
Frikandellen smaken heerlijk
Zal ik gereedschap meenemen binnenkort ??quote:Op woensdag 22 september 2010 10:58 schreef Anne het volgende:
Mweh. Nu de remmen zijn gefixt hoor ik weer andere geluidjes. Rammelende uitlaat.
Wuts next.
Neequote:Op woensdag 22 september 2010 11:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zal ik gereedschap meenemen binnenkort ??
Het ding moet op werkhoogte. Ik kan hem wel optillen maar niet betrouwbaar genoeg om er onder te werken. 2 bokken van een meter of anderhalf hoog werken wel goed zat.quote:Op woensdag 22 september 2010 10:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hebbie geen assteuntjes oid ??
OK, meer tijd voor leuke dingen dusquote:Op woensdag 22 september 2010 11:03 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee. Ik mag hopen dat het dan al gefixt is.
OK, ik hed eigenlijk wel verwacht dat een well connected kapitalist zoals jij een ruimte met brug ter beschikking zou hebben ergensquote:Op woensdag 22 september 2010 11:03 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Het ding moet op werkhoogte. Ik kan hem wel optillen maar niet betrouwbaar genoeg om er onder te werken. 2 bokken van een meter of anderhalf hoog werken wel goed zat.
Heerlijk is dat! Nieuwe kleding kopen!!!quote:
Neeee man, dat gezanik met passen en kwebbelende verko(o)p(st)ers, zoeken naar iets wat past, winkel in, winkel uit..quote:Op woensdag 22 september 2010 11:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Heerlijk is dat! Nieuwe kleding kopen!!!
Ja.quote:Op woensdag 22 september 2010 11:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
OK, meer tijd voor leuke dingen dus![]()
Is je ABS/ETC lampje nu ook weer netjes uit ??
Je kunt toch gewoon zeggen dat ze moeten optieven? Dat werkt bij mij wel altijd iig.quote:Op woensdag 22 september 2010 11:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Neeee man, dat gezanik met passen en kwebbelende verko(o)p(st)ers, zoeken naar iets wat past, winkel in, winkel uit..
d.r.a.m.a.
Binnenkort misschien, nu nog niet.quote:Op woensdag 22 september 2010 11:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
OK, ik hed eigenlijk wel verwacht dat een well connected kapitalist zoals jij een ruimte met brug ter beschikking zou hebben ergens
Stel je niet aan!quote:Op woensdag 22 september 2010 11:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Neeee man, dat gezanik met passen en kwebbelende verko(o)p(st)ers, zoeken naar iets wat past, winkel in, winkel uit..
d.r.a.m.a.
Maar ik wel.quote:Op woensdag 22 september 2010 10:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je bent duidelijk een newbie want ik was alles behalven wat jij nu zegt.
Nee, ik heb slechts aangegeven dat dat kan. En om nou iets te gaan doen puur omdat het kan is ook weer zoiets..quote:Ging jij niet 2 maanden weg?
ok, da's mooi; problem solvedquote:
Ja, maar als je alleen gaat heb je die miepen soms nodig heahquote:Op woensdag 22 september 2010 11:11 schreef Anne het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon zeggen dat ze moeten optieven? Dat werkt bij mij wel altijd iig.
Modeketens verkopen troep, daar kom ik nietquote:Op woensdag 22 september 2010 11:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Stel je niet aan!
In kleine winkels laat ik altijd de verkopers de kleding voor me pakken
Je moet ze misbruiken. En anders ga je naar een modeketen. Daar valt niemand je lastig!
Dat doet me denken aan een idioot op de Astra Club destijds, die ging een GSi kruisen met een Station, net als de mijne, en die had zonder dollen de donorauto op de parkeerplaats onderaan de flat gewoon op zijn kant gerold om de assen eronderuit te slopenquote:Op woensdag 22 september 2010 11:11 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Binnenkort misschien, nu nog niet.
Nu eerst maar even op de ghetto-manier werken
Ik een eigen oprit waar ik op kan uitspoken wat ik wil, en dan ziet alleen mijn overbuurman dat, en die boeit het geen kont.. helaas heb ik geen overdekte sleutelplek, of ik moet er een partytent overheen gooien ofzo, maar da's ook niks.. ik wacht meestal gewoon FF geschikt weer af.quote:Op woensdag 22 september 2010 11:29 schreef Barcaconia het volgende:
Daar moet ik je gelijk in geven. Ik heb een schuurtje waar ik in kan werken gelukkig.
Ja ik ga ook zo het pand verlaten hier; veel plezierquote:Op woensdag 22 september 2010 11:33 schreef Barcaconia het volgende:
Overdekt sleutelen is toch wel handig. Een brug zou nog handiger zijn maar tja...
Ik moet eigenlijk echt iets gaan doen nu. Even omkleden en ik ben weg denk ik..
Een brug is niet eens zo heel duur. Tussen de 1500 en 2000 euro.quote:Op woensdag 22 september 2010 11:33 schreef Barcaconia het volgende:
Overdekt sleutelen is toch wel handig. Een brug zou nog handiger zijn maar tja...
Ik moet eigenlijk echt iets gaan doen nu. Even omkleden en ik ben weg denk ik..
De pest is, dat je meestal 3 fase stroom nodig hebt voor zo'n ding, en idd, een sleutelplek met wat hoogte is ook wel relaxed, anders heb je er nog niks aan..quote:Op woensdag 22 september 2010 11:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Een brug is niet eens zo heel duur. Tussen de 1500 en 2000 euro.
Maar je moet er en de ruimte voor hebben. En de hoogte moet ook mee werken
Een nieuwe 2 poots hefbrug kost nieiw 2000 euro en werkt op 230Vquote:Op woensdag 22 september 2010 11:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
De pest is, dat je meestal 3 fase stroom nodig hebt voor zo'n ding, en idd, een sleutelplek met wat hoogte is ook wel relaxed, anders heb je er nog niks aan..
heb er een gekocht, compleet met werkbank en aangebouwd fietsenhokjequote:Op woensdag 22 september 2010 11:48 schreef Alicey het volgende:
Heeft er iemand trouwens ervaring met het huren van garages o.i.d.?
mits je genoeg hoogte hebt that izz, maja, 2 Ferrari's passen al gauw boven elkaar natuurlijkquote:Op woensdag 22 september 2010 11:59 schreef ook_gek het volgende:
Ik zou zelf best een brug willen hebben als ik ooit een garage heb. Kan ik mooi 2 auto's plaatsen
4 koloms op 230vquote:Op woensdag 22 september 2010 11:52 schreef Sounddragon het volgende:
2 koloms = kut, vind ik dan .. daar durf ik geen Yank in te hangen
maar wel kewl dat dat op 230 kan tegenwoordig.. wist ik niet
quote:Op woensdag 22 september 2010 10:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dit is niet spelen, de voortuin moet gewoon leeg, je mag grof geweld gebruiken. En geld heb ik niet
quote:Op woensdag 22 september 2010 12:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
heb er een gekocht, compleet met werkbank en aangebouwd fietsenhokjeZelfs een deelvan het gereedchap kreeg ik er bij... En het mooie is, hij staat bij mein de tuin
Jah maar ik heb geen geld voor 2 ferraris maar ferrari en een mx5 lukt ook hahaquote:Op woensdag 22 september 2010 12:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
mits je genoeg hoogte hebt that izz, maja, 2 Ferrari's passen al gauw boven elkaar natuurlijk
toen ik hier 3,5 jaar geleden kwam wonen had ik wel geld slimpiequote:
Die van mij was 500 euroquote:Op woensdag 22 september 2010 12:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Beetje garage kost hier al snel 55k
Neequote:Op woensdag 22 september 2010 12:24 schreef PeuRac het volgende:
Heb je ook foto's van de huidige troep?
In mijn geval is de tuin ook geen optie, zelfs als ik al die ruimte zou willen opgeven. Er is geen poort en het plein er achter is gebouwd op piepschuim.quote:Op woensdag 22 september 2010 12:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
heb er een gekocht, compleet met werkbank en aangebouwd fietsenhokjeZelfs een deelvan het gereedchap kreeg ik er bij... En het mooie is, hij staat bij mein de tuin
Da's ook een zelf aangemeten afwijkingquote:Op woensdag 22 september 2010 12:17 schreef Alexxxxx het volgende:
blij toe dat het niks is geworden met mijn date van afgelopen weekend, ze erkent de Fryske taal en cultuur niet
ongetwijfeld, maar wel iets wat voor mij belangrijk isquote:Op woensdag 22 september 2010 12:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's ook een zelf aangemeten afwijking
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Help SD met het vinden van een nieuwe broek!quote:
Die heeft ie al gevondenquote:Op woensdag 22 september 2010 14:04 schreef Duvel het volgende:
[..]
Help SD met het vinden van een nieuwe broek!
Ik heb niet zo'n kort lijntje met 'm, bedankt voor de info.quote:
Ow, maar die "quote:Op woensdag 22 september 2010 14:09 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n kort lijntje met 'm, bedankt voor de info.
Nou, broeken en T-shirts en truien enzoquote:Op woensdag 22 september 2010 16:22 schreef ook_gek het volgende:
Wat voor soort kleding draagt hij dan
Nee urn!quote:Op woensdag 22 september 2010 16:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nou, broeken en T-shirts en truien enzo![]()
Wat had je verwacht ?? jurkjes ??
Merkkleding ben ik al een beetje overheen gegroeid, moet wel een beetje vlot zijn, maar niet van die panties met je kontzakken halverwege je bovenbenen, ik ben afgekeurd als Swaquote:Op woensdag 22 september 2010 16:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee urn!
Merk kleding
Alternatieve kleding
Nette kleding
Skater kleding
Enz enz
Bepaalde winkels waar je wel of niet draagt
In den haag zit een sting outlet perfect voor klus /werk kleding.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Merkkleding ben ik al een beetje overheen gegroeid, moet wel een beetje vlot zijn, maar niet van die panties met je kontzakken halverwege je bovenbenen, ik ben afgekeurd als SwaTevens verrot ik het om een spijkerbroek van 120 - 150 ¤ te kopen waarmee ik vervolgens onder de Chevy ga liggen, want ik ben een vent, en ik ga me niet 12 keer per dag omkleden, en ik bedenk me achteraf meestal pas dat ik 'goede' broek aan heb
![]()
Heb 2 broeken gekocht vanmiddag, schade 135¤ voor de 2 geloof ik, tevens een paar waterdichte GoreTex wandelsneakers van 'The North Face' voor iets boven de meijer, T-shirts die ik tof vond onder 40¤ heb ik niet gezien, en dus ook niet gekocht, die dure dingen ben ik toch niet waard; binnen een week zitten er meestal blowgaatjes of vlekken in
Binnenkort nog maar eens een dagje naar de stad voor alleen wat shirts en sweaters...
Wel nog een ernstig lekker Diesel deo'tje gekocht voor best wel (te)veel geld
Sting kwam ik vroegah ook wel idd, maar die zit niet meer op de Oosterhof, en daar ben ik net heen geweest.. het is ook niet reëel om zoveel in een middagje te willen kopen.. ik ben prima geslaagd voor de tijd die ik had.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
In den haag zit een sting outlet perfect voor klus /werk kleding.
T-shirtjes van 15 euro polo's van 15 tot 25 euro.
Spijkerbroeken van 50 euro.
Voor de rest koop ik wel dure kleren maar draag ik niet op me werk. Dat is zonde.
En als ik me auto ga wassen kleed ik me echt wel om!
Ech wew.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Sting kwam ik vroegah ook wel idd, maar die zit niet meer op de Oosterhof, en daar ben ik net heen geweest.. het is ook niet reëel om zoveel in een middagje te willen kopen.. ik ben prima geslaagd voor de tijd die ik had.
Ik kan volgende keer wel naar die toko in DH gaan, maar de pest is, dat ik in DH heg noch steg weet, en als ik daar dus niet slaag, loop ik als een kip zonder kop in de rondte, in 010 weet ik elk klein kutzaakie te vinden
Meesta loop ik als ik thuis ben de hele dag in een werkbroek, dan kan er niks misgaan ook; het gaat meestal pas fout als ik bijvoorbeeld in de ochtend ergens heen ben geweest in een net kloffie en dan ineens de kolder in mijn kop krijg en de schuur of de tuin in duik; ik denk daar dan echt niet aan
Volgens mij heeft de sting wel in alle grote steden een outletquote:Op woensdag 22 september 2010 17:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Sting kwam ik vroegah ook wel idd, maar die zit niet meer op de Oosterhof, en daar ben ik net heen geweest.. het is ook niet reëel om zoveel in een middagje te willen kopen.. ik ben prima geslaagd voor de tijd die ik had.
Ik kan volgende keer wel naar die toko in DH gaan, maar de pest is, dat ik in DH heg noch steg weet, en als ik daar dus niet slaag, loop ik als een kip zonder kop in de rondte, in 010 weet ik elk klein kutzaakie te vinden
Meesta loop ik als ik thuis ben de hele dag in een werkbroek, dan kan er niks misgaan ook; het gaat meestal pas fout als ik bijvoorbeeld in de ochtend ergens heen ben geweest in een net kloffie en dan ineens de kolder in mijn kop krijg en de schuur of de tuin in duik; ik denk daar dan echt niet aan
Zojuist de gehele dorpel er uit gesneden, alle roest weggeslepen, complete kriksteun weggehaald, alles netjes afgewerkt. Vanavond kan ik alle nieuwe plaat op maat knippen en in vorm zetten en dan kan het er in gelast wordenquote:Op woensdag 22 september 2010 16:40 schreef Sjoegerd het volgende:
Barca is weer in Nederland? Worden de Volvotjes weer gebruikt
quote:
Kewl, dus volgende keer gaan jullie voor mij shoppen ??quote:Op woensdag 22 september 2010 17:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de sting wel in alle grote steden een outlet
En tuurlijk wel. In een uur kan ik alles vinden wat ik wil! Met alle gemak zelfs.
Geen idee of je onze smaak waardeertquote:Op woensdag 22 september 2010 17:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
[..]
Kewl, dus volgende keer gaan jullie voor mij shoppen ??
Enne?quote:Op woensdag 22 september 2010 17:12 schreef Sounddragon het volgende:
Ik word net gebeld vanuit .de dat ze per sé mij weer terug willen hebben voor a.s. weekend
true, daar moeten we het FF over hebben danquote:Op woensdag 22 september 2010 17:12 schreef Anne het volgende:
[..]
Geen idee of je onze smaak waardeert.
mjah, hij mag ff die detacheerder bellen, overal valt over te pratenquote:
Daarom is het ook je oude baas?quote:Op woensdag 22 september 2010 17:16 schreef Alexxxxx het volgende:
zo, weer thuis.
mijn oude baas vind me niet lief
Dat is niet zo moeilijk toch? Van geen smaak naar wel smaak?quote:Op woensdag 22 september 2010 17:20 schreef Barcaconia het volgende:
Ik ben net geweest. Heerlijke salade gemaakt, ik moet immers de Amerika-smaak uit mijn mond wegkrijgen
whehe serieus?quote:Op woensdag 22 september 2010 17:18 schreef Barcaconia het volgende:
Chaam? Dat is even een takke-eind rijden voor jouLigt bij mij in de buurt (nouja in de buurt, relatief dan...). Helaas zit ik net die dag in Friesland
zelfs niet in SD?quote:Op woensdag 22 september 2010 17:23 schreef Anne het volgende:
Ik weet nog niet wat ik zal maken. Heb eigenlijk nergens zin in!
Vast welquote:Op woensdag 22 september 2010 17:23 schreef Anne het volgende:
Ik weet nog niet wat ik zal maken. Heb eigenlijk nergens zin in!
I rest my casequote:
Ow, bami! Da's een goede.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
whehe serieus?als je een Kia SPortage met een Laro er achter voor, of twee Laro's waarvan één zonder dak ziet rijden, ff zwaaien
![]()
ik ga morgen boodschappen doen, staat een bak bami te ontdooien nu
Onze smaak zit aardig bij elkaar in de buurt.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:12 schreef Anne het volgende:
[..]
Geen idee of je onze smaak waardeert.
quote:Op woensdag 22 september 2010 17:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
SD wil graag met zijn eetstokje in je mienestje roeren.
quote:Op woensdag 22 september 2010 17:29 schreef Anne het volgende:
Dat gaat Tim niet leuk vinden. Maar dan geef ik jou de schuld, Alex.
ik krijg sowieso veel schuld vandaagquote:Op woensdag 22 september 2010 17:29 schreef Anne het volgende:
Huh? Wat bedoel je met "onze smaak". De jouwe en die van SD?quote:Op woensdag 22 september 2010 17:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Onze smaak zit aardig bij elkaar in de buurt.
Dus dat moet goed komen.
Dus SD moet het maar accepteren!
Straks word ik nog hipquote:Op woensdag 22 september 2010 17:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Onze smaak zit aardig bij elkaar in de buurt.
Dus dat moet goed komen.
Dus SD moet het maar accepteren!
Tim vind het vast ook niet leuk dat je nu SD hebt.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:29 schreef Anne het volgende:
ik ben over het algemeen blij voor mn exen als ze gelukkig zijn met een ander hoorquote:Op woensdag 22 september 2010 17:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Tim vind het vast ook niet leuk dat je nu SD hebt.
Dus dat wel of niet leuk vinden maakt ook niks meer uit
Ik heb geen idee. Hij gaat binnenkort wel op vakantie met 3 andere (vrijgezelle) herenquote:Op woensdag 22 september 2010 17:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wehheheeft ie zelf nog geen nieuw nestje gevonden dan?
Je hebt volgens mij wel eens gemekkerd over Sandra en d'r dates.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ben over het algemeen blij voor mn exen als ze gelukkig zijn met een ander hoor
neuh, sandra heft net als ik nadat het over was tussen ons meer dan een jaar niet gedatequote:Op woensdag 22 september 2010 17:33 schreef Anne het volgende:
[..]
Je hebt volgens mij wel eens gemekkerd over Sandra en d'r dates.
Ja maar de kans dat je ex snel neuks is minimaal.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ben over het algemeen blij voor mn exen als ze gelukkig zijn met een ander hoor
Huh is het echt je directe buurman en buurvrouw?quote:Op woensdag 22 september 2010 17:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
neuh, sandra heft net als ik nadat het over was tussen ons meer dan een jaar niet gedateze woont nu samen hier naast me. Sneu voor die jongen, zal vast goed aangelijnd zijn, maar mooi voor haar dat ze gelukkig is
Nou. Tot nu toe vind ik Sandra wel z'n leukste ex.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja maar de kans dat je ex snel neuks is minimaal.
Zo knap zijn ze niet
mijn exen staan nu niet bepaald bekend om hun preutsheid hier op fok dacht ik zoquote:Op woensdag 22 september 2010 17:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja maar de kans dat je ex snel neuks is minimaal.
Zo knap zijn ze niet
nee, ik woon op 57, zij op 53quote:Op woensdag 22 september 2010 17:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Huh is het echt je directe buurman en buurvrouw?
Heeft Alex leuke vrouwen gehad ??quote:Op woensdag 22 september 2010 17:38 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou. Tot nu toe vind ik Sandra wel z'n leukste ex.. Alleen ze haat mij volgens mij ook, ofnie?
Ik sta nog wel in d'r sig.
Sandra is de geen die ik ook ken? Die zeg maar een stukje vinger mist?quote:Op woensdag 22 september 2010 17:38 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou. Tot nu toe vind ik Sandra wel z'n leukste ex.. Alleen ze haat mij volgens mij ook, ofnie?
Da's dichtbij zátquote:Op woensdag 22 september 2010 17:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mijn exen staan nu niet bepaald bekend om hun preutsheid hier op fok dacht ik zo
[..]
nee, ik woon op 57, zij op 53
nee, die haat je niet voor zover ik weet. En ik vind het ook m'n leukste exquote:Op woensdag 22 september 2010 17:38 schreef Anne het volgende:
[..]
Leuk heeft niks met uiterlijk te maken, flappie.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Heeft Alex leuke vrouwen gehad ??
linkje naar FoBo ??
Ik weet niet wie je exen precies zijn. Maar de weunige die ik gezien heb waren zeg maarquote:Op woensdag 22 september 2010 17:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mijn exen staan nu niet bepaald bekend om hun preutsheid hier op fok dacht ik zo
[..]
nee, ik woon op 57, zij op 53
Ja hoorquote:Op woensdag 22 september 2010 17:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Heeft Alex leuke vrouwen gehad ??
quote:Op woensdag 22 september 2010 17:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Sandra is de geen die ik ook ken? Die zeg maar een stukje vinger mist?
vertel mij watquote:
Huh wat nou weer met je nou en?quote:
Weet je hoe vaak jij haar daar om belachelijk hebt gemaaktquote:Op woensdag 22 september 2010 17:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Huh wat nou weer met je nou en?
Zeg deze keer niks verkeerds toch?
quote:Op woensdag 22 september 2010 17:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik weet niet wie je exen precies zijn. Maar de weunige die ik gezien heb waren zeg maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het is hier geen Scheveningen datje alles van je buren hoort, we wonen niet onder hetzelfde dak ook:)quote:Op woensdag 22 september 2010 17:42 schreef ook_gek het volgende:
Jammer dat je niet directe buren ben. Lig je te neuken hoor je elkaar hahaha
Wie ik? Nee toch?quote:Op woensdag 22 september 2010 17:42 schreef Anne het volgende:
[..]
Weet je hoe vaak jij haar daar om belachelijk hebt gemaakt.
Toch welquote:Op woensdag 22 september 2010 17:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wie ik? Nee toch?
Maar goed de reden dat ik begon over die vinger is omdat ik dan zeker weet dat we de zelfde bedoelen. Ze zat vroeger bij me op school.
De search werkt niet mee/doetutnietquote:Op woensdag 22 september 2010 17:35 schreef Alexxxxx het volgende:
maar goed, nu kon je ongetwijfeld met een quote uit een SC uit 2006 of 2007 of zo dat ik eens iets negatiefs heb gezegd
nee, had ik vanmiddag ook al last vanquote:Op woensdag 22 september 2010 17:48 schreef Anne het volgende:
[..]
De search werkt niet mee/doetutniet.
quote:Op woensdag 22 september 2010 17:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]Oke effe serieus moet ik hier echt op reagerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
doe maar niet.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oke effe serieus moet ik hier echt op reageren
ook_gek dus welquote:Op woensdag 22 september 2010 17:49 schreef Alexxxxx het volgende:
wat zijn de mannen ineens stil, allemaal fobos aan het kijken of zo?
jawel hoor, de nieuwe search DEED het tot vandaag uitstekendquote:Op woensdag 22 september 2010 17:49 schreef PeuRac het volgende:
de search heeft nog nooit goed gewerkt op Fok!
Weet het heus nog welquote:Op woensdag 22 september 2010 17:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Toch welToenje nog 24/7 dronken was
TWILIGHT ZONE!!!!quote:Op woensdag 22 september 2010 17:50 schreef Anne het volgende:
Huh? Ik heb als laatste een reactie, maar ik zie 'm niet.
Bied liever je excuses aanquote:Op woensdag 22 september 2010 17:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Weet het heus nog wel
Wilde even de onschuld zelfen spelen!
Jah ben wel benieuwd maar effe serieus zeg. Waarom heb ik deze keer geen pm gekregen dat ik niet moet gaan kijken?quote:
je weet toch dat ik op 'dikke gothics' val?quote:Op woensdag 22 september 2010 17:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jah ben wel benieuwd maar effe serieus zeg. Waarom heb ik deze keer geen pm gekregen dat ik niet moet gaan kijken?
Ik weet (helaas) van de meesten al hoe ze er uit zienquote:Op woensdag 22 september 2010 17:49 schreef Alexxxxx het volgende:
wat zijn de mannen ineens stil, allemaal fobos aan het kijken of zo?
Hey zo minderwaardig mag je niet over "volle" vrouwen praten!quote:Op woensdag 22 september 2010 17:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je weet toch dat ik op 'dikke gothics' val?
Ik ben wel naar jouw fok neuk vrouwenquote:Op woensdag 22 september 2010 17:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik weet (helaas) van de meesten al hoe ze er uit zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |