Dat zegt Duvel.quote:Op woensdag 22 september 2010 08:21 schreef Anne het volgende:
[..]
.
Nee, ik werk tegenwoordig (inclusief 'normale' werktijden).
Vroeger toen ik nog jong wasquote:Op woensdag 22 september 2010 08:17 schreef Anne het volgende:
Vroegah, toen de SC juist in de avond/nacht actief was.
Je bent duidelijk een newbie want ik was alles behalven wat jij nu zegt.quote:
ik zoek nog een tuinman, wanneer kom je langs?quote:Op woensdag 22 september 2010 10:14 schreef Barcaconia het volgende:
Goedemorgen. Ik moet me even een tijdje bezig zien te houden want werkloos thuis zitten is ook maar niets. Ik denk dat ik maar wat willekeurige klusjes voor mensen ga doen ofzo
dit is niet spelen, de voortuin moet gewoon leeg, je mag grof geweld gebruiken. En geld heb ik nietquote:Op woensdag 22 september 2010 10:31 schreef Barcaconia het volgende:
TuinmanJe kan me veel laten doen maar met plantjes spelen ben ik nooit een fan van geweest. Ik geef trouwens meer om keiharde poen dan flessen drank.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar zit gewoon werk in
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
De frietpan staat al op te warmen en de delletjes liggen er naast. Een goede, vroege, lunch om de dag mee te beginnenquote:Op woensdag 22 september 2010 10:40 schreef Sounddragon het volgende:
Is dat de missie voor vandaag ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |