Ik een eigen oprit waar ik op kan uitspoken wat ik wil, en dan ziet alleen mijn overbuurman dat, en die boeit het geen kont.. helaas heb ik geen overdekte sleutelplek, of ik moet er een partytent overheen gooien ofzo, maar da's ook niks.. ik wacht meestal gewoon FF geschikt weer af.quote:Op woensdag 22 september 2010 11:29 schreef Barcaconia het volgende:
Daar moet ik je gelijk in geven. Ik heb een schuurtje waar ik in kan werken gelukkig.
Ja ik ga ook zo het pand verlaten hier; veel plezierquote:Op woensdag 22 september 2010 11:33 schreef Barcaconia het volgende:
Overdekt sleutelen is toch wel handig. Een brug zou nog handiger zijn maar tja...
Ik moet eigenlijk echt iets gaan doen nu. Even omkleden en ik ben weg denk ik..
Een brug is niet eens zo heel duur. Tussen de 1500 en 2000 euro.quote:Op woensdag 22 september 2010 11:33 schreef Barcaconia het volgende:
Overdekt sleutelen is toch wel handig. Een brug zou nog handiger zijn maar tja...
Ik moet eigenlijk echt iets gaan doen nu. Even omkleden en ik ben weg denk ik..
De pest is, dat je meestal 3 fase stroom nodig hebt voor zo'n ding, en idd, een sleutelplek met wat hoogte is ook wel relaxed, anders heb je er nog niks aan..quote:Op woensdag 22 september 2010 11:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Een brug is niet eens zo heel duur. Tussen de 1500 en 2000 euro.
Maar je moet er en de ruimte voor hebben. En de hoogte moet ook mee werken
Een nieuwe 2 poots hefbrug kost nieiw 2000 euro en werkt op 230Vquote:Op woensdag 22 september 2010 11:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
De pest is, dat je meestal 3 fase stroom nodig hebt voor zo'n ding, en idd, een sleutelplek met wat hoogte is ook wel relaxed, anders heb je er nog niks aan..
heb er een gekocht, compleet met werkbank en aangebouwd fietsenhokjequote:Op woensdag 22 september 2010 11:48 schreef Alicey het volgende:
Heeft er iemand trouwens ervaring met het huren van garages o.i.d.?
mits je genoeg hoogte hebt that izz, maja, 2 Ferrari's passen al gauw boven elkaar natuurlijkquote:Op woensdag 22 september 2010 11:59 schreef ook_gek het volgende:
Ik zou zelf best een brug willen hebben als ik ooit een garage heb. Kan ik mooi 2 auto's plaatsen
4 koloms op 230vquote:Op woensdag 22 september 2010 11:52 schreef Sounddragon het volgende:
2 koloms = kut, vind ik dan .. daar durf ik geen Yank in te hangen
maar wel kewl dat dat op 230 kan tegenwoordig.. wist ik niet
quote:Op woensdag 22 september 2010 10:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dit is niet spelen, de voortuin moet gewoon leeg, je mag grof geweld gebruiken. En geld heb ik niet
quote:Op woensdag 22 september 2010 12:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
heb er een gekocht, compleet met werkbank en aangebouwd fietsenhokjeZelfs een deelvan het gereedchap kreeg ik er bij... En het mooie is, hij staat bij mein de tuin
Jah maar ik heb geen geld voor 2 ferraris maar ferrari en een mx5 lukt ook hahaquote:Op woensdag 22 september 2010 12:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
mits je genoeg hoogte hebt that izz, maja, 2 Ferrari's passen al gauw boven elkaar natuurlijk
toen ik hier 3,5 jaar geleden kwam wonen had ik wel geld slimpiequote:
Die van mij was 500 euroquote:Op woensdag 22 september 2010 12:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Beetje garage kost hier al snel 55k
Neequote:Op woensdag 22 september 2010 12:24 schreef PeuRac het volgende:
Heb je ook foto's van de huidige troep?
In mijn geval is de tuin ook geen optie, zelfs als ik al die ruimte zou willen opgeven. Er is geen poort en het plein er achter is gebouwd op piepschuim.quote:Op woensdag 22 september 2010 12:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
heb er een gekocht, compleet met werkbank en aangebouwd fietsenhokjeZelfs een deelvan het gereedchap kreeg ik er bij... En het mooie is, hij staat bij mein de tuin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |