De search werkt niet mee/doetutnietquote:Op woensdag 22 september 2010 17:35 schreef Alexxxxx het volgende:
maar goed, nu kon je ongetwijfeld met een quote uit een SC uit 2006 of 2007 of zo dat ik eens iets negatiefs heb gezegd
nee, had ik vanmiddag ook al last vanquote:Op woensdag 22 september 2010 17:48 schreef Anne het volgende:
[..]
De search werkt niet mee/doetutniet.
quote:Op woensdag 22 september 2010 17:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]Oke effe serieus moet ik hier echt op reagerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
doe maar niet.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oke effe serieus moet ik hier echt op reageren
ook_gek dus welquote:Op woensdag 22 september 2010 17:49 schreef Alexxxxx het volgende:
wat zijn de mannen ineens stil, allemaal fobos aan het kijken of zo?
jawel hoor, de nieuwe search DEED het tot vandaag uitstekendquote:Op woensdag 22 september 2010 17:49 schreef PeuRac het volgende:
de search heeft nog nooit goed gewerkt op Fok!
Weet het heus nog welquote:Op woensdag 22 september 2010 17:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Toch welToenje nog 24/7 dronken was
TWILIGHT ZONE!!!!quote:Op woensdag 22 september 2010 17:50 schreef Anne het volgende:
Huh? Ik heb als laatste een reactie, maar ik zie 'm niet.
Bied liever je excuses aanquote:Op woensdag 22 september 2010 17:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Weet het heus nog wel
Wilde even de onschuld zelfen spelen!
Jah ben wel benieuwd maar effe serieus zeg. Waarom heb ik deze keer geen pm gekregen dat ik niet moet gaan kijken?quote:
je weet toch dat ik op 'dikke gothics' val?quote:Op woensdag 22 september 2010 17:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jah ben wel benieuwd maar effe serieus zeg. Waarom heb ik deze keer geen pm gekregen dat ik niet moet gaan kijken?
Ik weet (helaas) van de meesten al hoe ze er uit zienquote:Op woensdag 22 september 2010 17:49 schreef Alexxxxx het volgende:
wat zijn de mannen ineens stil, allemaal fobos aan het kijken of zo?
Hey zo minderwaardig mag je niet over "volle" vrouwen praten!quote:Op woensdag 22 september 2010 17:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je weet toch dat ik op 'dikke gothics' val?
Ik ben wel naar jouw fok neuk vrouwenquote:Op woensdag 22 september 2010 17:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik weet (helaas) van de meesten al hoe ze er uit zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |