quote:Op maandag 20 september 2010 21:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ja, de laatste 43 jaar ongeveer...
ontkenning!quote:Op maandag 20 september 2010 21:26 schreef Inu het volgende:
Ik ben helemaal niet dikEn ook geen 2 meter lang
Hey dikkequote:Op maandag 20 september 2010 21:26 schreef Inu het volgende:
Ik ben helemaal niet dikEn ook geen 2 meter lang
Zucht, nog meer concurentiequote:
zulks een puik deernke.quote:
ja dat was op je verjaardag he?quote:
Juup! Ga je bananenboom aaien!quote:
jij bent toch lesbisch?quote:
quote:Op maandag 20 september 2010 21:29 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Auw mijn ogen. Die vlek!
discriminantie!quote:Op maandag 20 september 2010 21:32 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Valt wel mee. Ben toch niet op zoek nu en ik val niet op hetero vrouwen.
Ohja *schaart*quote:
die heb ik niet eensquote:Op maandag 20 september 2010 21:33 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jij had wel een schone witte onderbroek zonder poepvlek aan mogen doen.
quote:Op maandag 20 september 2010 21:34 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Klopt, ik val ook niet op homo's.
ik heb vorige week nog een heel gesprek gehouden met een homo van 32 over hoe moeilijk het is om aan een leuke vent te komenquote:Op maandag 20 september 2010 21:34 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Klopt, ik val ook niet op homo's.
welke doos?quote:Op maandag 20 september 2010 21:35 schreef Juup© het volgende:
Dan nog een uit de oude doos zoals men dat wel eens zegt:
[ afbeelding ]
dan moet ik m bij jou hebben laten liggenquote:
Denk dat een van de anderen hem dan mee heeeft genomen want ik weet van niets.quote:Op maandag 20 september 2010 21:36 schreef FUFR het volgende:
[..]
dan moet ik m bij jou hebben laten liggen
Nou nou.quote:Op maandag 20 september 2010 21:35 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik heb vorige week nog een heel gesprek gehouden met een homo van 32 over hoe moeilijk het is om aan een leuke vent te komen
Het is een cryptogram.quote:Op maandag 20 september 2010 21:36 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mezelf ook af toen ik die foto voor het eeerst zag
wonen ze samen?quote:Op maandag 20 september 2010 21:37 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Nou nou.
Ik zaterdag nog. Mijn beste vriend is homo, en een andere goeie vriend ook.
Maar dan zijn ze geen hetero meer. Klopt, en vind ik ook erg prettig.quote:Op maandag 20 september 2010 21:37 schreef amaranta het volgende:
Hetero vrouwen zulllen ook niet snel op jou vallen. Tenzij ze bi zijn.
sta je daar helemaal alleen onder de douchequote:Op maandag 20 september 2010 21:39 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Maar dan zijn ze geen hetero meer. Klopt, en vind ik ook erg prettig.
Heb trouwens ooit op m'n 16e het aan de meiden uit mijn klas verteld, ineens wilden ze niet meer samen douchen na gymles.
Waar zijn je leuke single vriendinnen?quote:Op maandag 20 september 2010 21:37 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Nou nou.
Ik zaterdag nog. Mijn beste vriend is homo, en een andere goeie vriend ook.
Had ik wel lekker de ruimte.quote:Op maandag 20 september 2010 21:40 schreef FUFR het volgende:
[..]
sta je daar helemaal alleen onder de douche
die willen niet douchenquote:Op maandag 20 september 2010 21:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Waar zijn je leuke single vriendinnen?
badderen dan?quote:
Lekker rustigquote:Op maandag 20 september 2010 21:40 schreef FUFR het volgende:
[..]
sta je daar helemaal alleen onder de douche
maar dat dachten ze wel, domme schapen.quote:Op maandag 20 september 2010 21:41 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Had ik wel lekker de ruimte.
Maarja, echt gezellig was t niet.
En t was niet alsof ik toen het lef had om stiekem te gaan gluren ofzo.
Nu wel dan?quote:Op maandag 20 september 2010 21:41 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
En t was niet alsof ik toen het lef had om stiekem te gaan gluren ofzo.
Die heb ik zaterdagavond gezien, met mijn homovrienden praat ik en met die vriendinnen ga ik stappen, of praat ik. Maar dat zijn wat andere gesprekken.quote:Op maandag 20 september 2010 21:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Waar zijn je leuke single vriendinnen?
het is ook helemaal niet handig, je staat in de weg en ik doesj met 40 gradenquote:Op maandag 20 september 2010 21:43 schreef amaranta het volgende:
Ik zou daar geen moeite mee hebben. Maar ik ben zo preuts dat ik met helemaal niemand onder d douche. Maar in zelfde ruimte omkleden. ... Boeien
Arme Rob.quote:Op maandag 20 september 2010 21:43 schreef amaranta het volgende:
Ik zou daar geen moeite mee hebben. Maar ik ben zo preuts dat ik met helemaal niemand onder d douche. Maar in zelfde ruimte omkleden. ... Boeien
je stapt niet met de jongens? dat doen wij weer wel.quote:Op maandag 20 september 2010 21:42 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Die heb ik zaterdagavond gezien, met mijn homovrienden praat ik en met die vriendinnen ga ik stappen, of praat ik. Maar dat zijn wat andere gesprekken.
Blaatquote:Op maandag 20 september 2010 21:44 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ja. En dan kijk ik gewoon en zeg ik dat een meisje mooie borsten heeft of een mooi figuur.
Als ik dat zeg krijg ik een klap in mijn gezichtquote:Op maandag 20 september 2010 21:44 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ja. En dan kijk ik gewoon en zeg ik dat een meisje mooie borsten heeft of een mooi figuur.
Vroeger op school hadden ze van die gedeelde douches, net als bij t zwembad. En bij festivals heb je ook vaak alleen een klein nat hokje en moet je er wel uit om je aan te kleden.quote:Op maandag 20 september 2010 21:44 schreef FUFR het volgende:
[..]
het is ook helemaal niet handig, je staat in de weg en ik doesj met 40 graden
quote:Op maandag 20 september 2010 21:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als ik dat zeg krijg ik een klap in mijn gezicht
en dan komt dr vriend ook nog effe.quote:Op maandag 20 september 2010 21:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Das t voordeel van vrouw zijn. Maar eerlijk gezegd komt dat niet zo heel vaak voor en bij vriendinnen kijk ik daar toch anders naar.quote:Op maandag 20 september 2010 21:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
En nu kindje nummer 3 op komst?quote:Op maandag 20 september 2010 21:46 schreef amaranta het volgende:
[..]
Weet je hoe krap?
Maar vorige week nog samen gedouchet
quote:Op maandag 20 september 2010 21:47 schreef KorgM3 het volgende:
Eindhoven...
Waar Limburgse papa's kindjes neuken met alles wat een lul heeft
* noteert lowlands 2011 in agendaquote:Op maandag 20 september 2010 21:46 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Vroeger op school hadden ze van die gedeelde douches, net als bij t zwembad. En bij festivals heb je ook vaak alleen een klein nat hokje en moet je er wel uit om je aan te kleden.
En dan een leraar die kwam kijken of je echt wel aan het douchen wasquote:Op maandag 20 september 2010 21:47 schreef FUFR het volgende:
[..]
* noteert lowlands 2011 in agenda
Wij hadden seperate douches zonder deuren en idd die open douchehal
Nee lekker stinken dat schiet op.quote:Op maandag 20 september 2010 21:48 schreef Stormqueen het volgende:
Je moet ook niet douchen op festivals
Ja ik zie jou nog.quote:Op maandag 20 september 2010 21:48 schreef ArTiC het volgende:
Aan het aantal retards te zien staan we nog niet centraal
Ja, wij hadden zo'n juf. Ging dan aan je haar voelen.quote:Op maandag 20 september 2010 21:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
En dan een leraar die kwam kijken of je echt wel aan het douchen was
quote:Op maandag 20 september 2010 21:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
En dan een leraar die kwam kijken of je echt wel aan het douchen was
Idd, maar leg dat die bliepjesmegolen maar eens uit. Op een festival moet je vies en smerig zijnquote:Op maandag 20 september 2010 21:48 schreef Stormqueen het volgende:
Je moet ook niet douchen op festivals
febster!!!!!!!!!!!!!!! Leg eens uit hoe jij dat doet?quote:Op maandag 20 september 2010 21:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Idd, maar leg dat die bliepjesmegolen maar eens uit. Op een festival moet je vies en smerig zijn
iedereen stinkt daar. Van die douches word je alleen maar viezer, met ziektes erbijquote:
Hoofdhaar neem ik aan?quote:Op maandag 20 september 2010 21:49 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ja, wij hadden zo'n juf. Ging dan aan je haar voelen.
Gelukkig weet ik beterquote:
Jakkie.quote:Op maandag 20 september 2010 21:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
iedereen stinkt daar. Van die douches word je alleen maar viezer, met ziektes erbij
Febster schopt 3 Hongaren en dan is ie weer schoonquote:Op maandag 20 september 2010 21:50 schreef Juup© het volgende:
[..]
febster!!!!!!!!!!!!!!! Leg eens uit hoe jij dat doet?
ik wil dagelijks douchen. ook als bliepjes mongoolquote:Op maandag 20 september 2010 21:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Idd, maar leg dat die bliepjesmegolen maar eens uit. Op een festival moet je vies en smerig zijn
Ik douche altijd 1 keer. Anders vind ik mezelf echt te ranzig. Moet ook wel want anders is mijn haar helemaal kleffig.quote:Op maandag 20 september 2010 21:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
iedereen stinkt daar. Van die douches word je alleen maar viezer, met ziektes erbij
Oh...quote:Op maandag 20 september 2010 21:54 schreef FUFR het volgende:
nee Artic, ze doet niet aan wat je nu denkt!
niet douchen = vies. Ik ruik wel eens mensen in bv de super.quote:Op maandag 20 september 2010 21:53 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ik douche altijd 1 keer. Anders vind ik mezelf echt te ranzig. Moet ook wel want anders is mijn haar helemaal kleffig.
Das echt goor!quote:Op maandag 20 september 2010 21:55 schreef FUFR het volgende:
[..]
niet douchen = vies. Ik ruik wel eens mensen in bv de super.
dan gooi ik deo in hun kar.
Hihiquote:
nee, ik bedoel het goed!quote:
Idd, deo bahquote:
hedde gij al gedouched?quote:
De schoonmaakster bij mij op het werk stinkt zó erg dat je kunt ruiken welke ruimtes ze al heeft schoongemaakt.quote:Op maandag 20 september 2010 21:55 schreef FUFR het volgende:
[..]
niet douchen = vies. Ik ruik wel eens mensen in bv de super.
dan gooi ik deo in hun kar.
Ik bedoelde stinkende mensen in de super. Heb je net fruit gekocht en staat er zoeen voor je, en dan hoop je maar dat z'n oksel niet op de band druipt.quote:
Ik douche nooitquote:
vroegtijdige zweetlozing!quote:Op maandag 20 september 2010 21:57 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ik bedoelde stinkende mensen in de super. Heb je net fruit gekocht en staat er zoeen voor je, en dan hoop je maar dat z'n oksel niet op de band druipt.
quote:Op maandag 20 september 2010 21:57 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ik bedoelde stinkende mensen in de super.
be gone with thou dirty bodyquote:Op maandag 20 september 2010 21:58 schreef Stormqueen het volgende:
Ik douche echt niet elke dag hoor.
schoonmakers stinken het hardstquote:Op maandag 20 september 2010 21:57 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
De schoonmaakster bij mij op het werk stinkt zó erg dat je kunt ruiken welke ruimtes ze al heeft schoongemaakt.
Ze absorberen de stinksquote:
Die van ons stinkt al voor ze begint.quote:
We wants proof, FUFR ruik eens?quote:Op maandag 20 september 2010 22:06 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Die van ons stinkt al voor ze begint.Maar ik heb jaren terug schoongemaakt in het MMC en ik ruik toch altijd naar roosjes.
iew!quote:
tip: snuif eerst voorzichtig... niet meteen over de longen laten rollen.quote:
Zoals vroeger op school tijdens scheikunde zo met je handje de geur naar je neus wapperen.quote:Op maandag 20 september 2010 22:12 schreef Levitation het volgende:
[..]
tip: snuif eerst voorzichtig... niet meteen over de longen laten rollen.
Ik ken mensen waarbij je liever met je hand een andere kant op wappert.quote:Op maandag 20 september 2010 22:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zoals vroeger op school tijdens scheikunde zo met je handje de geur naar je neus wapperen.
Doe eens lief over eskuquote:Op maandag 20 september 2010 22:16 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik ken mensen waarbij je liever met je hand een andere kant op wappert.
*pakt de GHB*quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
quote:Op maandag 20 september 2010 22:23 schreef Levitation het volgende:
Even onder voorbehoud: woensdag zwemmen?woensdag kan ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Nu lach je nogquote:
Als het jou lukt om me zonder dat ik het merk GBH te laten drinken geef ik je een vrijkaartje om al je perverse praktijken op me te botvieren.quote:
quote:Op maandag 20 september 2010 22:40 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Als het jou lukt om me zonder dat ik het merk GBH te laten drinken geef ik je een vrijkaartje om al je perverse praktijken op me te botvieren.
Als dat me lukt heb ik dat vrijkaartje sowiesoquote:Op maandag 20 september 2010 22:40 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Als het jou lukt om me zonder dat ik het merk GBH te laten drinken geef ik je een vrijkaartje om al je perverse praktijken op me te botvieren.
Goed argument.quote:Op maandag 20 september 2010 22:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als dat me lukt heb ik dat vrijkaartje sowieso
Hoe dan ook zul jij haar eerst moeten ontmoetenquote:Op maandag 20 september 2010 22:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als dat me lukt heb ik dat vrijkaartje sowieso
Zaterdag dan maar?quote:
Heb je eens de kans om gedrogeerd en misbruikt te worden, haak je af...jammerquote:Op maandag 20 september 2010 22:52 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
He........ Laat ik nu nét zaterdag niet kunnen........ Wat een pech!
Smoesjequote:Op maandag 20 september 2010 22:52 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Verdorie... ik had al n heel romantisch scenario in mijn hoofd. Moet ik daar ook weer n boek over schrijven.quote:Op maandag 20 september 2010 22:52 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Nee, dagquote:Op maandag 20 september 2010 22:55 schreef febster het volgende:
Ja hoi. Goedenavond, nog iets gemist?
Dan ga jij met ArTiC iets doen?quote:Op maandag 20 september 2010 22:55 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Verdorie... ik had al n heel romantisch scenario in mijn hoofd. Moet ik daar ook weer n boek over schrijven.
Hoelang ben jij al vrijgezel?quote:Op maandag 20 september 2010 22:56 schreef ArTiC het volgende:
Ach, ik ben toch niet zo heel goed met GHB, ik moet het meer van mijn charme hebben natuurlijk.
2 minuten en een beetjequote:
Geen ervaring mee voor zover ik weet, en dat wil ik zo houden ook.quote:Op maandag 20 september 2010 23:00 schreef febster het volgende:
GHB is zoo de crack/heroine van 2010, wat een rommel.
Ik denk al wat heb ik je misdaanquote:
Juup is kewlquote:
Vind het wel wat voor jou eigenlijkquote:Op maandag 20 september 2010 23:00 schreef Juup© het volgende:
[..]
Geen ervaring mee voor zover ik weet, en dat wil ik zo houden ook.
Shit...... Ik had al een heel romantisch scenario in mijn hoofd!quote:Op maandag 20 september 2010 23:00 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag al wat te doen, helaas.
Sorry meid.quote:Op maandag 20 september 2010 23:02 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Shit...... Ik had al een heel romantisch scenario in mijn hoofd!
Tja...en ik ben wéér de pineutquote:Op maandag 20 september 2010 23:02 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Shit...... Ik had al een heel romantisch scenario in mijn hoofd!
Ben een beetje recalcitrant vandaag.quote:Op maandag 20 september 2010 23:01 schreef febster het volgende:
[..]
Ik denk al wat heb ik je misdaan*dramaqueen modus*
Leg uitquote:Op maandag 20 september 2010 23:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Vind het wel wat voor jou eigenlijk
Lekker ff van de wereld zijnquote:
Hey, ik hen je (nog) niks misdaanquote:Op maandag 20 september 2010 23:07 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Mannen hebben niks te zeggen.
Ben ook recalcitrant.
Aha, daar heb ik al pillen voor alleen neem ik die niet in een dusdanige dosis in dat ik geheel van de kaart ben (al mag ik het wel volgens het receptquote:
Ga dan ff lekker naar het lesbo/bi topicquote:Op maandag 20 september 2010 23:07 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Mannen hebben niks te zeggen.
Ben ook recalcitrant.
Heeft daar niks mee te maken, ben nog aan het uitkuren van mijn relatie.quote:Op maandag 20 september 2010 23:10 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ga dan ff lekker naar het lesbo/bi topic
Ik was het ook niet van planquote:
Ik voel mezelf ook niet aangevallenquote:Op maandag 20 september 2010 23:11 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Heeft daar niks mee te maken, ben nog aan het uitkuren van mijn relatie.
Is ook niks persoonlijks.
Maar ik beloof lief te zijn.
Gelukkig. Ik ben nu nog af en toe een labiel naar emotioneel brokje vrouw. En dat is nooit persoonlijk.quote:Op maandag 20 september 2010 23:13 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik voel mezelf ook niet aangevallen
Ach ik ben ook zo nu en dan labiel hoorquote:Op maandag 20 september 2010 23:16 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Gelukkig. Ik ben nu nog af en toe een labiel naar emotioneel brokje vrouw. En dat is nooit persoonlijk.
Af en toe moet je toegeven aan emotionele instabiliteit.quote:Op maandag 20 september 2010 23:17 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ach ik ben ook zo nu en dan labiel hoor
Langs mij ligt 200 gram chocolade. Geef maar een gil als je het nodig hebt.quote:Op maandag 20 september 2010 23:20 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Af en toe moet je toegeven aan emotionele instabiliteit.
1 dag per maand. Dan koop ik chocola en kijk ik chickflicks en daarna is het weer genoeg. Nu heb ik nog ff een abonnement maar dat loopt gelukkig over een tijdje weer af.
Purrrrrrrrrrrrrrrrr......jij bent echt heel aardig!quote:Op maandag 20 september 2010 23:21 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Langs mij ligt 200 gram chocolade. Geef maar een gil als je het nodig hebt.
Welterustenquote:Op maandag 20 september 2010 23:23 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Mijn kussen roept me. Ik moet naar bed.
Slaap lekker allemaal!
Nee hoorquote:Op dinsdag 21 september 2010 02:08 schreef febster het volgende:
En iedereen slaapt alweer natuurlijk
Nee, ik ben weer binnen.quote:
Ik zou het juist leuk vindenquote:Op dinsdag 21 september 2010 08:58 schreef Inu het volgende:
Als opdracht voor mn volgende trainee training moet ik 5 mensen vragen wat mijn kwaliteiten en valkuilen zijnEn dan moet ik dat presenteren en mijn eigen visie erbij vertellen
En iets laten zien dat mijn typeert
Denk dat ik deze training niet zo leuk ga vinden
CDA is altijdquote:Op dinsdag 21 september 2010 09:21 schreef Juup© het volgende:
CDA probeert zieltjes terug te winnen die ze verloren zijn aan de PVV
CDA wil lastige zigeuners uitzetten
is dat iets wat uit te leggen valt?quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:54 schreef r8ality het volgende:
MVJ, nou weet ik nog niet waarom je op Civic en kiplovers valt.
Als je zelf NL bent en daar uitsluitend op valt, ja, dan behoeft dat wel wat uitleg jaquote:Op dinsdag 21 september 2010 09:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
is dat iets wat uit te leggen valt?
volgens mij heeft ze allang aangegeven dat ze daar niet uitsluitend op valtquote:Op dinsdag 21 september 2010 09:59 schreef r8ality het volgende:
[..]
Als je zelf NL bent en daar uitsluitend op valt, ja, dan behoeft dat wel wat uitleg ja.
Uhm......kan zijn dat ik net wakker ben maar wat bedoel je met Civic en kiplovers?quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:59 schreef r8ality het volgende:
[..]
Als je zelf NL bent en daar uitsluitend op valt, ja, dan behoeft dat wel wat uitleg ja.
negers.quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:04 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Uhm......kan zijn dat ik net wakker ben maar wat bedoel je met Civic en kiplovers?
Komt omdat je dik bent.quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:10 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ook niet. Negers vallen wel vaak op mij trouwens.
Wat was dat dan met die schoensmeer-opmerking jegens mij?quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:07 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Op die fiets.
Nee ik val eigenlijk helemaal niet op negers.
Pijnlijk, zeker als t van die grote zijn.quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:10 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ook niet. Negers vallen wel vaak op mij trouwens.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:12 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Pijnlijk, zeker als t van die grote zijn.
Toen was ik op zoek naar een homoneger om mee te knuffelen en mannen weg te jagen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:11 schreef r8ality het volgende:
[..]
Wat was dat dan met die schoensmeer-opmerking jegens mij?
dat heet nou plagen, jou waarschijnlijk niet onbekendquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:11 schreef r8ality het volgende:
[..]
Wat was dat dan met die schoensmeer-opmerking jegens mij?
Idd ja, negers houden van slagschepenquote:
ik heb een bufferquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:12 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Pijnlijk, zeker als t van die grote zijn.
gefixtquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:12 schreef r8ality het volgende:
[..]
Idd ja, negers houden van zachte vrouwen met vrouwelijke vormen.
Het is zo'n confrontatiequote:
Dat was niet plagen, dat was een grapje met een serieuze ondertoon. Daarbij, als je weet waar dezelfde usernaam ook zoal rondhangt is het niet heel vreemdquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat heet nou plagen, jou waarschijnlijk niet onbekend
Uhm, nee, het was echt niet serieus. Sorry.quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:16 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dat was niet plagen, dat was een grapje met een serieuze ondertoon. Daarbij, als je weet waar dezelfde usernaam ook zoal rondhangt is het niet heel vreemd.
jawel, jij voelt je gewoon op je pik getrapt.quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:16 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dat was niet plagen, dat was een grapje met een serieuze ondertoon. Daarbij, als je weet waar dezelfde usernaam ook zoal rondhangt is het niet heel vreemd.
ja... ik haat vakantie want daarna moet je weer werkenquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:19 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Bijna, ben je nu al toe aan weekend?
Ja das het nadeel ervan.quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja... ik haat vakantie want daarna moet je weer werken
Waarom? Ik weet niet eens hoe ze eruit ziet.quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jawel, jij voelt je gewoon op je pik getrapt.
Dan zou ik me ook niet druk maikenquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:30 schreef r8ality het volgende:
[..]
Waarom? Ik weet niet eens hoe ze eruit ziet.
Ach, 3FM gaat weer bedelen voor aidsnegertjesquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:21 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
http://www.ed.nl/regio/ei(...)icieel-van-start.ece
Jeuj! Het is begonnen.
Prima, ik vraag al niets meer.quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan zou ik me ook niet druk maiken
ja, want het is hun eigen schuld natuurlijk dat het negertjes zijn.quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:32 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ach, 3FM gaat weer bedelen voor aidsnegertjes.
of anaal verkracht is door een negertquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:38 schreef Stormqueen het volgende:
Ik denk dat r8al een beetje jaloers is op de negertjes, stiekem
Dat het negertjes zijn kunnen ze niets aan doen. Dat ze aids krijgen van mama ook niet.quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:36 schreef Levitation het volgende:
[..]
ja, want het is hun eigen schuld natuurlijk dat het negertjes zijn.![]()
Wat een eikel ben je ook...
Liever een directeur die een ton vangt en die organisatie goed leid (dus dat er geen geld over de balk gesmeten wordt) dan een geitenwollen sok die voor 30k per jaar werkt en er geen reet van snapt waardoor dat goed doel een hoop geld verbrast door inefficient werken etc.quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:46 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dat het negertjes zijn kunnen ze niets aan doen. Dat ze aids krijgen van mama ook niet.
Maar dat het geld vrijwel nooit terechtkomt kan wel iets aan gedaan worden. Zie ook: Goede doelen betalen forse salarissen
Gepensioneerden? Idealisten die niet zoveel hoeven te verdienen? Part-time. Zomaar wat mogelijkheden hoorquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Liever een directeur die een ton vangt en die organisatie goed leid (dus dat er geen geld over de balk gesmeten wordt) dan een geitenwollen sok die voor 30k per jaar werkt en er geen reet van snapt waardoor dat goed doel een hoop geld verbrast door inefficient werken etc.
jij kent goede bestuurders met internationale ervaring die dat voor een appel en een ei willen doen?quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:52 schreef r8ality het volgende:
[..]
Gepensioneerden? Idealisten die niet zoveel hoeven te verdienen? Part-time. Zomaar wat mogelijkheden hoor.
Mijn salaris is 23.400 bruto per jaar. Geen tonquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
jij kent goede bestuurders met internationale ervaring die dat voor een appel en een ei willen doen?
Zou jij het werk wat je nu doet voor de helft salaris doen als je bij een goed doel werkt?
Keep dreaming.quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:56 schreef r8ality het volgende:
[..]
Mijn salaris is 23.400 bruto per jaar. Geen ton. Maar voor 50.000 ga ik daar wel zitten, kan ik ineens heel goed managen
.
Dat bedoel ik dus...dat is 50.000 per jaar wegflikkeren aangezien je gewoon niet geschikt bent...liever dat een goed doel dan 100.000 besteed aan bijvoorbeeld een ex-unilever topman. Je betaald een hoop geld maar de kans dat je iemand aan het roer hebt staan die wél begrijp hoe je een organisatie moet leiden is een heel stuk groter.quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:56 schreef r8ality het volgende:
[..]
Mijn salaris is 23.400 bruto per jaar. Geen ton. Maar voor 50.000 ga ik daar wel zitten, kan ik ineens heel goed managen
.
Lijkt me verstandig met dat jaarsalarisquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:04 schreef r8ality het volgende:
Prima, ik houd mijn geld wel in mijn zak.
Ik ben voorlopig blij met mijn salaris. Ken genoeg mensen die dat niet (of nooit) vinden...quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Lijkt me verstandig met dat jaarsalaris
Had je nou HBO gedaan of MBO?quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:05 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik ben voorlopig blij met mijn salaris. Ken genoeg mensen die dat niet (of nooit) vinden...
BO?quote:
whehehquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:56 schreef r8ality het volgende:
[..]
.
zeker weten dat ie dat gehaald heeft?quote:
voorspel hier r8's antwoord:quote:
quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
36 en hij krijgt er 40 betaald!!!!!!!11!!!!111
ja maar jij bent prof. drs. mr. ir. mythologisch noorse talenquote:
quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja maar jij bent prof. drs. mr. ir. mythologisch noorse talen
ik van dat van V.quote:
ik ookquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
ik hou eigenlijk sowieso wel van salaris
golddiggersquote:
Tsja, dat krijg je als je een relatie hebt, dan is het niet meer zo van mijn en deinquote:
ja, daarom lig ik ook de hele dag op m'n reet bij het zwembad cocktails te drinken.quote:
idd, jammer dat SQ morgen niet meegaatquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:43 schreef Levitation het volgende:
[..]
ja, daarom lig ik ook de hele dag op m'n reet bij het zwembad cocktails te drinken.
ik moet naar een of ander wijkbewonersplatforminspraakgedoequote:Op dinsdag 21 september 2010 11:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
idd, jammer dat SQ morgen niet meegaat
*leest terugquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
idd, jammer dat SQ morgen niet meegaat
wanneer gaan we wel weer zwemmen?quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik moet naar een of ander wijkbewonersplatforminspraakgedoe
ze gaan de wijk slopen en allemaal nieuwbouw neerzettenquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik moet naar een of ander wijkbewonersplatforminspraakgedoe
goed plan.quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ze gaan de wijk slopen en allemaal nieuwbouw neerzetten
Ja ik dacht dat we dinsdag hadden. Of hebben we dat weer naar woensdag gezet?quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:46 schreef Levitation het volgende:
[..]
wanneer gaan we wel weer zwemmen?
De vraag is vooral of er een brug komt.quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ze gaan de wijk slopen en allemaal nieuwbouw neerzetten
Ik ben nooit echt van de woensdag afgestapt, omdat dinsdag net zo k*t was in het zwembad.quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat we dinsdag hadden. Of hebben we dat weer naar woensdag gezet?
Ah okee. Want met sporten was het voor mij iets hendiger. Maar dan houen we het gewoon op woensdagquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:49 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik ben nooit echt van de woensdag afgestapt, omdat dinsdag net zo k*t was in het zwembad.![]()
en deze week ook niet?quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ah okee. Want met sporten was het voor mij iets hendiger. Maar dan houen we het gewoon op woensdag
-edit- waarbij ik dan volgende week niet kan wegens een bewonersplatformdinges
Morgen moet ik naar een inspraakavond. Volgende week moet ik naar een andere vergadering.quote:
quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:44 schreef ArTiC het volgende:
Volgende week trouwens 90s request week op 3FM
een week met fantastische muziek afgewisseld met bagger
een brug? die is er toch al 1?quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De vraag is vooral of er een brug komt.
Krijgt ie dan ook 50 betaald?quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:30 schreef Stormqueen het volgende:
ik werk 40 en krijg er 40 betaald... bb heeft een 36-urige werkweek maar werkt er meestal 50. Ach, hij verdient ook meer
Das shit... bij ons mag je ook extra uren die je thuis werkt opgeven, maar dat heb ik nog nooit gedaanquote:
ja toch?quote:
Ambtenarenquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:58 schreef Inu het volgende:
[..]
Das shit... bij ons mag je ook extra uren die je thuis werkt opgeven, maar dat heb ik nog nooit gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |