Dan ga jij met ArTiC iets doen?quote:Op maandag 20 september 2010 22:55 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Verdorie... ik had al n heel romantisch scenario in mijn hoofd. Moet ik daar ook weer n boek over schrijven.
Hoelang ben jij al vrijgezel?quote:Op maandag 20 september 2010 22:56 schreef ArTiC het volgende:
Ach, ik ben toch niet zo heel goed met GHB, ik moet het meer van mijn charme hebben natuurlijk.
2 minuten en een beetjequote:
Geen ervaring mee voor zover ik weet, en dat wil ik zo houden ook.quote:Op maandag 20 september 2010 23:00 schreef febster het volgende:
GHB is zoo de crack/heroine van 2010, wat een rommel.
Ik denk al wat heb ik je misdaanquote:
Juup is kewlquote:
Vind het wel wat voor jou eigenlijkquote:Op maandag 20 september 2010 23:00 schreef Juup© het volgende:
[..]
Geen ervaring mee voor zover ik weet, en dat wil ik zo houden ook.
Shit...... Ik had al een heel romantisch scenario in mijn hoofd!quote:Op maandag 20 september 2010 23:00 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag al wat te doen, helaas.
Sorry meid.quote:Op maandag 20 september 2010 23:02 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Shit...... Ik had al een heel romantisch scenario in mijn hoofd!
Tja...en ik ben wéér de pineutquote:Op maandag 20 september 2010 23:02 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Shit...... Ik had al een heel romantisch scenario in mijn hoofd!
Ben een beetje recalcitrant vandaag.quote:Op maandag 20 september 2010 23:01 schreef febster het volgende:
[..]
Ik denk al wat heb ik je misdaan*dramaqueen modus*
Leg uitquote:Op maandag 20 september 2010 23:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Vind het wel wat voor jou eigenlijk
Lekker ff van de wereld zijnquote:
Hey, ik hen je (nog) niks misdaanquote:Op maandag 20 september 2010 23:07 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Mannen hebben niks te zeggen.
Ben ook recalcitrant.
Aha, daar heb ik al pillen voor alleen neem ik die niet in een dusdanige dosis in dat ik geheel van de kaart ben (al mag ik het wel volgens het receptquote:
Ga dan ff lekker naar het lesbo/bi topicquote:Op maandag 20 september 2010 23:07 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Mannen hebben niks te zeggen.
Ben ook recalcitrant.
Heeft daar niks mee te maken, ben nog aan het uitkuren van mijn relatie.quote:Op maandag 20 september 2010 23:10 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ga dan ff lekker naar het lesbo/bi topic
Ik was het ook niet van planquote:
Ik voel mezelf ook niet aangevallenquote:Op maandag 20 september 2010 23:11 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Heeft daar niks mee te maken, ben nog aan het uitkuren van mijn relatie.
Is ook niks persoonlijks.
Maar ik beloof lief te zijn.
Gelukkig. Ik ben nu nog af en toe een labiel naar emotioneel brokje vrouw. En dat is nooit persoonlijk.quote:Op maandag 20 september 2010 23:13 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik voel mezelf ook niet aangevallen
Ach ik ben ook zo nu en dan labiel hoorquote:Op maandag 20 september 2010 23:16 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Gelukkig. Ik ben nu nog af en toe een labiel naar emotioneel brokje vrouw. En dat is nooit persoonlijk.
Af en toe moet je toegeven aan emotionele instabiliteit.quote:Op maandag 20 september 2010 23:17 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ach ik ben ook zo nu en dan labiel hoor
Langs mij ligt 200 gram chocolade. Geef maar een gil als je het nodig hebt.quote:Op maandag 20 september 2010 23:20 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Af en toe moet je toegeven aan emotionele instabiliteit.
1 dag per maand. Dan koop ik chocola en kijk ik chickflicks en daarna is het weer genoeg. Nu heb ik nog ff een abonnement maar dat loopt gelukkig over een tijdje weer af.
Purrrrrrrrrrrrrrrrr......jij bent echt heel aardig!quote:Op maandag 20 september 2010 23:21 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Langs mij ligt 200 gram chocolade. Geef maar een gil als je het nodig hebt.
Welterustenquote:Op maandag 20 september 2010 23:23 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Mijn kussen roept me. Ik moet naar bed.
Slaap lekker allemaal!
Nee hoorquote:Op dinsdag 21 september 2010 02:08 schreef febster het volgende:
En iedereen slaapt alweer natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |