Dan ga jij met ArTiC iets doen?quote:Op maandag 20 september 2010 22:55 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Verdorie... ik had al n heel romantisch scenario in mijn hoofd. Moet ik daar ook weer n boek over schrijven.
Hoelang ben jij al vrijgezel?quote:Op maandag 20 september 2010 22:56 schreef ArTiC het volgende:
Ach, ik ben toch niet zo heel goed met GHB, ik moet het meer van mijn charme hebben natuurlijk.
2 minuten en een beetjequote:
Geen ervaring mee voor zover ik weet, en dat wil ik zo houden ook.quote:Op maandag 20 september 2010 23:00 schreef febster het volgende:
GHB is zoo de crack/heroine van 2010, wat een rommel.
Ik denk al wat heb ik je misdaanquote:
Juup is kewlquote:
Vind het wel wat voor jou eigenlijkquote:Op maandag 20 september 2010 23:00 schreef Juup© het volgende:
[..]
Geen ervaring mee voor zover ik weet, en dat wil ik zo houden ook.
Shit...... Ik had al een heel romantisch scenario in mijn hoofd!quote:Op maandag 20 september 2010 23:00 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag al wat te doen, helaas.
Sorry meid.quote:Op maandag 20 september 2010 23:02 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Shit...... Ik had al een heel romantisch scenario in mijn hoofd!
Tja...en ik ben wéér de pineutquote:Op maandag 20 september 2010 23:02 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Shit...... Ik had al een heel romantisch scenario in mijn hoofd!
Ben een beetje recalcitrant vandaag.quote:Op maandag 20 september 2010 23:01 schreef febster het volgende:
[..]
Ik denk al wat heb ik je misdaan*dramaqueen modus*
Leg uitquote:Op maandag 20 september 2010 23:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Vind het wel wat voor jou eigenlijk
Lekker ff van de wereld zijnquote:
Hey, ik hen je (nog) niks misdaanquote:Op maandag 20 september 2010 23:07 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Mannen hebben niks te zeggen.
Ben ook recalcitrant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |