*pakt de GHB*quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
quote:Op maandag 20 september 2010 22:23 schreef Levitation het volgende:
Even onder voorbehoud: woensdag zwemmen?woensdag kan ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Nu lach je nogquote:
Als het jou lukt om me zonder dat ik het merk GBH te laten drinken geef ik je een vrijkaartje om al je perverse praktijken op me te botvieren.quote:
quote:Op maandag 20 september 2010 22:40 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Als het jou lukt om me zonder dat ik het merk GBH te laten drinken geef ik je een vrijkaartje om al je perverse praktijken op me te botvieren.
Als dat me lukt heb ik dat vrijkaartje sowiesoquote:Op maandag 20 september 2010 22:40 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Als het jou lukt om me zonder dat ik het merk GBH te laten drinken geef ik je een vrijkaartje om al je perverse praktijken op me te botvieren.
Goed argument.quote:Op maandag 20 september 2010 22:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als dat me lukt heb ik dat vrijkaartje sowieso
Hoe dan ook zul jij haar eerst moeten ontmoetenquote:Op maandag 20 september 2010 22:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als dat me lukt heb ik dat vrijkaartje sowieso
Zaterdag dan maar?quote:
Heb je eens de kans om gedrogeerd en misbruikt te worden, haak je af...jammerquote:Op maandag 20 september 2010 22:52 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
He........ Laat ik nu nét zaterdag niet kunnen........ Wat een pech!
Smoesjequote:Op maandag 20 september 2010 22:52 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Verdorie... ik had al n heel romantisch scenario in mijn hoofd. Moet ik daar ook weer n boek over schrijven.quote:Op maandag 20 september 2010 22:52 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Nee, dagquote:Op maandag 20 september 2010 22:55 schreef febster het volgende:
Ja hoi. Goedenavond, nog iets gemist?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |