Ik zou het juist leuk vindenquote:Op dinsdag 21 september 2010 08:58 schreef Inu het volgende:
Als opdracht voor mn volgende trainee training moet ik 5 mensen vragen wat mijn kwaliteiten en valkuilen zijnEn dan moet ik dat presenteren en mijn eigen visie erbij vertellen
En iets laten zien dat mijn typeert
Denk dat ik deze training niet zo leuk ga vinden
CDA is altijdquote:Op dinsdag 21 september 2010 09:21 schreef Juup© het volgende:
CDA probeert zieltjes terug te winnen die ze verloren zijn aan de PVV
CDA wil lastige zigeuners uitzetten
is dat iets wat uit te leggen valt?quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:54 schreef r8ality het volgende:
MVJ, nou weet ik nog niet waarom je op Civic en kiplovers valt.
Als je zelf NL bent en daar uitsluitend op valt, ja, dan behoeft dat wel wat uitleg jaquote:Op dinsdag 21 september 2010 09:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
is dat iets wat uit te leggen valt?
volgens mij heeft ze allang aangegeven dat ze daar niet uitsluitend op valtquote:Op dinsdag 21 september 2010 09:59 schreef r8ality het volgende:
[..]
Als je zelf NL bent en daar uitsluitend op valt, ja, dan behoeft dat wel wat uitleg ja.
Uhm......kan zijn dat ik net wakker ben maar wat bedoel je met Civic en kiplovers?quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:59 schreef r8ality het volgende:
[..]
Als je zelf NL bent en daar uitsluitend op valt, ja, dan behoeft dat wel wat uitleg ja.
negers.quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:04 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Uhm......kan zijn dat ik net wakker ben maar wat bedoel je met Civic en kiplovers?
Komt omdat je dik bent.quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:10 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ook niet. Negers vallen wel vaak op mij trouwens.
Wat was dat dan met die schoensmeer-opmerking jegens mij?quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:07 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Op die fiets.
Nee ik val eigenlijk helemaal niet op negers.
Pijnlijk, zeker als t van die grote zijn.quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:10 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ook niet. Negers vallen wel vaak op mij trouwens.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:12 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Pijnlijk, zeker als t van die grote zijn.
Toen was ik op zoek naar een homoneger om mee te knuffelen en mannen weg te jagen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:11 schreef r8ality het volgende:
[..]
Wat was dat dan met die schoensmeer-opmerking jegens mij?
dat heet nou plagen, jou waarschijnlijk niet onbekendquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:11 schreef r8ality het volgende:
[..]
Wat was dat dan met die schoensmeer-opmerking jegens mij?
Idd ja, negers houden van slagschepenquote:
ik heb een bufferquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:12 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Pijnlijk, zeker als t van die grote zijn.
gefixtquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:12 schreef r8ality het volgende:
[..]
Idd ja, negers houden van zachte vrouwen met vrouwelijke vormen.
Het is zo'n confrontatiequote:
Dat was niet plagen, dat was een grapje met een serieuze ondertoon. Daarbij, als je weet waar dezelfde usernaam ook zoal rondhangt is het niet heel vreemdquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat heet nou plagen, jou waarschijnlijk niet onbekend
Uhm, nee, het was echt niet serieus. Sorry.quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:16 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dat was niet plagen, dat was een grapje met een serieuze ondertoon. Daarbij, als je weet waar dezelfde usernaam ook zoal rondhangt is het niet heel vreemd.
jawel, jij voelt je gewoon op je pik getrapt.quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:16 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dat was niet plagen, dat was een grapje met een serieuze ondertoon. Daarbij, als je weet waar dezelfde usernaam ook zoal rondhangt is het niet heel vreemd.
ja... ik haat vakantie want daarna moet je weer werkenquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:19 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Bijna, ben je nu al toe aan weekend?
Ja das het nadeel ervan.quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja... ik haat vakantie want daarna moet je weer werken
Waarom? Ik weet niet eens hoe ze eruit ziet.quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jawel, jij voelt je gewoon op je pik getrapt.
Dan zou ik me ook niet druk maikenquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:30 schreef r8ality het volgende:
[..]
Waarom? Ik weet niet eens hoe ze eruit ziet.
Ach, 3FM gaat weer bedelen voor aidsnegertjesquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:21 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
http://www.ed.nl/regio/ei(...)icieel-van-start.ece
Jeuj! Het is begonnen.
Prima, ik vraag al niets meer.quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan zou ik me ook niet druk maiken
ja, want het is hun eigen schuld natuurlijk dat het negertjes zijn.quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:32 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ach, 3FM gaat weer bedelen voor aidsnegertjes.
of anaal verkracht is door een negertquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:38 schreef Stormqueen het volgende:
Ik denk dat r8al een beetje jaloers is op de negertjes, stiekem
Dat het negertjes zijn kunnen ze niets aan doen. Dat ze aids krijgen van mama ook niet.quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:36 schreef Levitation het volgende:
[..]
ja, want het is hun eigen schuld natuurlijk dat het negertjes zijn.![]()
Wat een eikel ben je ook...
Liever een directeur die een ton vangt en die organisatie goed leid (dus dat er geen geld over de balk gesmeten wordt) dan een geitenwollen sok die voor 30k per jaar werkt en er geen reet van snapt waardoor dat goed doel een hoop geld verbrast door inefficient werken etc.quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:46 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dat het negertjes zijn kunnen ze niets aan doen. Dat ze aids krijgen van mama ook niet.
Maar dat het geld vrijwel nooit terechtkomt kan wel iets aan gedaan worden. Zie ook: Goede doelen betalen forse salarissen
Gepensioneerden? Idealisten die niet zoveel hoeven te verdienen? Part-time. Zomaar wat mogelijkheden hoorquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Liever een directeur die een ton vangt en die organisatie goed leid (dus dat er geen geld over de balk gesmeten wordt) dan een geitenwollen sok die voor 30k per jaar werkt en er geen reet van snapt waardoor dat goed doel een hoop geld verbrast door inefficient werken etc.
jij kent goede bestuurders met internationale ervaring die dat voor een appel en een ei willen doen?quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:52 schreef r8ality het volgende:
[..]
Gepensioneerden? Idealisten die niet zoveel hoeven te verdienen? Part-time. Zomaar wat mogelijkheden hoor.
Mijn salaris is 23.400 bruto per jaar. Geen tonquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
jij kent goede bestuurders met internationale ervaring die dat voor een appel en een ei willen doen?
Zou jij het werk wat je nu doet voor de helft salaris doen als je bij een goed doel werkt?
Keep dreaming.quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:56 schreef r8ality het volgende:
[..]
Mijn salaris is 23.400 bruto per jaar. Geen ton. Maar voor 50.000 ga ik daar wel zitten, kan ik ineens heel goed managen
.
Dat bedoel ik dus...dat is 50.000 per jaar wegflikkeren aangezien je gewoon niet geschikt bent...liever dat een goed doel dan 100.000 besteed aan bijvoorbeeld een ex-unilever topman. Je betaald een hoop geld maar de kans dat je iemand aan het roer hebt staan die wél begrijp hoe je een organisatie moet leiden is een heel stuk groter.quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:56 schreef r8ality het volgende:
[..]
Mijn salaris is 23.400 bruto per jaar. Geen ton. Maar voor 50.000 ga ik daar wel zitten, kan ik ineens heel goed managen
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |