nee, maar if not heel dom van m. ze was veel te druk bezig dit verhaal te onthouden om het te merken.quote:
i is not an indianquote:Op maandag 20 september 2010 20:53 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Nee, dan had ie n knal gehad. Maar ieuw.
er lopen tegenwoordig hele rare mensen op het station.quote:Op maandag 20 september 2010 20:53 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Nee, dan had ie n knal gehad. Maar ieuw.
FB, zie mijn arische uitstralingsquote:
Hier krijg je spijt van...quote:
Nee hoor, t verhaal was nog veel langer. En ik was gewoon ff te gaar en te verbaasd om niet meteen weg te lopen.quote:Op maandag 20 september 2010 20:54 schreef FUFR het volgende:
[..]
nee, maar if not heel dom van m. ze was veel te druk bezig dit verhaal te onthouden om het te merken.
quote:
OMG! nee! niet het hele verhaal please!quote:Op maandag 20 september 2010 20:56 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Nee hoor, t verhaal was nog veel langer. En ik was gewoon ff te gaar en te verbaasd om niet meteen weg te lopen.
Ik had steeds zoiets van 'wat moet je nou van me' en toen viel t kwartje. En nee, waarom? Ik ben niet dik maar sexy mollig, en wat hij vind is zijn probleem.quote:Op maandag 20 september 2010 20:57 schreef amaranta het volgende:
Spannend. En toen hij insinueerde dat jij dik was, werd je toen niet boos?
Ja, de laatste 43 jaar ongeveer...quote:Op maandag 20 september 2010 20:59 schreef Juup© het volgende:
Ik heb de laatste tijd een shoarma tic of zo dnek ik.
quote:Op maandag 20 september 2010 21:00 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ik had steeds zoiets van 'wat moet je nou van me' en toen viel t kwartje. En nee, waarom? Ik ben niet dik maar sexy mollig, en wat hij vind is zijn probleem.
Nou ga ik er eens uitgebreid voor zitten om het uit te schrijven. Speciaal voor jou.quote:Op maandag 20 september 2010 20:58 schreef FUFR het volgende:
[..]
OMG! nee! niet het hele verhaal please!
af en toe een nieuwe tic is ook niet erg, breekt zo lekker de week.quote:Op maandag 20 september 2010 21:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ja, de laatste 43 jaar ongeveer...
vrouwens.... en sommige vrienden kunnen zo...ontiegelijk gedetailleerd vertellen met allerlei side-stories die helemaal niet ter zake doen.quote:Op maandag 20 september 2010 21:01 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Nou ga ik er eens uitgebreid voor zitten om het uit te schrijven. Speciaal voor jou.
quote:
OMG, ons moeder kan er ook wat van.quote:Op maandag 20 september 2010 21:02 schreef FUFR het volgende:
[..]
vrouwens.... en sommige vrienden kunnen zo...ontiegelijk gedetailleerd vertellen met allerlei side-stories die helemaal niet ter zake doen.
zo kan een ritje door de wijk al een verhaal van een uur worden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |