Idd, deo bahquote:
hedde gij al gedouched?quote:
De schoonmaakster bij mij op het werk stinkt zó erg dat je kunt ruiken welke ruimtes ze al heeft schoongemaakt.quote:Op maandag 20 september 2010 21:55 schreef FUFR het volgende:
[..]
niet douchen = vies. Ik ruik wel eens mensen in bv de super.
dan gooi ik deo in hun kar.
Ik bedoelde stinkende mensen in de super. Heb je net fruit gekocht en staat er zoeen voor je, en dan hoop je maar dat z'n oksel niet op de band druipt.quote:
Ik douche nooitquote:
vroegtijdige zweetlozing!quote:Op maandag 20 september 2010 21:57 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ik bedoelde stinkende mensen in de super. Heb je net fruit gekocht en staat er zoeen voor je, en dan hoop je maar dat z'n oksel niet op de band druipt.
quote:Op maandag 20 september 2010 21:57 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ik bedoelde stinkende mensen in de super.
be gone with thou dirty bodyquote:Op maandag 20 september 2010 21:58 schreef Stormqueen het volgende:
Ik douche echt niet elke dag hoor.
schoonmakers stinken het hardstquote:Op maandag 20 september 2010 21:57 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
De schoonmaakster bij mij op het werk stinkt zó erg dat je kunt ruiken welke ruimtes ze al heeft schoongemaakt.
Ze absorberen de stinksquote:
Die van ons stinkt al voor ze begint.quote:
We wants proof, FUFR ruik eens?quote:Op maandag 20 september 2010 22:06 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Die van ons stinkt al voor ze begint.Maar ik heb jaren terug schoongemaakt in het MMC en ik ruik toch altijd naar roosjes.
iew!quote:
tip: snuif eerst voorzichtig... niet meteen over de longen laten rollen.quote:
Zoals vroeger op school tijdens scheikunde zo met je handje de geur naar je neus wapperen.quote:Op maandag 20 september 2010 22:12 schreef Levitation het volgende:
[..]
tip: snuif eerst voorzichtig... niet meteen over de longen laten rollen.
Ik ken mensen waarbij je liever met je hand een andere kant op wappert.quote:Op maandag 20 september 2010 22:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zoals vroeger op school tijdens scheikunde zo met je handje de geur naar je neus wapperen.
Doe eens lief over eskuquote:Op maandag 20 september 2010 22:16 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik ken mensen waarbij je liever met je hand een andere kant op wappert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |