Lijkt me verstandig met dat jaarsalarisquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:04 schreef r8ality het volgende:
Prima, ik houd mijn geld wel in mijn zak.
Ik ben voorlopig blij met mijn salaris. Ken genoeg mensen die dat niet (of nooit) vinden...quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Lijkt me verstandig met dat jaarsalaris
Had je nou HBO gedaan of MBO?quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:05 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik ben voorlopig blij met mijn salaris. Ken genoeg mensen die dat niet (of nooit) vinden...
BO?quote:
whehehquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:56 schreef r8ality het volgende:
[..]
Mijn salaris is 23.400 bruto per jaar. Geen ton. Maar voor 50.000 ga ik daar wel zitten, kan ik ineens heel goed managen
.
zeker weten dat ie dat gehaald heeft?quote:
voorspel hier r8's antwoord:quote:
quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
36 en hij krijgt er 40 betaald!!!!!!!11!!!!111
ja maar jij bent prof. drs. mr. ir. mythologisch noorse talenquote:
quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja maar jij bent prof. drs. mr. ir. mythologisch noorse talen
ik van dat van V.quote:
ik ookquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
ik hou eigenlijk sowieso wel van salaris
golddiggersquote:
Tsja, dat krijg je als je een relatie hebt, dan is het niet meer zo van mijn en deinquote:
ja, daarom lig ik ook de hele dag op m'n reet bij het zwembad cocktails te drinken.quote:
idd, jammer dat SQ morgen niet meegaatquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:43 schreef Levitation het volgende:
[..]
ja, daarom lig ik ook de hele dag op m'n reet bij het zwembad cocktails te drinken.
ik moet naar een of ander wijkbewonersplatforminspraakgedoequote:Op dinsdag 21 september 2010 11:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
idd, jammer dat SQ morgen niet meegaat
*leest terugquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
idd, jammer dat SQ morgen niet meegaat
wanneer gaan we wel weer zwemmen?quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik moet naar een of ander wijkbewonersplatforminspraakgedoe
ze gaan de wijk slopen en allemaal nieuwbouw neerzettenquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik moet naar een of ander wijkbewonersplatforminspraakgedoe
goed plan.quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ze gaan de wijk slopen en allemaal nieuwbouw neerzetten
Ja ik dacht dat we dinsdag hadden. Of hebben we dat weer naar woensdag gezet?quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:46 schreef Levitation het volgende:
[..]
wanneer gaan we wel weer zwemmen?
De vraag is vooral of er een brug komt.quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ze gaan de wijk slopen en allemaal nieuwbouw neerzetten
Ik ben nooit echt van de woensdag afgestapt, omdat dinsdag net zo k*t was in het zwembad.quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat we dinsdag hadden. Of hebben we dat weer naar woensdag gezet?
Ah okee. Want met sporten was het voor mij iets hendiger. Maar dan houen we het gewoon op woensdagquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:49 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik ben nooit echt van de woensdag afgestapt, omdat dinsdag net zo k*t was in het zwembad.![]()
en deze week ook niet?quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ah okee. Want met sporten was het voor mij iets hendiger. Maar dan houen we het gewoon op woensdag
-edit- waarbij ik dan volgende week niet kan wegens een bewonersplatformdinges
Morgen moet ik naar een inspraakavond. Volgende week moet ik naar een andere vergadering.quote:
quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:44 schreef ArTiC het volgende:
Volgende week trouwens 90s request week op 3FM
een week met fantastische muziek afgewisseld met bagger
een brug? die is er toch al 1?quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De vraag is vooral of er een brug komt.
Krijgt ie dan ook 50 betaald?quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:30 schreef Stormqueen het volgende:
ik werk 40 en krijg er 40 betaald... bb heeft een 36-urige werkweek maar werkt er meestal 50. Ach, hij verdient ook meer
Das shit... bij ons mag je ook extra uren die je thuis werkt opgeven, maar dat heb ik nog nooit gedaanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |