Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Hey Solquote:
Hey DMquote:Op maandag 20 september 2010 18:36 schreef DaMart het volgende:
Zo, thuis... en terwijl ik 2 uur van huis een presentatie aan het geven was en later thuis ging sporten, hebben jullie gewacht met deze volmaken tot ik thuis was.
Hey GFquote:Op maandag 20 september 2010 18:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
friemel
[..]
succes wok![]()
[..]
ferb
[..]
henk
[..]
trev
dat is ook snelquote:
nasi moet je vers makenquote:Op maandag 20 september 2010 18:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat van mij staat nu in de magnetron... nasi.
ik was weer eens niet aan het oplettenquote:Op maandag 20 september 2010 18:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey GF![]()
He shit nu heeft hij hem toch
Dat heb ik vorige week gedaan, maar dat was te veel om in een keer op te etenquote:Op maandag 20 september 2010 18:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is ook snel![]()
[..]
nasi moet je vers maken
en ik was net te laatquote:Op maandag 20 september 2010 18:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik was weer eens niet aan het opletten
opwarm prakje dusquote:Op maandag 20 september 2010 18:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat heb ik vorige week gedaan, maar dat was te veel om in een keer op te eten.
als je de lapo hadquote:Op maandag 20 september 2010 18:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
en ik had deze TT al voorspeld.
Meer op gehooptquote:Op maandag 20 september 2010 18:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
en ik had deze TT al voorspeld.
En tegen de verwachting van suikertaartje in, had ik die ookquote:
Ik had wel raar opgekeken als je een andere had genomenquote:Op maandag 20 september 2010 18:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kwam er nu zelf ook niet meer onderuit he.
verstrooi poederquote:Op maandag 20 september 2010 18:46 schreef DR34M3R het volgende:
@ MPG: wat las ik nou, jij ook verstrooid? Wat zit er in die koffie hier?
ik eet altijd snelquote:Op maandag 20 september 2010 18:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is ook snel![]()
[..]
nasi moet je vers maken
je moet genieten van je etenquote:
ik geniet er ook wel van alleen wat snellerquote:Op maandag 20 september 2010 18:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je moet genieten van je eten![]()
ik eet ook altijd te snel
de TT voor de KSCquote:
Misschien is ie sinds een jaar opa?quote:
oh sorry ben nog niet wakkerquote:Op maandag 20 september 2010 19:16 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Misschien is ie sinds een jaar opa?
vergeef je mequote:
LOLquote:Op maandag 20 september 2010 19:17 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
oh sorry ben nog niet wakker
[..]
vergeef je me
heel weinig idd.quote:Op maandag 20 september 2010 19:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
LOL
ehh... kijk jij ooit naar de PI's?
Ik acht de kans erg klein dat dat zo is
Uhm..... vooruit dan maarquote:
refresh ninja editquote:Op maandag 20 september 2010 19:23 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
gelukkig. Nou kan ik met een gerust hart verder werken.
gelukkig nietquote:Op maandag 20 september 2010 19:16 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Misschien is ie sinds een jaar opa?
en hij zit nou al meer dan een jaar op Fokquote:
uiteraard kan je die capp. krijgen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hij is beleefd opgevoedquote:Op maandag 20 september 2010 19:31 schreef LovelyLady het volgende:
Lekker die cappuccino
Jammer van die 'u'
je hebt niet gezegd dat ik jij/jou mag zeggen maar dat doe ik vanaf deze dan maarquote:Op maandag 20 september 2010 19:31 schreef LovelyLady het volgende:
Lekker die cappuccino
Jammer van die 'u'
quote:
quote:
Bij dezequote:Op maandag 20 september 2010 19:32 schreef TJDoornbos het volgende:
je hebt niet gezegd dat ik jij/jou mag zeggen maar dat doe ik vanaf deze dan maar
quote:Op maandag 20 september 2010 19:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat zegtie maar tegen batsopa's
[..]
Bij deze
Ow, dat ligt niet aan de koffie hoor. Dat ligt aan mezelf. En dat vergiet in mijn hoofdquote:Op maandag 20 september 2010 18:46 schreef DR34M3R het volgende:
@ MPG: wat las ik nou, jij ook verstrooid? Wat zit er in die koffie hier?
Maar hoezo kon jij vandaag je billen niet bij elkaar houden?quote:Op maandag 20 september 2010 19:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Ow, dat ligt niet aan de koffie hoor. Dat ligt aan mezelf. En dat vergiet in mijn hoofd.
Een rotterdammer. Beleefd. Uhuh...quote:
quote:Op maandag 20 september 2010 19:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar hoezo kon jij vandaag je billen niet bij elkaar houden?
quote:Op maandag 20 september 2010 19:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gevaarlijk gas vrijgekomen in Venlo
quote:Op maandag 20 september 2010 19:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Toen zat ik in het Lampegat jaquote:Op maandag 20 september 2010 19:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
ik drink nietquote:Op maandag 20 september 2010 19:56 schreef LovelyLady het volgende:
ik hou wel van pluizig...blauw is toch als je dronken bent?
owquote:
dat weet iedereen tochquote:Op maandag 20 september 2010 20:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
owdat kan ik toch niet weten??
* LovelyLady is afleveringet PB kijken
Totzo
ik nietquote:
Veel kijk plezierquote:Op maandag 20 september 2010 20:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
owdat kan ik toch niet weten??
* LovelyLady is aflevering PB kijken
Totzo
Blijkbaar dus niet.quote:Op maandag 20 september 2010 20:05 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
oh dacht echt dat iedereen het wist.
eigenlijk nooit echt over gehad zover ik weetquote:Op maandag 20 september 2010 20:05 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
oh dacht echt dat iedereen het wist.
dacht dat het een publiek geheim was dat ik hartpatiënt ben en daarom niet drinkquote:Op maandag 20 september 2010 20:06 schreef Giertje het volgende:
[..]
eigenlijk nooit echt over gehad zover ik weet
Er kunnen vele redenen zijn waarom iemand niet drinktquote:Op maandag 20 september 2010 20:07 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dacht dat het een publiek geheim was dat ik hartpatiënt ben en daarom niet drink
dat dusquote:Op maandag 20 september 2010 20:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Er kunnen vele redenen zijn waarom iemand niet drinkt
Jouw post volgde direct op de mijne.. ik was ook geneigd om te denken dat het aan mezelf lag, maar het kán gewoon geen toeval zijn, het moet de koffie zijn hier hooquote:Op maandag 20 september 2010 19:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Ow, dat ligt niet aan de koffie hoor. Dat ligt aan mezelf. En dat vergiet in mijn hoofd.
klikt dan niemand in mijn onderschriftquote:Op maandag 20 september 2010 20:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Er kunnen vele redenen zijn waarom iemand niet drinkt
Dat al wel gedaan maar het zo niet in verband gebrachtquote:Op maandag 20 september 2010 20:20 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
klikt dan niemand in mijn onderschrift
heey miss zwollequote:Op maandag 20 september 2010 20:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
Mart, jij mazzelkont met de lapo
Avond allemaal
He Gierquote:Op maandag 20 september 2010 20:22 schreef Giertje het volgende:
[..]
heey miss zwolle
ik ben dinsdag bij jou in de buurt
mja heb afgesproken in zwolle met een vriendin van me die ik al 3 jaar niet meer heb gezienquote:Op maandag 20 september 2010 20:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He Gier
Wat leukMag ik vragen wat je gaat doen?
Hey Marijkequote:Op maandag 20 september 2010 20:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
Avond allemaal
Hey Marijkequote:Op maandag 20 september 2010 20:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
Avond allemaal
Liebchenquote:Op maandag 20 september 2010 20:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
Avond allemaal
quote:Op maandag 20 september 2010 20:22 schreef Giertje het volgende:
[..]
heey miss zwolle
ik ben dinsdag bij jou in de buurt
whehehee ik heb andere afspraakjes die voor gaanquote:Op maandag 20 september 2010 20:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Liebchen.
Wie geht's?
[..]
!
En zaterdag was je bij mij in de buurt...
Doe je het expres zo? In de buurt komen en dan niet meeten?
Groot gelijk. Een date is veel interessanter als mij ehm.. dan ik ehm.. nouja je snapt het wel .quote:Op maandag 20 september 2010 20:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehee ik heb andere afspraakjes die voor gaan
Wat gezelligquote:Op maandag 20 september 2010 20:23 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja heb afgesproken in zwolle met een vriendin van me die ik al 3 jaar niet meer heb gezien
Ha Trev!quote:
Ferb!quote:
Liebchenquote:Op maandag 20 september 2010 20:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Liebchen.
Wie geht's?
[..]
!
En zaterdag was je bij mij in de buurt...
Doe je het expres zo? In de buurt komen en dan niet meeten?
Op zich wel alleen ben bekafquote:Op maandag 20 september 2010 20:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat gezelligVeel plezier alvast!
[..]
Ha Trev!![]()
Alles goed?
[..]
Ferb!![]()
![]()
Hoe is het, heb je vandaag een beetje overleefd?
[..]
LiebchenHier alles okee
Bij jou?
Oeh oeh oeh oeh, en nog even super goed nieuws voor iedereen, de auto is definitief niet meer van mij![]()
![]()
Hier ook alles ok hoorquote:Op maandag 20 september 2010 20:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LiebchenHier alles okee
Bij jou?
Oeh oeh oeh oeh, en nog even super goed nieuws voor iedereen, de auto is definitief niet meer van mij![]()
![]()
Yep.quote:Op maandag 20 september 2010 20:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Ha Trev!![]()
Alles goed?
[..]
Ferb!![]()
![]()
Hoe is het, heb je vandaag een beetje overleefd?
[..]
LiebchenHier alles okee
Bij jou?
![]()
ga je een andere halen?quote:Op maandag 20 september 2010 20:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Te hard gewerkt of een te druk weekend gehad?quote:Op maandag 20 september 2010 20:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Op zich wel alleen ben bekaf
fijn dat jou auto niet meer van jou isen hoe is het daar dan?
Who me?quote:
quote:Op maandag 20 september 2010 20:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Hier ook alles ok hoor. Druk dagje weer overleefd
.
En jeeeeej van de auto. Is vast een hele opluchting
...
Oh bahquote:Op maandag 20 september 2010 20:34 schreef Ferb het volgende:
[..]
Yep.
Sowieso lange schooldag.. Dus ik kwam 10 voor 4 thuis moest gelijk om 4 uur bij de fysio zijn..
Kreeg daar te horen dat er meer aan de hand kan zijn met mijn lies![]()
Opzich,.. Als ze er nog achteraan gaan is er wel meer duidelijkheid.. Want het is niet om hoog gegaan de laatste maand ( Conditie van lies )
Hoor meer eind deze week..
quote:
Denk allebijquote:Op maandag 20 september 2010 20:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Te hard gewerkt of een te druk weekend gehad?Alles wel okee hier
![]()
al een idee wat voor baan en is er al toekomst op?quote:Op maandag 20 september 2010 20:40 schreef Marijkezwolle het volgende:Voorlopig niet... Ik wacht tot ik een baan heb en dan ga ik een wat jongere wagen aanschaffen met stuurbekrachtiging enzulks
![]()
en hopelijk minder kans op mankementen
Mogelijk via de gemeente, maar dat zou 30 sept al beginnen en daar heb ik nog steeds niets van gehoordquote:Op maandag 20 september 2010 20:41 schreef Giertje het volgende:
[..]
al een idee wat voor baan en is er al toekomst op?
Veel plezierquote:
Ja jijquote:Op maandag 20 september 2010 20:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
Who me?Hai TJ
Ben je al thuis van je werk?
Ik duim voor jequote:Op maandag 20 september 2010 20:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mogelijk via de gemeente, maar dat zou 30 sept al beginnen en daar heb ik nog steeds niets van gehoord(al wel achteraan gezeten). Verder is het nog heel onzeker... Ligt ook een beetje aan mezelf, hoe het met me gaat enzo
Kijkzequote:
Was het maar waar, dan ging ik dingen echt anders doenquote:Op maandag 20 september 2010 20:43 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ja jijNee ben nog niet thuis, ben pas om 21:00 klaar
en oma'squote:Op maandag 20 september 2010 19:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat zegtie maar tegen batsopa's
mja je eigen gezondheid staat natuurlijk vooropquote:Op maandag 20 september 2010 20:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mogelijk via de gemeente, maar dat zou 30 sept al beginnen en daar heb ik nog steeds niets van gehoord(al wel achteraan gezeten). Verder is het nog heel onzeker... Ligt ook een beetje aan mezelf, hoe het met me gaat enzo
Daar is ie wel, onze enige echte batskoningquote:
Spannend, nog steeds voor de keuring dus?quote:Op maandag 20 september 2010 20:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja je eigen gezondheid staat natuurlijk voorop
ik moet overmorgen voor onderzoek komen
en als dat goed gaat dan ga ik weer naar school
uhuh dit keer psychologische gedeeltequote:Op maandag 20 september 2010 20:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Spannend, nog steeds voor de keuring dus?
marijkequote:Op maandag 20 september 2010 20:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daar is ie wel, onze enige echte batskoning![]()
Opa vind ik te ver gaan
Hoooooi gf!
![]()
Ja daaromquote:Op maandag 20 september 2010 20:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh bah... maar nog maar een kwartiertje!![]()
Komt wel goedquote:Op maandag 20 september 2010 20:50 schreef Giertje het volgende:
[..]
uhuh dit keer psychologische gedeelte
ik kijk er niet naar uit
dan moet ik mijn verleden los trekken
Ik heb geen kleine kinderenquote:Op maandag 20 september 2010 20:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
marijke
idd voor opa te zijn moet je ook kleinkinderen hebben
Oeh, dat kan inderdaad wel heftig zijn...Sterkte mocht ik je niet meer spreken voor woensdagquote:Op maandag 20 september 2010 20:50 schreef Giertje het volgende:
[..]
uhuh dit keer psychologische gedeelte
ik kijk er niet naar uit
dan moet ik mijn verleden los trekken
quote:Op maandag 20 september 2010 20:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
marijke
idd voor opa te zijn moet je ook kleinkinderen hebben
En dan lekker relaxen en spelletjes spelenquote:Op maandag 20 september 2010 20:52 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ja daaromkomt allemaal goed
lovelyquote:Op maandag 20 september 2010 20:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Komt wel goedHet zal misschien even kut zijn en vervelend dat je verleden weer boven komt, maar hou je doel voor ogen. Je studie en wat je er mee wilt bereiken. Hou dat in je achterhoofd en dan komt het echt wel goed *knuf*
[..]
Ik heb geen kleine kinderen
En zo ik ben er weer
ik weet het moet er maar effe doorheen bijten gelukkig ben ik er niet alleenquote:Op maandag 20 september 2010 20:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Komt wel goedHet zal misschien even kut zijn en vervelend dat je verleden weer boven komt, maar hou je doel voor ogen. Je studie en wat je er mee wilt bereiken. Hou dat in je achterhoofd en dan komt het echt wel goed *knuf*
quote:Op maandag 20 september 2010 20:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, dat kan inderdaad wel heftig zijn...Sterkte mocht ik je niet meer spreken voor woensdag
[..]
huh?quote:Op maandag 20 september 2010 20:55 schreef Trevland het volgende:
Heeft er iemand een blik monster voor me?
energy drankquote:
ik heb liever bullitquote:
Och, als Mart straks 47 is, gaan we hem ook opa noemenquote:Op maandag 20 september 2010 20:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daar is ie wel, onze enige echte batskoning![]()
Opa vind ik te ver gaan
Hoooooi gf!
![]()
lekker kontjequote:
maakt voor mij niets uit ben er ook wel es mee opgestaanquote:Op maandag 20 september 2010 20:58 schreef Ferb het volgende:
[..]
Ja ik ook, en zeker 's avonds..
Monster 's avonds op een doordeweekse dag
dan kunnen we beter nou al beginnenquote:Op maandag 20 september 2010 20:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Och, als Mart straks 47 is, gaan we hem ook opa noemen.
Heb jij ook een vriend de jullie opa noemenquote:Op maandag 20 september 2010 20:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Niet alleen dat, maar ook met jouw leeftijd ben je gewoon geen opa
Al verschilt dat per persoon, een vriend van me is begin 30 maar noemen we altijd opa
![]()
quote:Op maandag 20 september 2010 20:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Och, als Mart straks 47 is, gaan we hem ook opa noemen.
Golden power bedoel je zekerquote:
Ja, Mark (die ook op m'n verjaardag was, die stevige jongen). Die kan echt doen alsof ie al 80 isquote:Op maandag 20 september 2010 20:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Heb jij ook een vriend de jullie opa noemen?
Ik heb er ook zoeen. Die noemen we opa, of grote smurf
.
Volgens mij zit er in de meeste vriendengroep wel eentje die zo genoemd wordtquote:Op maandag 20 september 2010 20:59 schreef MPG het volgende:
[..]
.
Golden Power heb ik gewoon een nare associatie bijquote:Op maandag 20 september 2010 21:00 schreef Giertje het volgende:
[..]
Golden power bedoel je zeker
nou ja voor mij maakt et geen ruk uit vind alles wel best maar bullit vind ik et lekkerste
bij de mijnes word ik de opa genoemdquote:Op maandag 20 september 2010 20:59 schreef MPG het volgende:
[..]
.
whehehehe en dat ook maar das een golden shower wat jij bedoeldquote:Op maandag 20 september 2010 21:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Golden Power heb ik gewoon een nare associatie bij![]()
![]()
Ik dus een van die 2 het lekkerst maar ook een paar die ik niet te drinken vindquote:Op maandag 20 september 2010 21:00 schreef Giertje het volgende:
[..]
Golden power bedoel je zeker
nou ja voor mij maakt et geen ruk uit vind alles wel best maar bullit vind ik et lekkerste
quote:
Oh really?quote:Op maandag 20 september 2010 21:01 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehehe en dat ook maar das een golden shower wat jij bedoeld
en dat vind ik vies
Ik heb hier I'm legend op staanquote:Op maandag 20 september 2010 21:02 schreef Ferb het volgende:
Ik kijk Benelux Next Top Model met des moeders
Echt geweldig
Omgeving Rotterdam gok ik zoquote:
quote:Op maandag 20 september 2010 21:02 schreef Ferb het volgende:
Echt geweldig
ik vind het heerlijk energy drankquote:Op maandag 20 september 2010 21:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh really?Daar doelde ik natuurlijk ook op Einstein
En daardoor vind ik golden power ook vies
Sowieso energie drankjes
Die smaak blijf je de hele dag opboeren
Die film?quote:Op maandag 20 september 2010 21:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb hier I'm legend op staan
quote:Op maandag 20 september 2010 21:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, Mark (die ook op m'n verjaardag was, die stevige jongen). Die kan echt doen alsof ie al 80 iszegt ook gerust tegen mannen van 50+ "Zo jongens"
![]()
Tv heb ik uitgezet ... er is geen ruk op tvquote:Op maandag 20 september 2010 21:02 schreef Ferb het volgende:
Echt geweldig
Ik dacht dattie al thuis wasquote:Op maandag 20 september 2010 21:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omgeving Rotterdam gok ik zo
Shantelquote:Op maandag 20 september 2010 21:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dat soort programma's vind ik echt vreselijk
![]()
Ik kijk geen tv maar luister ShantelEn moet zo nog even een dinnetje bellen
Ik vind het ook bagger, maar het is wel grappig..quote:Op maandag 20 september 2010 21:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dat soort programma's vind ik echt vreselijk
![]()
Ik kijk geen tv maar luister ShantelEn moet zo nog even een dinnetje bellen
quote:Op maandag 20 september 2010 21:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tv heb ik uitgezet ... er is geen ruk op tvmuziek luisteren
![]()
[..]
Ik dacht dattie al thuis was
Oh, heb al hele dag muziek.. Dus nu even tijd voor de TVquote:Op maandag 20 september 2010 21:03 schreef Giertje het volgende:
ik heb mijn tv uit
en mjin muziek keihard
Ik kom nooit verder dan ergens in zeelandquote:Op maandag 20 september 2010 21:09 schreef LovelyLady het volgende:
Oeh oeh oeh zaterdag gaat J met de oudste naar Monsterjam in Arnhem
En zondag gaan we samen naar HMH om Mumford & Sons te zien dus dat wilde ik ook even met jullie delen
Ik heb aankomend weekend lekker helemaal niksquote:Op maandag 20 september 2010 21:09 schreef LovelyLady het volgende:
En zondag gaan we samen naar HMH om Mumford & Sons te zien dus dat wilde ik ook even met jullie delen
Als je wat ouder bent laten je ouders die ketting heus wel vieren hoorquote:Op maandag 20 september 2010 21:10 schreef Ferb het volgende:
[..]
Ik kom nooit verder dan ergens in zeeland
Dank jequote:Op maandag 20 september 2010 21:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb aankomend weekend lekker helemaal niks![]()
![]()
mag ook wel na een aantal drukke weekenden![]()
Maar veel plezier
monsterjam das vet coolquote:Op maandag 20 september 2010 21:09 schreef LovelyLady het volgende:
Dat is het zeker, ben er een paar jaar geleden ook heen geweestquote:Op maandag 20 september 2010 21:13 schreef Giertje het volgende:
[..]
monsterjam das vet cool
ik ga zaterdag naar lebbis
Ik zou opzich wel weg mogen hoorquote:Op maandag 20 september 2010 21:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als je wat ouder bent laten je ouders die ketting heus wel vieren hoor![]()
[..]
Dank je
Was het maar zo makkelijk dat je een auto krijgt, ik moet er voor werkenquote:Op maandag 20 september 2010 21:15 schreef Ferb het volgende:
[..]
Ik zou opzich wel weg mogen hoor
Maar ik ken niet veel mensen die dat doen , maar je hebt gelijk.. Als je ouder wordt krijg je ook een auto enzo.. en meer connecties die auto's hebben![]()
Toch?
ik heb vrienden met een auto maar daar is ook alles meegezegdquote:Op maandag 20 september 2010 21:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Was het maar zo makkelijk dat je een auto krijgt, ik moet er voor werken
Uhm ik heb zelf geen auto, ben wel bezig met rijbewijsquote:Op maandag 20 september 2010 21:15 schreef Ferb het volgende:
[..]
Ik zou opzich wel weg mogen hoor
Maar ik ken niet veel mensen die dat doen , maar je hebt gelijk.. Als je ouder wordt krijg je ook een auto enzo.. en meer connecties die auto's hebben![]()
Toch?
Ik dus ook en dan nog ouders waar van ik hem soms mag gebruikenquote:Op maandag 20 september 2010 21:19 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb vrienden met een auto maar daar is ook alles meegezegd
Je komt met het ov echt niet overal hoorquote:Op maandag 20 september 2010 21:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Uhm ik heb zelf geen auto, ben wel bezig met rijbewijs
Mijn vriend heeft een auto en ja het is wel handig, maar met OV kom je ook wel overal. Het duurt alleen 2 keer zolang
quote:Op maandag 20 september 2010 21:09 schreef LovelyLady het volgende:
Niks mis met lopen hoorquote:Op maandag 20 september 2010 21:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik dus ook en dan nog ouders waar van ik hem soms mag gebruiken
[..]
Je komt met het ov echt niet overal hoortenzij je een eind wil gaan lopen
Ik ook nietquote:Op maandag 20 september 2010 21:25 schreef Giertje het volgende:
en besides ik vind treinen niet eens zo erg
Klinkt goedquote:Op maandag 20 september 2010 21:09 schreef LovelyLady het volgende:
Ikke weliets met mijn sigquote:Op maandag 20 september 2010 21:25 schreef Giertje het volgende:
Wel als je het dagelijks moet doen en per enkele reis ruim 5km, mij niet gezienquote:
ik heb vrijwel nooit vertragingenquote:Op maandag 20 september 2010 21:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ikke weliets met mijn sig
[..]
Wel als je het dagelijks moet doen en per enkele reis ruim 5km, mij niet gezien
Ja ik heb er zin inquote:Op maandag 20 september 2010 21:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
Klinkt goedVeel plezier alvast!
5km is toch niet zoveel?quote:Op maandag 20 september 2010 21:29 schreef Trevland het volgende:
Wel als je het dagelijks moet doen en per enkele reis ruim 5km, mij niet gezien
Mja, het ligt eraan. 3,5 uur reistijd ipv 1,5 uur (enkele reis) vind ik wel erg gortig.quote:Op maandag 20 september 2010 21:25 schreef Giertje het volgende:
10 minutjes stevig doortrappen als je gaat tweewielerenquote:Op maandag 20 september 2010 21:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik heb er zin in
Weer even een avondje weg met zijn tweetjes
[..]
5km is toch niet zoveel?
Wat heb jij een gelukquote:Op maandag 20 september 2010 21:30 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb vrijwel nooit vertragingen
Is alleen dan maar 2 uur extra reistijd per dag, nou nee bedankt hoorquote:Op maandag 20 september 2010 21:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik heb er zin in
[..]
5km is toch niet zoveel?
Ik doe meestal 15 min, vind ik ook wel snel genoegquote:Op maandag 20 september 2010 21:31 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
10 minutjes stevig doortrappen als je gaat tweewieleren
O okequote:Op maandag 20 september 2010 21:32 schreef Trevland het volgende:
Is alleen dan maar 2 uur extra reistijd per dag, nou nee bedankt hoor
Bij ons in de klas fietst 50% 13 km heen en 13km terugquote:Op maandag 20 september 2010 21:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik heb er zin in
[..]
5km is toch niet zoveel?
Ach, en als je wel vertraging hebt kun je in elk geval een vergoeding krijgen. Dat had ik die 6 keer met mijn auto nou nooitquote:Op maandag 20 september 2010 21:30 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb vrijwel nooit vertragingen
Dat is altijd goedquote:Op maandag 20 september 2010 21:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik heb er zin in
[..]
5km is toch niet zoveel?
Trev woont erg afgelegen, dus dat is dan andersquote:
Maar wel lekker rustig enzoquote:Op maandag 20 september 2010 21:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Trev woont erg afgelegen, dus dat is dan andersMensen die wel in de beschaafde wereld wonen hebben wat minder last van dat soort dingen
Ja nou... daar kan ik toch niets aan doenquote:Op maandag 20 september 2010 21:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Trev woont erg afgelegen, dus dat is dan andersMensen die wel in de beschaafde wereld wonen hebben wat minder last van dat soort dingen
Elk voordeel heb z'n nadeelquote:
Zo bedoelde ik het ook nietquote:Op maandag 20 september 2010 21:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja nou... daar kan ik toch niets aan doen
Ik heb nooit vertraging... alleen als ik lui ben
Dat is waar daarom ook een autoquote:Op maandag 20 september 2010 21:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Elk voordeel heb z'n nadeel
Ik vind de bussen in zwolle nog wel mee vallenquote:[..]
Zo bedoelde ik het ook nietIkzelf ben ook niet tegen treinen
Alleen heb ik een hekel aan bussen
Nou ik nietquote:Op maandag 20 september 2010 21:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is waar daarom ook een auto![]()
[..]
Ik vind de bussen in zwolle nog wel mee vallen
Oh nou dan merk ik het vanzelf wel een keertje(of niet als het mee zitquote:Op maandag 20 september 2010 21:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ik nietDie lui hier rijden allemaal als idioten (als de bus al op komt dagen
). We hebben sinds kort een andere maatschappij en ik heb alleen nog maar slechte ervaringen
Hij is wel weer bijna nuchter tegen de tijd dattie van de kroeg terug thuis isquote:Op maandag 20 september 2010 21:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Welke maatschappijquote:Op maandag 20 september 2010 21:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ik nietDie lui hier rijden allemaal als idioten (als de bus al op komt dagen
). We hebben sinds kort een andere maatschappij en ik heb alleen nog maar slechte ervaringen
Dan moet ik wel heel veel hebben gezopen dat ik niet thuis komquote:Op maandag 20 september 2010 21:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij is wel weer bijna nuchter tegen de tijd dattie van de kroeg terug thuis is.
Marijkequote:Op maandag 20 september 2010 21:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wok!![]()
Ik ben echt Ladaloos!![]()
Dan moet je ook niet näöle (ja sue me, ik ken geen nederlandse vertaling voor dat woordquote:Op maandag 20 september 2010 21:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan moet ik wel heel veel hebben gezopen dat ik niet thuis kommaar dat is nog niet voorgekomen
en er zit hier ook nog een schijt discoteekje in de buurt wat mij kruipend nog moet lukken
![]()
Volgens mij Arriva, maar weet het niet zekerquote:
Dankjequote:
Dat woord kennen ze daar ook!quote:Op maandag 20 september 2010 21:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet näöle (ja sue me, ik ken geen nederlandse vertaling voor dat woord) over afstanden moeten afleggen
.
Is dat die maatschappij die met die aftandse bussen uit het jaar 0 rijdtquote:Op maandag 20 september 2010 21:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volgens mij Arriva, maar weet het niet zeker
quote:[..]
DankjeDat ie mag roesten in vrede
![]()
Daarom ook auto FTWquote:Op maandag 20 september 2010 21:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet näöle (ja sue me, ik ken geen nederlandse vertaling voor dat woord) over afstanden moeten afleggen
.
Alleen dan anders gespeldquote:Op maandag 20 september 2010 21:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat woord kennen ze daar ook!![]()
Echtquote:Op maandag 20 september 2010 21:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat woord kennen ze daar ook!![]()
Dan kun je niet meer zuipenquote:
quote:
quote:Op maandag 20 september 2010 21:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
DankjeDat ie mag roesten in vrede
![]()
Heb ook een maat die niet drinkt en graag rijdquote:Op maandag 20 september 2010 21:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Echt?
[..]
Dan kun je niet meer zuipen.
Nee, ze hebben hier wel redelijke nieuwe bussenquote:Op maandag 20 september 2010 21:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Is dat die maatschappij die met die aftandse bussen uit het jaar 0 rijdt![]()
?
[..]
quote:Op maandag 20 september 2010 21:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Echt?
[..]
Dan kun je niet meer zuipen.
Maar waarschijnlijk wel hetzelfde uitgesprokenquote:
Oh fijn om te weten want die komen hier geloof ik ookquote:Op maandag 20 september 2010 21:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, ze hebben hier wel redelijke nieuwe bussenMaar de chauffeur waar ik laatst bij in zat heeft er eentje al half aan gort gereden langs een stoeprand
een afspraak tussen 22:00 en 23:00 met jou vergeet ik niet hoorquote:
Grote kans vanquote:Op maandag 20 september 2010 21:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Maar waarschijnlijk wel hetzelfde uitgesproken![]()
quote:Op maandag 20 september 2010 21:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, ze hebben hier wel redelijke nieuwe bussenMaar de chauffeur waar ik laatst bij in zat heeft er eentje al half aan gort gereden langs een stoeprand
Denk je?quote:Op maandag 20 september 2010 21:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Maar waarschijnlijk wel hetzelfde uitgesproken![]()
Jaquote:
Jaaaaa roep'n op 't moosquote:Op maandag 20 september 2010 21:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaHet is een beetje als "roep'n op em moos" van Herman
Wij eten daar altijd een rookworst bijquote:
quote:Op maandag 20 september 2010 21:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
een afspraak tussen 22:00 en 23:00 met jou vergeet ik niet hoor
Dat is lekkerquote:Op maandag 20 september 2010 21:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wij eten daar altijd een rookworst bij
gelukkig, ik rechts. anders moesten we op elkaar liggenquote:
ja dat is heel vervelendquote:Op maandag 20 september 2010 22:00 schreef wel.o.k het volgende:
gelukkig, ik rechts. anders moesten we op elkaar liggen
quote:Op maandag 20 september 2010 21:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wij eten daar altijd een rookworst bij
Maar boerenkool is zo lekkerquote:Op maandag 20 september 2010 22:08 schreef wel.o.k het volgende:
ik hou niet van rupsen en ook niet van boerenkool
Hey Engelquote:Op maandag 20 september 2010 22:08 schreef -Engel- het volgende:
iemand heeft toch zijn TT gekregen![]()
Hi koffie/theedrinkende mensen
engelquote:Op maandag 20 september 2010 22:08 schreef -Engel- het volgende:
Avond Engelquote:Op maandag 20 september 2010 22:08 schreef -Engel- het volgende:
slaap lekkerquote:Op maandag 20 september 2010 22:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]idd
Ik ga naar boven
Weltrusten lieverdjes
En tot morgen
Slaap Lekker LLquote:Op maandag 20 september 2010 22:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]idd
Ik ga naar boven
Weltrusten lieverdjes
En tot morgen
trusten lovelyquote:Op maandag 20 september 2010 22:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]idd
Ik ga naar boven
Weltrusten lieverdjes
En tot morgen
Truste LLquote:Op maandag 20 september 2010 22:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]idd
Ik ga naar boven
Weltrusten lieverdjes
En tot morgen
engelquote:Op maandag 20 september 2010 22:08 schreef -Engel- het volgende:
Hoi Engelquote:Op maandag 20 september 2010 22:08 schreef -Engel- het volgende:
Trusten LL!quote:Op maandag 20 september 2010 22:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]idd
Ik ga naar boven
Weltrusten lieverdjes
En tot morgen
Veel plezierquote:Op maandag 20 september 2010 22:14 schreef TJDoornbos het volgende:
fifa spelen dustruste en tot sinas.
speel ze toekquote:Op maandag 20 september 2010 22:14 schreef TJDoornbos het volgende:
Veel plezierquote:Op maandag 20 september 2010 22:14 schreef TJDoornbos het volgende:
Oh, truste Marijkequote:Op maandag 20 september 2010 22:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Veel plezier
Ik denk dat ik ook maar ga slapenBen moe en heb hoofdpijn
Trusten lieve mensen
Slaap Lekker TJquote:Op maandag 20 september 2010 22:14 schreef TJDoornbos het volgende:
Slaap Lekker Marijkequote:Op maandag 20 september 2010 22:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Veel plezier
Trusten lieve mensen
Jij ook lekker slapenquote:Op maandag 20 september 2010 22:16 schreef Ferb het volgende:
[..]
Oh, truste Marijke![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga ook![]()
Truste slapers.![]()
Trusten LLquote:Op maandag 20 september 2010 22:09 schreef LovelyLady het volgende:idd
Ik ga naar boven
Weltrusten lieverdjes
En tot morgen
Hi daarquote:
quote:
Hiquote:
quote:
trusten marijkequote:Op maandag 20 september 2010 22:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Veel plezier
Trusten lieve mensen
quote:Op maandag 20 september 2010 22:16 schreef Trevland het volgende:
Ik ben niet naar Japan, was dat maar zo, Pheno is daar
Zekers, heb me het afgelopen weekend goed vermaakt, jij dan?quote:Op maandag 20 september 2010 22:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
sorry dacht ik idd....
Naja hier hebben we ook lol toch
vandaag dus wel op tijdquote:Op maandag 20 september 2010 22:16 schreef Ferb het volgende:
[..]
Oh, truste Marijke![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga ook![]()
Truste slapers.![]()
trustequote:Op maandag 20 september 2010 22:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Veel plezier
Trusten lieve mensen
quote:Op maandag 20 september 2010 22:14 schreef TJDoornbos het volgende:
GFquote:
Ben moequote:Op maandag 20 september 2010 22:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vandaag dus wel op tijd![]()
slaap ze ferb
mwah..... kon beter.....quote:Op maandag 20 september 2010 22:20 schreef Trevland het volgende:
Zekers, heb me het afgelopen weekend goed vermaakt, jij dan?
Slaap lekker Liebchenquote:Op maandag 20 september 2010 22:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Veel plezier
Trusten lieve mensen
but why?quote:Op maandag 20 september 2010 22:22 schreef DaMart het volgende:
Ik neem dus geen verantwoordelijkheid voor mijn vorige post... die ligt geheel en compleet volledig en helemaal bij MPG.
Alsof je je kat roept: poespoespoes en dan komt het beest uiteindelijk aangelopen.quote:Op maandag 20 september 2010 22:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
MPG verwacht dus post... en die komt niet dus moest ik voor hem roepen of zo.
Nostalgiequote:
quote:Op maandag 20 september 2010 22:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alsof je je kat roept: poespoespoes en dan komt het beest uiteindelijk aangelopen.
suikertaartjesuikertaartjesuikertaartjequote:Op maandag 20 september 2010 22:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
echt, ook eens proberen.
wokkin wokkin wokkin
Dan moet je harder roepen, die zit helemaal op texelquote:Op maandag 20 september 2010 22:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
suikertaartjesuikertaartjesuikertaartje
quote:Op maandag 20 september 2010 22:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tegen de wind in roepen, dusquote:Op maandag 20 september 2010 22:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan moet je harder roepen, die zit helemaal op texel...
Dat gaat niet werkenquote:Op maandag 20 september 2010 22:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, maar misschien wil hij wel met haar poesje spelenquote:
vrijdag was wel oke.... maar uiteten gaan en geen trek hebben is een beetje een Onoes....quote:
Ja, en dan gans naar de andere kant van het landquote:
Aha zo, maar zo te horen heb jij je toch goed vermaaktquote:Op maandag 20 september 2010 22:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
vrijdag was wel oke.... maar uiteten gaan en geen trek hebben is een beetje een Onoes....
zaterdag bij BFF gegetendat was niet alleen lekker maar ook erg gezellig....
zondag duf op de bank gehangen
.... ik had eigenlijk uitgewild....... beetje dansen enzo...... maar wilde niet alleen uit
Dat valt best mee vanaf hierquote:Op maandag 20 september 2010 22:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, en dan gans naar de andere kant van het land....
klinkt als.....quote:Op maandag 20 september 2010 22:29 schreef Trevland het volgende:
Aha zo, maar zo te horen heb jij je toch goed vermaakt
quote:
quote:Op maandag 20 september 2010 14:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij hebt dus thuis niks te zeggen
quote:
Iets met reeks-nostalgiequote:
Slaap lekkerquote:
slaap zequote:
*knuf teruggeeft*quote:Op maandag 20 september 2010 22:31 schreef MPG het volgende:
Iets met reeks-nostalgie.
Zie de link in mijn sig...
edit: Ow... postpostpost wordt daar niet vermeld...
*knuf*
wokquote:
quote:
tot morgen wokquote:
Leuke stad, Alkmaar!quote:Op maandag 20 september 2010 22:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady begint voor te lezen.....
Er was eens.... *snurk*
wat is daar zo leuk behalve de kaasmeisjes?quote:Op maandag 20 september 2010 22:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat kon ik je zo ook wel vertellen
Ik heb het gisteren met eigen ogen gezien!quote:Op maandag 20 september 2010 22:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat kon ik je zo ook wel vertellen
Mooi oude binnenstad... net als Haarlemquote:Op maandag 20 september 2010 22:42 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
wat is daar zo leuk behalve de kaasmeisjes?
Ja, 2007 ofzo. Of begin 2008.quote:Op maandag 20 september 2010 22:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
*knuf teruggeeft*
postpostpost... ken ik nog welmaar dat is toch al van heeeeeeeeeeeeeel lang geleden
De ruïnes van DSB.quote:Op maandag 20 september 2010 22:42 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
wat is daar zo leuk behalve de kaasmeisjes?
die heeft rotterdam ookquote:Op maandag 20 september 2010 22:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mooi oude binnenstad... net als Haarlem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |