Ik vind het ook bagger, maar het is wel grappig..quote:Op maandag 20 september 2010 21:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dat soort programma's vind ik echt vreselijk
![]()
Ik kijk geen tv maar luister ShantelEn moet zo nog even een dinnetje bellen
quote:Op maandag 20 september 2010 21:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tv heb ik uitgezet ... er is geen ruk op tvmuziek luisteren
![]()
[..]
Ik dacht dattie al thuis was
Oh, heb al hele dag muziek.. Dus nu even tijd voor de TVquote:Op maandag 20 september 2010 21:03 schreef Giertje het volgende:
ik heb mijn tv uit
en mjin muziek keihard
Ik kom nooit verder dan ergens in zeelandquote:Op maandag 20 september 2010 21:09 schreef LovelyLady het volgende:
Oeh oeh oeh zaterdag gaat J met de oudste naar Monsterjam in Arnhem
En zondag gaan we samen naar HMH om Mumford & Sons te zien dus dat wilde ik ook even met jullie delen
Ik heb aankomend weekend lekker helemaal niksquote:Op maandag 20 september 2010 21:09 schreef LovelyLady het volgende:
En zondag gaan we samen naar HMH om Mumford & Sons te zien dus dat wilde ik ook even met jullie delen
Als je wat ouder bent laten je ouders die ketting heus wel vieren hoorquote:Op maandag 20 september 2010 21:10 schreef Ferb het volgende:
[..]
Ik kom nooit verder dan ergens in zeeland
Dank jequote:Op maandag 20 september 2010 21:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb aankomend weekend lekker helemaal niks![]()
![]()
mag ook wel na een aantal drukke weekenden![]()
Maar veel plezier
monsterjam das vet coolquote:Op maandag 20 september 2010 21:09 schreef LovelyLady het volgende:
Dat is het zeker, ben er een paar jaar geleden ook heen geweestquote:Op maandag 20 september 2010 21:13 schreef Giertje het volgende:
[..]
monsterjam das vet cool
ik ga zaterdag naar lebbis
Ik zou opzich wel weg mogen hoorquote:Op maandag 20 september 2010 21:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als je wat ouder bent laten je ouders die ketting heus wel vieren hoor![]()
[..]
Dank je
Was het maar zo makkelijk dat je een auto krijgt, ik moet er voor werkenquote:Op maandag 20 september 2010 21:15 schreef Ferb het volgende:
[..]
Ik zou opzich wel weg mogen hoor
Maar ik ken niet veel mensen die dat doen , maar je hebt gelijk.. Als je ouder wordt krijg je ook een auto enzo.. en meer connecties die auto's hebben![]()
Toch?
ik heb vrienden met een auto maar daar is ook alles meegezegdquote:Op maandag 20 september 2010 21:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Was het maar zo makkelijk dat je een auto krijgt, ik moet er voor werken
Uhm ik heb zelf geen auto, ben wel bezig met rijbewijsquote:Op maandag 20 september 2010 21:15 schreef Ferb het volgende:
[..]
Ik zou opzich wel weg mogen hoor
Maar ik ken niet veel mensen die dat doen , maar je hebt gelijk.. Als je ouder wordt krijg je ook een auto enzo.. en meer connecties die auto's hebben![]()
Toch?
Ik dus ook en dan nog ouders waar van ik hem soms mag gebruikenquote:Op maandag 20 september 2010 21:19 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb vrienden met een auto maar daar is ook alles meegezegd
Je komt met het ov echt niet overal hoorquote:Op maandag 20 september 2010 21:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Uhm ik heb zelf geen auto, ben wel bezig met rijbewijs
Mijn vriend heeft een auto en ja het is wel handig, maar met OV kom je ook wel overal. Het duurt alleen 2 keer zolang
quote:Op maandag 20 september 2010 21:09 schreef LovelyLady het volgende:
Niks mis met lopen hoorquote:Op maandag 20 september 2010 21:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik dus ook en dan nog ouders waar van ik hem soms mag gebruiken
[..]
Je komt met het ov echt niet overal hoortenzij je een eind wil gaan lopen
Ik ook nietquote:Op maandag 20 september 2010 21:25 schreef Giertje het volgende:
en besides ik vind treinen niet eens zo erg
Klinkt goedquote:Op maandag 20 september 2010 21:09 schreef LovelyLady het volgende:
Ikke weliets met mijn sigquote:Op maandag 20 september 2010 21:25 schreef Giertje het volgende:
Wel als je het dagelijks moet doen en per enkele reis ruim 5km, mij niet gezienquote:
ik heb vrijwel nooit vertragingenquote:Op maandag 20 september 2010 21:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ikke weliets met mijn sig
[..]
Wel als je het dagelijks moet doen en per enkele reis ruim 5km, mij niet gezien
Ja ik heb er zin inquote:Op maandag 20 september 2010 21:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
Klinkt goedVeel plezier alvast!
5km is toch niet zoveel?quote:Op maandag 20 september 2010 21:29 schreef Trevland het volgende:
Wel als je het dagelijks moet doen en per enkele reis ruim 5km, mij niet gezien
Mja, het ligt eraan. 3,5 uur reistijd ipv 1,5 uur (enkele reis) vind ik wel erg gortig.quote:Op maandag 20 september 2010 21:25 schreef Giertje het volgende:
10 minutjes stevig doortrappen als je gaat tweewielerenquote:Op maandag 20 september 2010 21:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik heb er zin in
Weer even een avondje weg met zijn tweetjes
[..]
5km is toch niet zoveel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |