quote:Op maandag 20 september 2010 19:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar hoezo kon jij vandaag je billen niet bij elkaar houden?
quote:Op maandag 20 september 2010 19:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gevaarlijk gas vrijgekomen in Venlo
quote:Op maandag 20 september 2010 19:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Toen zat ik in het Lampegat jaquote:Op maandag 20 september 2010 19:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
ik drink nietquote:Op maandag 20 september 2010 19:56 schreef LovelyLady het volgende:
ik hou wel van pluizig...blauw is toch als je dronken bent?
owquote:
dat weet iedereen tochquote:Op maandag 20 september 2010 20:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
owdat kan ik toch niet weten??
* LovelyLady is afleveringet PB kijken
Totzo
ik nietquote:
Veel kijk plezierquote:Op maandag 20 september 2010 20:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
owdat kan ik toch niet weten??
* LovelyLady is aflevering PB kijken
Totzo
Blijkbaar dus niet.quote:Op maandag 20 september 2010 20:05 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
oh dacht echt dat iedereen het wist.
eigenlijk nooit echt over gehad zover ik weetquote:Op maandag 20 september 2010 20:05 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
oh dacht echt dat iedereen het wist.
dacht dat het een publiek geheim was dat ik hartpatiënt ben en daarom niet drinkquote:Op maandag 20 september 2010 20:06 schreef Giertje het volgende:
[..]
eigenlijk nooit echt over gehad zover ik weet
Er kunnen vele redenen zijn waarom iemand niet drinktquote:Op maandag 20 september 2010 20:07 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dacht dat het een publiek geheim was dat ik hartpatiënt ben en daarom niet drink
dat dusquote:Op maandag 20 september 2010 20:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Er kunnen vele redenen zijn waarom iemand niet drinkt
Jouw post volgde direct op de mijne.. ik was ook geneigd om te denken dat het aan mezelf lag, maar het kán gewoon geen toeval zijn, het moet de koffie zijn hier hooquote:Op maandag 20 september 2010 19:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Ow, dat ligt niet aan de koffie hoor. Dat ligt aan mezelf. En dat vergiet in mijn hoofd.
klikt dan niemand in mijn onderschriftquote:Op maandag 20 september 2010 20:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Er kunnen vele redenen zijn waarom iemand niet drinkt
Dat al wel gedaan maar het zo niet in verband gebrachtquote:Op maandag 20 september 2010 20:20 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
klikt dan niemand in mijn onderschrift
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |