quote:Op maandag 20 september 2010 19:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar hoezo kon jij vandaag je billen niet bij elkaar houden?
quote:Op maandag 20 september 2010 19:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gevaarlijk gas vrijgekomen in Venlo
quote:Op maandag 20 september 2010 19:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Toen zat ik in het Lampegat jaquote:Op maandag 20 september 2010 19:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
ik drink nietquote:Op maandag 20 september 2010 19:56 schreef LovelyLady het volgende:
ik hou wel van pluizig...blauw is toch als je dronken bent?
owquote:
dat weet iedereen tochquote:Op maandag 20 september 2010 20:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
owdat kan ik toch niet weten??
* LovelyLady is afleveringet PB kijken
Totzo
ik nietquote:
Veel kijk plezierquote:Op maandag 20 september 2010 20:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
owdat kan ik toch niet weten??
* LovelyLady is aflevering PB kijken
Totzo
Blijkbaar dus niet.quote:Op maandag 20 september 2010 20:05 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
oh dacht echt dat iedereen het wist.
eigenlijk nooit echt over gehad zover ik weetquote:Op maandag 20 september 2010 20:05 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
oh dacht echt dat iedereen het wist.
dacht dat het een publiek geheim was dat ik hartpatiënt ben en daarom niet drinkquote:Op maandag 20 september 2010 20:06 schreef Giertje het volgende:
[..]
eigenlijk nooit echt over gehad zover ik weet
Er kunnen vele redenen zijn waarom iemand niet drinktquote:Op maandag 20 september 2010 20:07 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dacht dat het een publiek geheim was dat ik hartpatiënt ben en daarom niet drink
dat dusquote:Op maandag 20 september 2010 20:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Er kunnen vele redenen zijn waarom iemand niet drinkt
Jouw post volgde direct op de mijne.. ik was ook geneigd om te denken dat het aan mezelf lag, maar het kán gewoon geen toeval zijn, het moet de koffie zijn hier hooquote:Op maandag 20 september 2010 19:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Ow, dat ligt niet aan de koffie hoor. Dat ligt aan mezelf. En dat vergiet in mijn hoofd.
klikt dan niemand in mijn onderschriftquote:Op maandag 20 september 2010 20:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Er kunnen vele redenen zijn waarom iemand niet drinkt
Dat al wel gedaan maar het zo niet in verband gebrachtquote:Op maandag 20 september 2010 20:20 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
klikt dan niemand in mijn onderschrift
heey miss zwollequote:Op maandag 20 september 2010 20:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
Mart, jij mazzelkont met de lapo
Avond allemaal
He Gierquote:Op maandag 20 september 2010 20:22 schreef Giertje het volgende:
[..]
heey miss zwolle
ik ben dinsdag bij jou in de buurt
mja heb afgesproken in zwolle met een vriendin van me die ik al 3 jaar niet meer heb gezienquote:Op maandag 20 september 2010 20:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He Gier
Wat leukMag ik vragen wat je gaat doen?
Hey Marijkequote:Op maandag 20 september 2010 20:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
Avond allemaal
Hey Marijkequote:Op maandag 20 september 2010 20:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
Avond allemaal
Liebchenquote:Op maandag 20 september 2010 20:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
Avond allemaal
quote:Op maandag 20 september 2010 20:22 schreef Giertje het volgende:
[..]
heey miss zwolle
ik ben dinsdag bij jou in de buurt
whehehee ik heb andere afspraakjes die voor gaanquote:Op maandag 20 september 2010 20:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Liebchen.
Wie geht's?
[..]
!
En zaterdag was je bij mij in de buurt...
Doe je het expres zo? In de buurt komen en dan niet meeten?
Groot gelijk. Een date is veel interessanter als mij ehm.. dan ik ehm.. nouja je snapt het wel .quote:Op maandag 20 september 2010 20:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehee ik heb andere afspraakjes die voor gaan
Wat gezelligquote:Op maandag 20 september 2010 20:23 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja heb afgesproken in zwolle met een vriendin van me die ik al 3 jaar niet meer heb gezien
Ha Trev!quote:
Ferb!quote:
Liebchenquote:Op maandag 20 september 2010 20:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Liebchen.
Wie geht's?
[..]
!
En zaterdag was je bij mij in de buurt...
Doe je het expres zo? In de buurt komen en dan niet meeten?
Op zich wel alleen ben bekafquote:Op maandag 20 september 2010 20:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat gezelligVeel plezier alvast!
[..]
Ha Trev!![]()
Alles goed?
[..]
Ferb!![]()
![]()
Hoe is het, heb je vandaag een beetje overleefd?
[..]
LiebchenHier alles okee
Bij jou?
Oeh oeh oeh oeh, en nog even super goed nieuws voor iedereen, de auto is definitief niet meer van mij![]()
![]()
Hier ook alles ok hoorquote:Op maandag 20 september 2010 20:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LiebchenHier alles okee
Bij jou?
Oeh oeh oeh oeh, en nog even super goed nieuws voor iedereen, de auto is definitief niet meer van mij![]()
![]()
Yep.quote:Op maandag 20 september 2010 20:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Ha Trev!![]()
Alles goed?
[..]
Ferb!![]()
![]()
Hoe is het, heb je vandaag een beetje overleefd?
[..]
LiebchenHier alles okee
Bij jou?
![]()
ga je een andere halen?quote:Op maandag 20 september 2010 20:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Te hard gewerkt of een te druk weekend gehad?quote:Op maandag 20 september 2010 20:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Op zich wel alleen ben bekaf
fijn dat jou auto niet meer van jou isen hoe is het daar dan?
Who me?quote:
quote:Op maandag 20 september 2010 20:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Hier ook alles ok hoor. Druk dagje weer overleefd
.
En jeeeeej van de auto. Is vast een hele opluchting
...
Oh bahquote:Op maandag 20 september 2010 20:34 schreef Ferb het volgende:
[..]
Yep.
Sowieso lange schooldag.. Dus ik kwam 10 voor 4 thuis moest gelijk om 4 uur bij de fysio zijn..
Kreeg daar te horen dat er meer aan de hand kan zijn met mijn lies![]()
Opzich,.. Als ze er nog achteraan gaan is er wel meer duidelijkheid.. Want het is niet om hoog gegaan de laatste maand ( Conditie van lies )
Hoor meer eind deze week..
quote:
Denk allebijquote:Op maandag 20 september 2010 20:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Te hard gewerkt of een te druk weekend gehad?Alles wel okee hier
![]()
al een idee wat voor baan en is er al toekomst op?quote:Op maandag 20 september 2010 20:40 schreef Marijkezwolle het volgende:Voorlopig niet... Ik wacht tot ik een baan heb en dan ga ik een wat jongere wagen aanschaffen met stuurbekrachtiging enzulks
![]()
en hopelijk minder kans op mankementen
Mogelijk via de gemeente, maar dat zou 30 sept al beginnen en daar heb ik nog steeds niets van gehoordquote:Op maandag 20 september 2010 20:41 schreef Giertje het volgende:
[..]
al een idee wat voor baan en is er al toekomst op?
Veel plezierquote:
Ja jijquote:Op maandag 20 september 2010 20:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
Who me?Hai TJ
Ben je al thuis van je werk?
Ik duim voor jequote:Op maandag 20 september 2010 20:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mogelijk via de gemeente, maar dat zou 30 sept al beginnen en daar heb ik nog steeds niets van gehoord(al wel achteraan gezeten). Verder is het nog heel onzeker... Ligt ook een beetje aan mezelf, hoe het met me gaat enzo
Kijkzequote:
Was het maar waar, dan ging ik dingen echt anders doenquote:Op maandag 20 september 2010 20:43 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ja jijNee ben nog niet thuis, ben pas om 21:00 klaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |