quote:Op maandag 20 september 2010 13:31 schreef Poppejans het volgende:
Omdat Innepin en ik wel weer eens zin hebben in een meet, kijk ik of er animo voor is
Utrecht is wellicht weer mooie centrale plek?
Innepin gaf aan dat het restaurant van haar man misschien weer als ontmoetingsplek kon dienen
Met natuurlijkquote:
Wie ben jij?quote:
Nee johquote:Op maandag 20 september 2010 13:39 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik wist helemaal niet dat jullie een restaurant hebben Innepin! heb je ook een linkje ofzo? leuk joh!
quote:Op maandag 20 september 2010 13:53 schreef Vicky het volgende:
I'm in, uiteraard afhankelijk van datum enzulks
Nuh uhquote:Op maandag 20 september 2010 14:47 schreef Brighteyes het volgende:
Ja leuk!![]()
Maar ik geloof dat ik dan iig een van de kinderen thuis laat.En mss zelfs allebei!
![]()
quote:Op maandag 20 september 2010 14:51 schreef innepin het volgende:
[..]
Nuh uhzo doen we dat niet hoor BE!
Wat zij zegtquote:Op maandag 20 september 2010 14:47 schreef Brighteyes het volgende:
Ja leuk!![]()
Maar ik geloof dat ik dan iig een van de kinderen thuis laat.En mss zelfs allebei!
![]()
quote:Op maandag 20 september 2010 15:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Man, ik vond het de vorige keer echt keihard werken!
WSS!quote:Op maandag 20 september 2010 17:23 schreef m@x het volgende:
Leuk! Maar onder voorbehoud (afhankelijk van de datum enzo)
dat dusquote:Op maandag 20 september 2010 13:53 schreef Vicky het volgende:
I'm in, uiteraard afhankelijk van datum enzulks
Ja, toen had jij die tas bij je met het motiefje waar ik die dag een onderbroek van aanhad! Echt grappigquote:Op maandag 20 september 2010 18:00 schreef Lishe het volgende:
O leuk! De vorige keer was dat zo gezellig!
Las dit te laat, dan trek ik me wel even terug...eerst maar degenen die hier vaker zijn de kans geven danquote:Op maandag 20 september 2010 13:37 schreef innepin het volgende:
[..]
Wel een maximum aantal personen, want de vorige keer was het net even te druk.
Wie het eerst komt..quote:Op maandag 20 september 2010 19:40 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Las dit te laat, dan trek ik me wel even terug...eerst maar degenen die hier vaker zijn de kans geven dan
Uhm zo raar gedacht is dat toch niet?quote:
gezelliequote:Op maandag 20 september 2010 19:49 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Het lijkt mij ook leuk, misschien kan ik samen met Beessie komen. Als er nog plek is. We'll see!
Ik ben ook nog maar een keer geweest, hoor. Ken bijna niemand. Gewoon komen, joh, gezellig!quote:Op maandag 20 september 2010 19:48 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Uhm zo raar gedacht is dat toch niet?Met het idee erbij dat ik misschien toch niet durf aangezien anderen elkaar beter kennen wil ik wel even achteraan schuiven. Bij 'nog niet vol' zorg ik dan wel voor vulling
ik ook nog maar 1 keer, en aaaahh wat waren ze toen nog klein..quote:Op maandag 20 september 2010 22:29 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Ik ben ook nog maar een keer geweest, hoor. Ken bijna niemand. Gewoon komen, joh, gezellig!
ah mooi ik zie dat de oppas ook komtquote:Op maandag 20 september 2010 18:00 schreef Lishe het volgende:
O leuk! De vorige keer was dat zo gezellig!
Die van mij ook niet en die was toen al 1,5quote:Op dinsdag 21 september 2010 08:28 schreef Kleurdoos het volgende:
vorige keer kon ze nog niet eens lopen
Die van mij kon de vorige keer niet lopen en deze keer nog steeds nietquote:Op dinsdag 21 september 2010 09:58 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Die van mij ook niet en die was toen al 1,5![]()
![]()
Nu springt ze en kan ze rennen![]()
die van jou kon alleen maar liggenquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:35 schreef innepin het volgende:
[..]
Die van mij kon de vorige keer niet lopen en deze keer nog steeds niet
quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:51 schreef Poppejans het volgende:
oooh Beessie wat waren ze daar inderdaad allemaal nog KLEIN zeg![]()
![]()
![]()
Ivan heeft wel heel veel haar gekregen in een paar maanden tijd![]()
die is echt wel veranderd
Ik weet ook niet wat me bezielde inniequote:Op dinsdag 21 september 2010 12:52 schreef innepin het volgende:
[..]
Drank, voer en een kamer vol MILFs en jij komt niet?
Dus je komt wel?quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wat me bezielde innie.
Er is maar beperkt plaats lees ikquote:
Het lijkt zo kort geleden!quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:44 schreef Sorbootje het volgende:
Oh wauw, toen had ik nog een baby met donker haar.
Och ja die vier hummeltjes op een rijquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:37 schreef Kersjes het volgende:
Vorige keer was leukEn warm
Kijk die Wllow nou:
[ afbeelding ]
Ik herken die laatste baby gewoon nietquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:37 schreef Kersjes het volgende:
Vorige keer was leukEn warm
Kijk die Wllow nou:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:32 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik herken die laatste baby gewoon nietwie is dat? edit: of is dat Toby,Kersjes?
BJ heb jij nog die lieve van Evie met Wolf online staan?
Ik ook bijna nietquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:32 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik herken die laatste baby gewoon nietwie is dat? edit: of is dat Toby,Kersjes?
BJ heb jij nog die lieve van Evie met Wolf online staan?
Heremetiet! Wat zien jullie er allemaal zo lekker Hollands uit zeg!quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:00 schreef innepin het volgende:
Awww minibaby's!
Poppejans, ja, ehhh 32 is wel een beetje veelNou ja, vast niet iedereen zal kunnen, maar ik ga wel even met D overleggen wat 't maximum is.
Trouwens.... ik heb zitten zoeken naar het topic van vorig jaar![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:01 schreef miss_sly het volgende:
Heb je nog geen data, innepin?
* miss_sly is niet ongeduldig hoor
Oh, das handig! Ik blijf F5en want ik hoop dat ik nog op tijd ben voor een plekjequote:Op dinsdag 21 september 2010 20:17 schreef innepin het volgende:
[..]![]()
Ik wacht met spanning op een smsje. Hij zal het wel druk hebben... maar goed hij heeft een lijstje met instructies mee
(zodat er ook meteen een prijs p.p. is en er een duidelijk volwassenen- en kindermenu is enzo)
hahaha op die foto kijken ze allebei nou niet op hun intelligenstquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:21 schreef Beessie-Jen het volgende:
Denk dat je deze bedoelt Poppejans??
[ afbeelding ]
en OMg Evie was gewoon echt klein en ik herken dr bijna niet meer....![]()
en beide heel ontspannen dat tongetje zo uit de mond
Ah! Kleine kale mini-Lottequote:Op dinsdag 21 september 2010 12:00 schreef innepin het volgende:
Awww minibaby's!
Poppejans, ja, ehhh 32 is wel een beetje veelNou ja, vast niet iedereen zal kunnen, maar ik ga wel even met D overleggen wat 't maximum is.
Trouwens.... ik heb zitten zoeken naar het topic van vorig jaar![]()
[ afbeelding ]
haha idd ik heb Evie wel eens knapper gezien.. en net die dag had ze zichzelf ook nog even gekrabdquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:23 schreef Poppejans het volgende:
[..]
hahaha op die foto kijken ze allebei nou niet op hun intelligenstmaar desondanks toch
wat waren ze daar nog dunnetjes
nu allebei lekkere knijpwangen
Groofsken, wat jammer dat je dat zo voelt. De vorige keer waren er meer mensen die het eng vonden (inclusief mijzelf) maar uiteindelijk was het heel gemoedelijk en gezellig.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:32 schreef Groofsken3 het volgende:
Wat leuk die foto's van onze babietjes toen. Die laatste van Evie en Wolf
![]()
.
Schetig hoor.
Ik weet alleen ook weer precies hoe ik me voelde in zo'n grote groep toch relatief onbekende mensen. Dus ehm, ik kom niet. Ik kan sowieso niet zo goed tegen dat beperkte aantal enzo. Waarmee ik niet wil zeggen dat ik dat niet snap hoor, maar dan wordt het al zo'n gedoe om erbij te mogen horen, das mij allemaal wat te confronterend.
![]()
Dat klinkt lief!quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:48 schreef innepin het volgende:
[..]
Groofsken, wat jammer dat je dat zo voelt. De vorige keer waren er meer mensen die het eng vonden (inclusief mijzelf) maar uiteindelijk was het heel gemoedelijk en gezellig.
Het beperkte aantal is jammer, maar helaas nodig, omdat er de vorige keer denk ik zo'n 35 man waren met nog een heleboel kinderen, en dat was gewoon net even te druk. Maar ik ben er verder niet te strict in hoor. Mijn idee was meer dat we gewoon wel zien hoe het loopt en hoeveel mensen er überhaupt kunnen en willen komen.
Er is in principe geen lunch in het restaurant en D. kiest een datum (of twee) uit voor ons waarop er niks anders gepland staat, dus we hebben het hele restaurant. Als er veel mensen willen komen, zetten we het gewoon wat anders op dan de vorige keer. Wat losjes en ruimer, ofzo.
En ach, in theorie kunnen er zo'n 300 mensen in het restaurant. Dus. Komt goed.
Lang verhaal kort: kom gewoon!
040-meet klinktquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:44 schreef mefke79 het volgende:
Groofsken, echt niet...Jammer! Je was er de vorige keer toch wel?
Enne, als we nou weer een keer in het zuiden afspreken, kom je dan wel? We zitten met een aardig aantal mensen in de regio 040
Jup. En?quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:47 schreef Kersjes het volgende:
Volgens mij worden er nu 2 Utrecht-meets door elkaar gehaald.
Een was in oktober, de high tea-meet in Tante's Bistro, de ander was eerder dit jaar in het paviljoen in het park.
Oh, deze wijsneus wilde even the (not so) obvious staten voor eventuele meelezersquote:
Nopequote:
haha maar dan hebben wij tijd om onderweg vast elkaar te leren kennen, 1 op 1 vind ik vaak wel wat makkelijker.quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:10 schreef XXXKarinXXX het volgende:
p ja beessie ik hou jouw hand vast ok? al ken ik jou ook nog niet eens haha
Er is een (dure) parkeergarage vlakbij, en het is te lopen vanaf het station.quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:06 schreef mefke79 het volgende:
Ssserpente en Groof, ik kom niet met de trein denk ik (is het op loopafstand?) maar met de auto...anders was het echt een optie. En jou ken ik al, nou ja, heb ik al ooit gezien. Dat helpt ja.
Ik vind die tafelopstelling er ook heel prettig uitzien! Maarja, ik heb wat andere criteria nu ik met dikke buik zit.quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:21 schreef innepin het volgende:
Claudia, op zich is er ruimte genoeg. Alleen hebben we de vorige keer maar één zaal gebruikt, en als er net zoveel mensen komen als de vorige keer dan moeten we het gewoon anders indelen en de ruimte ernaast ook gebruiken.
Sms: "Het is druk. Offerte komt."quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:21 schreef XXXKarinXXX het volgende:
He ik dacht die komt met data! ik wil naar bed!
ohhh zo een heb ik ookquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:28 schreef Ssserpente het volgende:
Ik heb geen idee hoe ik kom. Het is zo'n 3 uur reizen vanaf hier. De vorige keer (in het paviljoen) ben ik met de trein gekomen. Lente kon toen alleen nog maar liggen, dus die heeft lekker rustig in de doek en op schoot gezeten. Nu hou ik 'r nooit zo lang rustig en stil.
Ja, zat!quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:27 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind die tafelopstelling er ook heel prettig uitzien! Maarja, ik heb wat andere criteria nu ik met dikke buik zit.
Is er ruimte voor kindjes om wat rond te scharrelen?
Haha, niks geks hoorquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:59 schreef XXXKarinXXX het volgende:
hormonaal kers?? verklaar u nader!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enne Karin, wij kennen elkaar ook al!
Je kleine vriendje voelde zich ook heeeeeeeel erg ontspannen bij me de vorige keer
.... met gevoel voor drama....
Dan kies ik jou bij deze uit om aan te starenquote:Op woensdag 22 september 2010 08:57 schreef Orea het volgende:
En ik ben dus zo'n lul-ijzer dat gewoon tegen iedereen aankletst, of ik je nou ken of niet![]()
En ik stel me bij meets ook altijd aan iedereen voor enzo(is de meet nu misschien wat te groot voor, ik blér wel van HOI! dan ofzo?
)
Oeh de veertiende zou handig zijn want dan ben ik al in Utrecht na Armin only. Ben ik wel een beetje brak vrees ik. op de andere twee data kom ik terugquote:Op woensdag 22 september 2010 10:14 schreef Poppejans het volgende:
30 oktober-kleurdoos,Poppejans
7 november- kleurdoos
14 november- kleurdoos,Poppejans, Sorbo
Was al definitief dat het maximum 20 is?quote:Op woensdag 22 september 2010 14:05 schreef Oxymoron het volgende:
De 14e is "vol", er staan nu 20 namen.
Wordt het de 14e november, dan?
Precies, dat had ik ook begrepen!quote:Op woensdag 22 september 2010 14:09 schreef miss_sly het volgende:
Nee hoor, zie maar innepins post ietsje terug.
We kunnen gewoon inventariseren en dan kijken we hoe of wat. Tenminste, dat begreep ik uit die post
Innepin zegt zelf dat er wel 300 inpassen, dus brandveiligheidstechnisch gezien is er niks aan de hand.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:15 schreef Oxymoron het volgende:
Ja, die las ik ook
Maar ik snap niet hoe dat dan werkt, er is maar voor max. 20 mensen zitplaats, dus meer past er niet in, ook brandveIligheidstechnisch gezien, etc.
En er waren mensen die het wat rustiger, minder warm, dan de vorige keer wilden. Dus stel er zijn ineens 50 mensen voor 1 datum aangemeld, hoe werkt dat dan?
Snap je mijn vraag? Wie bepaalt er dan wie "mag" komen?
quote:Er is in principe geen lunch in het restaurant en D. kiest een datum (of twee) uit voor ons waarop er niks anders gepland staat, dus we hebben het hele restaurant. Als er veel mensen willen komen, zetten we het gewoon wat anders op dan de vorige keer. Wat losjes en ruimer, ofzo.
En ach, in theorie kunnen er zo'n 300 mensen in het restaurant. Dus. Komt goed.
Hier nog een!quote:Op donderdag 23 september 2010 09:08 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn man zou terplekke neervallen van ellende
Als de mannen dan de kinderen meenemen naar het Spoorwegmuseum...quote:Op donderdag 23 september 2010 10:26 schreef trui het volgende:
de mijne zit er ook niet op te wachten.die kan mooi iets leuks met de kinderen gaan doen.
quote:Op donderdag 23 september 2010 10:30 schreef Chan het volgende:
30 oktober-kleurdoos,Poppejans, sonnetje, vicky, trui, Orea, Vlindur, miss_sly, Claudia_x, M@x, McLaura, Keshet, Twinkly, Wickie (ovb), Oxymoron, Mefke79, Lois, tessie, XXXKarinXXX, Grijs, Lijnloos, Octopussy, Poppedein, Kersjes, Chan (ovb), Pvoesss
7 november- kleurdoos, sonnetje, trui, Orea, Vlindur, miss_sly (ovb), Claudia_x, M@x, McLaura, Keshet, Twinkly (waarschijnlijk), BE (ovb), Wickie, Oxymoron,Mefke79, Lois, tessie, XXXKarinXXX, Lijnloos (ovb), Octopussy, Beessie-Jen, Chan, Pvoesss
14 november- kleurdoos,Poppejans, sonnetje, sorbo, Vicky, trui, Meimeltje, Orea, Vlindur, miss_sly, M@x, McLaura, Keshet, Twinkly, BE (ovb), Wickie, Oxymoron, Mefke79, Lois, tessie, XXXKarinXXX, Octopussy, Beessie-Jen (ovb), Kersjes
Alleen een homo zou het leuk vindenquote:Op donderdag 23 september 2010 12:45 schreef Brighteyes het volgende:
Dit is ergens binnen High Tea-en, meet zeer veel vrouwengekakel op weinig vierkante meters...
Nee ik snap wat je bedoelde hoorquote:Op donderdag 23 september 2010 13:06 schreef Brighteyes het volgende:
Ik wilde niemand verjagen met mijn beschrijving!
![]()
Maar de Park-meets zijn net even wat luchtiger zeg maar.
Daarom laat ik Tess dus thuis.quote:Op donderdag 23 september 2010 13:14 schreef Estrys het volgende:
Met een kind dat niet op schoot wil blijven maar ook nog niet rond kan wandelen is het in ieder geval niet aan te radenHet eten is dan weer wel aan te raden
Ik was van plan hem gewoon op de grond te zetten met wat speelgoed, die vermaakt zich best denk ik.Hij kruipt wel, dus ik zal wel op moeten letten maar voorzie geen problemenquote:Op donderdag 23 september 2010 13:14 schreef Estrys het volgende:
Met een kind dat niet op schoot wil blijven maar ook nog niet rond kan wandelen is het in ieder geval niet aan te radenHet eten is dan weer wel aan te raden
Ja, ik dus ook heel graag! Maar er gaan kinders genoeg mee geloof ik hoorquote:Op donderdag 23 september 2010 14:56 schreef Claudia_x het volgende:
Ik mag hopen dat het geen meeting is voor keuvelende moeders alleen, want ik zou juist graag al die kindjes (weer) eens zien.
Datte!quote:Op donderdag 23 september 2010 17:43 schreef Sonnetje85 het volgende:
De mijne gaat ook mee hoor!
Ik hou van pronken met mijn baby
Hier nog 1!quote:Op donderdag 23 september 2010 17:43 schreef Sonnetje85 het volgende:
De mijne gaat ook mee hoor!
Ik hou van pronken met mijn baby
Volgens mij die dag bijna overal!quote:Op donderdag 23 september 2010 21:37 schreef Kersjes het volgende:
13 november is hier de intocht van Sinterklaas, dat gaat hem voor ons dus niet worden dan...
Bij ons niet. Hier komt ie pas de 20equote:Op donderdag 23 september 2010 21:42 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Volgens mij die dag bijna overal!
Is ook wel grappig, allemaal gillende mannenquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:18 schreef Lijnloos het volgende:
Oh en mijn man in kwestie gaat niet mee, die zou helemaal gillend gek worden denk ik... hihi
Zo is die van mij vrijwillig meegegaan naar een draagmeet, ergens begin dit jaar!quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:50 schreef Claudia_x het volgende:
Mijn vriend zou het prima vinden, maar ik voel me nu haast bezwaard om hem mee te nemen.
Ik hou van simpele oplossingenquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:04 schreef Claudia_x het volgende:
Simpele oplossing: de meesten hebben zich tot nog toe opgegeven op 30 oktober, dat is ook de enige dag waarvan de datum klopte, dus waarom niet die dag nemen?
Vreest niet, alles komt goed. Je hoeft alleen maar op te komen dagen met kind. Wij doen de restquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:57 schreef Twinkly het volgende:
Als zij het wel leuk vinden dan kan dat toch ook best
Wat betreft het op de grond spelen en geen ruimte voor kindjes die nog niet kunnen lopen. Uhm, waarom is dat een probleem? Zijn er gevaarlijke dingen waar ze aan kunnen zitten? Want ik was wel van plan hem gewoon op de grond te laten spelen en dan kruipt hij overal naartoe, op schoot wil hij niet hoor. Af en toe weer even weer dichter bij mij neerzetten.
En qua opzet lijkt het me leuk om een buffet te hebben en dan een grote ruimte waar je je vrij kunt bewegen ipv dat iedereen statisch aan een tafel zit. Dan ga je eerder met andere mensen dan alleen je directe buufs praten.
Kind, kind, eeeehmmmm, ik ga ff zoeken ok?quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:09 schreef innepin het volgende:
[..]
Vreest niet, alles komt goed. Je hoeft alleen maar op te komen dagen met kind. Wij doen de rest
Voor jou maak ik een uitzondering. Jij mag komen als je daarna de afwas doet.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kind, kind, eeeehmmmm, ik ga ff zoeken ok?.
We gaan die twee van ons even naast elkaar zetten he! Even vergelijken!quote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:12 schreef Vlindur het volgende:
[..]
We gaan die twee van ons even naast elkaar zetten he! Even vergelijken!
Natuurlijk neem jij Tess meequote:Op vrijdag 24 september 2010 13:09 schreef Vicky het volgende:
30 oktobet staat op de kalender!! Ik kom met Amber en heeeeel misschien neem ik Tess mee.
Oh, das laatquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:39 schreef innepin het volgende:
[..]
Natuurlijk neem jij Tess mee![]()
Ik ga even navragen voor tijden enzo. Ik vond 14.30u-16.30u wel een mooie tijd voor een high tea.
Jij maakt de foto, ik hou ze vast!quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:16 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Voor een halve seconde blijven ze vast wel zitten
![]()
Leukleuk!
Gaan we met de auto of met de trein? Prima tijd trouwens. Dan kan Kai eerst halloween vieren met de scoutingquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:09 schreef Vicky het volgende:30 oktobet staat op de kalender!! Ik kom met Amber en heeeeel misschien neem ik Tess mee.
Ik kijk wel beter uit, ik ben sowieso de enige man die hier postquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:33 schreef innepin het volgende:
[..]
Voor jou maak ik een uitzondering. Jij mag komen als je daarna de afwas doet.
Moet je je voorstellen hoe mijn man zich voelt, die móet er van begin tot eind zijn en nog voedsel en drank rondbrengen ookquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kijk wel beter uit, ik ben sowieso de enige man die hier post.
Haha ja die was tof, was héél professioneel. Ik zal es kijken of we 'm deze keer weer kunnen strikkenquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:22 schreef Keshet het volgende:
Er was de vorige keer toch ook nog een ober die niet wist wat 'm overkwam?
het als jullie met de trein gaan gaan jullie via den haag toch?quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:32 schreef m@x het volgende:
[..]
Gaan we met de auto of met de trein? Prima tijd trouwens. Dan kan Kai eerst halloween vieren met de scouting
Suffe vraag, maar wordt het dan een rondlopen-en-keuvelen-meeting of zijn er ook zitplaatsen? Ik leef momenteel namelijk als een bejaarde.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:09 schreef innepin het volgende:
[..]
Vreest niet, alles komt goed. Je hoeft alleen maar op te komen dagen met kind. Wij doen de rest
quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:19 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Suffe vraag, maar wordt het dan een rondlopen-en-keuvelen-meeting of zijn er ook zitplaatsen? Ik leef momenteel namelijk als een bejaarde.![]()
En hadden we het adres al gehad om te kijken hoe het zit met bereikbaarheid?
Ik neem waarschijnlijk de stoptrein die vanuit Den Bosch nar Utrecht gaatquote:Op woensdag 29 september 2010 09:16 schreef mefke79 het volgende:
zijn er meer meiden die gaan treinen via Eindhoven/Den Bosch?
Wil je niet met mij meerijden dan? *zie paar blz terug ergens hier* Ik heb eventueel ook nog een tweede autozitjequote:Op woensdag 29 september 2010 10:50 schreef Twinkly het volgende:
Ik ga met de trein vanaf Ede-Wageningen
Jaaaa, komen hoor!quote:Op woensdag 29 september 2010 10:52 schreef oeke het volgende:
Oh! Ik zie dit nu pas!
En al die foto's van die mini's van de vorige keer!![]()
Poeh, dat was eng!![]()
Maar wel heel leuk, dus ik zou best willen komen.
Oh dat had ik helemaal over het hoofd gezienquote:Op woensdag 29 september 2010 10:53 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Wil je niet met mij meerijden dan? *zie paar blz terug ergens hier* Ik heb eventueel ook nog een tweede autozitje
Ja je moet! En het is nu niet meer eng, want je kent ons nu allemaal al enzo! Dus!quote:Op woensdag 29 september 2010 10:52 schreef oeke het volgende:
Oh! Ik zie dit nu pas!
En al die foto's van die mini's van de vorige keer!![]()
Poeh, dat was eng!![]()
Maar wel heel leuk, dus ik zou best willen komen.
Ja, hij zat toen nog niet zo lang he?quote:Op woensdag 29 september 2010 10:56 schreef Sorbootje het volgende:
Ja je moet! En het is nu niet meer eng, want je kent ons nu allemaal al enzo! Dus!
En ik weet nog dat ik zo onder de indruk was van Ko, WANT DIE KON AL ZITTEN
Jammer, maar ik snap de reden! En hij hield geloof ik ook niet van autorijden he?quote:Op woensdag 29 september 2010 10:56 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Oh dat had ik helemaal over het hoofd gezien![]()
![]()
Wat lief! Maar ik denk dat ik er toch maar van af zie, de heen weg zou wel lukken, het is niet zo lang reizen, maar de terugweg gaat hij waarschijnlijk de hele weg huilen van vermoeidheid maar niet slapen. In de trein gaat hij wel slapen, in de doek, dus dat is een stuk rustiger voor ons allebei.
Hij heeft er echt een hekel aan inderdaad. Ik moet er altijd naast zitten en hem afleiden.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:02 schreef Poppejans het volgende:
Jammer, maar ik snap de reden! En hij hield geloof ik ook niet van autorijden he?
Ik weet niet hoe lang hij zat, maar hij zat. Ik kon me niet voorstellen dat Isabeau dat ooooit zou doen.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:58 schreef oeke het volgende:
[..]
Ja, hij zat toen nog niet zo lang he?
Ik was onder de indruk van iedereen!
haha, was wel spannend iddquote:Op woensdag 29 september 2010 10:58 schreef oeke het volgende:
[..]
Ja, hij zat toen nog niet zo lang he?
Ik was onder de indruk van iedereen!
Parkeren op zo'n vijf minuten afstand in de parkeergarage (is wel best prijzig, maar ja, binnenstad Utrecht he). Ik zal tzt wel een korte wandelroute beschrijven hier voor mensen die daar parkeren. Dat komt overigens neer op "rechtdoor en voor je in de gracht valt rechtsaf" dus echt heel lastig is het niet.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:02 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Jammer, maar ik snap de reden! En hij hield geloof ik ook niet van autorijden he?
Innepin, is het er makkelijk parkeren, kan ik er dichtbij met de auto komen? Ik kom met mn TomTom altijd waar ik zijn moet maar als ik nog effe een stukje lopen moet hoop ik maar dat ik het vanzelf dan zie
Dat was ik niet geloof ik, maar ik kan me wel herinneren dat ik het er mee eens was. Vond je zo'n leuk, sprankelend mensquote:Op woensdag 29 september 2010 11:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
haha, was wel spannend idd
maar nu ken je al mensen! En misschien kunnen we samen reizen?
Ik weet niet meer wie vond me net een tv-presentatrice
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |