gezelliequote:Op maandag 20 september 2010 19:49 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Het lijkt mij ook leuk, misschien kan ik samen met Beessie komen. Als er nog plek is. We'll see!
Ik ben ook nog maar een keer geweest, hoor. Ken bijna niemand. Gewoon komen, joh, gezellig!quote:Op maandag 20 september 2010 19:48 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Uhm zo raar gedacht is dat toch niet?Met het idee erbij dat ik misschien toch niet durf aangezien anderen elkaar beter kennen wil ik wel even achteraan schuiven. Bij 'nog niet vol' zorg ik dan wel voor vulling
ik ook nog maar 1 keer, en aaaahh wat waren ze toen nog klein..quote:Op maandag 20 september 2010 22:29 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Ik ben ook nog maar een keer geweest, hoor. Ken bijna niemand. Gewoon komen, joh, gezellig!
ah mooi ik zie dat de oppas ook komtquote:Op maandag 20 september 2010 18:00 schreef Lishe het volgende:
O leuk! De vorige keer was dat zo gezellig!
Die van mij ook niet en die was toen al 1,5quote:Op dinsdag 21 september 2010 08:28 schreef Kleurdoos het volgende:
vorige keer kon ze nog niet eens lopen
Die van mij kon de vorige keer niet lopen en deze keer nog steeds nietquote:Op dinsdag 21 september 2010 09:58 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Die van mij ook niet en die was toen al 1,5![]()
![]()
Nu springt ze en kan ze rennen![]()
die van jou kon alleen maar liggenquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:35 schreef innepin het volgende:
[..]
Die van mij kon de vorige keer niet lopen en deze keer nog steeds niet
quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:51 schreef Poppejans het volgende:
oooh Beessie wat waren ze daar inderdaad allemaal nog KLEIN zeg![]()
![]()
![]()
Ivan heeft wel heel veel haar gekregen in een paar maanden tijd![]()
die is echt wel veranderd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |