quote:Op maandag 20 september 2010 13:31 schreef Poppejans het volgende:
Omdat Innepin en ik wel weer eens zin hebben in een meet, kijk ik of er animo voor is
Utrecht is wellicht weer mooie centrale plek?
Innepin gaf aan dat het restaurant van haar man misschien weer als ontmoetingsplek kon dienen
Met natuurlijkquote:
Wie ben jij?quote:
Nee johquote:Op maandag 20 september 2010 13:39 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik wist helemaal niet dat jullie een restaurant hebben Innepin! heb je ook een linkje ofzo? leuk joh!
quote:Op maandag 20 september 2010 13:53 schreef Vicky het volgende:
I'm in, uiteraard afhankelijk van datum enzulks
Nuh uhquote:Op maandag 20 september 2010 14:47 schreef Brighteyes het volgende:
Ja leuk!![]()
Maar ik geloof dat ik dan iig een van de kinderen thuis laat.En mss zelfs allebei!
![]()
quote:Op maandag 20 september 2010 14:51 schreef innepin het volgende:
[..]
Nuh uhzo doen we dat niet hoor BE!
Wat zij zegtquote:Op maandag 20 september 2010 14:47 schreef Brighteyes het volgende:
Ja leuk!![]()
Maar ik geloof dat ik dan iig een van de kinderen thuis laat.En mss zelfs allebei!
![]()
quote:Op maandag 20 september 2010 15:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Man, ik vond het de vorige keer echt keihard werken!
WSS!quote:Op maandag 20 september 2010 17:23 schreef m@x het volgende:
Leuk! Maar onder voorbehoud (afhankelijk van de datum enzo)
dat dusquote:Op maandag 20 september 2010 13:53 schreef Vicky het volgende:
I'm in, uiteraard afhankelijk van datum enzulks
Ja, toen had jij die tas bij je met het motiefje waar ik die dag een onderbroek van aanhad! Echt grappigquote:Op maandag 20 september 2010 18:00 schreef Lishe het volgende:
O leuk! De vorige keer was dat zo gezellig!
Las dit te laat, dan trek ik me wel even terug...eerst maar degenen die hier vaker zijn de kans geven danquote:Op maandag 20 september 2010 13:37 schreef innepin het volgende:
[..]
Wel een maximum aantal personen, want de vorige keer was het net even te druk.
Wie het eerst komt..quote:Op maandag 20 september 2010 19:40 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Las dit te laat, dan trek ik me wel even terug...eerst maar degenen die hier vaker zijn de kans geven dan
Uhm zo raar gedacht is dat toch niet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |