quote:Op maandag 20 september 2010 13:31 schreef Poppejans het volgende:
Omdat Innepin en ik wel weer eens zin hebben in een meet, kijk ik of er animo voor is
Utrecht is wellicht weer mooie centrale plek?
Innepin gaf aan dat het restaurant van haar man misschien weer als ontmoetingsplek kon dienen
Met natuurlijkquote:
Wie ben jij?quote:
Nee johquote:Op maandag 20 september 2010 13:39 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik wist helemaal niet dat jullie een restaurant hebben Innepin! heb je ook een linkje ofzo? leuk joh!
quote:Op maandag 20 september 2010 13:53 schreef Vicky het volgende:
I'm in, uiteraard afhankelijk van datum enzulks
Nuh uhquote:Op maandag 20 september 2010 14:47 schreef Brighteyes het volgende:
Ja leuk!![]()
Maar ik geloof dat ik dan iig een van de kinderen thuis laat.En mss zelfs allebei!
![]()
quote:Op maandag 20 september 2010 14:51 schreef innepin het volgende:
[..]
Nuh uhzo doen we dat niet hoor BE!
Wat zij zegtquote:Op maandag 20 september 2010 14:47 schreef Brighteyes het volgende:
Ja leuk!![]()
Maar ik geloof dat ik dan iig een van de kinderen thuis laat.En mss zelfs allebei!
![]()
quote:Op maandag 20 september 2010 15:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Man, ik vond het de vorige keer echt keihard werken!
WSS!quote:Op maandag 20 september 2010 17:23 schreef m@x het volgende:
Leuk! Maar onder voorbehoud (afhankelijk van de datum enzo)
dat dusquote:Op maandag 20 september 2010 13:53 schreef Vicky het volgende:
I'm in, uiteraard afhankelijk van datum enzulks
Ja, toen had jij die tas bij je met het motiefje waar ik die dag een onderbroek van aanhad! Echt grappigquote:Op maandag 20 september 2010 18:00 schreef Lishe het volgende:
O leuk! De vorige keer was dat zo gezellig!
Las dit te laat, dan trek ik me wel even terug...eerst maar degenen die hier vaker zijn de kans geven danquote:Op maandag 20 september 2010 13:37 schreef innepin het volgende:
[..]
Wel een maximum aantal personen, want de vorige keer was het net even te druk.
Wie het eerst komt..quote:Op maandag 20 september 2010 19:40 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Las dit te laat, dan trek ik me wel even terug...eerst maar degenen die hier vaker zijn de kans geven dan
Uhm zo raar gedacht is dat toch niet?quote:
gezelliequote:Op maandag 20 september 2010 19:49 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Het lijkt mij ook leuk, misschien kan ik samen met Beessie komen. Als er nog plek is. We'll see!
Ik ben ook nog maar een keer geweest, hoor. Ken bijna niemand. Gewoon komen, joh, gezellig!quote:Op maandag 20 september 2010 19:48 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Uhm zo raar gedacht is dat toch niet?Met het idee erbij dat ik misschien toch niet durf aangezien anderen elkaar beter kennen wil ik wel even achteraan schuiven. Bij 'nog niet vol' zorg ik dan wel voor vulling
ik ook nog maar 1 keer, en aaaahh wat waren ze toen nog klein..quote:Op maandag 20 september 2010 22:29 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Ik ben ook nog maar een keer geweest, hoor. Ken bijna niemand. Gewoon komen, joh, gezellig!
ah mooi ik zie dat de oppas ook komtquote:Op maandag 20 september 2010 18:00 schreef Lishe het volgende:
O leuk! De vorige keer was dat zo gezellig!
Die van mij ook niet en die was toen al 1,5quote:Op dinsdag 21 september 2010 08:28 schreef Kleurdoos het volgende:
vorige keer kon ze nog niet eens lopen
Die van mij kon de vorige keer niet lopen en deze keer nog steeds nietquote:Op dinsdag 21 september 2010 09:58 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Die van mij ook niet en die was toen al 1,5![]()
![]()
Nu springt ze en kan ze rennen![]()
die van jou kon alleen maar liggenquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:35 schreef innepin het volgende:
[..]
Die van mij kon de vorige keer niet lopen en deze keer nog steeds niet
quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:51 schreef Poppejans het volgende:
oooh Beessie wat waren ze daar inderdaad allemaal nog KLEIN zeg![]()
![]()
![]()
Ivan heeft wel heel veel haar gekregen in een paar maanden tijd![]()
die is echt wel veranderd
Ik weet ook niet wat me bezielde inniequote:Op dinsdag 21 september 2010 12:52 schreef innepin het volgende:
[..]
Drank, voer en een kamer vol MILFs en jij komt niet?
Dus je komt wel?quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wat me bezielde innie.
Er is maar beperkt plaats lees ikquote:
Het lijkt zo kort geleden!quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:44 schreef Sorbootje het volgende:
Oh wauw, toen had ik nog een baby met donker haar.
Och ja die vier hummeltjes op een rijquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:37 schreef Kersjes het volgende:
Vorige keer was leukEn warm
Kijk die Wllow nou:
[ afbeelding ]
Ik herken die laatste baby gewoon nietquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:37 schreef Kersjes het volgende:
Vorige keer was leukEn warm
Kijk die Wllow nou:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:32 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik herken die laatste baby gewoon nietwie is dat? edit: of is dat Toby,Kersjes?
BJ heb jij nog die lieve van Evie met Wolf online staan?
Ik ook bijna nietquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:32 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik herken die laatste baby gewoon nietwie is dat? edit: of is dat Toby,Kersjes?
BJ heb jij nog die lieve van Evie met Wolf online staan?
Heremetiet! Wat zien jullie er allemaal zo lekker Hollands uit zeg!quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:00 schreef innepin het volgende:
Awww minibaby's!
Poppejans, ja, ehhh 32 is wel een beetje veelNou ja, vast niet iedereen zal kunnen, maar ik ga wel even met D overleggen wat 't maximum is.
Trouwens.... ik heb zitten zoeken naar het topic van vorig jaar![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:01 schreef miss_sly het volgende: