Dan kies ik jou bij deze uit om aan te starenquote:Op woensdag 22 september 2010 08:57 schreef Orea het volgende:
En ik ben dus zo'n lul-ijzer dat gewoon tegen iedereen aankletst, of ik je nou ken of niet![]()
En ik stel me bij meets ook altijd aan iedereen voor enzo(is de meet nu misschien wat te groot voor, ik blér wel van HOI! dan ofzo?
)
Oeh de veertiende zou handig zijn want dan ben ik al in Utrecht na Armin only. Ben ik wel een beetje brak vrees ik. op de andere twee data kom ik terugquote:Op woensdag 22 september 2010 10:14 schreef Poppejans het volgende:
30 oktober-kleurdoos,Poppejans
7 november- kleurdoos
14 november- kleurdoos,Poppejans, Sorbo
Was al definitief dat het maximum 20 is?quote:Op woensdag 22 september 2010 14:05 schreef Oxymoron het volgende:
De 14e is "vol", er staan nu 20 namen.
Wordt het de 14e november, dan?
Precies, dat had ik ook begrepen!quote:Op woensdag 22 september 2010 14:09 schreef miss_sly het volgende:
Nee hoor, zie maar innepins post ietsje terug.
We kunnen gewoon inventariseren en dan kijken we hoe of wat. Tenminste, dat begreep ik uit die post
Innepin zegt zelf dat er wel 300 inpassen, dus brandveiligheidstechnisch gezien is er niks aan de hand.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:15 schreef Oxymoron het volgende:
Ja, die las ik ook
Maar ik snap niet hoe dat dan werkt, er is maar voor max. 20 mensen zitplaats, dus meer past er niet in, ook brandveIligheidstechnisch gezien, etc.
En er waren mensen die het wat rustiger, minder warm, dan de vorige keer wilden. Dus stel er zijn ineens 50 mensen voor 1 datum aangemeld, hoe werkt dat dan?
Snap je mijn vraag? Wie bepaalt er dan wie "mag" komen?
quote:Er is in principe geen lunch in het restaurant en D. kiest een datum (of twee) uit voor ons waarop er niks anders gepland staat, dus we hebben het hele restaurant. Als er veel mensen willen komen, zetten we het gewoon wat anders op dan de vorige keer. Wat losjes en ruimer, ofzo.
En ach, in theorie kunnen er zo'n 300 mensen in het restaurant. Dus. Komt goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |