Hier nog een!quote:Op donderdag 23 september 2010 09:08 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn man zou terplekke neervallen van ellende
Als de mannen dan de kinderen meenemen naar het Spoorwegmuseum...quote:Op donderdag 23 september 2010 10:26 schreef trui het volgende:
de mijne zit er ook niet op te wachten.die kan mooi iets leuks met de kinderen gaan doen.
quote:Op donderdag 23 september 2010 10:30 schreef Chan het volgende:
30 oktober-kleurdoos,Poppejans, sonnetje, vicky, trui, Orea, Vlindur, miss_sly, Claudia_x, M@x, McLaura, Keshet, Twinkly, Wickie (ovb), Oxymoron, Mefke79, Lois, tessie, XXXKarinXXX, Grijs, Lijnloos, Octopussy, Poppedein, Kersjes, Chan (ovb), Pvoesss
7 november- kleurdoos, sonnetje, trui, Orea, Vlindur, miss_sly (ovb), Claudia_x, M@x, McLaura, Keshet, Twinkly (waarschijnlijk), BE (ovb), Wickie, Oxymoron,Mefke79, Lois, tessie, XXXKarinXXX, Lijnloos (ovb), Octopussy, Beessie-Jen, Chan, Pvoesss
14 november- kleurdoos,Poppejans, sonnetje, sorbo, Vicky, trui, Meimeltje, Orea, Vlindur, miss_sly, M@x, McLaura, Keshet, Twinkly, BE (ovb), Wickie, Oxymoron, Mefke79, Lois, tessie, XXXKarinXXX, Octopussy, Beessie-Jen (ovb), Kersjes
Alleen een homo zou het leuk vindenquote:Op donderdag 23 september 2010 12:45 schreef Brighteyes het volgende:
Dit is ergens binnen High Tea-en, meet zeer veel vrouwengekakel op weinig vierkante meters...
Nee ik snap wat je bedoelde hoorquote:Op donderdag 23 september 2010 13:06 schreef Brighteyes het volgende:
Ik wilde niemand verjagen met mijn beschrijving!
![]()
Maar de Park-meets zijn net even wat luchtiger zeg maar.
Daarom laat ik Tess dus thuis.quote:Op donderdag 23 september 2010 13:14 schreef Estrys het volgende:
Met een kind dat niet op schoot wil blijven maar ook nog niet rond kan wandelen is het in ieder geval niet aan te radenHet eten is dan weer wel aan te raden
Ik was van plan hem gewoon op de grond te zetten met wat speelgoed, die vermaakt zich best denk ik.Hij kruipt wel, dus ik zal wel op moeten letten maar voorzie geen problemenquote:Op donderdag 23 september 2010 13:14 schreef Estrys het volgende:
Met een kind dat niet op schoot wil blijven maar ook nog niet rond kan wandelen is het in ieder geval niet aan te radenHet eten is dan weer wel aan te raden
Ja, ik dus ook heel graag! Maar er gaan kinders genoeg mee geloof ik hoorquote:Op donderdag 23 september 2010 14:56 schreef Claudia_x het volgende:
Ik mag hopen dat het geen meeting is voor keuvelende moeders alleen, want ik zou juist graag al die kindjes (weer) eens zien.
Datte!quote:Op donderdag 23 september 2010 17:43 schreef Sonnetje85 het volgende:
De mijne gaat ook mee hoor!
Ik hou van pronken met mijn baby
Hier nog 1!quote:Op donderdag 23 september 2010 17:43 schreef Sonnetje85 het volgende:
De mijne gaat ook mee hoor!
Ik hou van pronken met mijn baby
Volgens mij die dag bijna overal!quote:Op donderdag 23 september 2010 21:37 schreef Kersjes het volgende:
13 november is hier de intocht van Sinterklaas, dat gaat hem voor ons dus niet worden dan...
Bij ons niet. Hier komt ie pas de 20equote:Op donderdag 23 september 2010 21:42 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Volgens mij die dag bijna overal!
Is ook wel grappig, allemaal gillende mannenquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:18 schreef Lijnloos het volgende:
Oh en mijn man in kwestie gaat niet mee, die zou helemaal gillend gek worden denk ik... hihi
Zo is die van mij vrijwillig meegegaan naar een draagmeet, ergens begin dit jaar!quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:50 schreef Claudia_x het volgende:
Mijn vriend zou het prima vinden, maar ik voel me nu haast bezwaard om hem mee te nemen.
Ik hou van simpele oplossingenquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:04 schreef Claudia_x het volgende:
Simpele oplossing: de meesten hebben zich tot nog toe opgegeven op 30 oktober, dat is ook de enige dag waarvan de datum klopte, dus waarom niet die dag nemen?
Vreest niet, alles komt goed. Je hoeft alleen maar op te komen dagen met kind. Wij doen de restquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:57 schreef Twinkly het volgende:
Als zij het wel leuk vinden dan kan dat toch ook best
Wat betreft het op de grond spelen en geen ruimte voor kindjes die nog niet kunnen lopen. Uhm, waarom is dat een probleem? Zijn er gevaarlijke dingen waar ze aan kunnen zitten? Want ik was wel van plan hem gewoon op de grond te laten spelen en dan kruipt hij overal naartoe, op schoot wil hij niet hoor. Af en toe weer even weer dichter bij mij neerzetten.
En qua opzet lijkt het me leuk om een buffet te hebben en dan een grote ruimte waar je je vrij kunt bewegen ipv dat iedereen statisch aan een tafel zit. Dan ga je eerder met andere mensen dan alleen je directe buufs praten.
Kind, kind, eeeehmmmm, ik ga ff zoeken ok?quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:09 schreef innepin het volgende:
[..]
Vreest niet, alles komt goed. Je hoeft alleen maar op te komen dagen met kind. Wij doen de rest
Voor jou maak ik een uitzondering. Jij mag komen als je daarna de afwas doet.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kind, kind, eeeehmmmm, ik ga ff zoeken ok?.
We gaan die twee van ons even naast elkaar zetten he! Even vergelijken!quote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:12 schreef Vlindur het volgende:
[..]
We gaan die twee van ons even naast elkaar zetten he! Even vergelijken!
Natuurlijk neem jij Tess meequote:Op vrijdag 24 september 2010 13:09 schreef Vicky het volgende:
30 oktobet staat op de kalender!! Ik kom met Amber en heeeeel misschien neem ik Tess mee.
Oh, das laatquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:39 schreef innepin het volgende:
[..]
Natuurlijk neem jij Tess mee![]()
Ik ga even navragen voor tijden enzo. Ik vond 14.30u-16.30u wel een mooie tijd voor een high tea.
Jij maakt de foto, ik hou ze vast!quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:16 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Voor een halve seconde blijven ze vast wel zitten
![]()
Leukleuk!
Gaan we met de auto of met de trein? Prima tijd trouwens. Dan kan Kai eerst halloween vieren met de scoutingquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:09 schreef Vicky het volgende:30 oktobet staat op de kalender!! Ik kom met Amber en heeeeel misschien neem ik Tess mee.
Ik kijk wel beter uit, ik ben sowieso de enige man die hier postquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:33 schreef innepin het volgende:
[..]
Voor jou maak ik een uitzondering. Jij mag komen als je daarna de afwas doet.
Moet je je voorstellen hoe mijn man zich voelt, die móet er van begin tot eind zijn en nog voedsel en drank rondbrengen ookquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kijk wel beter uit, ik ben sowieso de enige man die hier post.
Haha ja die was tof, was héél professioneel. Ik zal es kijken of we 'm deze keer weer kunnen strikkenquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:22 schreef Keshet het volgende:
Er was de vorige keer toch ook nog een ober die niet wist wat 'm overkwam?
het als jullie met de trein gaan gaan jullie via den haag toch?quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:32 schreef m@x het volgende:
[..]
Gaan we met de auto of met de trein? Prima tijd trouwens. Dan kan Kai eerst halloween vieren met de scouting
Suffe vraag, maar wordt het dan een rondlopen-en-keuvelen-meeting of zijn er ook zitplaatsen? Ik leef momenteel namelijk als een bejaarde.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:09 schreef innepin het volgende:
[..]
Vreest niet, alles komt goed. Je hoeft alleen maar op te komen dagen met kind. Wij doen de rest
quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:19 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Suffe vraag, maar wordt het dan een rondlopen-en-keuvelen-meeting of zijn er ook zitplaatsen? Ik leef momenteel namelijk als een bejaarde.![]()
En hadden we het adres al gehad om te kijken hoe het zit met bereikbaarheid?
Ik neem waarschijnlijk de stoptrein die vanuit Den Bosch nar Utrecht gaatquote:Op woensdag 29 september 2010 09:16 schreef mefke79 het volgende:
zijn er meer meiden die gaan treinen via Eindhoven/Den Bosch?
Wil je niet met mij meerijden dan? *zie paar blz terug ergens hier* Ik heb eventueel ook nog een tweede autozitjequote:Op woensdag 29 september 2010 10:50 schreef Twinkly het volgende:
Ik ga met de trein vanaf Ede-Wageningen
Jaaaa, komen hoor!quote:Op woensdag 29 september 2010 10:52 schreef oeke het volgende:
Oh! Ik zie dit nu pas!
En al die foto's van die mini's van de vorige keer!![]()
Poeh, dat was eng!![]()
Maar wel heel leuk, dus ik zou best willen komen.
Oh dat had ik helemaal over het hoofd gezienquote:Op woensdag 29 september 2010 10:53 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Wil je niet met mij meerijden dan? *zie paar blz terug ergens hier* Ik heb eventueel ook nog een tweede autozitje
Ja je moet! En het is nu niet meer eng, want je kent ons nu allemaal al enzo! Dus!quote:Op woensdag 29 september 2010 10:52 schreef oeke het volgende:
Oh! Ik zie dit nu pas!
En al die foto's van die mini's van de vorige keer!![]()
Poeh, dat was eng!![]()
Maar wel heel leuk, dus ik zou best willen komen.
Ja, hij zat toen nog niet zo lang he?quote:Op woensdag 29 september 2010 10:56 schreef Sorbootje het volgende:
Ja je moet! En het is nu niet meer eng, want je kent ons nu allemaal al enzo! Dus!
En ik weet nog dat ik zo onder de indruk was van Ko, WANT DIE KON AL ZITTEN
Jammer, maar ik snap de reden! En hij hield geloof ik ook niet van autorijden he?quote:Op woensdag 29 september 2010 10:56 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Oh dat had ik helemaal over het hoofd gezien![]()
![]()
Wat lief! Maar ik denk dat ik er toch maar van af zie, de heen weg zou wel lukken, het is niet zo lang reizen, maar de terugweg gaat hij waarschijnlijk de hele weg huilen van vermoeidheid maar niet slapen. In de trein gaat hij wel slapen, in de doek, dus dat is een stuk rustiger voor ons allebei.
Hij heeft er echt een hekel aan inderdaad. Ik moet er altijd naast zitten en hem afleiden.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:02 schreef Poppejans het volgende:
Jammer, maar ik snap de reden! En hij hield geloof ik ook niet van autorijden he?
Ik weet niet hoe lang hij zat, maar hij zat. Ik kon me niet voorstellen dat Isabeau dat ooooit zou doen.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:58 schreef oeke het volgende:
[..]
Ja, hij zat toen nog niet zo lang he?
Ik was onder de indruk van iedereen!
haha, was wel spannend iddquote:Op woensdag 29 september 2010 10:58 schreef oeke het volgende:
[..]
Ja, hij zat toen nog niet zo lang he?
Ik was onder de indruk van iedereen!
Parkeren op zo'n vijf minuten afstand in de parkeergarage (is wel best prijzig, maar ja, binnenstad Utrecht he). Ik zal tzt wel een korte wandelroute beschrijven hier voor mensen die daar parkeren. Dat komt overigens neer op "rechtdoor en voor je in de gracht valt rechtsaf" dus echt heel lastig is het niet.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:02 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Jammer, maar ik snap de reden! En hij hield geloof ik ook niet van autorijden he?
Innepin, is het er makkelijk parkeren, kan ik er dichtbij met de auto komen? Ik kom met mn TomTom altijd waar ik zijn moet maar als ik nog effe een stukje lopen moet hoop ik maar dat ik het vanzelf dan zie
Dat was ik niet geloof ik, maar ik kan me wel herinneren dat ik het er mee eens was. Vond je zo'n leuk, sprankelend mensquote:Op woensdag 29 september 2010 11:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
haha, was wel spannend idd
maar nu ken je al mensen! En misschien kunnen we samen reizen?
Ik weet niet meer wie vond me net een tv-presentatrice
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |