Hier nog een!quote:Op donderdag 23 september 2010 09:08 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn man zou terplekke neervallen van ellende
Als de mannen dan de kinderen meenemen naar het Spoorwegmuseum...quote:Op donderdag 23 september 2010 10:26 schreef trui het volgende:
de mijne zit er ook niet op te wachten.die kan mooi iets leuks met de kinderen gaan doen.
quote:Op donderdag 23 september 2010 10:30 schreef Chan het volgende:
30 oktober-kleurdoos,Poppejans, sonnetje, vicky, trui, Orea, Vlindur, miss_sly, Claudia_x, M@x, McLaura, Keshet, Twinkly, Wickie (ovb), Oxymoron, Mefke79, Lois, tessie, XXXKarinXXX, Grijs, Lijnloos, Octopussy, Poppedein, Kersjes, Chan (ovb), Pvoesss
7 november- kleurdoos, sonnetje, trui, Orea, Vlindur, miss_sly (ovb), Claudia_x, M@x, McLaura, Keshet, Twinkly (waarschijnlijk), BE (ovb), Wickie, Oxymoron,Mefke79, Lois, tessie, XXXKarinXXX, Lijnloos (ovb), Octopussy, Beessie-Jen, Chan, Pvoesss
14 november- kleurdoos,Poppejans, sonnetje, sorbo, Vicky, trui, Meimeltje, Orea, Vlindur, miss_sly, M@x, McLaura, Keshet, Twinkly, BE (ovb), Wickie, Oxymoron, Mefke79, Lois, tessie, XXXKarinXXX, Octopussy, Beessie-Jen (ovb), Kersjes
Alleen een homo zou het leuk vindenquote:Op donderdag 23 september 2010 12:45 schreef Brighteyes het volgende:
Dit is ergens binnen High Tea-en, meet zeer veel vrouwengekakel op weinig vierkante meters...
Nee ik snap wat je bedoelde hoorquote:Op donderdag 23 september 2010 13:06 schreef Brighteyes het volgende:
Ik wilde niemand verjagen met mijn beschrijving!
![]()
Maar de Park-meets zijn net even wat luchtiger zeg maar.
Daarom laat ik Tess dus thuis.quote:Op donderdag 23 september 2010 13:14 schreef Estrys het volgende:
Met een kind dat niet op schoot wil blijven maar ook nog niet rond kan wandelen is het in ieder geval niet aan te radenHet eten is dan weer wel aan te raden
Ik was van plan hem gewoon op de grond te zetten met wat speelgoed, die vermaakt zich best denk ik.Hij kruipt wel, dus ik zal wel op moeten letten maar voorzie geen problemenquote:Op donderdag 23 september 2010 13:14 schreef Estrys het volgende:
Met een kind dat niet op schoot wil blijven maar ook nog niet rond kan wandelen is het in ieder geval niet aan te radenHet eten is dan weer wel aan te raden
Ja, ik dus ook heel graag! Maar er gaan kinders genoeg mee geloof ik hoorquote:Op donderdag 23 september 2010 14:56 schreef Claudia_x het volgende:
Ik mag hopen dat het geen meeting is voor keuvelende moeders alleen, want ik zou juist graag al die kindjes (weer) eens zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |