abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86687072
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 20:17 schreef innepin het volgende:

[..]

:N ;( Ik wacht met spanning op een smsje. Hij zal het wel druk hebben... maar goed hij heeft een lijstje met instructies mee :') (zodat er ook meteen een prijs p.p. is en er een duidelijk volwassenen- en kindermenu is enzo)
Oh, das handig! Ik blijf F5en want ik hoop dat ik nog op tijd ben voor een plekje *O*
Kan me er nu al op verheugen jullie allemaal te zien en kletsen en foto's maken
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_86687154
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 20:21 schreef Beessie-Jen het volgende:
Denk dat je deze bedoelt Poppejans??
[ afbeelding ]
en OMg Evie was gewoon echt klein en ik herken dr bijna niet meer.... :@
en beide heel ontspannen dat tongetje zo uit de mond :9
hahaha op die foto kijken ze allebei nou niet op hun intelligenst :') maar desondanks toch O+ wat waren ze daar nog dunnetjes :o nu allebei lekkere knijpwangen
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_86687164
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 12:00 schreef innepin het volgende:
Awww minibaby's! O+

Poppejans, ja, ehhh 32 is wel een beetje veel _O- Nou ja, vast niet iedereen zal kunnen, maar ik ga wel even met D overleggen wat 't maximum is.

Trouwens.... ik heb zitten zoeken naar het topic van vorig jaar :D

[ afbeelding ]

O+
Ah! Kleine kale mini-Lotte O+
Lotte!
Noah!
pi_86687283
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 20:23 schreef Poppejans het volgende:

[..]

hahaha op die foto kijken ze allebei nou niet op hun intelligenst :') maar desondanks toch O+ wat waren ze daar nog dunnetjes :o nu allebei lekkere knijpwangen
haha idd ik heb Evie wel eens knapper gezien.. en net die dag had ze zichzelf ook nog even gekrabd O+
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  dinsdag 21 september 2010 @ 20:32:17 #105
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_86687504
Wat leuk die foto's van onze babietjes toen O+ . Die laatste van Evie en Wolf :D _O- .

Schetig hoor.

Ik weet alleen ook weer precies hoe ik me voelde in zo'n grote groep toch relatief onbekende mensen. Dus ehm, ik kom niet :P . Ik kan sowieso niet zo goed tegen dat beperkte aantal enzo. Waarmee ik niet wil zeggen dat ik dat niet snap hoor, maar dan wordt het al zo'n gedoe om erbij te mogen horen, das mij allemaal wat te confronterend. ;)
pi_86687905
Groof, kan je echt niet overgehaald worden???? Je moet mij toch steunen!! :D
pi_86687935
Ssserpente op die foto was ik nog donker en driekus ook nog redelijk! Is niet meer, we zijn beiden blond nu. En toen bleven ze nog lekker op een kleed liggen (meestal dan), nu niet meer.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_86688005
Groofsken, echt niet...Jammer! Je was er de vorige keer toch wel?
Enne, als we nou weer een keer in het zuiden afspreken, kom je dan wel? We zitten met een aardig aantal mensen in de regio 040
pi_86688144
Volgens mij worden er nu 2 Utrecht-meets door elkaar gehaald.
Een was in oktober, de high tea-meet in Tante's Bistro, de ander was eerder dit jaar in het paviljoen in het park.
.... met gevoel voor drama....
pi_86688165
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 20:32 schreef Groofsken3 het volgende:
Wat leuk die foto's van onze babietjes toen O+ . Die laatste van Evie en Wolf :D _O- .

Schetig hoor.

Ik weet alleen ook weer precies hoe ik me voelde in zo'n grote groep toch relatief onbekende mensen. Dus ehm, ik kom niet :P . Ik kan sowieso niet zo goed tegen dat beperkte aantal enzo. Waarmee ik niet wil zeggen dat ik dat niet snap hoor, maar dan wordt het al zo'n gedoe om erbij te mogen horen, das mij allemaal wat te confronterend. ;)
Groofsken, wat jammer dat je dat zo voelt. De vorige keer waren er meer mensen die het eng vonden (inclusief mijzelf) maar uiteindelijk was het heel gemoedelijk en gezellig.
Het beperkte aantal is jammer, maar helaas nodig, omdat er de vorige keer denk ik zo'n 35 man waren met nog een heleboel kinderen, en dat was gewoon net even te druk. Maar ik ben er verder niet te strict in hoor. Mijn idee was meer dat we gewoon wel zien hoe het loopt en hoeveel mensen er überhaupt kunnen en willen komen.
Er is in principe geen lunch in het restaurant en D. kiest een datum (of twee) uit voor ons waarop er niks anders gepland staat, dus we hebben het hele restaurant. Als er veel mensen willen komen, zetten we het gewoon wat anders op dan de vorige keer. Wat losjes en ruimer, ofzo.

En ach, in theorie kunnen er zo'n 300 mensen in het restaurant. Dus. Komt goed.

Lang verhaal kort: kom gewoon! :*
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_86688300
En als die luidruchtige peuter- en kleuterjongens nou eens gewoon rustig aan tafel blijven kleuren i.p.v. de hele tijd rondjes rennen door het lounge-gedeelte... dan scheelt dat aanzienlijk in drukte en temperatuur O-)
  dinsdag 21 september 2010 @ 20:51:44 #112
313287 Groofsken3
pi_86688316
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 20:48 schreef innepin het volgende:

[..]

Groofsken, wat jammer dat je dat zo voelt. De vorige keer waren er meer mensen die het eng vonden (inclusief mijzelf) maar uiteindelijk was het heel gemoedelijk en gezellig.
Het beperkte aantal is jammer, maar helaas nodig, omdat er de vorige keer denk ik zo'n 35 man waren met nog een heleboel kinderen, en dat was gewoon net even te druk. Maar ik ben er verder niet te strict in hoor. Mijn idee was meer dat we gewoon wel zien hoe het loopt en hoeveel mensen er überhaupt kunnen en willen komen.
Er is in principe geen lunch in het restaurant en D. kiest een datum (of twee) uit voor ons waarop er niks anders gepland staat, dus we hebben het hele restaurant. Als er veel mensen willen komen, zetten we het gewoon wat anders op dan de vorige keer. Wat losjes en ruimer, ofzo.

En ach, in theorie kunnen er zo'n 300 mensen in het restaurant. Dus. Komt goed.

Lang verhaal kort: kom gewoon! :*
Dat klinkt lief! :*
  dinsdag 21 september 2010 @ 20:53:15 #113
313287 Groofsken3
pi_86688386
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 20:44 schreef mefke79 het volgende:
Groofsken, echt niet...Jammer! Je was er de vorige keer toch wel?
Enne, als we nou weer een keer in het zuiden afspreken, kom je dan wel? We zitten met een aardig aantal mensen in de regio 040
040-meet klinkt ^O^ . ;)
pi_86688388
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 20:47 schreef Kersjes het volgende:
Volgens mij worden er nu 2 Utrecht-meets door elkaar gehaald.
Een was in oktober, de high tea-meet in Tante's Bistro, de ander was eerder dit jaar in het paviljoen in het park.
Jup. En? :P
pi_86688443
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 20:51 schreef Groofsken3 het volgende:

[..]

Dat klinkt lief! :*
Dus je komt? :)
pi_86688447
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 20:53 schreef Groofsken3 het volgende:

[..]

040-meet klinkt ^O^ . ;)
Zijn de 030-ers niet leuk genoeg? ;( ;)
pi_86688490
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 20:53 schreef innepin het volgende:

[..]

Jup. En? :P
Oh, deze wijsneus wilde even the (not so) obvious staten voor eventuele meelezers :@
De een zegt vorige keer en bedoelt: high tea, de ander zegt hetzelfde en bedoelt park-meet.

Ja, ik ben hormonaal nu :X
pi_86688491
Groofsken, gaan we doen dan. Eerst effe deze doen en dan doen we die van ons richting de winter. Goed?
  dinsdag 21 september 2010 @ 20:57:33 #119
313287 Groofsken3
pi_86688536
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 20:54 schreef innepin het volgende:

[..]

Dus je komt? :)
Nope :) . Maar ik hoop dat jullie het goed naar je zin zult hebben en ik verheug me nu al op de foto's. *O*

Waar is regio 030 :P .
pi_86688620
hormonaal kers?? verklaar u nader :D !

Groofs, kom je please?
Ik ben nog nooit op een meet geweest, en ik wil je zo graag ontmoeten!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_86688654
030 (utrecht toch?) mag best komen op de (040) meet hoor. Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Je moet er alleen voor naar het zuiden rijden :P
pi_86688729
040 is toch regio Eindhoven? Vind ik niet echt zuiden hihi. Zuiden klinkt voor mij als Maastricht ofzo :P Maar bijna alles is voor mij natuurlijk te doen vanaf het midden van het land.

030 is Utrecht idd.
pi_86688862
Ja maar Groof, ik had er op gerekend dat je zou komen..! Zullen we anders eerst samen ergens afspreken, op het station ofzo, zodat we ook samen bij het restaurant aankomen? Ikzelf vind dat ook prettiger dan in m'n eentje zo'n groep binnenstappen.
pi_86688910
Ssserpente en Groof, ik kom niet met de trein denk ik (is het op loopafstand?) maar met de auto...anders was het echt een optie. En jou ken ik al, nou ja, heb ik al ooit gezien. Dat helpt ja.
pi_86689021
scheelt het dat ik zeg dat ik ook een held op sokken ben?? en ik kende de vorige keer ook niemand (behalve Poppedein) en vond het ook erg spannend, en soms moeilijk om zomaar aan de klets te komen, maar al die kids zorgen voor genoeg raakvlakken en conversaties.
en uhhh ik vind het ook deze keer wel weer spannend hoor... :Y
Maar ben stiekem gewoon ook TE nieuwsgierig naar de kindjes en mama's :@
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')