Oh, das handig! Ik blijf F5en want ik hoop dat ik nog op tijd ben voor een plekjequote:Op dinsdag 21 september 2010 20:17 schreef innepin het volgende:
[..]![]()
Ik wacht met spanning op een smsje. Hij zal het wel druk hebben... maar goed hij heeft een lijstje met instructies mee
(zodat er ook meteen een prijs p.p. is en er een duidelijk volwassenen- en kindermenu is enzo)
hahaha op die foto kijken ze allebei nou niet op hun intelligenstquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:21 schreef Beessie-Jen het volgende:
Denk dat je deze bedoelt Poppejans??
[ afbeelding ]
en OMg Evie was gewoon echt klein en ik herken dr bijna niet meer....![]()
en beide heel ontspannen dat tongetje zo uit de mond
Ah! Kleine kale mini-Lottequote:Op dinsdag 21 september 2010 12:00 schreef innepin het volgende:
Awww minibaby's!
Poppejans, ja, ehhh 32 is wel een beetje veelNou ja, vast niet iedereen zal kunnen, maar ik ga wel even met D overleggen wat 't maximum is.
Trouwens.... ik heb zitten zoeken naar het topic van vorig jaar![]()
[ afbeelding ]
haha idd ik heb Evie wel eens knapper gezien.. en net die dag had ze zichzelf ook nog even gekrabdquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:23 schreef Poppejans het volgende:
[..]
hahaha op die foto kijken ze allebei nou niet op hun intelligenstmaar desondanks toch
wat waren ze daar nog dunnetjes
nu allebei lekkere knijpwangen
Groofsken, wat jammer dat je dat zo voelt. De vorige keer waren er meer mensen die het eng vonden (inclusief mijzelf) maar uiteindelijk was het heel gemoedelijk en gezellig.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:32 schreef Groofsken3 het volgende:
Wat leuk die foto's van onze babietjes toen. Die laatste van Evie en Wolf
![]()
.
Schetig hoor.
Ik weet alleen ook weer precies hoe ik me voelde in zo'n grote groep toch relatief onbekende mensen. Dus ehm, ik kom niet. Ik kan sowieso niet zo goed tegen dat beperkte aantal enzo. Waarmee ik niet wil zeggen dat ik dat niet snap hoor, maar dan wordt het al zo'n gedoe om erbij te mogen horen, das mij allemaal wat te confronterend.
![]()
Dat klinkt lief!quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:48 schreef innepin het volgende:
[..]
Groofsken, wat jammer dat je dat zo voelt. De vorige keer waren er meer mensen die het eng vonden (inclusief mijzelf) maar uiteindelijk was het heel gemoedelijk en gezellig.
Het beperkte aantal is jammer, maar helaas nodig, omdat er de vorige keer denk ik zo'n 35 man waren met nog een heleboel kinderen, en dat was gewoon net even te druk. Maar ik ben er verder niet te strict in hoor. Mijn idee was meer dat we gewoon wel zien hoe het loopt en hoeveel mensen er überhaupt kunnen en willen komen.
Er is in principe geen lunch in het restaurant en D. kiest een datum (of twee) uit voor ons waarop er niks anders gepland staat, dus we hebben het hele restaurant. Als er veel mensen willen komen, zetten we het gewoon wat anders op dan de vorige keer. Wat losjes en ruimer, ofzo.
En ach, in theorie kunnen er zo'n 300 mensen in het restaurant. Dus. Komt goed.
Lang verhaal kort: kom gewoon!
040-meet klinktquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:44 schreef mefke79 het volgende:
Groofsken, echt niet...Jammer! Je was er de vorige keer toch wel?
Enne, als we nou weer een keer in het zuiden afspreken, kom je dan wel? We zitten met een aardig aantal mensen in de regio 040
Jup. En?quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:47 schreef Kersjes het volgende:
Volgens mij worden er nu 2 Utrecht-meets door elkaar gehaald.
Een was in oktober, de high tea-meet in Tante's Bistro, de ander was eerder dit jaar in het paviljoen in het park.
Oh, deze wijsneus wilde even the (not so) obvious staten voor eventuele meelezersquote:
Nopequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |