Fixed;quote:Op zondag 19 september 2010 16:48 schreef PiRANiA het volgende:
Link naar het voorbeeldtopic werkt niet?
quote:Op zondag 19 september 2010 19:17 schreef Harajuku. het volgende:
Mafia én wolf is over het algemeen teveel bad guy hier, maar wie weet.
quote:Op zondag 19 september 2010 16:56 schreef ReWout het volgende:
Ja we kunnen ook weer beginnen zoals in het eerste topicHet grote FOK! Mafia spel
Ah ok ik heb geen andere meer kunnen vinden dus nam aan dat dat de laatste wasquote:Op zondag 19 september 2010 19:13 schreef Ladidadida het volgende:
Het laatste topic was trouwens #97 ofzo, Het MAFFIA-spel, deel 97 Waar de maffia heeft gewonnen!
Mensen kunnen ook we zelf zeggen of ze willen hoor.quote:Op zondag 19 september 2010 19:27 schreef ReWout het volgende:
Ik doe graag mee!
Timmmmm
ReWout
Harajuku (jouw kunnen we er ook vast bij schrijven)
lynda (ook vast)
Ik zat net te bedenken wie van toen niet kon spellenquote:Op zondag 19 september 2010 19:27 schreef Ladidadida het volgende:
Oh en ik wil wel weten van wie ReWout een kloontje is
Mooi.quote:Op zondag 19 september 2010 19:30 schreef timmmmm het volgende:
Ik zeg SiestaGuru.
[..]
Met jou praat ik niet
Ik dacht dat Isdatzo Timmm zou zeggenquote:Op zondag 19 september 2010 19:30 schreef timmmmm het volgende:
Ik zeg SiestaGuru.
[..]
Met jou praat ik niet
Ik kon me inhouden.quote:Op zondag 19 september 2010 19:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik dacht dat Isdatzo Timmm zou zeggen
Trevlandquote:Op zondag 19 september 2010 19:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zat net te bedenken wie van toen niet kon spellen
quote:Op zondag 19 september 2010 19:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zat net te bedenken wie van toen niet kon spellen
Nee ik heb nog geen kloonquote:
Dat dusquote:Op zondag 19 september 2010 22:08 schreef lynda het volgende:
1. Timmmmm
2. ReWout
3. Harajuku
4. lynda
5. Susi
6. Het_Fenomeen
7. Trevland
8. Kalkmaar
9. Huppelmuts
Niet nodig wel handig als je wel ergens iets kan bijlezen over de nieuwe hints en het uitzoeken daarvan.quote:Op zondag 19 september 2010 22:23 schreef -Engel- het volgende:
10.-Engel- (al ben ik er nog niet uit of ik nu overdag ook aanwezig moet zijn... ik kan pas online komen na 17:00)
quote:Op zondag 19 september 2010 22:25 schreef lynda het volgende:
Niet nodig wel handig als je wel ergens iets kan bijlezen over de nieuwe hints en het uitzoeken daarvan.
Stemronde is/was vaak tegen 19.00 uur dus dat geeft ook gelegenheid tot stemmen
Heeey jongen. Rukker van mequote:Op zondag 19 september 2010 23:44 schreef timmmmm het volgende:
PP
En ladi bood geloof ik al aan te SLen?
Schiet op met je pm dan :pquote:Op zondag 19 september 2010 23:44 schreef timmmmm het volgende:
PP
En ladi bood geloof ik al aan te SLen?
Heeeeeeeeey.quote:Op zondag 19 september 2010 23:24 schreef BeamofLight het volgende:
Hallo vriendjes. PS bedankt voor de PM isdatzo!
Word. Als het allemaal zo lang duurt, ga ik er ook nog even over denken...quote:Op maandag 20 september 2010 08:48 schreef Harajuku. het volgende:
Dan ga ik nog even bedenken of ik wel mee doe of niet
De nacht duurt al zo langquote:Op maandag 20 september 2010 06:24 schreef Ladidadida het volgende:
Wil wel een speler of 20, moet te doen zijn als we werkelijk iedereen PM-en die ooit eens heeft meegedaanDoe ik vanavond wel even.
Oh btw, ik ga de deadlines wel veranderen als ik SL word (24 uur dag, 24 uur nacht).
Doe je niet meequote:Op maandag 20 september 2010 09:06 schreef Harajuku. het volgende:
Normaal duurt al lang zat.
1. Timmmmm
2. ReWout
4. lynda
5. Susi
6. Het_Fenomeen
7. Trevland
8. Kalkmaar
9. Huppelmuts
10.-Engel-
11. Isdatzo
13. JaniesBrownie
als ik meedoe blijf ik je PP noemen trouwensquote:Op zondag 19 september 2010 23:24 schreef BeamofLight het volgende:
Hallo vriendjes. PS bedankt voor de PM isdatzo!
We hebben het ook wel met meer tijd gedaan, maar dan deed men nog niets. Dat lag niet aan de tijd maar aan de spelers.quote:Op maandag 20 september 2010 16:33 schreef Ladidadida het volgende:
De vorige rondes was er elke keer gezeik over dat niemand hints oplost, veel mensen kwamen rond 18:00 thuis en gaan dan nog even gauw stemmen zonder naar hints te zoeken/kijken. Met meer tijd lossen we dat probleem op. Dus gewoon elke avond om 19:00 de overgang naar dag of nacht.
Mafia!quote:Op maandag 20 september 2010 18:50 schreef -SG- het volgende:
Oh wacht, Hara doet niet meer. Meer kans op een speciale rol.
uiteraard. Doet ajf niet mee trouwens?quote:Op maandag 20 september 2010 17:37 schreef -SG- het volgende:
[..]
als ik meedoe blijf ik je PP noemen trouwens
Heeey, ik ben juist nooit iemand. En Isdatzo is eeuwige mafiaquote:Op maandag 20 september 2010 18:50 schreef -SG- het volgende:
Oh wacht, Hara doet niet meer. Meer kans op een speciale rol.
nee dat zeggen ze altijdquote:Op maandag 20 september 2010 19:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Heeey, ik ben juist nooit iemand. En Isdatzo is eeuwige mafia
Neeuh:quote:Op maandag 20 september 2010 19:11 schreef Harajuku. het volgende:
Nou goed, laten we ook niet gelijk weer met gezeik beginnen.
1. vriendje
2. ReWout
3. vriendinnetje
4. vriendinnetje
5. vriendinnetje, toch?
6. Het_Fenomeen
7. vriendje
8. Kalkmaar
9. Huppelmuts
10.-Engel-
11. mattie
12. vriendje
13. Eindhovuuuh
14. Blessed19
PP, youre next.
Ik word nu al gedemoniseerdquote:Op maandag 20 september 2010 19:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Heeey, ik ben juist nooit iemand. En Isdatzo is eeuwige mafia
I CALL LIES!quote:Op maandag 20 september 2010 19:29 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Neeuh:
ik heb geen tijd hiervoor
ik heb geen zin in geruzie steeds![]()
ik heb geen zin in ontploffende in-box
Ach kak, je deed de laatste rondes al steeds niet mee. Ik ga maar zonder woord akkoord vanaf nu en jij ookquote:Op maandag 20 september 2010 19:29 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Neeuh:
Niet? Jij wilde 12, je hebt er al 14!quote:Op maandag 20 september 2010 19:56 schreef ReWout het volgende:
nah lijkt erop dat dit dus op niks uitloopt.
Jawel maar als iedereen weer loopt te flikflooien i.p.v. een fatsoenlijke discussie van op welk niveau we beginnen en spelregels maken dan geraken we niks verder. Iig zal ik vanavond even wat op papier zetten.quote:Op maandag 20 september 2010 19:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Niet? Jij wilde 12, je hebt er al 14!
Dat is echt een hoop aan spelersquote:Op maandag 20 september 2010 20:02 schreef Ladidadida het volgende:
Net 42 oudspelers gePM't, hopelijk levert het wat op
stel je toch eens voor dat iedereen meedoet, dan hebben we gewoon een spel met 14+42=56 spelers, dus iets van 14 maffialeden ofzo
Dan zijn we een maand bezigquote:Op maandag 20 september 2010 20:02 schreef Ladidadida het volgende:
stel je toch eens voor dat iedereen meedoet, dan hebben we gewoon een spel met 14+42=56 spelers, dus iets van 14 maffialeden ofzo
Bedankt voor de PMquote:Op maandag 20 september 2010 20:02 schreef Ladidadida het volgende:
16. Duimelotquote:Op maandag 20 september 2010 20:08 schreef yosander het volgende:
[..]
Bedankt voor de PM!
1. Timmmmm
2. ReWout
3. Harajuku.
4. lynda
5. Susi
6. Het_Fenomeen
7. Trevland
8. Kalkmaar
9. Huppelmuts
10.-Engel-
11. Isdatzo
12. Krioro
13. JaniesBrownie
14. Blessed19
15. Yosander
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prima, wat moet erin of? Op van het eerste spelletje of van de laatste? Of doe je hetzelfquote:Op maandag 20 september 2010 20:12 schreef Harajuku. het volgende:
Zullen we anders de standaard OP even in de OP zetten? Die begrijpt niemand al en de OP van nu begrijpt men nog minder
ja graagquote:Op maandag 20 september 2010 20:12 schreef Harajuku. het volgende:
Zullen we anders de standaard OP even in de OP zetten? Die begrijpt niemand al en de OP van nu begrijpt men nog minder
Ik heb even een oude OP gepakt, die kan ik gewoon editten, kopiëren en plakken dus leek me makkelijkerquote:Op maandag 20 september 2010 20:14 schreef ReWout het volgende:
[..]
Prima, wat moet erin of? Op van het eerste spelletje of van de laatste? Of doe je hetzelf?
Wel dusquote:Op maandag 20 september 2010 19:56 schreef ReWout het volgende:nah lijkt erop dat dit dus op niks uitloopt.
Je maakt maar tijd, stiekem krijg je een stijve plasser van geruzie, en als je niet meedoet, gaan we voor straf 100.000 mails sturen. En als je denkt, nu issie vol, en kan er niets meer bij, laten we hara en idz gewoon pushers sturen.quote:Op maandag 20 september 2010 19:29 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Neeuh:
Wurd upquote:Op maandag 20 september 2010 20:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je maakt maar tijd, stiekem krijg je een stijve plasser van geruzie, en als je niet meedoet, gaan we voor straf 100.000 mails sturen. En als je denkt, nu issie vol, en kan er niets meer bij, laten we hara en idz gewoon pushers sturen.
quote:Op maandag 20 september 2010 20:40 schreef Harajuku. het volgende:
Nee we beginnen wanneer jij je bekend maakt
Krijg ik dan pluspunten?quote:Op maandag 20 september 2010 20:53 schreef Harajuku. het volgende:
Heeft iemand zin om er een clickable fotoboeklijst van te maken? Ik niet.
Maar maar.... what about mijn lijstjequote:Op maandag 20 september 2010 21:15 schreef Harajuku. het volgende:
k Heb de lijst in Engel haar post even aangepast met alleen de namen.
Toen ik keek was het een halve lijstquote:Op maandag 20 september 2010 21:20 schreef ReWout het volgende:
[..]
Maar maar.... what about mijn lijstje![]()
quote:Op maandag 20 september 2010 21:24 schreef timmmmm het volgende:
Isdatzo altijd maffia, hara altijd dorp, en als er spelfouten in het verhaaltje staan, is het altijd trevland.
Good ol' days
PS altijd een onnozele dorprolquote:Op maandag 20 september 2010 21:24 schreef timmmmm het volgende:
Isdatzo altijd maffia, hara altijd dorp, en als er spelfouten in het verhaaltje staan, is het altijd trevland.
Good ol' days
quote:Op maandag 20 september 2010 21:24 schreef timmmmm het volgende:
Good ol' days
Of SL kan ook al niet typenquote:Op maandag 20 september 2010 21:24 schreef timmmmm het volgende:
Good ol' days
Ladidaidai kan wel spellen, jij bent het altijd.quote:
I know rightquote:Op maandag 20 september 2010 21:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
PS altijd een onnozele dorprol
En ga je in de eerste rondes doodquote:Op maandag 20 september 2010 21:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
I know righten dan denkt iedereen alsnog dat ik maffioos ben
Solliciteer jij naar een kutrol toevallig?quote:
Als of de laaste paar keer mijn rol zo fijn was, in je 1tje maffia runnenquote:Op maandag 20 september 2010 21:37 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Solliciteer jij naar een kutrol toevallig?
Ik las droplul.quote:Op maandag 20 september 2010 21:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
PS altijd een onnozele dorprol
Gefeliciteerd nog hè, met de blonde. Vroeger supporterde jij hem al en nu is hij bijna PM.quote:Op maandag 20 september 2010 21:40 schreef Lekiamh het volgende:
Stelletje stalkers.
Ben wel in voor een game, maar de vorige keer ging het ook niet door geloof ik.
gefixedquote:Op maandag 20 september 2010 22:32 schreef Etcetera het volgende:
I'm in, and I'm lazy dus ik ga geen lijstje plakken
Ladidiaida heeft nog maar drie keer gezegd dat zij het gaan doen.quote:Op maandag 20 september 2010 23:54 schreef ReWout het volgende:
Maar wie gaat het spel nu leiden? Zoals verteld op de vorige pagina ik zou wel willen maar kan niet aangezien ik niet een laptop ter beschikking heb momenteel op school.
quote:Op maandag 20 september 2010 23:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ladidiaida heeft nog maar drie keer gezegd dat zij het gaan doen.
Ohquote:Op maandag 20 september 2010 23:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ladidiaida heeft nog maar drie keer gezegd dat zij het gaan doen.
LET'S KICK SOME ARSEquote:Op dinsdag 21 september 2010 00:09 schreef -SG- het volgende:
[..]. Wordt een eitje om te winnen, als ze al niet eens goed kunnen lezen.
Werkelijk?quote:Op maandag 20 september 2010 22:43 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Gefeliciteerd nog hè, met de blonde. Vroeger supporterde jij hem al en nu is hij bijna PM.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inschrijven dan!quote:
De vorige keer was ik datquote:
Ja, woensdag lijkt me een uitstekende dag om te beginnen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:23 schreef timmmmm het volgende:
Zullen we bij 50 inschrijvingen beginnen?
Heerlijk, dat ongeduld weerquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, woensdag lijkt me een uitstekende dag om te beginnen.
Als MENner zeg ik dat dat prima kan omdat FOK!Mafia toch niet constant door gespeeld wordtquote:
Ik zeg 300, een dorp van 50 man is niksquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:23 schreef timmmmm het volgende:
Zullen we bij 50 inschrijvingen beginnen?
Jij telt toch voor 251?quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zeg 300, een dorp van 50 man is niks
MEN is niet kutquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:42 schreef timmmmm het volgende:
Het is en blijft op de eerste plaats een SC, dit
MEN=kut en we hebben geen MIS meer om naartoe gesleept te worden, ik vind GC mieters.
En we kunnen pas beginnen als PP zich aangemeld heeft, of dat nu vandaag, morgen of over een week is
Natuurlijk niet. Dôhquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En alsof er niet gespeeld kan worden zonder PP
Inderdaadquote:
Mocht jij Mafia zijn en ik weer geen speciale rol hebben. Dan is het ook de laatste keer dat ik meedoe ookquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:00 schreef Harajuku. het volgende:
23 mensen want SG doet ook mee, let's go
Ik ben niet vaak mafia en ik haat het nog steeds om mafia te zijn dus ik hoop ook dat ik geen mafia benquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:04 schreef -SG- het volgende:
[..]
Mocht jij Mafia zijn en ik weer geen speciale rol hebben. Dan is het ook de laatste keer dat ik meedoe ook.
Dat is ook het enige leuke aan mafia zijn, anderen verdacht maken dmv de hints. Alleen krijg ik dan altijd "Oh Hara heeft het fout, dan is ze mafiaaaaaaaaaa." En als ik niet mafia ben en hints naar mafia vind ben ik nog steeds mafia, maar goedquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:06 schreef -SG- het volgende:
Oh ben nou al weer benieuwt naar de cijfermatige hints. We konden volgens mij van elke cijferbrei (gemiddelde, aantal posts, geboortedatum etc.) wel iets maken waardoor de ander verdachter leek
![]()
Komt omdat jij 9 van de 10 keer meteen gesnapt wordt als je maffia bent. En meteen vermoord als je dorp bentquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ben niet vaak mafia en ik haat het nog steeds om mafia te zijn dus ik hoop ook dat ik geen mafia ben
Ja, precies wat ik in die post daarboven zegquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Komt omdat jij 9 van de 10 keer meteen gesnapt wordt als je maffia bent. En meteen vermoord als je dorp bent
Topics uit je myAT verwijderen doen niks met de postgeschiedenisquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:01 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]NIeuwe mensen, het is niet toegestaan om je profiel, sig, ondertitel, ava of fotoboek te veranderen zodra het spel begint. En met het volgen en ontvolgen is het ook niet toegestaan om topics uit je AT te gooien, want ook de eerste pagina van je AT kan gebruikt worden in hints. [ afbeelding ]
Oh, ja, AT en postgeschiedenis schijnen twee verschillende dingen te zijn, hmm?quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Topics uit je myAT verwijderen doen niks met de postgeschiedenis.
Oui. Heb 't net zelf even geprobeerd met dit topic.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, ja, AT en postgeschiedenis schijnen twee verschillende dingen te zijn, hmm?.
Nee, we zjin nog niet begonnen dus dat is prima.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:17 schreef -Engel- het volgende:
Ik heb net een UI gemaakt.... die mag toch nog wel..... of moet ik nu weer blanco worden?
Twee zielen, een gedachtenquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, precies wat ik in die post daarboven zeg
Beats the shit outta mequote:Op dinsdag 21 september 2010 20:13 schreef Susi het volgende:
Wanneer gaan we dan ? Ik wil m'n yipyips nog even terugzetten
Lijkt me raarquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:18 schreef CaLeX het volgende:
Ganz geil
Schrijf mij ook maar in, ik wil wel een woeste rol
Ja, zou tijd wordenquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:13 schreef Susi het volgende:
Wanneer gaan we dan ? Ik wil m'n yipyips nog even terugzetten
Die heet nu ReWoutquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
kijk al die oude mensen weer terug bij elkaar
maar whatever happened to Siesta Guru?
Ik was ook mafia omdat ik hints had die naar anderen wezenquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat is ook het enige leuke aan mafia zijn, anderen verdacht maken dmv de hints. Alleen krijg ik dan altijd "Oh Hara heeft het fout, dan is ze mafiaaaaaaaaaa." En als ik niet mafia ben en hints naar mafia vind ben ik nog steeds mafia, maar goed.
Leugens!quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik was ook mafia omdat ik hints had die naar anderen wezen
Ik had het ook helemaal niet goed, maar das een tweede, ik was iig geen mafia
quote:Op dinsdag 21 september 2010 01:03 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Werkelijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Dat was verdiend en ik lynchte je met plezier.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik was ook mafia omdat ik hints had die naar anderen wezen
Ik had het ook helemaal niet goed, maar das een tweede, ik was iig geen mafia
Ik ben gewoon al bang voor we beginnenquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat was verdiend en ik lynchte je met plezier.
Als we jou niet hadden gelyncht had je misschien wel voor 10 onschuldige doden gezorgdquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben gewoon al bang voor we beginnen
Maar ik dééd tenminste iets met die hints!
Dat t niet goed was, kon ik toch niet weten? WAAA
Dat was Dutank, en volgens mij ligt hij in de kliko.quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:16 schreef krioro het volgende:
Is -SG- al geband? Hoort er ook wel bij toch.
Dus mijn ene leven was minder waard dan die tien?quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als we jou niet hadden gelyncht had je misschien wel voor 10 onschuldige doden gezorgd![]()
![]()
Oh, my bad.quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat was Dutank, en volgens mij ligt hij in de kliko.
Jouw leven is niks waard, wen er maar aan.quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dus mijn ene leven was minder waard dan die tien?
Ook al tel ik voor 251?
Damn straight!quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dus mijn ene leven was minder waard dan die tien?
Ook al tel ik voor 251?
Dat was me al opgevallen jaquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jouw leven is niks waard, wen er maar aan.
Ja, flauw is dat. Vind ik een mafia, ben ik mafia. Vind ik geen mafia, ben ik mafia. Vind ik drie mafia, ben ik mafia. I just can't winquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb jou ook nog niet één keer vertrouwd
O ja, ik moet m nog terug veranderen voor we beginnenquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:19 schreef krioro het volgende:
Ben ik de enige die in JB's UI iets vuigs ziet?
JB ís vuig.quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:19 schreef krioro het volgende:
Ben ik de enige die in JB's UI iets vuigs ziet?
Ik had t zelfde probleem hoor, we doen gewoon teveel ons bestquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, flauw is dat. Vind ik een mafia, ben ik mafia. Vind ik geen mafia, ben ik mafia. Vind ik drie mafia, ben ik mafia. I just can't win
Dat hebben we gemerktquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, flauw is dat. Vind ik een mafia, ben ik mafia. Vind ik geen mafia, ben ik mafia. Vind ik drie mafia, ben ik mafia. I just can't win
Je doet de moderator van SEX, fill in the blanksquote:
Hij weet ook niet wat ie hierop terug moet zeggenquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je doet de moderator van SEX, fill in the blanks
Zie, daar begint het alquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:26 schreef Adolecens het volgende:
Laat mij er ff fijn buiten ja
I fill the gaps, doen jullie de blanks maar.
Nee, tuurlijk nietquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:30 schreef krioro het volgende:
Oh, ik zie het al, ligt idd niet aan mij.
http://i.fok.nl/usericons/226813/kut2.jpg
quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk nietheb hem er speciaal op uitgekozen toen iemand in een of ander topic 'kutbloem' riep een tijdje terug... En hij staat nog in mn lijstje, dus kan m af en toe gebruiken
quote:
quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:35 schreef Isdatzo het volgende:
Details, details.
En m'n burgemeestersstem gaat naar PP.
Het komt me iig bekend voorquote:
Deze is ook wel leuk, maar die andere past beter bij je.quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het komt me iig bekend voor
Deze ui beter? Niet mn standaard, maar afwisseling is goed
Ja, dank jequote:Op dinsdag 21 september 2010 21:40 schreef krioro het volgende:
[..]
Deze is ook wel leuk, maar die andere past beter bij je.
Doe niet zo gemeen man!quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:40 schreef krioro het volgende:
[..]
Deze is ook wel leuk, maar die andere past beter bij je.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:52 schreef Rimas het volgende:
Thanx voor de pm![]()
Oeps het lijstje is verpest nu kan iemand het fixen?![]()
Ik heb 't idee dat je een fast learner bent, dat komt vast goed.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:16 schreef psaexorp het volgende:
Ik ben benieuwd hoe dit spel gaat, gooi mij er maar bij
Ik vertrouw hara altijd. Het kost me wel eens mijn leven. Maar wat dat betreft heb ik hetzelfde bij idz en lynda. Alleen ladi en PS vertrouw ik nooitquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb jou ook nog niet één keer vertrouwd
Have a little faithquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vertrouw hara altijd. Het kost me wel eens mijn leven. Maar wat dat betreft heb ik hetzelfde bij idz en lynda. Alleen ladi en PS vertrouw ik nooit
quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vertrouw hara altijd. Het kost me wel eens mijn leven. Maar wat dat betreft heb ik hetzelfde bij idz en lynda. Alleen ladi en PS vertrouw ik nooit
Wat een vertrouwen meteen, ik voel me hier al helemaal thuisquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb 't idee dat je een fast learner bent, dat komt vast goed.
Terwijl men het je hier zo moeilijk kan maken.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:20 schreef psaexorp het volgende:
[..]
Wat een vertrouwen meteen, ik voel me hier al helemaal thuis
Moet je vooral zeggen, nu maak ik je gelijk afquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:25 schreef StijnDa het volgende:
Het zal wel duidelijk worden hoe het precies werkt tijdens het spel lijkt me.
Nu hopen dat ik niet de eerste dagen word gelynched
quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Moet je vooral zeggen, nu maak ik je gelijk af![]()
![]()
![]()
HARA IS MAFFIA!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik stem meequote:Op dinsdag 21 september 2010 22:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niets persoonlijks, ik doe gewoon altijd wat hara zegt
Eh?quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niets persoonlijks, ik doe gewoon altijd wat hara zegt
Gelijk wanneer het begint danquote:
Jij staat bovenaan mijn hitlist.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:29 schreef blessed19 het volgende:
[..]
tim is ook maffia!
Het is een complot!
Ok, niet helemaal bovenaan. Daar staat huppelmuts, gewoon omdat ze dood moet.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij staat bovenaan mijn hitlist.
Ik stem meequote:Op dinsdag 21 september 2010 22:29 schreef blessed19 het volgende:
[..]
tim is ook maffia!
Het is een complot!
op de brandstapel met jullie 2!quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij staat bovenaan mijn hitlist.
Je valt me toch weer tegen Timquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ok, niet helemaal bovenaan. Daar staat huppelmuts, gewoon omdat ze dood moet.
Dat maakt je extra verdacht!quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ok, niet helemaal bovenaan. Daar staat huppelmuts, gewoon omdat ze dood moet.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:29 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Denk dat je de lijst even moet kopiëren en je naam erbij zetten
okee, en dan moet ik vervolgens zeggen wie ik wil lynchen als het begint dus?quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:27 schreef StijnDa het volgende:
Ik wil ook wel meedoen![]()
1. Timmmmm
2. ReWout
3. Harajuku.
4. lynda
5. Susi
6. Het_Fenomeen
7. Trevland
8. Kalkmaar
9. Huppelmuts
10.-Engel-
11. Isdatzo
12. Krioro
13. JaniesBrownie
14. Blessed19
15. Yosander
16. Duimelot
17. Sheepcidus
18. Beach
19. Puntenslijpsel
20. Etcetera
21. wendytje
22. tripack
23. StijnDa
24. psaexorp
Het gaat helemaal goedkomen met jouquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:33 schreef psaexorp het volgende:
[..]
[..]
okee, en dan moet ik vervolgens zeggen wie ik wil lynchen als het begint dus?
Doe dan maar het_fenoneem, die naam vind ik zo suf
quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:33 schreef psaexorp het volgende:
[..]
[..]
Yeah, volg allemaal de newbs die het spel niet kennen, dat is altijd de beste tactiekquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:34 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Lees de OP.
Maar je kan beter Timmmmmm lynchen samen met mij en blessed19
We kunnen beter wachten tot we beginnen met spelen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:33 schreef psaexorp het volgende:
[..]
[..]
Heu heu, jij wilde mij lynchenquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Yeah, volg allemaal de newbs die het spel niet kennen, dat is altijd de beste tactiek
quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Yeah, volg allemaal de newbs die het spel niet kennen, dat is altijd de beste tactiek
Weet je dan nog wel hoe het moet ?quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:38 schreef Beach het volgende:
Het is zeker meer dan een half jaar geleden? Ik kan me niet echt meer herinneren wanneer we het nog deden.
zoiets. het was toen erg moeilijk om mensen te ronselen...quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:38 schreef Beach het volgende:
Het is zeker meer dan een half jaar geleden? Ik kan me niet echt meer herinneren wanneer we het nog deden.
Oquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
We kunnen beter wachten tot we beginnen met spelen.
Betekent dat dat we 3 spelers over houden?quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:44 schreef timmmmm het volgende:
Hara, maak jij zo eens een nieuw topic, daar ben je goed in.
zullen we wel de teller op 0 zetten, gewoon helemaal nieuw en fris beginnen?
Ik bedoelde dat wij niet fris en fruitig zijn, al ben jij wel een beetje fruitig.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:46 schreef timmmmm het volgende:
Ik bedoelde de teller qua topics. Niet 77 maar gewoon FOK!maffia
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |