Wel dusquote:Op maandag 20 september 2010 19:56 schreef ReWout het volgende:nah lijkt erop dat dit dus op niks uitloopt.
Je maakt maar tijd, stiekem krijg je een stijve plasser van geruzie, en als je niet meedoet, gaan we voor straf 100.000 mails sturen. En als je denkt, nu issie vol, en kan er niets meer bij, laten we hara en idz gewoon pushers sturen.quote:Op maandag 20 september 2010 19:29 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Neeuh:
ik heb geen tijd hiervoor
ik heb geen zin in geruzie steeds![]()
ik heb geen zin in ontploffende in-box
Wurd upquote:Op maandag 20 september 2010 20:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je maakt maar tijd, stiekem krijg je een stijve plasser van geruzie, en als je niet meedoet, gaan we voor straf 100.000 mails sturen. En als je denkt, nu issie vol, en kan er niets meer bij, laten we hara en idz gewoon pushers sturen.
quote:Op maandag 20 september 2010 20:40 schreef Harajuku. het volgende:
Nee we beginnen wanneer jij je bekend maakt
Krijg ik dan pluspunten?quote:Op maandag 20 september 2010 20:53 schreef Harajuku. het volgende:
Heeft iemand zin om er een clickable fotoboeklijst van te maken? Ik niet.
Maar maar.... what about mijn lijstjequote:Op maandag 20 september 2010 21:15 schreef Harajuku. het volgende:
k Heb de lijst in Engel haar post even aangepast met alleen de namen.
Toen ik keek was het een halve lijstquote:Op maandag 20 september 2010 21:20 schreef ReWout het volgende:
[..]
Maar maar.... what about mijn lijstje![]()
quote:Op maandag 20 september 2010 21:24 schreef timmmmm het volgende:
Isdatzo altijd maffia, hara altijd dorp, en als er spelfouten in het verhaaltje staan, is het altijd trevland.
Good ol' days
PS altijd een onnozele dorprolquote:Op maandag 20 september 2010 21:24 schreef timmmmm het volgende:
Isdatzo altijd maffia, hara altijd dorp, en als er spelfouten in het verhaaltje staan, is het altijd trevland.
Good ol' days
quote:Op maandag 20 september 2010 21:24 schreef timmmmm het volgende:
Good ol' days
Of SL kan ook al niet typenquote:Op maandag 20 september 2010 21:24 schreef timmmmm het volgende:
Good ol' days
Ladidaidai kan wel spellen, jij bent het altijd.quote:
I know rightquote:Op maandag 20 september 2010 21:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
PS altijd een onnozele dorprol
En ga je in de eerste rondes doodquote:Op maandag 20 september 2010 21:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
I know righten dan denkt iedereen alsnog dat ik maffioos ben
Solliciteer jij naar een kutrol toevallig?quote:
Als of de laaste paar keer mijn rol zo fijn was, in je 1tje maffia runnenquote:Op maandag 20 september 2010 21:37 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Solliciteer jij naar een kutrol toevallig?
Ik las droplul.quote:Op maandag 20 september 2010 21:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
PS altijd een onnozele dorprol
Gefeliciteerd nog hè, met de blonde. Vroeger supporterde jij hem al en nu is hij bijna PM.quote:Op maandag 20 september 2010 21:40 schreef Lekiamh het volgende:
Stelletje stalkers.
Ben wel in voor een game, maar de vorige keer ging het ook niet door geloof ik.
gefixedquote:Op maandag 20 september 2010 22:32 schreef Etcetera het volgende:
I'm in, and I'm lazy dus ik ga geen lijstje plakken
Ladidiaida heeft nog maar drie keer gezegd dat zij het gaan doen.quote:Op maandag 20 september 2010 23:54 schreef ReWout het volgende:
Maar wie gaat het spel nu leiden? Zoals verteld op de vorige pagina ik zou wel willen maar kan niet aangezien ik niet een laptop ter beschikking heb momenteel op school.
quote:Op maandag 20 september 2010 23:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ladidiaida heeft nog maar drie keer gezegd dat zij het gaan doen.
Ohquote:Op maandag 20 september 2010 23:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ladidiaida heeft nog maar drie keer gezegd dat zij het gaan doen.
LET'S KICK SOME ARSEquote:Op dinsdag 21 september 2010 00:09 schreef -SG- het volgende:
[..]. Wordt een eitje om te winnen, als ze al niet eens goed kunnen lezen.
Werkelijk?quote:Op maandag 20 september 2010 22:43 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Gefeliciteerd nog hè, met de blonde. Vroeger supporterde jij hem al en nu is hij bijna PM.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |