Heeey jongen. Rukker van mequote:Op zondag 19 september 2010 23:44 schreef timmmmm het volgende:
PP
En ladi bood geloof ik al aan te SLen?
Schiet op met je pm dan :pquote:Op zondag 19 september 2010 23:44 schreef timmmmm het volgende:
PP
En ladi bood geloof ik al aan te SLen?
Heeeeeeeeey.quote:Op zondag 19 september 2010 23:24 schreef BeamofLight het volgende:
Hallo vriendjes. PS bedankt voor de PM isdatzo!
Word. Als het allemaal zo lang duurt, ga ik er ook nog even over denken...quote:Op maandag 20 september 2010 08:48 schreef Harajuku. het volgende:
Dan ga ik nog even bedenken of ik wel mee doe of niet
De nacht duurt al zo langquote:Op maandag 20 september 2010 06:24 schreef Ladidadida het volgende:
Wil wel een speler of 20, moet te doen zijn als we werkelijk iedereen PM-en die ooit eens heeft meegedaanDoe ik vanavond wel even.
Oh btw, ik ga de deadlines wel veranderen als ik SL word (24 uur dag, 24 uur nacht).
Doe je niet meequote:Op maandag 20 september 2010 09:06 schreef Harajuku. het volgende:
Normaal duurt al lang zat.
1. Timmmmm
2. ReWout
4. lynda
5. Susi
6. Het_Fenomeen
7. Trevland
8. Kalkmaar
9. Huppelmuts
10.-Engel-
11. Isdatzo
13. JaniesBrownie
als ik meedoe blijf ik je PP noemen trouwensquote:Op zondag 19 september 2010 23:24 schreef BeamofLight het volgende:
Hallo vriendjes. PS bedankt voor de PM isdatzo!
We hebben het ook wel met meer tijd gedaan, maar dan deed men nog niets. Dat lag niet aan de tijd maar aan de spelers.quote:Op maandag 20 september 2010 16:33 schreef Ladidadida het volgende:
De vorige rondes was er elke keer gezeik over dat niemand hints oplost, veel mensen kwamen rond 18:00 thuis en gaan dan nog even gauw stemmen zonder naar hints te zoeken/kijken. Met meer tijd lossen we dat probleem op. Dus gewoon elke avond om 19:00 de overgang naar dag of nacht.
Mafia!quote:Op maandag 20 september 2010 18:50 schreef -SG- het volgende:
Oh wacht, Hara doet niet meer. Meer kans op een speciale rol.
uiteraard. Doet ajf niet mee trouwens?quote:Op maandag 20 september 2010 17:37 schreef -SG- het volgende:
[..]
als ik meedoe blijf ik je PP noemen trouwens
Heeey, ik ben juist nooit iemand. En Isdatzo is eeuwige mafiaquote:Op maandag 20 september 2010 18:50 schreef -SG- het volgende:
Oh wacht, Hara doet niet meer. Meer kans op een speciale rol.
nee dat zeggen ze altijdquote:Op maandag 20 september 2010 19:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Heeey, ik ben juist nooit iemand. En Isdatzo is eeuwige mafia
Neeuh:quote:Op maandag 20 september 2010 19:11 schreef Harajuku. het volgende:
Nou goed, laten we ook niet gelijk weer met gezeik beginnen.
1. vriendje
2. ReWout
3. vriendinnetje
4. vriendinnetje
5. vriendinnetje, toch?
6. Het_Fenomeen
7. vriendje
8. Kalkmaar
9. Huppelmuts
10.-Engel-
11. mattie
12. vriendje
13. Eindhovuuuh
14. Blessed19
PP, youre next.
Ik word nu al gedemoniseerdquote:Op maandag 20 september 2010 19:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Heeey, ik ben juist nooit iemand. En Isdatzo is eeuwige mafia
I CALL LIES!quote:Op maandag 20 september 2010 19:29 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Neeuh:
ik heb geen tijd hiervoor
ik heb geen zin in geruzie steeds![]()
ik heb geen zin in ontploffende in-box
Ach kak, je deed de laatste rondes al steeds niet mee. Ik ga maar zonder woord akkoord vanaf nu en jij ookquote:Op maandag 20 september 2010 19:29 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Neeuh:
ik heb geen tijd hiervoor
ik heb geen zin in geruzie steeds![]()
ik heb geen zin in ontploffende in-box
Niet? Jij wilde 12, je hebt er al 14!quote:Op maandag 20 september 2010 19:56 schreef ReWout het volgende:
nah lijkt erop dat dit dus op niks uitloopt.
Jawel maar als iedereen weer loopt te flikflooien i.p.v. een fatsoenlijke discussie van op welk niveau we beginnen en spelregels maken dan geraken we niks verder. Iig zal ik vanavond even wat op papier zetten.quote:Op maandag 20 september 2010 19:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Niet? Jij wilde 12, je hebt er al 14!
Dat is echt een hoop aan spelersquote:Op maandag 20 september 2010 20:02 schreef Ladidadida het volgende:
Net 42 oudspelers gePM't, hopelijk levert het wat op
stel je toch eens voor dat iedereen meedoet, dan hebben we gewoon een spel met 14+42=56 spelers, dus iets van 14 maffialeden ofzo
Dan zijn we een maand bezigquote:Op maandag 20 september 2010 20:02 schreef Ladidadida het volgende:
stel je toch eens voor dat iedereen meedoet, dan hebben we gewoon een spel met 14+42=56 spelers, dus iets van 14 maffialeden ofzo
Bedankt voor de PMquote:Op maandag 20 september 2010 20:02 schreef Ladidadida het volgende:
16. Duimelotquote:Op maandag 20 september 2010 20:08 schreef yosander het volgende:
[..]
Bedankt voor de PM!
1. Timmmmm
2. ReWout
3. Harajuku.
4. lynda
5. Susi
6. Het_Fenomeen
7. Trevland
8. Kalkmaar
9. Huppelmuts
10.-Engel-
11. Isdatzo
12. Krioro
13. JaniesBrownie
14. Blessed19
15. Yosander
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prima, wat moet erin of? Op van het eerste spelletje of van de laatste? Of doe je hetzelfquote:Op maandag 20 september 2010 20:12 schreef Harajuku. het volgende:
Zullen we anders de standaard OP even in de OP zetten? Die begrijpt niemand al en de OP van nu begrijpt men nog minder
ja graagquote:Op maandag 20 september 2010 20:12 schreef Harajuku. het volgende:
Zullen we anders de standaard OP even in de OP zetten? Die begrijpt niemand al en de OP van nu begrijpt men nog minder
Ik heb even een oude OP gepakt, die kan ik gewoon editten, kopiëren en plakken dus leek me makkelijkerquote:Op maandag 20 september 2010 20:14 schreef ReWout het volgende:
[..]
Prima, wat moet erin of? Op van het eerste spelletje of van de laatste? Of doe je hetzelf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |