Wel dusquote:Op maandag 20 september 2010 19:56 schreef ReWout het volgende:nah lijkt erop dat dit dus op niks uitloopt.
Je maakt maar tijd, stiekem krijg je een stijve plasser van geruzie, en als je niet meedoet, gaan we voor straf 100.000 mails sturen. En als je denkt, nu issie vol, en kan er niets meer bij, laten we hara en idz gewoon pushers sturen.quote:Op maandag 20 september 2010 19:29 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Neeuh:
ik heb geen tijd hiervoor
ik heb geen zin in geruzie steeds![]()
ik heb geen zin in ontploffende in-box
Wurd upquote:Op maandag 20 september 2010 20:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je maakt maar tijd, stiekem krijg je een stijve plasser van geruzie, en als je niet meedoet, gaan we voor straf 100.000 mails sturen. En als je denkt, nu issie vol, en kan er niets meer bij, laten we hara en idz gewoon pushers sturen.
quote:Op maandag 20 september 2010 20:40 schreef Harajuku. het volgende:
Nee we beginnen wanneer jij je bekend maakt
Krijg ik dan pluspunten?quote:Op maandag 20 september 2010 20:53 schreef Harajuku. het volgende:
Heeft iemand zin om er een clickable fotoboeklijst van te maken? Ik niet.
Maar maar.... what about mijn lijstjequote:Op maandag 20 september 2010 21:15 schreef Harajuku. het volgende:
k Heb de lijst in Engel haar post even aangepast met alleen de namen.
Toen ik keek was het een halve lijstquote:Op maandag 20 september 2010 21:20 schreef ReWout het volgende:
[..]
Maar maar.... what about mijn lijstje![]()
quote:Op maandag 20 september 2010 21:24 schreef timmmmm het volgende:
Isdatzo altijd maffia, hara altijd dorp, en als er spelfouten in het verhaaltje staan, is het altijd trevland.
Good ol' days
PS altijd een onnozele dorprolquote:Op maandag 20 september 2010 21:24 schreef timmmmm het volgende:
Isdatzo altijd maffia, hara altijd dorp, en als er spelfouten in het verhaaltje staan, is het altijd trevland.
Good ol' days
quote:Op maandag 20 september 2010 21:24 schreef timmmmm het volgende:
Good ol' days
Of SL kan ook al niet typenquote:Op maandag 20 september 2010 21:24 schreef timmmmm het volgende:
Good ol' days
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |