Ik heb 't idee dat je een fast learner bent, dat komt vast goed.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:16 schreef psaexorp het volgende:
Ik ben benieuwd hoe dit spel gaat, gooi mij er maar bij
Ik vertrouw hara altijd. Het kost me wel eens mijn leven. Maar wat dat betreft heb ik hetzelfde bij idz en lynda. Alleen ladi en PS vertrouw ik nooitquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb jou ook nog niet één keer vertrouwd
Have a little faithquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vertrouw hara altijd. Het kost me wel eens mijn leven. Maar wat dat betreft heb ik hetzelfde bij idz en lynda. Alleen ladi en PS vertrouw ik nooit
quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vertrouw hara altijd. Het kost me wel eens mijn leven. Maar wat dat betreft heb ik hetzelfde bij idz en lynda. Alleen ladi en PS vertrouw ik nooit
Wat een vertrouwen meteen, ik voel me hier al helemaal thuisquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb 't idee dat je een fast learner bent, dat komt vast goed.
Terwijl men het je hier zo moeilijk kan maken.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:20 schreef psaexorp het volgende:
[..]
Wat een vertrouwen meteen, ik voel me hier al helemaal thuis
Moet je vooral zeggen, nu maak ik je gelijk afquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:25 schreef StijnDa het volgende:
Het zal wel duidelijk worden hoe het precies werkt tijdens het spel lijkt me.
Nu hopen dat ik niet de eerste dagen word gelynched
quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Moet je vooral zeggen, nu maak ik je gelijk af![]()
![]()
![]()
HARA IS MAFFIA!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik stem meequote:Op dinsdag 21 september 2010 22:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niets persoonlijks, ik doe gewoon altijd wat hara zegt
Eh?quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niets persoonlijks, ik doe gewoon altijd wat hara zegt
Gelijk wanneer het begint danquote:
Jij staat bovenaan mijn hitlist.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:29 schreef blessed19 het volgende:
[..]
tim is ook maffia!
Het is een complot!
Ok, niet helemaal bovenaan. Daar staat huppelmuts, gewoon omdat ze dood moet.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij staat bovenaan mijn hitlist.
Ik stem meequote:Op dinsdag 21 september 2010 22:29 schreef blessed19 het volgende:
[..]
tim is ook maffia!
Het is een complot!
op de brandstapel met jullie 2!quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij staat bovenaan mijn hitlist.
Je valt me toch weer tegen Timquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ok, niet helemaal bovenaan. Daar staat huppelmuts, gewoon omdat ze dood moet.
Dat maakt je extra verdacht!quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ok, niet helemaal bovenaan. Daar staat huppelmuts, gewoon omdat ze dood moet.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:29 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Denk dat je de lijst even moet kopiëren en je naam erbij zetten
okee, en dan moet ik vervolgens zeggen wie ik wil lynchen als het begint dus?quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:27 schreef StijnDa het volgende:
Ik wil ook wel meedoen![]()
1. Timmmmm
2. ReWout
3. Harajuku.
4. lynda
5. Susi
6. Het_Fenomeen
7. Trevland
8. Kalkmaar
9. Huppelmuts
10.-Engel-
11. Isdatzo
12. Krioro
13. JaniesBrownie
14. Blessed19
15. Yosander
16. Duimelot
17. Sheepcidus
18. Beach
19. Puntenslijpsel
20. Etcetera
21. wendytje
22. tripack
23. StijnDa
24. psaexorp
Het gaat helemaal goedkomen met jouquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:33 schreef psaexorp het volgende:
[..]
[..]
okee, en dan moet ik vervolgens zeggen wie ik wil lynchen als het begint dus?
Doe dan maar het_fenoneem, die naam vind ik zo suf
quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:33 schreef psaexorp het volgende:
[..]
[..]
Yeah, volg allemaal de newbs die het spel niet kennen, dat is altijd de beste tactiekquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:34 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Lees de OP.
Maar je kan beter Timmmmmm lynchen samen met mij en blessed19
We kunnen beter wachten tot we beginnen met spelen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:33 schreef psaexorp het volgende:
[..]
[..]
Heu heu, jij wilde mij lynchenquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Yeah, volg allemaal de newbs die het spel niet kennen, dat is altijd de beste tactiek
quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Yeah, volg allemaal de newbs die het spel niet kennen, dat is altijd de beste tactiek
Weet je dan nog wel hoe het moet ?quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:38 schreef Beach het volgende:
Het is zeker meer dan een half jaar geleden? Ik kan me niet echt meer herinneren wanneer we het nog deden.
zoiets. het was toen erg moeilijk om mensen te ronselen...quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:38 schreef Beach het volgende:
Het is zeker meer dan een half jaar geleden? Ik kan me niet echt meer herinneren wanneer we het nog deden.
Oquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
We kunnen beter wachten tot we beginnen met spelen.
Betekent dat dat we 3 spelers over houden?quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:44 schreef timmmmm het volgende:
Hara, maak jij zo eens een nieuw topic, daar ben je goed in.
zullen we wel de teller op 0 zetten, gewoon helemaal nieuw en fris beginnen?
Ik bedoelde dat wij niet fris en fruitig zijn, al ben jij wel een beetje fruitig.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:46 schreef timmmmm het volgende:
Ik bedoelde de teller qua topics. Niet 77 maar gewoon FOK!maffia
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |