Wel dusquote:Op maandag 20 september 2010 19:56 schreef ReWout het volgende:nah lijkt erop dat dit dus op niks uitloopt.
Je maakt maar tijd, stiekem krijg je een stijve plasser van geruzie, en als je niet meedoet, gaan we voor straf 100.000 mails sturen. En als je denkt, nu issie vol, en kan er niets meer bij, laten we hara en idz gewoon pushers sturen.quote:Op maandag 20 september 2010 19:29 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Neeuh:
ik heb geen tijd hiervoor
ik heb geen zin in geruzie steeds![]()
ik heb geen zin in ontploffende in-box
Wurd upquote:Op maandag 20 september 2010 20:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je maakt maar tijd, stiekem krijg je een stijve plasser van geruzie, en als je niet meedoet, gaan we voor straf 100.000 mails sturen. En als je denkt, nu issie vol, en kan er niets meer bij, laten we hara en idz gewoon pushers sturen.
quote:Op maandag 20 september 2010 20:40 schreef Harajuku. het volgende:
Nee we beginnen wanneer jij je bekend maakt
Krijg ik dan pluspunten?quote:Op maandag 20 september 2010 20:53 schreef Harajuku. het volgende:
Heeft iemand zin om er een clickable fotoboeklijst van te maken? Ik niet.
Maar maar.... what about mijn lijstjequote:Op maandag 20 september 2010 21:15 schreef Harajuku. het volgende:
k Heb de lijst in Engel haar post even aangepast met alleen de namen.
Toen ik keek was het een halve lijstquote:Op maandag 20 september 2010 21:20 schreef ReWout het volgende:
[..]
Maar maar.... what about mijn lijstje![]()
quote:Op maandag 20 september 2010 21:24 schreef timmmmm het volgende:
Isdatzo altijd maffia, hara altijd dorp, en als er spelfouten in het verhaaltje staan, is het altijd trevland.
Good ol' days
PS altijd een onnozele dorprolquote:Op maandag 20 september 2010 21:24 schreef timmmmm het volgende:
Isdatzo altijd maffia, hara altijd dorp, en als er spelfouten in het verhaaltje staan, is het altijd trevland.
Good ol' days
quote:Op maandag 20 september 2010 21:24 schreef timmmmm het volgende:
Good ol' days
Of SL kan ook al niet typenquote:Op maandag 20 september 2010 21:24 schreef timmmmm het volgende:
Good ol' days
Ladidaidai kan wel spellen, jij bent het altijd.quote:
I know rightquote:Op maandag 20 september 2010 21:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
PS altijd een onnozele dorprol
En ga je in de eerste rondes doodquote:Op maandag 20 september 2010 21:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
I know righten dan denkt iedereen alsnog dat ik maffioos ben
Solliciteer jij naar een kutrol toevallig?quote:
Als of de laaste paar keer mijn rol zo fijn was, in je 1tje maffia runnenquote:Op maandag 20 september 2010 21:37 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Solliciteer jij naar een kutrol toevallig?
Ik las droplul.quote:Op maandag 20 september 2010 21:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
PS altijd een onnozele dorprol
Gefeliciteerd nog hè, met de blonde. Vroeger supporterde jij hem al en nu is hij bijna PM.quote:Op maandag 20 september 2010 21:40 schreef Lekiamh het volgende:
Stelletje stalkers.
Ben wel in voor een game, maar de vorige keer ging het ook niet door geloof ik.
gefixedquote:Op maandag 20 september 2010 22:32 schreef Etcetera het volgende:
I'm in, and I'm lazy dus ik ga geen lijstje plakken
Ladidiaida heeft nog maar drie keer gezegd dat zij het gaan doen.quote:Op maandag 20 september 2010 23:54 schreef ReWout het volgende:
Maar wie gaat het spel nu leiden? Zoals verteld op de vorige pagina ik zou wel willen maar kan niet aangezien ik niet een laptop ter beschikking heb momenteel op school.
quote:Op maandag 20 september 2010 23:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ladidiaida heeft nog maar drie keer gezegd dat zij het gaan doen.
Ohquote:Op maandag 20 september 2010 23:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ladidiaida heeft nog maar drie keer gezegd dat zij het gaan doen.
LET'S KICK SOME ARSEquote:Op dinsdag 21 september 2010 00:09 schreef -SG- het volgende:
[..]. Wordt een eitje om te winnen, als ze al niet eens goed kunnen lezen.
Werkelijk?quote:Op maandag 20 september 2010 22:43 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Gefeliciteerd nog hè, met de blonde. Vroeger supporterde jij hem al en nu is hij bijna PM.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inschrijven dan!quote:
De vorige keer was ik datquote:
Ja, woensdag lijkt me een uitstekende dag om te beginnen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:23 schreef timmmmm het volgende:
Zullen we bij 50 inschrijvingen beginnen?
Heerlijk, dat ongeduld weerquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, woensdag lijkt me een uitstekende dag om te beginnen.
Als MENner zeg ik dat dat prima kan omdat FOK!Mafia toch niet constant door gespeeld wordtquote:
Ik zeg 300, een dorp van 50 man is niksquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:23 schreef timmmmm het volgende:
Zullen we bij 50 inschrijvingen beginnen?
Jij telt toch voor 251?quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zeg 300, een dorp van 50 man is niks
MEN is niet kutquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:42 schreef timmmmm het volgende:
Het is en blijft op de eerste plaats een SC, dit
MEN=kut en we hebben geen MIS meer om naartoe gesleept te worden, ik vind GC mieters.
En we kunnen pas beginnen als PP zich aangemeld heeft, of dat nu vandaag, morgen of over een week is
Natuurlijk niet. Dôhquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En alsof er niet gespeeld kan worden zonder PP
Inderdaadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mocht jij Mafia zijn en ik weer geen speciale rol hebben. Dan is het ook de laatste keer dat ik meedoe ookquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:00 schreef Harajuku. het volgende:
23 mensen want SG doet ook mee, let's go
Ik ben niet vaak mafia en ik haat het nog steeds om mafia te zijn dus ik hoop ook dat ik geen mafia benquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:04 schreef -SG- het volgende:
[..]
Mocht jij Mafia zijn en ik weer geen speciale rol hebben. Dan is het ook de laatste keer dat ik meedoe ook.
Dat is ook het enige leuke aan mafia zijn, anderen verdacht maken dmv de hints. Alleen krijg ik dan altijd "Oh Hara heeft het fout, dan is ze mafiaaaaaaaaaa." En als ik niet mafia ben en hints naar mafia vind ben ik nog steeds mafia, maar goedquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:06 schreef -SG- het volgende:
Oh ben nou al weer benieuwt naar de cijfermatige hints. We konden volgens mij van elke cijferbrei (gemiddelde, aantal posts, geboortedatum etc.) wel iets maken waardoor de ander verdachter leek
![]()
Komt omdat jij 9 van de 10 keer meteen gesnapt wordt als je maffia bent. En meteen vermoord als je dorp bentquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ben niet vaak mafia en ik haat het nog steeds om mafia te zijn dus ik hoop ook dat ik geen mafia ben
Ja, precies wat ik in die post daarboven zegquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Komt omdat jij 9 van de 10 keer meteen gesnapt wordt als je maffia bent. En meteen vermoord als je dorp bent
Topics uit je myAT verwijderen doen niks met de postgeschiedenisquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:01 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]NIeuwe mensen, het is niet toegestaan om je profiel, sig, ondertitel, ava of fotoboek te veranderen zodra het spel begint. En met het volgen en ontvolgen is het ook niet toegestaan om topics uit je AT te gooien, want ook de eerste pagina van je AT kan gebruikt worden in hints. [ afbeelding ]
Oh, ja, AT en postgeschiedenis schijnen twee verschillende dingen te zijn, hmm?quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Topics uit je myAT verwijderen doen niks met de postgeschiedenis.
Oui. Heb 't net zelf even geprobeerd met dit topic.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, ja, AT en postgeschiedenis schijnen twee verschillende dingen te zijn, hmm?.
Nee, we zjin nog niet begonnen dus dat is prima.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:17 schreef -Engel- het volgende:
Ik heb net een UI gemaakt.... die mag toch nog wel..... of moet ik nu weer blanco worden?
Twee zielen, een gedachtenquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, precies wat ik in die post daarboven zeg
Beats the shit outta mequote:Op dinsdag 21 september 2010 20:13 schreef Susi het volgende:
Wanneer gaan we dan ? Ik wil m'n yipyips nog even terugzetten
Lijkt me raarquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:18 schreef CaLeX het volgende:
Ganz geil
Schrijf mij ook maar in, ik wil wel een woeste rol
Ja, zou tijd wordenquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:13 schreef Susi het volgende:
Wanneer gaan we dan ? Ik wil m'n yipyips nog even terugzetten
Die heet nu ReWoutquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
kijk al die oude mensen weer terug bij elkaar
maar whatever happened to Siesta Guru?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |