Ik was ook mafia omdat ik hints had die naar anderen wezenquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat is ook het enige leuke aan mafia zijn, anderen verdacht maken dmv de hints. Alleen krijg ik dan altijd "Oh Hara heeft het fout, dan is ze mafiaaaaaaaaaa." En als ik niet mafia ben en hints naar mafia vind ben ik nog steeds mafia, maar goed.
Leugens!quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik was ook mafia omdat ik hints had die naar anderen wezen
Ik had het ook helemaal niet goed, maar das een tweede, ik was iig geen mafia
quote:Op dinsdag 21 september 2010 01:03 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Werkelijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Dat was verdiend en ik lynchte je met plezier.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik was ook mafia omdat ik hints had die naar anderen wezen
Ik had het ook helemaal niet goed, maar das een tweede, ik was iig geen mafia
Ik ben gewoon al bang voor we beginnenquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat was verdiend en ik lynchte je met plezier.
Als we jou niet hadden gelyncht had je misschien wel voor 10 onschuldige doden gezorgdquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben gewoon al bang voor we beginnen
Maar ik dééd tenminste iets met die hints!
Dat t niet goed was, kon ik toch niet weten? WAAA
Dat was Dutank, en volgens mij ligt hij in de kliko.quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:16 schreef krioro het volgende:
Is -SG- al geband? Hoort er ook wel bij toch.
Dus mijn ene leven was minder waard dan die tien?quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als we jou niet hadden gelyncht had je misschien wel voor 10 onschuldige doden gezorgd![]()
![]()
Oh, my bad.quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat was Dutank, en volgens mij ligt hij in de kliko.
Jouw leven is niks waard, wen er maar aan.quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dus mijn ene leven was minder waard dan die tien?
Ook al tel ik voor 251?
Damn straight!quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dus mijn ene leven was minder waard dan die tien?
Ook al tel ik voor 251?
Dat was me al opgevallen jaquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jouw leven is niks waard, wen er maar aan.
Ja, flauw is dat. Vind ik een mafia, ben ik mafia. Vind ik geen mafia, ben ik mafia. Vind ik drie mafia, ben ik mafia. I just can't winquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb jou ook nog niet één keer vertrouwd
O ja, ik moet m nog terug veranderen voor we beginnenquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:19 schreef krioro het volgende:
Ben ik de enige die in JB's UI iets vuigs ziet?
JB ís vuig.quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:19 schreef krioro het volgende:
Ben ik de enige die in JB's UI iets vuigs ziet?
Ik had t zelfde probleem hoor, we doen gewoon teveel ons bestquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, flauw is dat. Vind ik een mafia, ben ik mafia. Vind ik geen mafia, ben ik mafia. Vind ik drie mafia, ben ik mafia. I just can't win
Dat hebben we gemerktquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, flauw is dat. Vind ik een mafia, ben ik mafia. Vind ik geen mafia, ben ik mafia. Vind ik drie mafia, ben ik mafia. I just can't win
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |