abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86715873
De illuminhaarti zitten erachter :o
pi_86716607
quote:
Op woensdag 22 september 2010 16:30 schreef voice-over het volgende:

[..]

Ramdas, die man met racistische ideeën over blanken. Hij is zo gefrustreerd dat zijn God hem niet blank gemaakt heeft, dat alles wat blank is, het bij hem moet ontgelden. Een meelijkwekkende, van subsidies afhankelijke, profiteur.
Je bent inderdaad conservatief. Sowieso is het veelzeggend wanneer je jezelf per definitie conservatief noemt, kennelijk ongeacht het betreffende topic. Maar wanneer erop gewezen wordt dat je het fout hebt (zijn geloof, de inhoud van dat geloof, en het feit dat hij de allochtone bevolking vaak zat net zo goed in zijn vizier neemt) en dan alsnog stug door blijft gaan zonder enige onderbouwing, geeft dat aan dat je gewoon conservatief bent uit pure luiheid, behoudende onwetendheid.

quote:
Op woensdag 22 september 2010 16:40 schreef JoaC het volgende:

[..]

Een gemiddeld hoofd verliest 205 haren per dag, Bijna iedereen is zwaar in overtreding.

De reden dat extremistische organisaties hier nooit voor veroordeeld worden is omdat ze uit skinheads bestaan :o
Ah, dat verklaart het :o
pi_86720097
quote:
Op woensdag 22 september 2010 11:37 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:

[..]

=Niet nodig=
Flikker toch op Ferdo.
  woensdag 22 september 2010 @ 19:24:49 #204
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_86722610
Bernard, waarom ben je zo'n fan van Ramdas? 't Is niet meer dan een Hindoestaanse racist die blanken haat.
pi_86723050
quote:
De intellectueel heeft het zwaar. De weldenkende expert, die nadenkt voor hij iets zegt. Hij heeft vaker gelijk dan anderen, maar niemand luistert naar hem. De man met de feilloze, verfijnde smaak, de man die nooit anderen zal uitsluiten op basis van ras of seksuele voorkeur. Dat is wat publicist Anil Ramdas ons duidelijk probeert te maken in twee vlammende stukken (hier en hier). De schuldige: rechts. Of beter: de PVV. Ramdas zet met een paar pennenstreken 1,5 miljoen Wilders-aanhangers neer als white trash, mensen zonder principes en zonder moraal.
http://atzedevrieze.blogs(...)no-ter-braak-de.html
pi_86723054
Iemand flink de waarheid zeggen, wil iemand nog wel eens boos maken.

Als dit meerdere mensen betreft dan noemen we dit haat zaaien.

Als je haat zaaien wilt verbieden, dan verbiedt je daarmee in feite om de waarheid te spreken in het geval dat die waarheid erg onaangenaam is voor bepaalde groepen in de maatschappij.
pi_86723151
quote:
Op woensdag 22 september 2010 19:36 schreef Sakit-Gede het volgende:

Als je haat zaaien wilt verbieden, dan verbiedt je daarmee in feite om de waarheid te spreken in het geval dat die waarheid erg onaangenaam is voor bepaalde groepen in de maatschappij.
Wat voor een de waarheid is , kan voor een ander totale onzin zijn.

Dus als je het hebt over absolute waarheid, als die al bestaat, heb je gelijk.
Anders blijft het subjectief en snijdt je opmerking geen hout.
"Only after the last tree has been cut down, Only after the last river has been poisoned, Only after the last fish has been caught, Only then will you find that money cannot be eaten."
(Cree Indian Prophecy Quotes)
pi_86723228
quote:
Op woensdag 22 september 2010 19:36 schreef Sakit-Gede het volgende:

Haatzaaien is ook een beetje de waarheid verdraaien naar wat jij graag zou willen zien (om wat voor reden dan ook).
Haatzaaien is niet alleen de waarheid vertellen.
Wat is, daarbij, waarheid, dat is puur subjectief bepaald, lijkt me.
I´m back.
pi_86723761
quote:
Is toch ook wel een beetje waar, of niet dan?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_86723901
quote:
Op woensdag 22 september 2010 19:55 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Is toch ook wel een beetje waar, of niet dan?
Geen idee, ik weet niet wie die 1,5/2 miljoen PVV-stemmers zijn maar Ramdas weet dat blijkbaar wel. oO<
pi_86724108
quote:
Op woensdag 22 september 2010 19:59 schreef dylany het volgende:

[..]

Geen idee, ik weet niet wie die 1,5/2 miljoen PVV-stemmers zijn maar Ramdas weet dat blijkbaar wel. oO<
Ik zou het onder woorden brengen zoals Ramdas, maar ik moet bekennen dat ook ik mijn bedenkingen heb bij de gemiddelde PVV-stemmer.
pi_86724645
quote:
Op woensdag 22 september 2010 20:03 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik zou het onder woorden brengen zoals Ramdas, maar ik moet bekennen dat ook ik mijn bedenkingen heb bij de gemiddelde PVV-stemmer.
Als ik dat Geen Stijl filmpje zie met die demonstranten die via die website van Joost Niemoller waren opgeroepen om met spandoeken te komen..... :+ ..... maar dat zijn ze lang niet allemaal natuurlijk, het zijn er veel meer. We hebben niet 1,5/2 miljoen van die wonderlijke types in Nederland rondlopen lijkt me.
pi_86724794
quote:
Op woensdag 22 september 2010 20:17 schreef dylany het volgende:

[..]

Als ik dat Geen Stijl filmpje zie met die demonstranten die via die website van Joost Niemoller waren opgeroepen om met spandoeken te komen..... :+ ..... maar dat zijn ze lang niet allemaal natuurlijk, het zijn er veel meer. We hebben niet 1,5/2 miljoen van die wonderlijke types in Nederland rondlopen lijkt me.
Ik zeg ook dat niet de PVV-stemmer per se dom is. Nee, ik beticht hen enkel van het maken van een foute keuze.
  woensdag 22 september 2010 @ 20:33:00 #214
295457 TomLievense
Verhagen = onbetrouwbaar.
pi_86725364
quote:
Op woensdag 22 september 2010 20:17 schreef dylany het volgende:

[..]

We hebben veel meer wonderlijke types rondlopen dan die 1,5 miljoen. Bijna 16,7 miljoen om precies te zijn.
Op zaterdag 22 januari 2011 19:19 schreef voice-over het volgende:
Om het woord naargeestig te parafraseren: TomLievense schrijft naargeestige stukjes
pi_86726929
quote:
Op woensdag 22 september 2010 20:20 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik zeg ook dat niet de PVV-stemmer per se dom is. Nee, ik beticht hen enkel van het maken van een foute keuze.
Nou ja, daar ben ik ook bang voor, iemand zei het in dit topic ook al: Joegoslavië. Ik heb dat ook al eens genoemd maar dan wordt er gezegd dat zoiets nooit zal gebeuren. Dat weten we niet natuurlijk. Net zoals we niet zeker weten dat de Sharia hier nooit zal komen. Wij hebben geen enkele garantie dat zoiets nooit zal gebeuren.
De kans op bomaanslagen wordt denk ik ook aanzienlijk vergroot als we een aanhangsel van Israel worden waar de ogen van de hele moslimswereld op gericht zijn. Laten we hopen dat Wilders meevalt. Hij houdt zich rustig maar hoe eerlijk is hij? Ik vind dat Joodse gedoe ook maar niks, wat hebben wij Nederlanders met de Joodse cultuur te maken?

Wat mij betreft gaan alle kinderen naar een soort onderwijs (behalve kinderen die speciaal onderwijs nodig hebben dan natuurlijk hé). De basis is heel belangrijk en kinderen leren dan meteen dat andere kinderen ook gewoon mensen zijn. Trouwens, bij een werkgever moeten ze ook gewoon met andere culturen omgaan maar ja, met die Christenen krijg je dat er nooit doorheen en als de PVV echt door de joodse lobby wordt gefinancierd, gaat ook dat nooit lukken.

Ben bang dat het allemaal niet gaat lukken met die multiculturele samenleving eerlijk gezegd, nu weer dat Turkse Ziekenhuis in Amsterdam West terwijl het Slotervaart Ziekenhuis ook in West staat en in Turkse handen is; daar werken ook veel allochtonen. Het Slotervaart Ziekenhuis is bedoeld voor de hele samenleving; dat Turkse Ziekenhuis wordt opgericht voor Turken (ok artsen mogen geen mensen die om hulp komen weigeren dus ze kunnen geen niet-Turken weigeren maar welke niet-Turk gaat nou naar een ziekenhuis bedoeld voor Turken terwijl er vlakbij een ander ziekenhuis is?).

Ja, en zo gaat het maar door met al die aparte clubjes (eigenlijk is het gewoon apartheid) en intussen wordt Wilders groter en groter.
pi_86737074
quote:
Op woensdag 22 september 2010 19:24 schreef voice-over het volgende:
Bernard, waarom ben je zo'n fan van Ramdas? 't Is niet meer dan een Hindoestaanse racist die blanken haat.
Waar lees je dat ik fan ben van Ramdas?
  donderdag 23 september 2010 @ 03:02:34 #217
318295 Ratso
I'm walking here!
pi_86737246
quote:
Op woensdag 22 september 2010 19:24 schreef voice-over het volgende:
Veel fokkers zijn niet meer dan blanke racisten die alle moslims haten (lees je maar even in op fok in alle topics over moslims). En ja, soms krijg je het terug.
pi_86737594
quote:
Op donderdag 23 september 2010 03:02 schreef Ratso het volgende:

[..]

Veel fokkers zijn niet meer dan blanke racisten die alle moslims haten (lees je maar even in op fok in alle topics over moslims). En ja, soms krijg je het terug.
Nogal simpel gesteld.
Als je een kleurtje hebt en je haat moslims ben je dan ook racist? Ben je ook racist als je moordenaars en verkrachters haat?

En moslims zijn geen ras net zo min dat christenen een ras ras zijn. Een religie haten heeft helemaal niets met racisme te maken, die misvatting zit alleen in je bovenkamer.
pi_86738143
Als ik mensen als Ramdas lees, dan heb ik altijd een paar dagen de neiging om op Wilders te gaan stemmen. Gewoon om zo'n azijnzeikertje te jennen. Een beetje zoals ik de neiging krijg om te gaan roken om de anti-rooknazi's te pesten. En dat terwijl ik nog nooit gerookt heb.

Overigens vind ik Nikita's post hierboven ook wel een beetje goedkoop. Het centrale probleem bij het buiten de deur zetten van extremisten door moslims zelf ligt in het gebrek aan een centrale authoriteit. We kunnen niet zo makkelijk zeggen dat iemand er niet bij hoort omdat we zelf niet zo precies weten wie erbij hoort. Meningen worden tergend langzaam en diffuus gevormd en niet ergens in Mekka opgeschreven waarna het de absolute waarheid is voor iedereen.

Daarom durf ik de te beweren dat 'de islam haten' wel degelijk gevaarlijk dicht bij islamieten haten komt.
pi_86738978
Ja, oké Hiz, i.d.d. goedkoop, mijn tot de islam bekeerde nicht behoort daarmee plotsklaps tot een ander ras.

Wat ik veel goedkoper vind om mensen weg te zetten als racist die niets te maken willen of een hekel hebben aan de islam om daarmede de ander het etiket van racisme op te kunnen plakken. Sja, dan houdt elke discussie op.
  donderdag 23 september 2010 @ 09:08:35 #221
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_86739038
Zolang Wilders ieder Turkie of Marokkaantje dat een tasje jat per se onder de noemer "moslimprobleem" wil scharen, zullen Wilders en Wildersstemmers altijd de zweem van racisme om zich heen hebben hangen.

Dat is een keuze die je maakt en daar moet je dan gewoon achter durven staan.
Intelligent, but fucked up.
  donderdag 23 september 2010 @ 09:33:17 #222
177885 JoaC
Het is patat
pi_86739612
quote:
Op donderdag 23 september 2010 07:09 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Nogal simpel gesteld.
Als je een kleurtje hebt en je haat moslims ben je dan ook racist? Ben je ook racist als je moordenaars en verkrachters haat?

En moslims zijn geen ras net zo min dat christenen een ras ras zijn. Een religie haten heeft helemaal niets met racisme te maken, die misvatting zit alleen in je bovenkamer.
Ik ben het met je eens.
Bel de kranten!
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
pi_86945098
quote:
Op woensdag 22 september 2010 01:26 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Leg uit? Verder generaliseer je volgens mij nu zelf ook alle Hindoes zonder enige vorm van elaboratie? Sowieso zit je fout, aangezien Ramdas helemaal geen Hindoe is.
wat is hij dan?moslim of zo
pi_86945740
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 16:13 schreef whiper het volgende:

[..]

wat is hij dan?moslim of zo
Hij heeft in zijn columns en programma's al meerdere malen aangegeven overtuigd atheïst te zijn. In dit topic reeds meerdere malen gemeld overigens. Maar dat is niet relevant. Als hij wel Hindoe zou zijn, zouden zijn uitspraken op zichzelf staan, en niet ten grondslag liggen aan wat hij zegt.
pi_86948596
Een vraag aan de mensen die vinden dat Ramdas helemaal gelijk heeft. Hoeveel mensen kennen jullie die op de PVV gestemd hebben?
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')