Zou het dat zijn?quote:Op zondag 19 september 2010 19:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij tongzoenen bedoeld
Jaquote:Op zondag 19 september 2010 19:52 schreef EchtGaaf het volgende:
Tijn, wat is dat voor een bord voor je kop, in je FB
Heb je externe hulp? Want het gaat al een tijdje minder met je?quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:45 schreef ScarFace- het volgende:
Gaat niet zo goed hier.
Kan (bijna) alleen maar beter gaan..maar ik kan het niet bevatten..hoe .. en wat..grr
En mn moeder dan die zit te zeuren dat ik medicijnen moet nemen terwijl ik er hardstikke naar van wordik wil hier weg..weet niet waar naartoe..etc.
Ja, humor heb je zekerquote:Op zondag 19 september 2010 19:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jagoed he
dit gebruik ik als iemand mij weer eens beschuldigt als ik het niet snap
Dankjequote:Op zondag 19 september 2010 20:00 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, humor heb je zeker
Maaruh, het is een Colorchecker, Tijn Is dat een ding van je werk ofzo?
Ik denk dat hij ook zo iets bedoelt.quote:Op zondag 19 september 2010 19:58 schreef Pandora73 het volgende:
Ik denk dat er inderdaad wel een verschil zit tussen verjaardags-/begroetings-/afscheidskusjes (het welbekende driewerf luchthappen) en zoenen met iemand op wie je verliefd bent. Die eerste categorie ontkom je niet aan ook al staat het je nog zo tegen, maar die tweede categorie die wil je normaal gesproken (vanaf een bepaalde leeftijd natuurlijk) wel.
Het moet gezegd worden. Ondanks dat dingen bepaald niet vanzelf bij je gaan, ben je altijd erg opgeruimd en positief en kan met humor lastige dingen relativeren. .quote:
Aha, op die manier. Mooi plaatje. Het doet mij weer een beetje aan iets Mondriaans denken, hetgeen ik weer leuk vind.quote:Ja dat klopt laatst een keer foto's laten maken en de fotograaf had een foto nodig met die colorchecker. Ik vond die foto zo leuk dat ik hem genomen heb. De foto's waren voor mijn ouders om aan de muur te hangen.
Dankjequote:Op zondag 19 september 2010 20:07 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het moet gezegd worden. Ondanks dat dingen bepaald niet vanzelf bij je gaan, ben je altijd erg opgeruimd en positief en kan met humor lastige dingen relativeren. .En noem ik een mooie kwaliteit.
Mondriaan gebruikte minder kleuren volgens mij.quote:[..]
Aha, op die manier. Mooi plaatje. Het doet mij weer een beetje aan iets Mondriaans denken, hetgeen ik weer leuk vind.
Ik merk het. En dat is erg gelukkig. Je hebt het volgens mij goed voor elkaar. Je hebt een huis en werk. En gebruik gemaakt van hulp die er is. Zie je dat zelf ook zo?quote:Op zondag 19 september 2010 20:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
DankjeJa dat klopt. Het gaat inderdaad goed met mij.
[..]
Dat zou goed kunnen. Ik vind het dan wel weer mooiquote:Mondriaan gebruikte minder kleuren volgens mij.
Ja, en zoals het nu gaat heb ik ook geen hulp nodig. Dat kan veranderen als ik geen werk meer heb. Maar daar ga ik niet vanuit dat dit gaat gebeuren.quote:Op zondag 19 september 2010 20:15 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik merk het. En dat is erg gelukkig. Je hebt het volgens mij goed voor elkaar. Je hebt een huis en werk. En gebruik gemaakt van hulp die er is. Zie je dat zelf ook zo?
Zekerquote:[..]
Dat zou goed kunnen. Ik vind het dan wel weer mooi
Hopelijk krijg je een vast contract, dat geeft ook wat rust.quote:Op zondag 19 september 2010 20:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, en zoals het nu gaat heb ik ook geen hulp nodig. Dat kan veranderen als ik geen werk meer heb. Maar daar ga ik niet vanuit dat dit gaat gebeuren.
Dat hoop ik ookquote:Op zondag 19 september 2010 20:26 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hopelijk krijg je een vast contract, dat geeft ook wat rust.
Of hij verliefd is geweest of niet zegt hij volgens mij niet, en al helemaal niet of er ooit iemand verliefd op hem is geweest. Hij zegt mijns inziens alleen dat hij nooit met een meisje gezoend heeft - althans op de verliefde manier (neem ik aan). Laten we niet gelijk zo ver gaan om gelijk te concluderen dat hij nooit verliefd is geweest...quote:Op zondag 19 september 2010 20:04 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik denk dat hij ook zo iets bedoelt.
Volgens mij probeert hij eigenlijk te zeggen dat hij nooit verliefd op iemand is geweest en iemand anders ook niet op hem.
Blijf hopen. Ik herhaal maar weer dit even: het is je met werk gelukt, je inspanningen zijn op dit gebied beloond. Ook hier, maar ja makkelijk praten van mij, moet je je nek uitsteken.quote:
En je hoeft niet perse verliefd te zijn om met iemand te tongzoenenquote:Op zondag 19 september 2010 20:30 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Of hij verliefd is geweest of niet zegt hij volgens mij niet, en al helemaal niet of er ooit iemand verliefd op hem is geweest. Hij zegt mijns inziens alleen dat hij nooit met een meisje gezoend heeft - althans op de verliefde manier (neem ik aan). Laten we niet gelijk zo ver gaan om gelijk te concluderen dat hij nooit verliefd is geweest...
Dat laatste is natuurlijk erg goed, maar moeten ze je niet uiteindelijk voor vast aannemen?quote:Op zondag 19 september 2010 20:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat hoop ik ookAlleen dat zit er niet in. Het contract wordt wel verlengt.
We moeten idd voorzichtig zijn met conclusies en invullingen. Maar ik denk toch dat hij met dat ene zinnetje wat meer wilde zeggen dan er letterlijk zo staat....quote:Op zondag 19 september 2010 20:30 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Of hij verliefd is geweest of niet zegt hij volgens mij niet, en al helemaal niet of er ooit iemand verliefd op hem is geweest. Hij zegt mijns inziens alleen dat hij nooit met een meisje gezoend heeft - althans op de verliefde manier (neem ik aan). Laten we niet gelijk zo ver gaan om gelijk te concluderen dat hij nooit verliefd is geweest...
Ja, nog een keer verlengen hiernaquote:Op zondag 19 september 2010 20:33 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat laatste is natuurlijk erg goed, maar moeten ze je niet uiteindelijk voor vast aannemen?
OK. Nou het zou erg mooi zijn. Ook nog eens kort bij huis dacht ikquote:Op zondag 19 september 2010 20:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, nog een keer verlengen hierna
Jaquote:Op zondag 19 september 2010 20:38 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
OK. Nou het zou erg mooi zijn. Ook nog eens kort bij huis dacht ik
Lieve tijn je wist toch al dat ik je graag mag?quote:Op zondag 19 september 2010 19:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Te laatdat heb ik altijd als ik een complimentje krijg. Ik weet mijzelf geen houding te geven.
Befaamd? En buiten mijn naam is er niets mythisch aan mij hoorquote:Op zondag 19 september 2010 19:07 schreef robuust89 het volgende:
Ja, wanneer ga ik die befaamde, mythische Cassandra87 eens in het echt zien?Ik bedoel, ik zou een meet wel weer eens leuk vinden
Ik bedoelde inderdaad het tongzoenen; ik dacht ook dat het daar om ging. Een lief vriendschappelijk kusje is er wel gewoon bij. Een liefdeszoen heb ik nog niet meegemaakt. Wat is niet, kan natuurlijk nog komen (het werk is uiteindelijk ook gelukt). Verliefd ben ik al wel eens geweest. De komende twee jaar ga ik volop (verder) werken aan mijn ontwikkeling. De handen uit de mouwen dus, en dat doe ik met plezierquote:Op zondag 19 september 2010 19:40 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zou het dat zijn?
Het moet haast wel, want ik geloof niet dat iemand in 30 jaar nooit heeft gezoend of gezoend is geworden...
Maar hoe dan ook, hij doet hem wel pijn dat hij een stuk mist. Iets ogenschijnlijks onbereikbaar, hoe graag hij het zou willen.
Wat opvalt is zijn verstandelijke reactie/interpretatie (1 op 1000 a 5000) , maar geen gevoelsduiding. Maar ja, dat is ook niet raar met ASS.
Ja dat wist wel.quote:Op zondag 19 september 2010 20:50 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Lieve tijn je wist toch al dat ik je graag mag?
Zondag toch? Dan kan ik welquote:Op zondag 19 september 2010 20:51 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Befaamd? En buiten mijn naam is er niets mythisch aan mij hoor
Ik heb alleen t weekend van 16 oktober nog vrij, dus de 17e een meet plannen?
Het huisje had ik alquote:Op zondag 19 september 2010 21:02 schreef Spoortie het volgende:
Topic is weer in leven, gelukkig.
Fijn om te horen dat 't bij de meeste hier goed gaat. Maar ScarFace, als je ergens over wilt praten kan 't he.
En gefeliciteerd met je huisje Cassandra, hoop dat 't opbouwen ervan niet al te veel stress oplevert.
Dat zeg ik, wat niet is kan nog komen.quote:Op zondag 19 september 2010 21:05 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
Ik bedoelde inderdaad het tongzoenen; ik dacht ook dat het daar om ging. Een lief vriendschappelijk kusje is er wel gewoon bij. Een liefdeszoen heb ik nog niet meegemaakt. Wat is niet, kan natuurlijk nog komen (het werk is uiteindelijk ook gelukt). Verliefd ben ik al wel eens geweest. De komende twee jaar ga ik volop (verder) werken aan mijn ontwikkeling. De handen uit de mouwen dus, en dat doe ik met plezier
Jups is een zondag. Enige vrije weekend, ik wil graag een dag in t weekend voor mij en Detroit houden de komende 2 maanden, en een dag in t weekend wel volplannen. En de rest is vol met voorbereiden voor ons paleisjequote:Op zondag 19 september 2010 21:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat wist wel.Het blijft moeilijk om met zulke dingen om te gaan.
![]()
[..]
Zondag toch? Dan kan ik wel
Ieder mens heeft zijn eigenaardigheden, en is of introvert of extrovert en bla bla.. Ik denk dat iedereen wel een beetje het standaard protocolletje kent.quote:Op zondag 19 september 2010 21:33 schreef Spoortie het volgende:
Tja Auti, dat mensen, en met name meisjes, tegen je zeggen dat je anders bent ben ik ook wel gewend.. Alleen op m'n nieuwe school hebben ze 't nog niet helemaal door volgens mij..
Gelukkig, op een zondag, anders had je net zo goed op me verjaardag kunnen komenquote:Op zondag 19 september 2010 21:50 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Jups is een zondag. Enige vrije weekend, ik wil graag een dag in t weekend voor mij en Detroit houden de komende 2 maanden, en een dag in t weekend wel volplannen. En de rest is vol met voorbereiden voor ons paleisje
so who's in, 17 oktober meet?
Dierentuin, café, of iets anders?
Amsterdamquote:Op zondag 19 september 2010 21:55 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Gelukkig, op een zondag, anders had je net zo goed op me verjaardag kunnen komen![]()
Well, i'm in, Amsterdam als locatie? (ow wacht, tijn woont niet in de buurt dan! sorry tijn)
Nee joh.. die computer doet het meeste werkquote:Op zondag 19 september 2010 21:56 schreef Cassandra87 het volgende:
Auti pas je op jezelf? Dat je jezelf niet overbelast? Je fiept een beetje. Bedoel dit niet lullig, gewoon uit bezorgdheid. Niet dat je als een dolle ergens op instort en vervolgens in een keer gas terug moet nemen.
Dit straal je gewoon uit, ik word zelf helemaal hyper van je, inwendig.quote:Op zondag 19 september 2010 22:07 schreef Auti het volgende:
[..]
Maar ik moet inderdaad wel ff rustig doen want ik zit nu al helemaal als een wervelstorm wat ik precies wil typen, maar daarom ga ik ook weer Ritalin gebruiken.
Ach, het is gewoon omdat het allemaal zo mooi is, en dat het ook nog lukt en werkt en ik nu gewoon ECHT mijn ei kwijt kan en ik straks voor de 2e keer KEIHARD binnen kom bij dat bedrijf.. En weet je wat ook leuk is, de foto's volgen nog, mijn nieuwe computer heeft veel groen licht.. in het teken van groene stroom, helemaal up to date en passend binnen het plaatjequote:Op zondag 19 september 2010 22:11 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dit straal je gewoon uit, ik word zelf helemaal hyper van je, inwendig.
Maar ik ben wel heel blij dat t zo goed met je gaat, heb je hard zat voor geknokt!
Moah, liefde maakt blind hoor. Dus dat iemand dan nog groen is, maakt dan ook niet meer zo uit.quote:Op zondag 19 september 2010 21:49 schreef Cassandra87 het volgende:
Helaas wordt het op latere leeftijd moeilijker een relatie te starten, zeker als je groen bent, dat schijnt toch een no go te zijn. Maar het is wachten op diegene die daar doorheen kijkt.
En door de eerste indruk heenkijken is t zeker waard, ik kan dat met zekerheid zeggen. Been there, done that.
Dat is waar, maar het zal niet gemakkelijk worden omdat de eisen tegenwoordig zo hoog liggen. Leuk dat je gelooft dat ik er wel kom, ik heb er ook wel weer vertrouwen inquote:Op zondag 19 september 2010 21:49 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dat zeg ik, wat niet is kan nog komen.
en hopelijk komt dat ook wel voor je
Even een edit.
Het wel of niet hebben van een relatie is niet een graadmeter of je geslaagd bent in t leven. Je doet zo hard je best, werkt zo knetterhard. En je komt er echt wel, dat geloof ik zeker!
Helaas wordt het op latere leeftijd moeilijker een relatie te starten, zeker als je groen bent, dat schijnt toch een no go te zijn. Maar het is wachten op diegene die daar doorheen kijkt.
En door de eerste indruk heenkijken is t zeker waard, ik kan dat met zekerheid zeggen. Been there, done that.
Ik word er ook helemaal hyper vanquote:Op zondag 19 september 2010 22:11 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dit straal je gewoon uit, ik word zelf helemaal hyper van je, inwendig.
Maar ik ben wel heel blij dat t zo goed met je gaat, heb je hard zat voor geknokt!
Liefde maakt blindquote:Op zondag 19 september 2010 23:05 schreef Satsuma het volgende:
[..]
Moah, liefde maakt blind hoor. Dus dat iemand dan nog groen is, maakt dan ook niet meer zo uit.
Groot nieuws? Komt er een kleine, of zit ik er nu helemaal naast?quote:Op maandag 20 september 2010 08:29 schreef Cassandra87 het volgende:mijn moeder reageerde trouwens weer erg enthousiast op mijn nieuws
Hadden Detroit en ik al verwacht maar leuk is anders
Toch maar ff wat van zeggen
Portugal. Was erg fijn; goed weer ook.quote:
Ik was volgens mij 16 toen ik voor het eerst zoende en 22 toen ik voor het eerst sex had.quote:Op zondag 19 september 2010 17:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik was 21 dus nog laterTijdens oud en nieuw. Zij vond mijn korte koppie lekker.
dus gezoend en wat geknuffeld
Al zou dat het geval zijn: so what? Wat helpt het je om hierbij stil te staan. Ik denk dat het verlammend kan werken en dat het vinden van een leuk meisje / een leuke vrouw beter gaat als je ontspannen en jezelf bent (makkelijker gezegd dan gedaan, natuurlijk).quote:Op zondag 19 september 2010 18:17 schreef schaal_9 het volgende:
30 jaar en ik heb nog nooit gezoend. Ik denk dat dat maar bij 1 op de 1000 of zelfs 1 op de 5000 mensen het geval is.
17 oktober kan ik wel. Ik ben niet zo kritisch met wat (al zou ik als ik jou was iedereen bij je thuis uitnodigen en dan een verfkwast in de handen duwen).quote:Op zondag 19 september 2010 21:50 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Jups is een zondag. Enige vrije weekend, ik wil graag een dag in t weekend voor mij en Detroit houden de komende 2 maanden, en een dag in t weekend wel volplannen. En de rest is vol met voorbereiden voor ons paleisje
so who's in, 17 oktober meet?
Dierentuin, café, of iets anders?
Ik denk hetzelfde. Probeer rustig gas te geven, dan kom je sneller vooruit dan dat je meteen volgas geeft en de wielen blijven spinnen.quote:Op zondag 19 september 2010 21:56 schreef Cassandra87 het volgende:
Auti pas je op jezelf? Dat je jezelf niet overbelast? Je fiept een beetje. Bedoel dit niet lullig, gewoon uit bezorgdheid. Niet dat je als een dolle ergens op instort en vervolgens in een keer gas terug moet nemen.
Eens (Alweer. Zucht...).quote:Op zondag 19 september 2010 23:05 schreef Satsuma het volgende:
[..]
Moah, liefde maakt blind hoor. Dus dat iemand dan nog groen is, maakt dan ook niet meer zo uit.
Ik houd van vrouwen die anders zijnquote:Op zondag 19 september 2010 21:51 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik houd van mannen die anders zijn
--quote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:50 schreef SHE het volgende:
[..]
Nou nee, in mijn geval had ik drugs nodig om:
- rustig te worden. ( ik word heel kalmpjes en rustig van coke )
- normaal te functioneren/dingen te doen die mensen doen en ook leuk vinden. Zoals sex, eindeloos kletsen en socializen.
Om dan maar eens een voorbeeld te geven ( en hopend dat ik hiermee mezelf niet voor lul zet ):
Sex is voor mij iets heel verwarrends. Ik weet niet of ik me nu op de synergie of het resultaat ( orgasme ) moet concentreren. Sowieso lukt het me niet om me op allebei te focussen. Ik kan maar een ding tegelijk.
Daarnaast mis ik dat gevoel waar anderen het over hebben; de kers op de taart; de utopische symbiose en de spettertjes vuurwerk in de lucht.
Populistisch gesproken zie ik sex als niets meer dan een manier om te ontladen, bezig te zijn, of een orgasme te krijgen.
Ik kan mezelf heus wel verliezen in iemand hoor; maar dan word ik eerder nat van de manier waarop zijn hoofd werkt, dan de grootte van zijn geslacht, zijn aanraking of zijn voorkomen.
Drugs en overmatig drank gebruik zorgt ervoor dat ik al die factoren ondergeschikt maak en eigenlijk gewoon ordinaire, platte sex kan hebben, waarbij ik maar aan één ding denk en het me ook geen flikker kan schelen hoe het gebeurt. Dat maakt mij wel ineens een heel aantrekkelijke partner voor 'nietsvermoedende' mensen. Ze denken dat je een gezonde sexdrive hebt en niet zo moeilijk doet. Terwijl ze echt niet door hebben dat je geen idee hebt waar je mee bezig bent.
En dat is natuurlijk oneerlijk, en ergens ook best walgelijk. Zelf medicatie heb ik dus maar afgezworenen ik geniet van mijn rust met mate.
Eehm: volgens mij is het nieuws dat ze gaat samenwonen.quote:Op maandag 20 september 2010 09:01 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
Groot nieuws? Komt er een kleine, of zit ik er nu helemaal naast?
Je kan het nooit weten wat er allemaal nog op je pad komt... Misschien is het juist goed om niet alles in een keer te hebben, want je werksituatie is ook best nieuw. (en dat kost ook veel prikkels en energie mag ik aannemen).quote:Op zondag 19 september 2010 21:05 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
Ik bedoelde inderdaad het tongzoenen; ik dacht ook dat het daar om ging. Een lief vriendschappelijk kusje is er wel gewoon bij. Een liefdeszoen heb ik nog niet meegemaakt. Wat is niet, kan natuurlijk nog komen (het werk is uiteindelijk ook gelukt). Verliefd ben ik al wel eens geweest. De komende twee jaar ga ik volop (verder) werken aan mijn ontwikkeling. De handen uit de mouwen dus, en dat doe ik met plezier
Je moet jezelf ook weer niet onderwaarderen.quote:Op zondag 19 september 2010 23:51 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar het zal niet gemakkelijk worden omdat de eisen tegenwoordig zo hoog liggen. Leuk dat je gelooft dat ik er wel kom, ik heb er ook wel weer vertrouwen in
Bedoel je dat je weer in een gesprekje "niet gezien"werd?quote:Na de tamtam met de kerk kan ik weer wel wat waardering gebruiken...
Compensatiedrangquote:wordt dus deze week extra mijn best doen op mijn werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |