abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86600490
Gefeliciteerd cassandra!

En scarface hoop dat je je snel beter voelt, en weer omhoog krabbelt.
pi_86603559
BAM!! :D

computerkast helemaal volgebouwd.. meesterwerkje :P Misschien maak ik vanavond wel wat foto's.
Zit nu met een leuk scriptje lijsten te maken als een gek :P
Eindeloos..
-weg-
pi_86604082
Hey welcome back auti as auti
pi_86605421
Welkom Auti ;)
pi_86605659
Een beetje een late reactie, maar toch :

@ pandora73:

Je hebt helemaal gelijk over die achterlijke kantoor(dieren)tuinen. Die managers voeren dit op met als argument saamhorigheid, maar dat is puur een drogreden. Het is puur uit kostenoverwegingen/winstmaximalisatie. Welzijn voor werknemers telt niet meer.

Managers zijn te lomp om in te zien dat het ten koste gaat de productiviteit .

[ Bericht 0% gewijzigd door EchtGaaf op 19-09-2010 17:22:09 ]
pi_86605819
@ikke043:

Je vergelijking met je jongere broertje irt mensen in dit topic gaat wel mank. Een laag iq
heeft nl. een voordeel, nl. minder gepieker en minder inzicht in je beperkte situatie .

Verder helemaal eens met de reactie van pandora73 op je post.
pi_86605991
quote:
Op zondag 19 september 2010 13:16 schreef Cassandra87 het volgende:
He SF wat naar nou.. Maar zijn de nadelen zonder medicijnen niet groter dan de nadelen met medicijnen?
Hopelijk voel je je snel beter!

Robuust wordt volwassen *O* Fijn gevoel he! Ik wil ook nog wel eens momenten hebben dat ik best wel beetje trots ben op mijzelf, wat ik allemaal heb doorgemaakt en ben gegroeid.

Maarre.. Je klinkt alsof je casanova himself bent.. Ik vind het enorm dapper dat hij dat meisje heeft uitgevraagd, en ik kan me voorstellen dat dat indruk maakt, als je helemaal hotel de botel bent. En als je dan nog een kusje krijgt..
Niet iedereen is er vroeg bij.

Overigens ben ik in een staat van euforie *O*
Gisteren is Detroits vader wezen eten en we hebben een fles champagne incluis glazen gekregen, want wij hebben namelijk besloten om samen te gaan wonen. Definitief dit keer. Want we zouden gaan latten vanaf november. Maar mijn schoonvader was ontzettend blij met het besluit en Detroit en ik worden ook steeds enthousiaster, was een klein beetje noodgedwongen maar nu vooral leuk!
En ik voel mij zo gelukkig en verliefd O+ En het is net alsof we al jaren samen zijn. Terwijl we volgende maand precies 1 jaar samen zijn :@
Maar als t goed zit zit t goed :D

Ik was even vergeten wie schaal_9 was maar ik kreeg ineens een flashback. Stel je niet te hoge eisen aan vriendschap/contact?
@ tijn en cas

Ik weet, je kan me narrow minded noemen omdat ik er zo over denk, het verbaasde me erg, en ook een beetje misplaatste schaamte kwam bovendrijven.
Ik klink alsof ik casanova ben? haha, garpje :P Ik weet dat niet iedereen er vroeg bij is, duh! ikzelf had me eerste zoen toen ik 16 was. vond het wel leuk, niet super bijzonder misschien. misschien daarom ook, dat je op jonge leeftijd niet zo belangrijk vind, dat relatie gebeuren, en naarmate je ouder word dat het meer een item word. Dat is een logisch iets, je begrijpt de wereld om je heen beter, en ook (helaas/gelukkig) wat er van je verwacht word (dat je op tijd een chick hosselt :') )

Ik snap zijn reactie wel, maar vind het zeer ongezond om zoiets zo erg op te hemelen. en ja, ik ben af en toe wat direct :P (af en toe, soms, vaak, altijd :P )
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_86606173
quote:
Op zondag 19 september 2010 17:21 schreef robuust89 het volgende:

[..]

@ tijn en cas

Ik weet, je kan me narrow minded noemen omdat ik er zo over denk, het verbaasde me erg, en ook een beetje misplaatste schaamte kwam bovendrijven.
Ik klink alsof ik casanova ben? haha, garpje :P Ik weet dat niet iedereen er vroeg bij is, duh! ikzelf had me eerste zoen toen ik 16 was. vond het wel leuk, niet super bijzonder misschien. misschien daarom ook, dat je op jonge leeftijd niet zo belangrijk vind, dat relatie gebeuren, en naarmate je ouder word dat het meer een item word. Dat is een logisch iets, je begrijpt de wereld om je heen beter, en ook (helaas/gelukkig) wat er van je verwacht word (dat je op tijd een chick hosselt :') )

Ik snap zijn reactie wel, maar vind het zeer ongezond om zoiets zo erg op te hemelen. en ja, ik ben af en toe wat direct :P (af en toe, soms, vaak, altijd :P )
Ach het is ook voor autistisch om zo over andere te praten omdat je iets van een ander niet begrijpt :)

Als je iemand echt leuk vind dan begrijp je dat wel die reactie. :Y Mijn eerste zoen was ook niet bijzonder. Ik weet niet eens meer hoe ze heet. :P
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_86606238
Ik was overigens vrij laat (18) eerste zoen wel eerder, ook meerdere vriendjes gehad, maar vond t niet zo bijzonder. Achteraf was zelfs mijn vorige relatie niet zo bijzonder :+ Ook al duurde die 5 jaar.
En ik houd nog steeds niet van tongzoenen. :+
pi_86606484
quote:
Op zondag 19 september 2010 17:28 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik was overigens vrij laat (18) eerste zoen wel eerder, ook meerdere vriendjes gehad, maar vond t niet zo bijzonder. Achteraf was zelfs mijn vorige relatie niet zo bijzonder :+ Ook al duurde die 5 jaar.
En ik houd nog steeds niet van tongzoenen. :+
Ik was 21 dus nog later :P Tijdens oud en nieuw. Zij vond mijn korte koppie lekker. :D dus gezoend en wat geknuffeld :D
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_86607634
30 jaar en ik heb nog nooit gezoend. Ik denk dat dat maar bij 1 op de 1000 of zelfs 1 op de 5000 mensen het geval is.
Eindoordeel: je gaat boven de gestelde eisen uit.
pi_86608043
Ik vind er echt helemaal niets aan..
Maar ik kan me voorstellen dat t anders is voor iemand die uberhaupt niet weet wat t is.

Maar met zoenen was ik er wel vroeg bij. Mijn eerste vriendje was net een wasmachine :+ Die wist ook maar niet van ophouden.

Maar ik denk dat er -he;aas- wel meer mensen zijn die op late leeftijd (relatief) groen zijn hoor. Daar ben je geen uitzondering op, zeker niet in de huidige maatschappij
pi_86608262
quote:
Op zondag 19 september 2010 18:33 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik vind er echt helemaal niets aan..
Maar ik kan me voorstellen dat t anders is voor iemand die uberhaupt niet weet wat t is.

Maar met zoenen was ik er wel vroeg bij. Mijn eerste vriendje was net een wasmachine :+ Die wist ook maar niet van ophouden.

Maar ik denk dat er -he;aas- wel meer mensen zijn die op late leeftijd (relatief) groen zijn hoor. Daar ben je geen uitzondering op, zeker niet in de huidige maatschappij
Misschien volgende keer een ander programma kiezen als je gaat zoenen :P
14 SHADES OF GREY
pi_86608513
quote:
Op zondag 19 september 2010 18:42 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Misschien volgende keer een ander programma kiezen als je gaat zoenen :P
Idd, denk aan het mileu! :+
pi_86608571
:')
Autisten met humor
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Detroit heeft wel een lekker programma hoor :P
pi_86608584
quote:
Op zondag 19 september 2010 18:50 schreef robuust89 het volgende:

[..]

Idd, denk aan het mileu! :+
_O-
14 SHADES OF GREY
pi_86608639
quote:
Op zondag 19 september 2010 18:52 schreef Cassandra87 het volgende:
:')
Autisten met humor
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Detroit heeft wel een lekker programma hoor :P
Stiekum moet je wel lachen ;)
14 SHADES OF GREY
pi_86608689
quote:
Op zondag 19 september 2010 18:54 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Stiekum moet je wel lachen ;)
Ja maar daarom denk ik ook dat ik goed met je op kan schieten irl. Ik mag jou wel, met je humor *;
pi_86608777
quote:
Op zondag 19 september 2010 18:56 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Ja maar daarom denk ik ook dat ik goed met je op kan schieten irl. Ik mag jou wel, met je humor *;
:@ ik word er nu verlegen van.
14 SHADES OF GREY
pi_86608814
quote:
Op zondag 19 september 2010 19:00 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

:@ ik word er nu verlegen van.
Niet doen hoor :o
pi_86608933
quote:
Op zondag 19 september 2010 19:02 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Niet doen hoor :o
Te laat :@ dat heb ik altijd als ik een complimentje krijg. Ik weet mijzelf geen houding te geven.
14 SHADES OF GREY
pi_86608947
Ja, wanneer ga ik die befaamde, mythische Cassandra87 eens in het echt zien? :+ Ik bedoel, ik zou een meet wel weer eens leuk vinden :)
pi_86609141
quote:
Op zondag 19 september 2010 19:07 schreef robuust89 het volgende:
Ja, wanneer ga ik die befaamde, mythische Cassandra87 eens in het echt zien? :+ Ik bedoel, ik zou een meet wel weer eens leuk vinden :)
+1
Rond 5 december een meet en dan sinterklaas vieren?
14 SHADES OF GREY
pi_86609758
quote:
Op zondag 19 september 2010 18:17 schreef schaal_9 het volgende:
30 jaar en ik heb nog nooit gezoend.

Echt nooit, in de letterlijke zin?

Of bedoel je, dat jij nooit als eerste iemand een zoen heb uitgedeeld?

Maaruh, iemand heeft jou toch wel eens ooit een zoen gegeven? Met je verjaardag, of iemand met nieuwjaar?

Serieus? Ja toch. :{ En hoe reageer je daar op? Of klap je dicht als iemand het initiatief in jouw richting neemt?

quote:
Ik denk dat dat maar bij 1 op de 1000 of zelfs 1 op de 5000 mensen het geval is.
Iemand die nooit in 30 jaar gezoend is geworden? Dit komt denk ik niet voor.

Anders is het met mensen die zelf nooit het initiatief nemen. Die zijn er. Ik ben iemand die hoog, hoog zelden het initaitef neemt. Maar als lijden voorwerp overkomt het mij zeer regelmatig. En dan doe ik gewoon mee. En nee, ik ben geen fan.

Maaruh, hoe was dit vroeger bij je thuis? Wat betekende affectie in het gezin, waar je opgroeide?
pi_86609836
quote:
Op zondag 19 september 2010 19:33 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Echt nooit, in de letterlijke zin?

Of bedoel je, dat jij nooit als eerste iemand een zoen heb uitgedeeld?

Maaruh, iemand heeft jou toch wel eens ooit een zoen gegeven? Met je verjaardag, of iemand met nieuwjaar?

Serieus? Ja toch. :{
[..]

Iemand die nooit in 30 jaar gezond is geworden? Dit komt denk ik niet voor.

Anders is het met mensen die zelf nooit het initiatief nemen. Die zijn er. Ik ben iemand die hoog, hoog zelden het initaitef neemt. Maar als lijden voorwerp overkomt het mij zeer regelmatig. En dan doe ik gewoon mee. En nee, ik ben geen fan.
Ik neem aan dat hij tongzoenen bedoeld
14 SHADES OF GREY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')