Zou het dat zijn?quote:Op zondag 19 september 2010 19:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij tongzoenen bedoeld
Jaquote:Op zondag 19 september 2010 19:52 schreef EchtGaaf het volgende:
Tijn, wat is dat voor een bord voor je kop, in je FB
Heb je externe hulp? Want het gaat al een tijdje minder met je?quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:45 schreef ScarFace- het volgende:
Gaat niet zo goed hier.
Kan (bijna) alleen maar beter gaan..maar ik kan het niet bevatten..hoe .. en wat..grr
En mn moeder dan die zit te zeuren dat ik medicijnen moet nemen terwijl ik er hardstikke naar van wordik wil hier weg..weet niet waar naartoe..etc.
Ja, humor heb je zekerquote:Op zondag 19 september 2010 19:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jagoed he
dit gebruik ik als iemand mij weer eens beschuldigt als ik het niet snap
Dankjequote:Op zondag 19 september 2010 20:00 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, humor heb je zeker
Maaruh, het is een Colorchecker, Tijn Is dat een ding van je werk ofzo?
Ik denk dat hij ook zo iets bedoelt.quote:Op zondag 19 september 2010 19:58 schreef Pandora73 het volgende:
Ik denk dat er inderdaad wel een verschil zit tussen verjaardags-/begroetings-/afscheidskusjes (het welbekende driewerf luchthappen) en zoenen met iemand op wie je verliefd bent. Die eerste categorie ontkom je niet aan ook al staat het je nog zo tegen, maar die tweede categorie die wil je normaal gesproken (vanaf een bepaalde leeftijd natuurlijk) wel.
Het moet gezegd worden. Ondanks dat dingen bepaald niet vanzelf bij je gaan, ben je altijd erg opgeruimd en positief en kan met humor lastige dingen relativeren. .quote:
Aha, op die manier. Mooi plaatje. Het doet mij weer een beetje aan iets Mondriaans denken, hetgeen ik weer leuk vind.quote:Ja dat klopt laatst een keer foto's laten maken en de fotograaf had een foto nodig met die colorchecker. Ik vond die foto zo leuk dat ik hem genomen heb. De foto's waren voor mijn ouders om aan de muur te hangen.
Dankjequote:Op zondag 19 september 2010 20:07 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het moet gezegd worden. Ondanks dat dingen bepaald niet vanzelf bij je gaan, ben je altijd erg opgeruimd en positief en kan met humor lastige dingen relativeren. .En noem ik een mooie kwaliteit.
Mondriaan gebruikte minder kleuren volgens mij.quote:[..]
Aha, op die manier. Mooi plaatje. Het doet mij weer een beetje aan iets Mondriaans denken, hetgeen ik weer leuk vind.
Ik merk het. En dat is erg gelukkig. Je hebt het volgens mij goed voor elkaar. Je hebt een huis en werk. En gebruik gemaakt van hulp die er is. Zie je dat zelf ook zo?quote:Op zondag 19 september 2010 20:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
DankjeJa dat klopt. Het gaat inderdaad goed met mij.
[..]
Dat zou goed kunnen. Ik vind het dan wel weer mooiquote:Mondriaan gebruikte minder kleuren volgens mij.
Ja, en zoals het nu gaat heb ik ook geen hulp nodig. Dat kan veranderen als ik geen werk meer heb. Maar daar ga ik niet vanuit dat dit gaat gebeuren.quote:Op zondag 19 september 2010 20:15 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik merk het. En dat is erg gelukkig. Je hebt het volgens mij goed voor elkaar. Je hebt een huis en werk. En gebruik gemaakt van hulp die er is. Zie je dat zelf ook zo?
Zekerquote:[..]
Dat zou goed kunnen. Ik vind het dan wel weer mooi
Hopelijk krijg je een vast contract, dat geeft ook wat rust.quote:Op zondag 19 september 2010 20:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, en zoals het nu gaat heb ik ook geen hulp nodig. Dat kan veranderen als ik geen werk meer heb. Maar daar ga ik niet vanuit dat dit gaat gebeuren.
Dat hoop ik ookquote:Op zondag 19 september 2010 20:26 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hopelijk krijg je een vast contract, dat geeft ook wat rust.
Of hij verliefd is geweest of niet zegt hij volgens mij niet, en al helemaal niet of er ooit iemand verliefd op hem is geweest. Hij zegt mijns inziens alleen dat hij nooit met een meisje gezoend heeft - althans op de verliefde manier (neem ik aan). Laten we niet gelijk zo ver gaan om gelijk te concluderen dat hij nooit verliefd is geweest...quote:Op zondag 19 september 2010 20:04 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik denk dat hij ook zo iets bedoelt.
Volgens mij probeert hij eigenlijk te zeggen dat hij nooit verliefd op iemand is geweest en iemand anders ook niet op hem.
Blijf hopen. Ik herhaal maar weer dit even: het is je met werk gelukt, je inspanningen zijn op dit gebied beloond. Ook hier, maar ja makkelijk praten van mij, moet je je nek uitsteken.quote:
En je hoeft niet perse verliefd te zijn om met iemand te tongzoenenquote:Op zondag 19 september 2010 20:30 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Of hij verliefd is geweest of niet zegt hij volgens mij niet, en al helemaal niet of er ooit iemand verliefd op hem is geweest. Hij zegt mijns inziens alleen dat hij nooit met een meisje gezoend heeft - althans op de verliefde manier (neem ik aan). Laten we niet gelijk zo ver gaan om gelijk te concluderen dat hij nooit verliefd is geweest...
Dat laatste is natuurlijk erg goed, maar moeten ze je niet uiteindelijk voor vast aannemen?quote:Op zondag 19 september 2010 20:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat hoop ik ookAlleen dat zit er niet in. Het contract wordt wel verlengt.
We moeten idd voorzichtig zijn met conclusies en invullingen. Maar ik denk toch dat hij met dat ene zinnetje wat meer wilde zeggen dan er letterlijk zo staat....quote:Op zondag 19 september 2010 20:30 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Of hij verliefd is geweest of niet zegt hij volgens mij niet, en al helemaal niet of er ooit iemand verliefd op hem is geweest. Hij zegt mijns inziens alleen dat hij nooit met een meisje gezoend heeft - althans op de verliefde manier (neem ik aan). Laten we niet gelijk zo ver gaan om gelijk te concluderen dat hij nooit verliefd is geweest...
Ja, nog een keer verlengen hiernaquote:Op zondag 19 september 2010 20:33 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat laatste is natuurlijk erg goed, maar moeten ze je niet uiteindelijk voor vast aannemen?
OK. Nou het zou erg mooi zijn. Ook nog eens kort bij huis dacht ikquote:Op zondag 19 september 2010 20:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, nog een keer verlengen hierna
Jaquote:Op zondag 19 september 2010 20:38 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
OK. Nou het zou erg mooi zijn. Ook nog eens kort bij huis dacht ik
Lieve tijn je wist toch al dat ik je graag mag?quote:Op zondag 19 september 2010 19:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Te laatdat heb ik altijd als ik een complimentje krijg. Ik weet mijzelf geen houding te geven.
Befaamd? En buiten mijn naam is er niets mythisch aan mij hoorquote:Op zondag 19 september 2010 19:07 schreef robuust89 het volgende:
Ja, wanneer ga ik die befaamde, mythische Cassandra87 eens in het echt zien?Ik bedoel, ik zou een meet wel weer eens leuk vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |