Marlies toch wel, jammer dat die met Valensia is gaan werkenquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:46 schreef Karina het volgende:
Mijn favoriet uit al de talentenjachten is toch nog steeds Boris
Waarom leg je je er niet gewoon bij neer dat er mensen zijn die het wél gewoon een tof programma met veel talent vinden?quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dit is toch een grapje?
Het niveau ligt hoger dan de gemiddelde auditieronde van een andere talentshow ja, maar 'wat een kwaliteit' vind ik voorlopig aardig meevallen, zeker als je dit al eigenlijk moet vergelijken met een theaterronde van een andere talentshow, want hier is al een selectie overheen geweest
Ja maar het gemiddelde gezang is wel beter als bij POPquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:47 schreef Loveless85 het volgende:
En ik ben het wel eens met D. er zit een wezenlijk verschil tussen 'goed aan te horen' en 'WOWgeweldig
' en dat laatste is toch beetje waar ze naar zaten te hinten.
Bij mij Waylonquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:46 schreef Karina het volgende:
Ja, maar dit is nog maar de eerste ronde...quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:47 schreef Loveless85 het volgende:
En ik ben het wel eens met D. er zit een wezenlijk verschil tussen 'goed aan te horen' en 'WOWgeweldig
' en dat laatste is toch beetje waar ze naar zaten te hinten.
Omdat dit volgens mij een forum is waar je mag discussieren?quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom leg je je er niet gewoon bij neer dat er mensen zijn die het wél gewoon een tof programma met veel talent vinden?
Mijne ook!quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:46 schreef Karina het volgende:
Ja das zoquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar het gemiddelde gezang is wel beter als bij POP
Nee? Ik dacht dat Danny dat wel duidelijk had gemaakt?quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Omdat dit volgens mij een forum is waar je mag discussieren?
Eh ja, maar waarom meteen roepen 'dit is een grapje?' als iemand het wel goed vindt?quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Omdat dit volgens mij een forum is waar je mag discussieren?
Oh sorryquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee? Ik dacht dat Danny dat wel duidelijk had gemaakt?
Ze mankeert van allesquote:
Nou ja, omdat het op mij overkwam alsof hij het echt geweldig vond, alles. En ik zag dat niet. Er zit zeker wel wat goeds tussen het gemiddelde niveau ligt hoger dan een andere auditieronde, maar om nou te zeggen 'Wow, wat een talent bij elkaar'. Neuh, niet echt.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Eh ja, maar waarom meteen roepen 'dit is een grapje?' als iemand het wel goed vindt?
quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:50 schreef Loveless85 het volgende:
WAT EEN GEWELDIGE SHOW. HET GENAS MIJN AIDS!![]()
Mooi heeft hij geen kandidaten kan hij mooi wegquote:
Ja goed, maar dat weten we nu wel, dat je dat vindtquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja, omdat het op mij overkwam alsof hij het echt geweldig vond, alles. En ik zag dat niet. Er zit zeker wel wat goeds tussen het gemiddelde niveau ligt hoger dan een andere auditieronde, maar om nou te zeggen 'Wow, wat een talent bij elkaar'. Neuh, niet echt.
volgens mij zit ie gewoon te maffen in die stoelquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Mooi heeft hij geen kandidaten kan hij mooi weg
Ja ehh prima, maar 't word nu een beetje pot/ketel verhaal. Laat mij het dan ook lekker langdradig vindenquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja goed, maar dat weten we nu wel, dat je dat vindt
Je mag het best nog elf keer herhalen hoor, maar als een ander het wel goed vindt, laat dat dan ook lekker.
*flurry werpt*
McFlurry?quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja goed, maar dat weten we nu wel, dat je dat vindt
Je mag het best nog elf keer herhalen hoor, maar als een ander het wel goed vindt, laat dat dan ook lekker.
*flurry werpt*
Je begrijpt me weer eens niet.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ehh prima, maar 't word nu een beetje pot/ketel verhaal. Laat mij het dan ook lekker langdradig vinden
Omnomnomquote:
Hij keek alsof 'ie in hondenpoep gestapt was.quote:
quote:
hij ís goorquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:57 schreef chufi het volgende:
Waarom moet die JvdB aldoor zulke gore koppen trekken
maar er wel naastquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:58 schreef Miam het volgende:
van velzen komt niet eens boven die stoel uit met z`n armpjes!
Ik vind 'm zo schattig.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:58 schreef Miam het volgende:
van velzen komt niet eens boven die stoel uit met z`n armpjes!
Je hebt gelijk!quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:58 schreef Pisces29 het volgende:
Jeroen gaat brullen dat dit niet Voice-waardig is
Dat was hij altijd alquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:59 schreef MissJ het volgende:
Jeroen, echt wat een arrogante eikel vind ik dat ineens zeg
Ineens?quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:59 schreef MissJ het volgende:
Ineens?quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:59 schreef MissJ het volgende:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:59 schreef henkde_j het volgende:
Waarom heeft Roel geen kleine stoel![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:01 schreef iBenny het volgende:
Wie nu nog zegt dat er geen WOW!- niveau is, verklaar ik voor gek
Niet overdrijven hequote:Op vrijdag 17 september 2010 22:01 schreef iBenny het volgende:
Wie nu nog zegt dat er geen WOW!- niveau is, verklaar ik voor gek
quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:03 schreef MissJ het volgende:
als hij maar niet voor Jeroen gaat kiezen
in de beste zanger van Nederland ook al...quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:04 schreef Loveless85 het volgende:
Jeroen faalt zo hard hier in deze show
Hij jou ook wel, maar dan ziet ie niets meerquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:05 schreef Karina het volgende:
Ik wil hem wel even zonder bril zien eigenlijk.
jaaaaaquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:05 schreef Kally het volgende:
Oke gifje van van Velzen in zijn armen
Preciesquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:05 schreef Kally het volgende:
In de top 40 ook alquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:05 schreef roos85 het volgende:
[..]
in de beste zanger van Nederland ook al...
quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:05 schreef Kally het volgende:
quote:
Ga je mond spoelen!quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:06 schreef Shasty het volgende:
maar zo onwijs goed was die tattoo gast toch ook weer niet?
quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:06 schreef Shasty het volgende:
Onder welke steen heb jij gezeten toen ie zong?quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:06 schreef Shasty het volgende:
ja toch wel hoor.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:06 schreef Shasty het volgende:
Quequote:Op vrijdag 17 september 2010 22:06 schreef Greys het volgende:
Die zus van Ewbank, mannnnnnnnnnnn die Youtubejes![]()
neu...quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:06 schreef Shasty het volgende:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:06 schreef Shasty het volgende:
Ja ze is goed hequote:Op vrijdag 17 september 2010 22:06 schreef Greys het volgende:
Die zus van Ewbank, mannnnnnnnnnnn die Youtubejes![]()
Grapjurkquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:06 schreef Shasty het volgende:
Onder een Bruce Springsteen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:07 schreef Sphinxje het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij gezeten toen ie zong?
quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:08 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Onder een Bruce Springsteen.
INSTANTRIMSHOT! EINZ@@@!!!!!!!!!!!111
En cutequote:Op vrijdag 17 september 2010 22:06 schreef Laysa het volgende:
wat was ie goeddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd
ik denk dat je even langs schoonenberg moetquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:06 schreef Shasty het volgende:
Ik moest gniffelenquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:08 schreef bierjoost het volgende:
[..]
whhhhhhhhhhhhahahahahahahah einzzweipolizeiquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:08 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Hij zal je eens tatoeëren...kijken wat je dan voeltquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:08 schreef Shasty het volgende:
[..]
naja misschien lag het aan het nummer, maar het raakte mij persoonlijk niet zo
Geweldig nummerquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:08 schreef Shasty het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:08 schreef bierjoost het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hij zal je eens tatoeëren...kijken wat je dan voelt
quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:08 schreef Loveless85 het volgende:
Hij was ook gewoon wel erg goed hoor
Doe mij ook Laura Jansen maar, ook een mooier plaatjequote:Op vrijdag 17 september 2010 22:08 schreef Shasty het volgende:
whehehequote:Op vrijdag 17 september 2010 22:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hij zal je eens tatoeëren...kijken wat je dan voelt
Bij de rest van het topicquote:
Die is vast niet zo goedquote:
Andersom wel denk ik, die op uiterlijk zouden zijn door gegaan en nu niet.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:13 schreef bierjoost het volgende:
Ik heb tot nog toe niet echt iemand gezien, die dankzij de blinde audities is doorgegaan die bij een willekeurige andere talentshow niet was doorgegaan
Maar zeker wel andersom... Natasha was niet-blind zeker wel door gegaanquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:13 schreef bierjoost het volgende:
Die tattoo guy was dus eigenlijk de enige die er echt boven uit sprong. Die en de reacties van de jury zag je dus ook in de voorstukjes. Ik denk alleen dat deze kerel ook wel de eerste ronde was doorgekomen in de andere talentenshows.
Ik heb tot nog toe niet echt iemand gezien, die dankzij de blinde audities is doorgegaan die bij een willekeurige andere talentshow niet was doorgegaan
Waarom niet?quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:13 schreef Symphonic het volgende:
Godverdegodverdegodver wat is die gozer fucking briljant![]()
![]()
Ik was echt astonished. Dat verwacht je toch niet van zo iemand?
Dat is idd waar! Die ene chick zeiden het zelfs over.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:13 schreef ranja het volgende:
[..]
Andersom wel denk ik, die op uiterlijk zouden zijn door gegaan en nu niet.
dat weet ik wel zekerquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar zeker wel andersom... Natasha was niet-blind zeker wel door gegaan
ja maar dat kan ook niet anders...quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:15 schreef Loveless85 het volgende:
Neuh. Stukken minder iig al dan zijn broer
Jij bedoelt weer 'goed aan te horen'?quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:13 schreef Symphonic het volgende:
Godverdegodverdegodver wat is die gozer fucking briljant![]()
![]()
Ik was echt astonished. Dat verwacht je toch niet van zo iemand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |