Marlies toch wel, jammer dat die met Valensia is gaan werkenquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:46 schreef Karina het volgende:
Mijn favoriet uit al de talentenjachten is toch nog steeds Boris
Waarom leg je je er niet gewoon bij neer dat er mensen zijn die het wél gewoon een tof programma met veel talent vinden?quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dit is toch een grapje?
Het niveau ligt hoger dan de gemiddelde auditieronde van een andere talentshow ja, maar 'wat een kwaliteit' vind ik voorlopig aardig meevallen, zeker als je dit al eigenlijk moet vergelijken met een theaterronde van een andere talentshow, want hier is al een selectie overheen geweest
Ja maar het gemiddelde gezang is wel beter als bij POPquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:47 schreef Loveless85 het volgende:
En ik ben het wel eens met D. er zit een wezenlijk verschil tussen 'goed aan te horen' en 'WOWgeweldig
' en dat laatste is toch beetje waar ze naar zaten te hinten.
Bij mij Waylonquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:46 schreef Karina het volgende:
Ja, maar dit is nog maar de eerste ronde...quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:47 schreef Loveless85 het volgende:
En ik ben het wel eens met D. er zit een wezenlijk verschil tussen 'goed aan te horen' en 'WOWgeweldig
' en dat laatste is toch beetje waar ze naar zaten te hinten.
Omdat dit volgens mij een forum is waar je mag discussieren?quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom leg je je er niet gewoon bij neer dat er mensen zijn die het wél gewoon een tof programma met veel talent vinden?
Mijne ook!quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:46 schreef Karina het volgende:
Ja das zoquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar het gemiddelde gezang is wel beter als bij POP
Nee? Ik dacht dat Danny dat wel duidelijk had gemaakt?quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Omdat dit volgens mij een forum is waar je mag discussieren?
Eh ja, maar waarom meteen roepen 'dit is een grapje?' als iemand het wel goed vindt?quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Omdat dit volgens mij een forum is waar je mag discussieren?
Oh sorryquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee? Ik dacht dat Danny dat wel duidelijk had gemaakt?
Ze mankeert van allesquote:
Nou ja, omdat het op mij overkwam alsof hij het echt geweldig vond, alles. En ik zag dat niet. Er zit zeker wel wat goeds tussen het gemiddelde niveau ligt hoger dan een andere auditieronde, maar om nou te zeggen 'Wow, wat een talent bij elkaar'. Neuh, niet echt.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Eh ja, maar waarom meteen roepen 'dit is een grapje?' als iemand het wel goed vindt?
quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:50 schreef Loveless85 het volgende:
WAT EEN GEWELDIGE SHOW. HET GENAS MIJN AIDS!![]()
Mooi heeft hij geen kandidaten kan hij mooi wegquote:
Ja goed, maar dat weten we nu wel, dat je dat vindtquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja, omdat het op mij overkwam alsof hij het echt geweldig vond, alles. En ik zag dat niet. Er zit zeker wel wat goeds tussen het gemiddelde niveau ligt hoger dan een andere auditieronde, maar om nou te zeggen 'Wow, wat een talent bij elkaar'. Neuh, niet echt.
volgens mij zit ie gewoon te maffen in die stoelquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Mooi heeft hij geen kandidaten kan hij mooi weg
Ja ehh prima, maar 't word nu een beetje pot/ketel verhaal. Laat mij het dan ook lekker langdradig vindenquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja goed, maar dat weten we nu wel, dat je dat vindt
Je mag het best nog elf keer herhalen hoor, maar als een ander het wel goed vindt, laat dat dan ook lekker.
*flurry werpt*
McFlurry?quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja goed, maar dat weten we nu wel, dat je dat vindt
Je mag het best nog elf keer herhalen hoor, maar als een ander het wel goed vindt, laat dat dan ook lekker.
*flurry werpt*
Je begrijpt me weer eens niet.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ehh prima, maar 't word nu een beetje pot/ketel verhaal. Laat mij het dan ook lekker langdradig vinden
Omnomnomquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |