abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86550790
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

google heeft overal een antwoord op :7
Oh ja wat is dan de zin van het leven? Daar zat ik over na te denken namelijk
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  vrijdag 17 september 2010 @ 20:56:31 #102
13749 AirwiN
Time to give
pi_86550802
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:54 schreef JoeBravo het volgende:
lijkt mij niet onmogelijk dat ter plaatse op de kop te tikken :)
De verloopstekker bedoel je? De meeste adapters ondersteunen het wel. Ik heb er i.i.g. nooit problemen mee ervaren in landen met een 100v/50Hz netwerk.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
A man whose time flows off-beat
  vrijdag 17 september 2010 @ 20:56:47 #103
13749 AirwiN
Time to give
pi_86550812
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:56 schreef tijnbrein het volgende:
Oh ja wat is dan de zin van het leven? Daar zat ik over na te denken namelijk
42, duh!
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
A man whose time flows off-beat
  vrijdag 17 september 2010 @ 20:57:07 #104
262674 Graseter
Graseter als dorpsgek 2011.
pi_86550824
AirwiN al in Azië? :D
http://www.evationstudios.com
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
pi_86550832
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:56 schreef AirwiN het volgende:

[..]

42, duh!
Nu kan ik weer rustig gaan slapen :D
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_86550835
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:51 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Mits je een verloopstekker hebt en een adapter die ook op 110 volt werkt.
Hmmm, ja 100-240V staat erop. En met een beetje mazzel hebben ze zo'n stekker wel in het hotel :)

thanks!
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 17 september 2010 @ 20:58:37 #107
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_86550888
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:56 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Oh ja wat is dan de zin van het leven? Daar zat ik over na te denken namelijk
'zorg ervoor dat je met trots geleefd hebt. Dat andere mensen trots op je kunnen zijn. En zorg dat je gemist zal worden.' :)
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
  vrijdag 17 september 2010 @ 20:58:50 #108
13749 AirwiN
Time to give
pi_86550901
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:57 schreef Spirit82 het volgende:
Hmmm, ja 100-240V staat erop. En met een beetje mazzel hebben ze zo'n stekker wel in het hotel :)
Dan gaat 't wel lukken. Hou er wel rekening mee dat je adapter misschien wat warmer wordt dan normaal.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
A man whose time flows off-beat
  vrijdag 17 september 2010 @ 20:59:29 #109
13749 AirwiN
Time to give
pi_86550928
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:57 schreef Graseter het volgende:
AirwiN al in Azië? :D
Nee, helaas niet. :P
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
A man whose time flows off-beat
pi_86550939
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

'zorg ervoor dat je met trots geleefd hebt. Dat andere mensen trots op je kunnen zijn. En zorg dat je gemist zal worden.' :)
Waar heb je dat vandaan? Bron?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_86550948
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

'zorg ervoor dat je met trots geleefd hebt. Dat andere mensen trots op je kunnen zijn. En zorg dat je gemist zal worden.' :)
Nee, zorg dat je geniet en nooit ergens spijt van zal hebben!
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 17 september 2010 @ 21:00:38 #112
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_86550982
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:59 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Waar heb je dat vandaan? Bron?
een GvsE original.. Dat heb ik ooit bedacht toen ik met dezelfde vraag zat :)
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
  vrijdag 17 september 2010 @ 21:01:11 #113
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_86551008
Hij smste.. over een kwartier is hij er *O*
  vrijdag 17 september 2010 @ 21:01:25 #114
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_86551023
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:00 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Nee, zorg dat je geniet en nooit ergens spijt van zal hebben!
spijt staat niet in mijn woordenboek en het valt beiden in je eigen trots :)
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_86551062
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:00 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Nee, zorg dat je geniet en nooit ergens spijt van zal hebben!
ergens spijt van hebben is imho geen zonde :)
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_86551074
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:01 schreef Cue_ het volgende:
Hij smste.. over een kwartier is hij er *O*
^O^
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
  vrijdag 17 september 2010 @ 21:02:40 #117
13749 AirwiN
Time to give
pi_86551083
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:00 schreef Spirit82 het volgende:
Nee, zorg dat je geniet en nooit ergens spijt van zal hebben!
Ik heb er spijt van dan ik alleen maar sluiks naar je decolleté heb gekeken ipv het goed te bestuderen. Welke bijdrage ga jij leveren om mijn leven alsnog gelukkig te maken? :+
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
A man whose time flows off-beat
  vrijdag 17 september 2010 @ 21:03:23 #118
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_86551109
Dus ik ben weer pleitte :W
pi_86551113
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:00 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Nee, zorg dat je geniet en nooit ergens spijt van zal hebben!
Dat laatste is onmogelijk :Y
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

een GvsE original.. Dat heb ik ooit bedacht toen ik met dezelfde vraag zat :)
Het is wel een goed antwoord :)
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_86551158
ik heb er spijt van dat ik geen flinke scheut likeur in mijn koffie heb gedaan op weg naar boven -O-
en ik ben te lui om terug te lopen :')
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_86551186
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:04 schreef JoeBravo het volgende:
ik heb er spijt van dat ik geen flinke scheut likeur in mijn koffie heb gedaan op weg naar boven -O-
en ik ben te lui om terug te lopen :')
Lamzak gewoon terug gaan
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_86551234
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:03 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat laatste is onmogelijk :Y
[..]

Het is wel een goed antwoord :)
Nee hoor, spijt hebben is tijdverspilling. Een keuze maak je in een moment dat je bepaalde dingen weet en bepaalde dingen niet weet. Op basis van de informatie die je wel hebt, maak je de keuze en dat is dus ALTIJD de juiste keuze! Want je had geen andere keuze kunnen maken, anders had je dat wel gedaan. Feit dat je later dingen weet, maakt dat je ACHTERAF een andere keuze had gemaakt. Daar moet je van leren, maar je moet geen spijt hebben van de keuze die je destijds hebt gemaakt.
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 17 september 2010 @ 21:06:04 #123
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_86551242
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:03 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat laatste is onmogelijk :Y
[..]

Het is wel een goed antwoord :)
dank je :)
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
  vrijdag 17 september 2010 @ 21:06:29 #124
13749 AirwiN
Time to give
pi_86551259
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:05 schreef Spirit82 het volgende:
Nee hoor, spijt hebben is tijdverspilling. Een keuze maak je in een moment dat je bepaalde dingen weet en bepaalde dingen niet weet. Op basis van de informatie die je wel hebt, maak je de keuze en dat is dus ALTIJD de juiste keuze! Want je had geen andere keuze kunnen maken, anders had je dat wel gedaan. Feit dat je later dingen weet, maakt dat je ACHTERAF een andere keuze had gemaakt. Daar moet je van leren, maar je moet geen spijt hebben van de keuze die je destijds hebt gemaakt.
Dat!
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
A man whose time flows off-beat
pi_86551275
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

ze heeft 2 weken geloof ik in het ziekenhuis gelegen.. Ze had eigenlijk deze week weer naar huis gemogen, dus het kwam nog heel onverwachts..

Dank je :*
Oh noes, gecondoleerd :*
Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
  vrijdag 17 september 2010 @ 21:07:03 #126
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_86551288
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:05 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Nee hoor, spijt hebben is tijdverspilling. Een keuze maak je in een moment dat je bepaalde dingen weet en bepaalde dingen niet weet. Op basis van de informatie die je wel hebt, maak je de keuze en dat is dus ALTIJD de juiste keuze! Want je had geen andere keuze kunnen maken, anders had je dat wel gedaan. Feit dat je later dingen weet, maakt dat je ACHTERAF een andere keuze had gemaakt. Daar moet je van leren, maar je moet geen spijt hebben van de keuze die je destijds hebt gemaakt.
dat. Precies dat.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_86551290
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:02 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Ik heb er spijt van dan ik alleen maar sluiks naar je decolleté heb gekeken ipv het goed te bestuderen. Welke bijdrage ga jij leveren om mijn leven alsnog gelukkig te maken? :+
Godsamme man, blijf je daarover doorgaan? Volgende keer dat ik je tegenkom neem ik je wel even mee naar het toilet :@
Sarcasme. Herken het.
pi_86551301
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:05 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Nee hoor, spijt hebben is tijdverspilling. Een keuze maak je in een moment dat je bepaalde dingen weet en bepaalde dingen niet weet. Op basis van de informatie die je wel hebt, maak je de keuze en dat is dus ALTIJD de juiste keuze! Want je had geen andere keuze kunnen maken, anders had je dat wel gedaan. Feit dat je later dingen weet, maakt dat je ACHTERAF een andere keuze had gemaakt. Daar moet je van leren, maar je moet geen spijt hebben van de keuze die je destijds hebt gemaakt.
:N :)
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
  vrijdag 17 september 2010 @ 21:08:01 #129
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_86551334
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:06 schreef Thrust het volgende:

[..]

Oh noes, gecondoleerd :*
dank je :*
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
  vrijdag 17 september 2010 @ 21:08:13 #130
13749 AirwiN
Time to give
pi_86551343
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:07 schreef Spirit82 het volgende:
Godsamme man, blijf je daarover doorgaan? Volgende keer dat ik je tegenkom neem ik je wel even mee naar het toilet :@
Dit was precies waar ik op uit was. Met deze belofte in het achterhoofd, hou ik erover op.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
A man whose time flows off-beat
pi_86551347
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:07 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

:N :)
Jawel, want als jij op dat moment had gedacht dat de andere optie beter was, had je een andere keuze gemaakt. Maar dat heb je niet gedaan. Dus heb je de (op dat moment) juiste keuze gemaakt want je gaat niet bewust een foute keuze maken :*
Sarcasme. Herken het.
pi_86551434
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:08 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Jawel, want als jij op dat moment had gedacht dat de andere optie beter was, had je een andere keuze gemaakt. Maar dat heb je niet gedaan. Dus heb je de (op dat moment) juiste keuze gemaakt want je gaat niet bewust een foute keuze maken :*
ik heb in mijn ogen keuzes gemaakt waarvan ik op dat moment al wist dat het de foute was. Daar heb ik spijt van. Dat houd voor mij in dat ik ervan geleerd heb en daar word ik beter van. :)
Spijt op zich vind ik geen slechte eigenschap, hoe je er mee om gaat is veel belangrijker.
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
  † In Memoriam † vrijdag 17 september 2010 @ 21:11:21 #133
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_86551462
w/
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
pi_86551472
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:05 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Nee hoor, spijt hebben is tijdverspilling. Een keuze maak je in een moment dat je bepaalde dingen weet en bepaalde dingen niet weet. Op basis van de informatie die je wel hebt, maak je de keuze en dat is dus ALTIJD de juiste keuze! Want je had geen andere keuze kunnen maken, anders had je dat wel gedaan. Feit dat je later dingen weet, maakt dat je ACHTERAF een andere keuze had gemaakt. Daar moet je van leren, maar je moet geen spijt hebben van de keuze die je destijds hebt gemaakt.
Ik wou dat ik dat kon. En ergens vind ik het wel een beetje kort door de bocht.

quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

dank je :)
Ik zat net te denken hoe ik een paar jaar geleden over bepaalde dingen dacht. Ik schrok best van mijn gedachtengang. :o
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_86551505
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:10 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

ik heb in mijn ogen keuzes gemaakt waarvan ik op dat moment al wist dat het de foute was. Daar heb ik spijt van. Dat houd voor mij in dat ik ervan geleerd heb en daar word ik beter van. :)
Spijt op zich vind ik geen slechte eigenschap, hoe je er mee om gaat is veel belangrijker.
En daar ga je de fout in, want je zou er geen spijt van moeten hebben. Spijt lost niets op, je voelt je er alleen maar kut door, terwijl je er toen en nu helemaal NIKS aan kunt veranderen. Het enige wat je kunt doen is er inderdaad van leren. Maar geen spijt hebben schat, daar schiet echt niemand wat mee op :*
Sarcasme. Herken het.
pi_86551528
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:11 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik wou dat ik dat kon. En ergens vind ik het wel een beetje kort door de bocht.
[..]

Ik zat net te denken hoe ik een paar jaar geleden over bepaalde dingen dacht. Ik schrok best van mijn gedachtengang. :o
dat vind ik dus ook, maar het schijnt hier op Fok! echt een no-go te zijn ergens spijt van te hebben. spijt is slecht, boehoehoe :'( :'( :')
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
  vrijdag 17 september 2010 @ 21:13:48 #137
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_86551550
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:11 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik wou dat ik dat kon. En ergens vind ik het wel een beetje kort door de bocht.
[..]

Ik zat net te denken hoe ik een paar jaar geleden over bepaalde dingen dacht. Ik schrok best van mijn gedachtengang. :o
ik denk dat veel mensen die weg al een stuk hebben bewandeld.. Ik hoop dat ik die weg nooit weer insla. Het is een slechte hobbelige weg en niet goed voor je vering, dus je moet snel omkeren :)
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_86551595
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:13 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

dat vind ik dus ook, maar het schijnt hier op Fok! echt een no-go te zijn ergens spijt van te hebben. spijt is slecht, boehoehoe :'( :'( :')
Hm, was ik me niet van bewust. Dit is gewoon hoe IK in het leven sta en over spijt denk en daar word ik heel gelukkig van :)
Sarcasme. Herken het.
pi_86551614
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:13 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

dat vind ik dus ook, maar het schijnt hier op Fok! echt een no-go te zijn ergens spijt van te hebben. spijt is slecht, boehoehoe :'( :'( :')
Ik snap de gedachtengang er achter wel en die klopt ook. Alleen het hebben van spijt is zeker niet iets slechts. Alleen je moet je er niet door laten lijden. Net zoals het blijven hangen in andere de schuld geven over bepaalde dingen.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  vrijdag 17 september 2010 @ 21:15:39 #140
50430 Yuki
Student Midwife
pi_86551629
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:35 schreef YipYip het volgende:

[..]

Zeker weten :Y
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit las ik dus met m'n ouders naast me :')
Ik ging stuk en kon niet uitleggen waarom :') _O-
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_86551661
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

ik denk dat veel mensen die weg al een stuk hebben bewandeld.. Ik hoop dat ik die weg nooit weer insla. Het is een slechte hobbelige weg en niet goed voor je vering, dus je moet snel omkeren :)
Welke weg? Die van spijt? Of die andere? :?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_86551686
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:12 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

En daar ga je de fout in, want je zou er geen spijt van moeten hebben. Spijt lost niets op, je voelt je er alleen maar kut door, terwijl je er toen en nu helemaal NIKS aan kunt veranderen. Het enige wat je kunt doen is er inderdaad van leren. Maar geen spijt hebben schat, daar schiet echt niemand wat mee op :*
crap, mijn redeneringsvermogen laat me weer in de steek. Kan alleen nog maar zeggen dat ik het er dus niet mee eens ben.

toch een poging: toen kon ik er dus WEL wat aan veranderen, maar heb dat niet gedaan. daar heb ik spijt van. en ja, dat voelt kut, maar daardoor vergeet ik het ook niet en dat wil ik ook niet. Ik heb die stok achter de deur nodig om niet nogmaals in die valkuil te stappen. :)

voor de rest, zie mijn reactie op tijn.

edit: voor mij staat het niet hebben van spijt min of meer gelijk aan het niet op waarde schatten van je eigen fouten of ze bagatelliseren. Daarmee kwets je in mijn ogen jezelf en je omgeving.

[ Bericht 6% gewijzigd door JoeBravo op 17-09-2010 21:24:25 ]
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
  vrijdag 17 september 2010 @ 21:17:53 #143
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_86551724
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:16 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Welke weg? Die van spijt? Of die andere? :?
die andere.. Zoals ik al zei heb ik nooit ergens spijt van.. Daar ben ik te koppig voor :')
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_86551785
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

die andere.. Zoals ik al zei heb ik nooit ergens spijt van.. Daar ben ik te koppig voor :')
Oke :) Me too been there done that. :{
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  vrijdag 17 september 2010 @ 21:20:10 #145
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_86551837
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:19 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Oke :) Me too been there done that. :{
probeer van die weg af te blijven, oke? :)
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_86551932
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

probeer van die weg af te blijven, oke? :)
Dat lukt vrij aardig. Alhoewel het vrij moeilijk is en blijft.

Ontopic :P
Ik durf dus nooit een leuk meisje/vrouw aan te spreken omdat ik ten eerst niet weet wat ik moet zeggen :X en ten tweede het lef er gewoon niet voor heb. :X
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  vrijdag 17 september 2010 @ 21:25:09 #147
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_86552060
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:22 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat lukt vrij aardig. Alhoewel het vrij moeilijk is en blijft.

Ontopic :P
Ik durf dus nooit een leuk meisje/vrouw aan te spreken omdat ik ten eerst niet weet wat ik moet zeggen :X en ten tweede het lef er gewoon niet voor heb. :X
goed zo :)

Dat ligt er helemaal aan waar en wanneer je een dame tegenkomt.. Bijvoorbeeld bij de bushalte kan je beginnen over het rotte weer en dat de bus toch wel vaak te laat/te vroeg is.. Of ze misschien weet of ie ook bij de. ...straat stopt enz enz.. :)
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_86552296
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

goed zo :)

Dat ligt er helemaal aan waar en wanneer je een dame tegenkomt.. Bijvoorbeeld bij de bushalte kan je beginnen over het rotte weer en dat de bus toch wel vaak te laat/te vroeg is.. Of ze misschien weet of ie ook bij de. ...straat stopt enz enz.. :)
En dat zo spontaan bedenken lukt mij dus niet. iig niet op dat moment niet. :X Gespreken moeten bij een duidelijk functie of onderwerp hebben dan is het geen probleem.
Oh wacht dit is meer voor een ander topic :P
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  vrijdag 17 september 2010 @ 21:32:24 #149
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_86552428
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:29 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

En dat zo spontaan bedenken lukt mij dus niet. iig niet op dat moment niet. :X Gespreken moeten bij een duidelijk functie of onderwerp hebben dan is het geen probleem.
Oh wacht dit is meer voor een ander topic :P
ik weet dat je auti bent, maar er zijn meer mensen met dat probleem hoor ;)
Is er niet een plek waar je mensen met een vergelijkbare 'beperking' kan ontmoeten? :) misschien juist via dat andere topic :)
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_86552572
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:17 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

crap, mijn redeneringsvermogen laat me weer in de steek. Kan alleen nog maar zeggen dat ik het er dus niet mee eens ben.

toch een poging: toen kon ik er dus WEL wat aan veranderen, maar heb dat niet gedaan. daar heb ik spijt van. en ja, dat voelt kut, maar daardoor vergeet ik het ook niet en dat wil ik ook niet. Ik heb die stok achter de deur nodig om niet nogmaals in die valkuil te stappen. :)

voor de rest, zie mijn reactie op tijn.

edit: voor mij staat het niet hebben van spijt min of meer gelijk aan het niet op waarde schatten van je eigen fouten of ze bagatelliseren. Daarmee kwets je in mijn ogen jezelf en je omgeving.
Een mindfuck speciaal voor jou:
Als je op enig moment weet dat je een verkeerde keuze maakt, dan is het (een andere) keuze dat je jezelf toestaat om die verkeerde keuze te maken. Ergo: verkeerde keuzes bestaan niet.

8-)
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_86552639
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:13 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

dat vind ik dus ook, maar het schijnt hier op Fok! echt een no-go te zijn ergens spijt van te hebben. spijt is slecht, boehoehoe :'( :'( :')
Spijt is niet zozeer slecht alswel zinloos.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_86552730
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:17 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

crap, mijn redeneringsvermogen laat me weer in de steek. Kan alleen nog maar zeggen dat ik het er dus niet mee eens ben.

toch een poging: toen kon ik er dus WEL wat aan veranderen, maar heb dat niet gedaan. daar heb ik spijt van. en ja, dat voelt kut, maar daardoor vergeet ik het ook niet en dat wil ik ook niet. Ik heb die stok achter de deur nodig om niet nogmaals in die valkuil te stappen. :)

voor de rest, zie mijn reactie op tijn.

edit: voor mij staat het niet hebben van spijt min of meer gelijk aan het niet op waarde schatten van je eigen fouten of ze bagatelliseren. Daarmee kwets je in mijn ogen jezelf en je omgeving.
Spijt is zinloze energie verspilling, beslissingen maak je aan de hand van de keuzes opdat moment. Zolang je geen waarzegster bent blijven zelfs de meest logische keuze een gok ;)
Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
pi_86552739
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:35 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Een mindfuck speciaal voor jou:
Als je op enig moment weet dat je een verkeerde keuze maakt, dan is het (een andere) keuze dat je jezelf toestaat om die verkeerde keuze te maken. Ergo: verkeerde keuzes bestaan niet.

8-)
Ik hou van jou O+
Sarcasme. Herken het.
pi_86552768
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:15 schreef Yuki het volgende:

[..]

Dit las ik dus met m'n ouders naast me :')
Ik ging stuk en kon niet uitleggen waarom :') _O-
yw >:)
What is understood,need not be discussed...
pi_86552773
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:35 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Een mindfuck speciaal voor jou:
Als je op enig moment weet dat je een verkeerde keuze maakt, dan is het (een andere) keuze dat je jezelf toestaat om die verkeerde keuze te maken. Ergo: verkeerde keuzes bestaan niet.

8-)
ik vind dit zo irritant, ik zie letterlijk gaten in de redenering, maar kan ze niet aanwijzen -O-
Daarom vind ik discussies zo frustrerend. ;(

edit: komt op mij over als het goedpraten van een foute beslissing: bagatelliseren dus. Als anderen slachtoffer zijn geworden van je foute beslissing vind ik dit dubbel kwetsend. Dan liever spijt.
Spijt is een emotie, net als blijdschap, woede, verliefdheid enz. Je kunt in mijn ogen geen enkele emotie aan de kant zetten als zijnde irrelevant. Hoe je ermee om gaat, dat is belangrijk.
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_86552894
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:39 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik hou van jou O+
You're not alone :7
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  vrijdag 17 september 2010 @ 21:43:04 #157
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_86552911
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:40 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

ik vind dit zo irritant, ik zie letterlijk gaten in de redenering, maar kan ze niet aanwijzen -O-
Daarom vind ik discussies zo frustrerend. ;(
ik snap wel dat je dingen jammer vind, dat je het wel of niet gedaan hebt.. Maar uiteindelijk kan je er nu nikss meer aan veranderen en kan je het dus alleen als leermoment zien :)
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_86552942
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

ik weet dat je auti bent, maar er zijn meer mensen met dat probleem hoor ;)
Is er niet een plek waar je mensen met een vergelijkbare 'beperking' kan ontmoeten? :) misschien juist via dat andere topic :)
Ja :) Alleen daar voel ik mij niet echt thuis. :{
Dat klopt dat meer mensen er last van hebben. :)
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  vrijdag 17 september 2010 @ 21:45:36 #159
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_86553012
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:43 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ja :) Alleen daar voel ik mij niet echt thuis. :{
Dat klopt dat meer mensen er last van hebben. :)
tijn.. Je moet niet op zoek gaan naar de ware.. Die loop je tegen het lijf ;)
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_86553033
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:40 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

ik vind dit zo irritant, ik zie letterlijk gaten in de redenering, maar kan ze niet aanwijzen -O-
Daarom vind ik discussies zo frustrerend. ;(
Het 'ingewikkelde' is dat achter elke keuze een beredenering ligt die weer andere keuzes in zich heeft. Niets staat op zichzelf.

Maar om het wat minder theoretisch te maken: heb je een voorbeeld van een keuze die je gemaakt hebt waarvan je op dat moment al wist dat het de verkeerde was. En waarom heb je die verkeerde keuze gemaakt?
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  vrijdag 17 september 2010 @ 21:46:21 #161
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_86553034
En dat uit mijn mond. Wow. :{
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_86553042
ik mag aannemen dat iedereen die nooit spijt zegt te hebben ook nooit "het spijt me" of "sorry" zegt?
Als je er zo ver denkt, maakt dat het nogal een lege phrase in mijn ogen namelijk.
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_86553103
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

tijn.. Je moet niet op zoek gaan naar de ware.. Die loop je tegen het lijf ;)
:Y

Ik had er zoeen uit een boekje: net op het moment dat ik besloten had voorlopig niet meer aan enige vorm van een relatie te beginnen kom ik een blijvertje tegen _O-
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  vrijdag 17 september 2010 @ 21:47:47 #164
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_86553108
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:46 schreef JoeBravo het volgende:
ik mag aannemen dat iedereen die nooit spijt zegt te hebben ook nooit "het spijt me" of "sorry" zegt?
Als je er zo ver denkt, maakt dat het nogal een lege phrase in mijn ogen namelijk.
nee. Dat zeg ik idd nooit :)
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_86553118
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:46 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Het 'ingewikkelde' is dat achter elke keuze een beredenering ligt die weer andere keuzes in zich heeft. Niets staat op zichzelf.

Maar om het wat minder theoretisch te maken: heb je een voorbeeld van een keuze die je gemaakt hebt waarvan je op dat moment al wist dat het de verkeerde was. En waarom heb je die verkeerde keuze gemaakt?
m'n kop in het zand steken voor de problemen die ik op dat moment had, omdat ik, om wat voor reden dan ook, geen hulp wilde of durfde te zoeken terwijl deze makkelijk voor handen was.
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
  vrijdag 17 september 2010 @ 21:48:35 #166
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_86553145
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:47 schreef MissMSX het volgende:

[..]

:Y

Ik had er zoeen uit een boekje: net op het moment dat ik besloten had voorlopig niet meer aan enige vorm van een relatie te beginnen kom ik een blijvertje tegen _O-
:') ik denk er zo al jaren over, maar het werkt niet :P
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_86553183
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:46 schreef JoeBravo het volgende:
ik mag aannemen dat iedereen die nooit spijt zegt te hebben ook nooit "het spijt me" of "sorry" zegt?
Als je er zo ver denkt, maakt dat het nogal een lege phrase in mijn ogen namelijk.
Dat is het ook, behalve als je iets per ongeluk hebt gedaan.

Ik bots bijvoorbeeld tegen je op. Dan kan ik oprecht zeggen dat me dat spijt.
Maar als ik je uitscheld en vervolgens sorry zeg dan vind ik dat niet oprecht. Op dat moment meen je dan wat je zegt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  vrijdag 17 september 2010 @ 21:50:32 #168
50430 Yuki
Student Midwife
pi_86553225
Joe, I'm with you on this one.

Spijt behoed je voor fouten in de toekomst. Been there, done that. En ook al is spijt vervelend, het helpt je wel. Dus niet per se een negatieve emotie.
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_86553232
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:47 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

m'n kop in het zand steken voor de problemen die ik op dat moment had, omdat ik, om wat voor reden dan ook, geen hulp wilde of durfde te zoeken terwijl deze makkelijk voor handen was.
Ook je kop in het zand steken is een keuze. dat is dus de keuze achter de keuze. Je had namelijk ook kunnen besluiten om NIET je kop in het zand te steken.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_86553251
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:49 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Dat is het ook, behalve als je iets per ongeluk hebt gedaan.

Ik bots bijvoorbeeld tegen je op.Dan kan ik oprecht zeggen dat me dat spijt.
Maar als ik je uitscheld en vervolgens sorry zeg dan vind ik dat niet oprecht. Op dat moment meen je dan wat je zegt.
je neemt toch de beslissing om een andere kant op te kijken? en dat is dan toch jou beslissing en dus de juiste? hoe kan het je dan spijten? ;)
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_86553254
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

:') ik denk er zo al jaren over, maar het werkt niet :P
Dan moet je stoppen om erover na te denken. Je bent er teveel mee bezig.

:+
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_86553271
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:50 schreef Yuki het volgende:
Joe, I'm with you on this one.

Spijt behoed je voor fouten in de toekomst. Been there, done that. En ook al is spijt vervelend, het helpt je wel. Dus niet per se een negatieve emotie.
thnx O+ :*
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_86553287
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:37 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Spijt is niet zozeer slecht alswel zinloos.
Wijze woorden. _O_
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_86553296
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:51 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

je neemt toch de beslissing om een andere kant op te kijken? en dat is dan toch jou beslissing en dus de juiste? hoe kan het je dan spijten? ;)
Je bent bekend met de fenomenen 'bewust' en 'onbewust'? :P
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_86553298
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:52 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wijze woorden. _O_
spuit11 :')
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_86553303
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:46 schreef JoeBravo het volgende:
ik mag aannemen dat iedereen die nooit spijt zegt te hebben ook nooit "het spijt me" of "sorry" zegt?
Als je er zo ver denkt, maakt dat het nogal een lege phrase in mijn ogen namelijk.
Ook dat zeg ik al niet snel, maak er liever een grapje en goed gebaar overheen. En als het wel gebeurt komt het voor uit beleefdheidsvorm meer niet.
Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
pi_86553320
Hoi mensen :W
Ik ben weer thuis :Y

- heb wel iets gegeten dankzij support maar het was niet veel-
pi_86553338
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:50 schreef Yuki het volgende:
Joe, I'm with you on this one.

Spijt behoed je voor fouten in de toekomst. Been there, done that. En ook al is spijt vervelend, het helpt je wel. Dus niet per se een negatieve emotie.
Oh, maar je moet er ook van leren!! Maar het heeft geen nut om te gaan zitten kniezen van "had ik nu maar.." of "kon ik maar...". Nee, je hebt die keuze toen gemaakt. Die blijkt nu fout te zijn geweest, ok, dan doe je het in het vervolg anders :) maar ga geen spijt lopen hebben en wensen dat je het maar anders had gedaan, want dat KON je op dat moment simpelweg niet :)
Sarcasme. Herken het.
pi_86553351
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:52 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Je bent bekend met de fenomenen 'bewust' en 'onbewust'? :P
ja haha, en dat geld niet voor "m'n kop in het zand steken". zo lust ik er nog wel één. :W
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
  vrijdag 17 september 2010 @ 21:53:58 #180
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_86553360
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:51 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Dan moet je stoppen om erover na te denken. Je bent er teveel mee bezig.

:+
nee. Eigenlijk wil ik ook geen relatie, dus het boeit me niet :P ik ben er ook eigenlijk niet mee bezig en als een dude te dichtbij komt duw ik m zelfs weg (niet lichamelijk, geestelijk) :')
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_86553382
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:52 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

spuit11 :')
Hey Joe, alles goed? :*
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_86553400
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:46 schreef JoeBravo het volgende:
ik mag aannemen dat iedereen die nooit spijt zegt te hebben ook nooit "het spijt me" of "sorry" zegt?
Als je er zo ver denkt, maakt dat het nogal een lege phrase in mijn ogen namelijk.
Oh, dat zeg ik heel erg vaak, maar dat is iets anders denk ik. Ik kan het oprecht kut vinden dat ik iets heb gezegd tegen iemand en dat dat verkeerd over is gekomen. Maar ik kan er niks meer aan veranderen, behalve mijn excuses daarvoor aanbieden en de volgende keer ofwel mn bek houden of het subtieler proberen te brengen :)
Sarcasme. Herken het.
pi_86553408
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

tijn.. Je moet niet op zoek gaan naar de ware.. Die loop je tegen het lijf ;)
:Y ik was ook al gestopt met zoeken
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_86553441
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:53 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

ja haha, en dat geld niet voor "m'n kop in het zand steken". zo lust ik er nog wel één. :W
Je kop in het zand steken is een bewuste actie. Anders is het niet je kop in het zand steken, maar onwetendheid. En onwetendheid is dan weer onbewust.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  vrijdag 17 september 2010 @ 21:55:50 #185
50430 Yuki
Student Midwife
pi_86553446
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:51 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

thnx O+ :*
yw :*

Klein persoonlijk voorbeeld: ik had spijt dat we voor/tijdens/na de meet niet duidelijk afgesproken hadden hoe laat en wat we zouden doen op zondag. Dan had jij minder lang moeten wachten :@ en hadden we waarschijnlijk meer tijd gezelligheid gehad :)

En was mijn eerste 1-op-1 indruk beter geweest denk ik :@
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_86553452
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:54 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hey Joe, alles goed? :*
nee, ik word nijdig van deze discussie en heb spijt dat ik er überhaupt aan begonnen ben. :6
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
  vrijdag 17 september 2010 @ 21:56:26 #187
50430 Yuki
Student Midwife
pi_86553481
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:54 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Oh, dat zeg ik heel erg vaak, maar dat is iets anders denk ik. Ik kan het oprecht kut vinden dat ik iets heb gezegd tegen iemand en dat dat verkeerd over is gekomen. Maar ik kan er niks meer aan veranderen, behalve mijn excuses daarvoor aanbieden en de volgende keer ofwel mn bek houden of het subtieler proberen te brengen :)
Maar betekent dat dan dat je geen spijt hebt?
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_86553485
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:54 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Oh, dat zeg ik heel erg vaak, maar dat is iets anders denk ik. Ik kan het oprecht kut vinden dat ik iets heb gezegd tegen iemand en dat dat verkeerd over is gekomen. Maar ik kan er niks meer aan veranderen, behalve mijn excuses daarvoor aanbieden en de volgende keer ofwel mn bek houden of het subtieler proberen te brengen :)
vind ik niet.
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_86553486
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

nee. Eigenlijk wil ik ook geen relatie, dus het boeit me niet :P ik ben er ook eigenlijk niet mee bezig en als een dude te dichtbij komt duw ik m zelfs weg (niet lichamelijk, geestelijk) :')
Dit klinkt mij veel te ingewikkeld in de oren 8)7
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_86553492
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:53 schreef -Engel- het volgende:
Hoi mensen :W
Ik ben weer thuis :Y

- heb wel iets gegeten dankzij support maar het was niet veel-
Hoi Engeltje :W
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_86553508
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:56 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Hoi Engeltje :W
Hi TB :W
  vrijdag 17 september 2010 @ 21:57:08 #192
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_86553511
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:55 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

nee, ik word nijdig van deze discussie en heb spijt dat ik er überhaupt aan begonnen ben. :6
*aait Joe over het bolletje.. Heb je er spijt van? :P
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_86553525
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:55 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

nee, ik word nijdig van deze discussie en heb spijt dat ik er überhaupt aan begonnen ben. :6
Hoezo? Waar gaat het over? Ik kom net binnenzetten..
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 17 september 2010 @ 21:57:29 #194
50430 Yuki
Student Midwife
pi_86553526
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:55 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

nee, ik word nijdig van deze discussie en heb spijt dat ik er überhaupt aan begonnen ben. :6
Leer ervan! :D
♥ || Baby catcher in training || ♥
  vrijdag 17 september 2010 @ 21:58:08 #195
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_86553550
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:56 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Dit klinkt mij veel te ingewikkeld in de oren 8)7
samenvatting: bindingsangst :7
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_86553558
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

*aait Joe over het bolletje.. Heb je er spijt van? :P
Niet doen Joe gewoon accepteren dat het niet zo'n goeie keuze was en weer verder gaan :P
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_86553560
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:54 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Oh, dat zeg ik heel erg vaak, maar dat is iets anders denk ik. Ik kan het oprecht kut vinden dat ik iets heb gezegd tegen iemand en dat dat verkeerd over is gekomen. Maar ik kan er niks meer aan veranderen, behalve mijn excuses daarvoor aanbieden en de volgende keer ofwel mn bek houden of het subtieler proberen te brengen :)
Nu spreek je jezelf tegen.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_86553564
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:55 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Je kop in het zand steken is een bewuste actie. Anders is het niet je kop in het zand steken, maar onwetendheid. En onwetendheid is dan weer onbewust.
dat is het dus niet. dat is een persoonlijke eigenschap van mij ben ik achter gekomen op het moment dat oppotten niet meer werkt. Dat gaat geheel automatisch, ik moet er heel bewust voor oppassen dat juist niet te doen.
Net als dat oppotten trouwens, over m'n problemen praten moet ik ook heel bewust doen.
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_86553567
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:56 schreef Yuki het volgende:

[..]

Maar betekent dat dan dat je geen spijt hebt?
Tja, dit gaat over 2 verschillende dingen waar geen verschillende woorden voor zijn... Het spijt me dat ik iemand gekwetst hebt, het spijt me niet dat ik de woorden heb uitgesproken, al zou ik het niet nogmaals op die manier aanpakken. Dus ja, ik heb wel spijt van het kwetsen, maar niet van de actie op zich omdat ik niet wist dat het zo zou uitpakken en het me op dat moment het beste leek om te doen.
Sarcasme. Herken het.
pi_86553572
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:55 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

nee, ik word nijdig van deze discussie en heb spijt dat ik er überhaupt aan begonnen ben. :6
_O-
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')