abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86552639
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:13 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

dat vind ik dus ook, maar het schijnt hier op Fok! echt een no-go te zijn ergens spijt van te hebben. spijt is slecht, boehoehoe :'( :'( :')
Spijt is niet zozeer slecht alswel zinloos.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_86552730
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:17 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

crap, mijn redeneringsvermogen laat me weer in de steek. Kan alleen nog maar zeggen dat ik het er dus niet mee eens ben.

toch een poging: toen kon ik er dus WEL wat aan veranderen, maar heb dat niet gedaan. daar heb ik spijt van. en ja, dat voelt kut, maar daardoor vergeet ik het ook niet en dat wil ik ook niet. Ik heb die stok achter de deur nodig om niet nogmaals in die valkuil te stappen. :)

voor de rest, zie mijn reactie op tijn.

edit: voor mij staat het niet hebben van spijt min of meer gelijk aan het niet op waarde schatten van je eigen fouten of ze bagatelliseren. Daarmee kwets je in mijn ogen jezelf en je omgeving.
Spijt is zinloze energie verspilling, beslissingen maak je aan de hand van de keuzes opdat moment. Zolang je geen waarzegster bent blijven zelfs de meest logische keuze een gok ;)
Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
pi_86552739
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:35 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Een mindfuck speciaal voor jou:
Als je op enig moment weet dat je een verkeerde keuze maakt, dan is het (een andere) keuze dat je jezelf toestaat om die verkeerde keuze te maken. Ergo: verkeerde keuzes bestaan niet.

8-)
Ik hou van jou O+
Sarcasme. Herken het.
pi_86552768
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:15 schreef Yuki het volgende:

[..]

Dit las ik dus met m'n ouders naast me :')
Ik ging stuk en kon niet uitleggen waarom :') _O-
yw >:)
What is understood,need not be discussed...
pi_86552773
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:35 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Een mindfuck speciaal voor jou:
Als je op enig moment weet dat je een verkeerde keuze maakt, dan is het (een andere) keuze dat je jezelf toestaat om die verkeerde keuze te maken. Ergo: verkeerde keuzes bestaan niet.

8-)
ik vind dit zo irritant, ik zie letterlijk gaten in de redenering, maar kan ze niet aanwijzen -O-
Daarom vind ik discussies zo frustrerend. ;(

edit: komt op mij over als het goedpraten van een foute beslissing: bagatelliseren dus. Als anderen slachtoffer zijn geworden van je foute beslissing vind ik dit dubbel kwetsend. Dan liever spijt.
Spijt is een emotie, net als blijdschap, woede, verliefdheid enz. Je kunt in mijn ogen geen enkele emotie aan de kant zetten als zijnde irrelevant. Hoe je ermee om gaat, dat is belangrijk.
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_86552894
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:39 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik hou van jou O+
You're not alone :7
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  vrijdag 17 september 2010 @ 21:43:04 #157
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_86552911
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:40 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

ik vind dit zo irritant, ik zie letterlijk gaten in de redenering, maar kan ze niet aanwijzen -O-
Daarom vind ik discussies zo frustrerend. ;(
ik snap wel dat je dingen jammer vind, dat je het wel of niet gedaan hebt.. Maar uiteindelijk kan je er nu nikss meer aan veranderen en kan je het dus alleen als leermoment zien :)
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_86552942
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

ik weet dat je auti bent, maar er zijn meer mensen met dat probleem hoor ;)
Is er niet een plek waar je mensen met een vergelijkbare 'beperking' kan ontmoeten? :) misschien juist via dat andere topic :)
Ja :) Alleen daar voel ik mij niet echt thuis. :{
Dat klopt dat meer mensen er last van hebben. :)
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  vrijdag 17 september 2010 @ 21:45:36 #159
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_86553012
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:43 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ja :) Alleen daar voel ik mij niet echt thuis. :{
Dat klopt dat meer mensen er last van hebben. :)
tijn.. Je moet niet op zoek gaan naar de ware.. Die loop je tegen het lijf ;)
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_86553033
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:40 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

ik vind dit zo irritant, ik zie letterlijk gaten in de redenering, maar kan ze niet aanwijzen -O-
Daarom vind ik discussies zo frustrerend. ;(
Het 'ingewikkelde' is dat achter elke keuze een beredenering ligt die weer andere keuzes in zich heeft. Niets staat op zichzelf.

Maar om het wat minder theoretisch te maken: heb je een voorbeeld van een keuze die je gemaakt hebt waarvan je op dat moment al wist dat het de verkeerde was. En waarom heb je die verkeerde keuze gemaakt?
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  vrijdag 17 september 2010 @ 21:46:21 #161
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_86553034
En dat uit mijn mond. Wow. :{
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_86553042
ik mag aannemen dat iedereen die nooit spijt zegt te hebben ook nooit "het spijt me" of "sorry" zegt?
Als je er zo ver denkt, maakt dat het nogal een lege phrase in mijn ogen namelijk.
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_86553103
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

tijn.. Je moet niet op zoek gaan naar de ware.. Die loop je tegen het lijf ;)
:Y

Ik had er zoeen uit een boekje: net op het moment dat ik besloten had voorlopig niet meer aan enige vorm van een relatie te beginnen kom ik een blijvertje tegen _O-
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  vrijdag 17 september 2010 @ 21:47:47 #164
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_86553108
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:46 schreef JoeBravo het volgende:
ik mag aannemen dat iedereen die nooit spijt zegt te hebben ook nooit "het spijt me" of "sorry" zegt?
Als je er zo ver denkt, maakt dat het nogal een lege phrase in mijn ogen namelijk.
nee. Dat zeg ik idd nooit :)
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_86553118
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:46 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Het 'ingewikkelde' is dat achter elke keuze een beredenering ligt die weer andere keuzes in zich heeft. Niets staat op zichzelf.

Maar om het wat minder theoretisch te maken: heb je een voorbeeld van een keuze die je gemaakt hebt waarvan je op dat moment al wist dat het de verkeerde was. En waarom heb je die verkeerde keuze gemaakt?
m'n kop in het zand steken voor de problemen die ik op dat moment had, omdat ik, om wat voor reden dan ook, geen hulp wilde of durfde te zoeken terwijl deze makkelijk voor handen was.
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
  vrijdag 17 september 2010 @ 21:48:35 #166
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_86553145
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:47 schreef MissMSX het volgende:

[..]

:Y

Ik had er zoeen uit een boekje: net op het moment dat ik besloten had voorlopig niet meer aan enige vorm van een relatie te beginnen kom ik een blijvertje tegen _O-
:') ik denk er zo al jaren over, maar het werkt niet :P
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_86553183
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:46 schreef JoeBravo het volgende:
ik mag aannemen dat iedereen die nooit spijt zegt te hebben ook nooit "het spijt me" of "sorry" zegt?
Als je er zo ver denkt, maakt dat het nogal een lege phrase in mijn ogen namelijk.
Dat is het ook, behalve als je iets per ongeluk hebt gedaan.

Ik bots bijvoorbeeld tegen je op. Dan kan ik oprecht zeggen dat me dat spijt.
Maar als ik je uitscheld en vervolgens sorry zeg dan vind ik dat niet oprecht. Op dat moment meen je dan wat je zegt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  vrijdag 17 september 2010 @ 21:50:32 #168
50430 Yuki
Student Midwife
pi_86553225
Joe, I'm with you on this one.

Spijt behoed je voor fouten in de toekomst. Been there, done that. En ook al is spijt vervelend, het helpt je wel. Dus niet per se een negatieve emotie.
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_86553232
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:47 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

m'n kop in het zand steken voor de problemen die ik op dat moment had, omdat ik, om wat voor reden dan ook, geen hulp wilde of durfde te zoeken terwijl deze makkelijk voor handen was.
Ook je kop in het zand steken is een keuze. dat is dus de keuze achter de keuze. Je had namelijk ook kunnen besluiten om NIET je kop in het zand te steken.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_86553251
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:49 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Dat is het ook, behalve als je iets per ongeluk hebt gedaan.

Ik bots bijvoorbeeld tegen je op.Dan kan ik oprecht zeggen dat me dat spijt.
Maar als ik je uitscheld en vervolgens sorry zeg dan vind ik dat niet oprecht. Op dat moment meen je dan wat je zegt.
je neemt toch de beslissing om een andere kant op te kijken? en dat is dan toch jou beslissing en dus de juiste? hoe kan het je dan spijten? ;)
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_86553254
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

:') ik denk er zo al jaren over, maar het werkt niet :P
Dan moet je stoppen om erover na te denken. Je bent er teveel mee bezig.

:+
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_86553271
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:50 schreef Yuki het volgende:
Joe, I'm with you on this one.

Spijt behoed je voor fouten in de toekomst. Been there, done that. En ook al is spijt vervelend, het helpt je wel. Dus niet per se een negatieve emotie.
thnx O+ :*
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_86553287
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:37 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Spijt is niet zozeer slecht alswel zinloos.
Wijze woorden. _O_
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_86553296
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:51 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

je neemt toch de beslissing om een andere kant op te kijken? en dat is dan toch jou beslissing en dus de juiste? hoe kan het je dan spijten? ;)
Je bent bekend met de fenomenen 'bewust' en 'onbewust'? :P
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_86553298
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:52 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wijze woorden. _O_
spuit11 :')
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')