abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 september 2010 @ 21:07:03 #126
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_86551288
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:05 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Nee hoor, spijt hebben is tijdverspilling. Een keuze maak je in een moment dat je bepaalde dingen weet en bepaalde dingen niet weet. Op basis van de informatie die je wel hebt, maak je de keuze en dat is dus ALTIJD de juiste keuze! Want je had geen andere keuze kunnen maken, anders had je dat wel gedaan. Feit dat je later dingen weet, maakt dat je ACHTERAF een andere keuze had gemaakt. Daar moet je van leren, maar je moet geen spijt hebben van de keuze die je destijds hebt gemaakt.
dat. Precies dat.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_86551290
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:02 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Ik heb er spijt van dan ik alleen maar sluiks naar je decolleté heb gekeken ipv het goed te bestuderen. Welke bijdrage ga jij leveren om mijn leven alsnog gelukkig te maken? :+
Godsamme man, blijf je daarover doorgaan? Volgende keer dat ik je tegenkom neem ik je wel even mee naar het toilet :@
Sarcasme. Herken het.
pi_86551301
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:05 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Nee hoor, spijt hebben is tijdverspilling. Een keuze maak je in een moment dat je bepaalde dingen weet en bepaalde dingen niet weet. Op basis van de informatie die je wel hebt, maak je de keuze en dat is dus ALTIJD de juiste keuze! Want je had geen andere keuze kunnen maken, anders had je dat wel gedaan. Feit dat je later dingen weet, maakt dat je ACHTERAF een andere keuze had gemaakt. Daar moet je van leren, maar je moet geen spijt hebben van de keuze die je destijds hebt gemaakt.
:N :)
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
  vrijdag 17 september 2010 @ 21:08:01 #129
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_86551334
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:06 schreef Thrust het volgende:

[..]

Oh noes, gecondoleerd :*
dank je :*
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
  vrijdag 17 september 2010 @ 21:08:13 #130
13749 AirwiN
Time to give
pi_86551343
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:07 schreef Spirit82 het volgende:
Godsamme man, blijf je daarover doorgaan? Volgende keer dat ik je tegenkom neem ik je wel even mee naar het toilet :@
Dit was precies waar ik op uit was. Met deze belofte in het achterhoofd, hou ik erover op.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
A man whose time flows off-beat
pi_86551347
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:07 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

:N :)
Jawel, want als jij op dat moment had gedacht dat de andere optie beter was, had je een andere keuze gemaakt. Maar dat heb je niet gedaan. Dus heb je de (op dat moment) juiste keuze gemaakt want je gaat niet bewust een foute keuze maken :*
Sarcasme. Herken het.
pi_86551434
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:08 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Jawel, want als jij op dat moment had gedacht dat de andere optie beter was, had je een andere keuze gemaakt. Maar dat heb je niet gedaan. Dus heb je de (op dat moment) juiste keuze gemaakt want je gaat niet bewust een foute keuze maken :*
ik heb in mijn ogen keuzes gemaakt waarvan ik op dat moment al wist dat het de foute was. Daar heb ik spijt van. Dat houd voor mij in dat ik ervan geleerd heb en daar word ik beter van. :)
Spijt op zich vind ik geen slechte eigenschap, hoe je er mee om gaat is veel belangrijker.
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
  † In Memoriam † vrijdag 17 september 2010 @ 21:11:21 #133
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_86551462
w/
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
pi_86551472
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:05 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Nee hoor, spijt hebben is tijdverspilling. Een keuze maak je in een moment dat je bepaalde dingen weet en bepaalde dingen niet weet. Op basis van de informatie die je wel hebt, maak je de keuze en dat is dus ALTIJD de juiste keuze! Want je had geen andere keuze kunnen maken, anders had je dat wel gedaan. Feit dat je later dingen weet, maakt dat je ACHTERAF een andere keuze had gemaakt. Daar moet je van leren, maar je moet geen spijt hebben van de keuze die je destijds hebt gemaakt.
Ik wou dat ik dat kon. En ergens vind ik het wel een beetje kort door de bocht.

quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

dank je :)
Ik zat net te denken hoe ik een paar jaar geleden over bepaalde dingen dacht. Ik schrok best van mijn gedachtengang. :o
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_86551505
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:10 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

ik heb in mijn ogen keuzes gemaakt waarvan ik op dat moment al wist dat het de foute was. Daar heb ik spijt van. Dat houd voor mij in dat ik ervan geleerd heb en daar word ik beter van. :)
Spijt op zich vind ik geen slechte eigenschap, hoe je er mee om gaat is veel belangrijker.
En daar ga je de fout in, want je zou er geen spijt van moeten hebben. Spijt lost niets op, je voelt je er alleen maar kut door, terwijl je er toen en nu helemaal NIKS aan kunt veranderen. Het enige wat je kunt doen is er inderdaad van leren. Maar geen spijt hebben schat, daar schiet echt niemand wat mee op :*
Sarcasme. Herken het.
pi_86551528
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:11 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik wou dat ik dat kon. En ergens vind ik het wel een beetje kort door de bocht.
[..]

Ik zat net te denken hoe ik een paar jaar geleden over bepaalde dingen dacht. Ik schrok best van mijn gedachtengang. :o
dat vind ik dus ook, maar het schijnt hier op Fok! echt een no-go te zijn ergens spijt van te hebben. spijt is slecht, boehoehoe :'( :'( :')
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
  vrijdag 17 september 2010 @ 21:13:48 #137
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_86551550
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:11 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik wou dat ik dat kon. En ergens vind ik het wel een beetje kort door de bocht.
[..]

Ik zat net te denken hoe ik een paar jaar geleden over bepaalde dingen dacht. Ik schrok best van mijn gedachtengang. :o
ik denk dat veel mensen die weg al een stuk hebben bewandeld.. Ik hoop dat ik die weg nooit weer insla. Het is een slechte hobbelige weg en niet goed voor je vering, dus je moet snel omkeren :)
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_86551595
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:13 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

dat vind ik dus ook, maar het schijnt hier op Fok! echt een no-go te zijn ergens spijt van te hebben. spijt is slecht, boehoehoe :'( :'( :')
Hm, was ik me niet van bewust. Dit is gewoon hoe IK in het leven sta en over spijt denk en daar word ik heel gelukkig van :)
Sarcasme. Herken het.
pi_86551614
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:13 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

dat vind ik dus ook, maar het schijnt hier op Fok! echt een no-go te zijn ergens spijt van te hebben. spijt is slecht, boehoehoe :'( :'( :')
Ik snap de gedachtengang er achter wel en die klopt ook. Alleen het hebben van spijt is zeker niet iets slechts. Alleen je moet je er niet door laten lijden. Net zoals het blijven hangen in andere de schuld geven over bepaalde dingen.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  vrijdag 17 september 2010 @ 21:15:39 #140
50430 Yuki
Student Midwife
pi_86551629
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:35 schreef YipYip het volgende:

[..]

Zeker weten :Y
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit las ik dus met m'n ouders naast me :')
Ik ging stuk en kon niet uitleggen waarom :') _O-
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_86551661
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

ik denk dat veel mensen die weg al een stuk hebben bewandeld.. Ik hoop dat ik die weg nooit weer insla. Het is een slechte hobbelige weg en niet goed voor je vering, dus je moet snel omkeren :)
Welke weg? Die van spijt? Of die andere? :?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_86551686
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:12 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

En daar ga je de fout in, want je zou er geen spijt van moeten hebben. Spijt lost niets op, je voelt je er alleen maar kut door, terwijl je er toen en nu helemaal NIKS aan kunt veranderen. Het enige wat je kunt doen is er inderdaad van leren. Maar geen spijt hebben schat, daar schiet echt niemand wat mee op :*
crap, mijn redeneringsvermogen laat me weer in de steek. Kan alleen nog maar zeggen dat ik het er dus niet mee eens ben.

toch een poging: toen kon ik er dus WEL wat aan veranderen, maar heb dat niet gedaan. daar heb ik spijt van. en ja, dat voelt kut, maar daardoor vergeet ik het ook niet en dat wil ik ook niet. Ik heb die stok achter de deur nodig om niet nogmaals in die valkuil te stappen. :)

voor de rest, zie mijn reactie op tijn.

edit: voor mij staat het niet hebben van spijt min of meer gelijk aan het niet op waarde schatten van je eigen fouten of ze bagatelliseren. Daarmee kwets je in mijn ogen jezelf en je omgeving.

[ Bericht 6% gewijzigd door JoeBravo op 17-09-2010 21:24:25 ]
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
  vrijdag 17 september 2010 @ 21:17:53 #143
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_86551724
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:16 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Welke weg? Die van spijt? Of die andere? :?
die andere.. Zoals ik al zei heb ik nooit ergens spijt van.. Daar ben ik te koppig voor :')
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_86551785
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

die andere.. Zoals ik al zei heb ik nooit ergens spijt van.. Daar ben ik te koppig voor :')
Oke :) Me too been there done that. :{
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  vrijdag 17 september 2010 @ 21:20:10 #145
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_86551837
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:19 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Oke :) Me too been there done that. :{
probeer van die weg af te blijven, oke? :)
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_86551932
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

probeer van die weg af te blijven, oke? :)
Dat lukt vrij aardig. Alhoewel het vrij moeilijk is en blijft.

Ontopic :P
Ik durf dus nooit een leuk meisje/vrouw aan te spreken omdat ik ten eerst niet weet wat ik moet zeggen :X en ten tweede het lef er gewoon niet voor heb. :X
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  vrijdag 17 september 2010 @ 21:25:09 #147
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_86552060
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:22 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat lukt vrij aardig. Alhoewel het vrij moeilijk is en blijft.

Ontopic :P
Ik durf dus nooit een leuk meisje/vrouw aan te spreken omdat ik ten eerst niet weet wat ik moet zeggen :X en ten tweede het lef er gewoon niet voor heb. :X
goed zo :)

Dat ligt er helemaal aan waar en wanneer je een dame tegenkomt.. Bijvoorbeeld bij de bushalte kan je beginnen over het rotte weer en dat de bus toch wel vaak te laat/te vroeg is.. Of ze misschien weet of ie ook bij de. ...straat stopt enz enz.. :)
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_86552296
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

goed zo :)

Dat ligt er helemaal aan waar en wanneer je een dame tegenkomt.. Bijvoorbeeld bij de bushalte kan je beginnen over het rotte weer en dat de bus toch wel vaak te laat/te vroeg is.. Of ze misschien weet of ie ook bij de. ...straat stopt enz enz.. :)
En dat zo spontaan bedenken lukt mij dus niet. iig niet op dat moment niet. :X Gespreken moeten bij een duidelijk functie of onderwerp hebben dan is het geen probleem.
Oh wacht dit is meer voor een ander topic :P
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  vrijdag 17 september 2010 @ 21:32:24 #149
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_86552428
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:29 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

En dat zo spontaan bedenken lukt mij dus niet. iig niet op dat moment niet. :X Gespreken moeten bij een duidelijk functie of onderwerp hebben dan is het geen probleem.
Oh wacht dit is meer voor een ander topic :P
ik weet dat je auti bent, maar er zijn meer mensen met dat probleem hoor ;)
Is er niet een plek waar je mensen met een vergelijkbare 'beperking' kan ontmoeten? :) misschien juist via dat andere topic :)
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_86552572
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:17 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

crap, mijn redeneringsvermogen laat me weer in de steek. Kan alleen nog maar zeggen dat ik het er dus niet mee eens ben.

toch een poging: toen kon ik er dus WEL wat aan veranderen, maar heb dat niet gedaan. daar heb ik spijt van. en ja, dat voelt kut, maar daardoor vergeet ik het ook niet en dat wil ik ook niet. Ik heb die stok achter de deur nodig om niet nogmaals in die valkuil te stappen. :)

voor de rest, zie mijn reactie op tijn.

edit: voor mij staat het niet hebben van spijt min of meer gelijk aan het niet op waarde schatten van je eigen fouten of ze bagatelliseren. Daarmee kwets je in mijn ogen jezelf en je omgeving.
Een mindfuck speciaal voor jou:
Als je op enig moment weet dat je een verkeerde keuze maakt, dan is het (een andere) keuze dat je jezelf toestaat om die verkeerde keuze te maken. Ergo: verkeerde keuzes bestaan niet.

8-)
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')