Oh ja wat is dan de zin van het leven? Daar zat ik over na te denken namelijkquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
google heeft overal een antwoord op
De verloopstekker bedoel je? De meeste adapters ondersteunen het wel. Ik heb er i.i.g. nooit problemen mee ervaren in landen met een 100v/50Hz netwerk.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:54 schreef JoeBravo het volgende:
lijkt mij niet onmogelijk dat ter plaatse op de kop te tikken
42, duh!quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:56 schreef tijnbrein het volgende:
Oh ja wat is dan de zin van het leven? Daar zat ik over na te denken namelijk
Nu kan ik weer rustig gaan slapenquote:
Hmmm, ja 100-240V staat erop. En met een beetje mazzel hebben ze zo'n stekker wel in het hotelquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mits je een verloopstekker hebt en een adapter die ook op 110 volt werkt.
'zorg ervoor dat je met trots geleefd hebt. Dat andere mensen trots op je kunnen zijn. En zorg dat je gemist zal worden.'quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh ja wat is dan de zin van het leven? Daar zat ik over na te denken namelijk
Dan gaat 't wel lukken. Hou er wel rekening mee dat je adapter misschien wat warmer wordt dan normaal.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:57 schreef Spirit82 het volgende:
Hmmm, ja 100-240V staat erop. En met een beetje mazzel hebben ze zo'n stekker wel in het hotel
Nee, helaas niet.quote:
Waar heb je dat vandaan? Bron?quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
'zorg ervoor dat je met trots geleefd hebt. Dat andere mensen trots op je kunnen zijn. En zorg dat je gemist zal worden.'
Nee, zorg dat je geniet en nooit ergens spijt van zal hebben!quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
'zorg ervoor dat je met trots geleefd hebt. Dat andere mensen trots op je kunnen zijn. En zorg dat je gemist zal worden.'
een GvsE original.. Dat heb ik ooit bedacht toen ik met dezelfde vraag zatquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waar heb je dat vandaan? Bron?
spijt staat niet in mijn woordenboek en het valt beiden in je eigen trotsquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:00 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee, zorg dat je geniet en nooit ergens spijt van zal hebben!
ergens spijt van hebben is imho geen zondequote:Op vrijdag 17 september 2010 21:00 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:01 schreef Cue_ het volgende:
Hij smste.. over een kwartier is hij er
Ik heb er spijt van dan ik alleen maar sluiks naar je decolleté heb gekeken ipv het goed te bestuderen. Welke bijdrage ga jij leveren om mijn leven alsnog gelukkig te maken?quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:00 schreef Spirit82 het volgende:
Dat laatste is onmogelijkquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:00 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Het is wel een goed antwoordquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
een GvsE original.. Dat heb ik ooit bedacht toen ik met dezelfde vraag zat
Lamzak gewoon terug gaanquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:04 schreef JoeBravo het volgende:
ik heb er spijt van dat ik geen flinke scheut likeur in mijn koffie heb gedaan op weg naar boven![]()
en ik ben te lui om terug te lopen
Nee hoor, spijt hebben is tijdverspilling. Een keuze maak je in een moment dat je bepaalde dingen weet en bepaalde dingen niet weet. Op basis van de informatie die je wel hebt, maak je de keuze en dat is dus ALTIJD de juiste keuze! Want je had geen andere keuze kunnen maken, anders had je dat wel gedaan. Feit dat je later dingen weet, maakt dat je ACHTERAF een andere keuze had gemaakt. Daar moet je van leren, maar je moet geen spijt hebben van de keuze die je destijds hebt gemaakt.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat laatste is onmogelijk![]()
[..]
Het is wel een goed antwoord
dank jequote:Op vrijdag 17 september 2010 21:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat laatste is onmogelijk![]()
[..]
Het is wel een goed antwoord
Dat!quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:05 schreef Spirit82 het volgende:
Nee hoor, spijt hebben is tijdverspilling. Een keuze maak je in een moment dat je bepaalde dingen weet en bepaalde dingen niet weet. Op basis van de informatie die je wel hebt, maak je de keuze en dat is dus ALTIJD de juiste keuze! Want je had geen andere keuze kunnen maken, anders had je dat wel gedaan. Feit dat je later dingen weet, maakt dat je ACHTERAF een andere keuze had gemaakt. Daar moet je van leren, maar je moet geen spijt hebben van de keuze die je destijds hebt gemaakt.
Oh noes, gecondoleerdquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ze heeft 2 weken geloof ik in het ziekenhuis gelegen.. Ze had eigenlijk deze week weer naar huis gemogen, dus het kwam nog heel onverwachts..
Dank je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |