abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86550790
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

google heeft overal een antwoord op :7
Oh ja wat is dan de zin van het leven? Daar zat ik over na te denken namelijk
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  vrijdag 17 september 2010 @ 20:56:31 #102
13749 AirwiN
Time to give
pi_86550802
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:54 schreef JoeBravo het volgende:
lijkt mij niet onmogelijk dat ter plaatse op de kop te tikken :)
De verloopstekker bedoel je? De meeste adapters ondersteunen het wel. Ik heb er i.i.g. nooit problemen mee ervaren in landen met een 100v/50Hz netwerk.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
A man whose time flows off-beat
  vrijdag 17 september 2010 @ 20:56:47 #103
13749 AirwiN
Time to give
pi_86550812
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:56 schreef tijnbrein het volgende:
Oh ja wat is dan de zin van het leven? Daar zat ik over na te denken namelijk
42, duh!
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
A man whose time flows off-beat
  vrijdag 17 september 2010 @ 20:57:07 #104
262674 Graseter
Graseter als dorpsgek 2011.
pi_86550824
AirwiN al in Azië? :D
http://www.evationstudios.com
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
pi_86550832
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:56 schreef AirwiN het volgende:

[..]

42, duh!
Nu kan ik weer rustig gaan slapen :D
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_86550835
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:51 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Mits je een verloopstekker hebt en een adapter die ook op 110 volt werkt.
Hmmm, ja 100-240V staat erop. En met een beetje mazzel hebben ze zo'n stekker wel in het hotel :)

thanks!
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 17 september 2010 @ 20:58:37 #107
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_86550888
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:56 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Oh ja wat is dan de zin van het leven? Daar zat ik over na te denken namelijk
'zorg ervoor dat je met trots geleefd hebt. Dat andere mensen trots op je kunnen zijn. En zorg dat je gemist zal worden.' :)
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
  vrijdag 17 september 2010 @ 20:58:50 #108
13749 AirwiN
Time to give
pi_86550901
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:57 schreef Spirit82 het volgende:
Hmmm, ja 100-240V staat erop. En met een beetje mazzel hebben ze zo'n stekker wel in het hotel :)
Dan gaat 't wel lukken. Hou er wel rekening mee dat je adapter misschien wat warmer wordt dan normaal.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
A man whose time flows off-beat
  vrijdag 17 september 2010 @ 20:59:29 #109
13749 AirwiN
Time to give
pi_86550928
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:57 schreef Graseter het volgende:
AirwiN al in Azië? :D
Nee, helaas niet. :P
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
A man whose time flows off-beat
pi_86550939
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

'zorg ervoor dat je met trots geleefd hebt. Dat andere mensen trots op je kunnen zijn. En zorg dat je gemist zal worden.' :)
Waar heb je dat vandaan? Bron?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_86550948
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

'zorg ervoor dat je met trots geleefd hebt. Dat andere mensen trots op je kunnen zijn. En zorg dat je gemist zal worden.' :)
Nee, zorg dat je geniet en nooit ergens spijt van zal hebben!
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 17 september 2010 @ 21:00:38 #112
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_86550982
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:59 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Waar heb je dat vandaan? Bron?
een GvsE original.. Dat heb ik ooit bedacht toen ik met dezelfde vraag zat :)
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
  vrijdag 17 september 2010 @ 21:01:11 #113
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_86551008
Hij smste.. over een kwartier is hij er *O*
  vrijdag 17 september 2010 @ 21:01:25 #114
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_86551023
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:00 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Nee, zorg dat je geniet en nooit ergens spijt van zal hebben!
spijt staat niet in mijn woordenboek en het valt beiden in je eigen trots :)
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_86551062
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:00 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Nee, zorg dat je geniet en nooit ergens spijt van zal hebben!
ergens spijt van hebben is imho geen zonde :)
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_86551074
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:01 schreef Cue_ het volgende:
Hij smste.. over een kwartier is hij er *O*
^O^
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
  vrijdag 17 september 2010 @ 21:02:40 #117
13749 AirwiN
Time to give
pi_86551083
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:00 schreef Spirit82 het volgende:
Nee, zorg dat je geniet en nooit ergens spijt van zal hebben!
Ik heb er spijt van dan ik alleen maar sluiks naar je decolleté heb gekeken ipv het goed te bestuderen. Welke bijdrage ga jij leveren om mijn leven alsnog gelukkig te maken? :+
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
A man whose time flows off-beat
  vrijdag 17 september 2010 @ 21:03:23 #118
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_86551109
Dus ik ben weer pleitte :W
pi_86551113
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:00 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Nee, zorg dat je geniet en nooit ergens spijt van zal hebben!
Dat laatste is onmogelijk :Y
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

een GvsE original.. Dat heb ik ooit bedacht toen ik met dezelfde vraag zat :)
Het is wel een goed antwoord :)
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_86551158
ik heb er spijt van dat ik geen flinke scheut likeur in mijn koffie heb gedaan op weg naar boven -O-
en ik ben te lui om terug te lopen :')
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_86551186
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:04 schreef JoeBravo het volgende:
ik heb er spijt van dat ik geen flinke scheut likeur in mijn koffie heb gedaan op weg naar boven -O-
en ik ben te lui om terug te lopen :')
Lamzak gewoon terug gaan
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_86551234
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:03 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat laatste is onmogelijk :Y
[..]

Het is wel een goed antwoord :)
Nee hoor, spijt hebben is tijdverspilling. Een keuze maak je in een moment dat je bepaalde dingen weet en bepaalde dingen niet weet. Op basis van de informatie die je wel hebt, maak je de keuze en dat is dus ALTIJD de juiste keuze! Want je had geen andere keuze kunnen maken, anders had je dat wel gedaan. Feit dat je later dingen weet, maakt dat je ACHTERAF een andere keuze had gemaakt. Daar moet je van leren, maar je moet geen spijt hebben van de keuze die je destijds hebt gemaakt.
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 17 september 2010 @ 21:06:04 #123
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_86551242
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:03 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat laatste is onmogelijk :Y
[..]

Het is wel een goed antwoord :)
dank je :)
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
  vrijdag 17 september 2010 @ 21:06:29 #124
13749 AirwiN
Time to give
pi_86551259
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:05 schreef Spirit82 het volgende:
Nee hoor, spijt hebben is tijdverspilling. Een keuze maak je in een moment dat je bepaalde dingen weet en bepaalde dingen niet weet. Op basis van de informatie die je wel hebt, maak je de keuze en dat is dus ALTIJD de juiste keuze! Want je had geen andere keuze kunnen maken, anders had je dat wel gedaan. Feit dat je later dingen weet, maakt dat je ACHTERAF een andere keuze had gemaakt. Daar moet je van leren, maar je moet geen spijt hebben van de keuze die je destijds hebt gemaakt.
Dat!
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
A man whose time flows off-beat
pi_86551275
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

ze heeft 2 weken geloof ik in het ziekenhuis gelegen.. Ze had eigenlijk deze week weer naar huis gemogen, dus het kwam nog heel onverwachts..

Dank je :*
Oh noes, gecondoleerd :*
Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')