hey airquote:
slaaphoofdquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:45 schreef xFriendx het volgende:
Morgen eindelijk langer slapen. Ik zou al bijna nu naar bed gaan omdat het vooruitzicht zo lekker is. Maar toch nog maar even opblijven
smakelijkquote:
Hai! Als ik het goed begrijp mag ik je condoleren?quote:
je moet ook niet nadenken, daar heb je google voorquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ben aan het nadenken nu hoofdpijn
Saaie drol.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:45 schreef xFriendx het volgende:
Morgen eindelijk langer slapen. Ik zou al bijna nu naar bed gaan omdat het vooruitzicht zo lekker is. Maar toch nog maar even opblijven
Als Google antwoord op die vragen heeft dan wordt ik heel erg bangquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je moet ook niet nadenken, daar heb je google voor
Heb de hele week amper een oog dicht gedaanquote:
dat magquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hai! Als ik het goed begrijp mag ik je condoleren?
ik denk dat je wel zo'n stekkerset moet kopenquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:50 schreef Spirit82 het volgende:
Heeft iemand hier énig idee of ik mijn laptop in Amerika gewoon kan opladen?
Mits je een verloopstekker hebt en een adapter die ook op 110 volt werkt.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:50 schreef Spirit82 het volgende:
Heeft iemand hier énig idee of ik mijn laptop in Amerika gewoon kan opladen?
google heeft overal een antwoord opquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als Google antwoord op die vragen heeft dan wordt ik heel erg bang
Poeh, snel gegaan nog dan. Nooit leuke dingen om mee te maken. Sterkte met het verlies.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
dat mag
Oma is afgelopen dinsdag overleden..
lijkt mij niet onmogelijk dat ter plaatse op de kop te tikkenquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mits je een verloopstekker hebt en een adapter die ook op 110 volt werkt.
ze heeft 2 weken geloof ik in het ziekenhuis gelegen.. Ze had eigenlijk deze week weer naar huis gemogen, dus het kwam nog heel onverwachts..quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Poeh, snel gegaan nog dan. Nooit leuke dingen om mee te maken. Sterkte met het verlies.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
google heeft overal een antwoord op
www.tattoodle.com ?quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ken overigens een leukere, maar die kan ik niet vinden. Ook niet met Google.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ken overigens een leukere, maar die kan ik niet vinden. Ook niet met Google.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |