abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86548770


Alles over je Single bestaan! Zoals... het daten en stappen! O+ Verliefd zijn! O+ Je ex vervloeken! }:| Scharrels en seks! :9 Die toch wel heel leuke man/vrouw :9 Je kunt hier serieus zijn, maar dat hoeft niet. Ook niet-singles zijn welkom. :)

Het snelste topic van FOK! *)

Regels
• Degene die het topic sluit, maakt een nieuwe aan. Is dit binnen 5 minuten niet gedaan, dan mag iemand anders het doen.
• Dit is een SC, net als de R&P SC.
• Het is hier geen datingtopic, dus behandel elkaar met respect.

De OP is hier te vinden. SVP alleen serieuze edits aanbrengen.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_86548789
Soms per ongeluk. ;(
pi_86548790
woehoe! *O* meld zich
"Constante stress is ook een geregeld leven"
  vrijdag 17 september 2010 @ 20:10:45 #4
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_86548798
Maakt niet uit joh PR ;)
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_86548802
Dat is best knap op een fiets te hard rijden :P
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_86548830
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Maakt niet uit joh PR ;)
Kort maar af met Peu, PR associeer ik met PurpleRose en daar heb ik t postuur niet voor :X
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_86548848
oh crap, ik moet er ook nog 1 betalen :')
Sarcasme. Herken het.
pi_86548858
Of public relations, dat past wel weer bij de singles reeks :P
  vrijdag 17 september 2010 @ 20:12:39 #9
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_86548868
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:11 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Kort maar af met Peu, PR associeer ik met PurpleRose en daar heb ik t postuur niet voor :X
Public Relations kan ook nog :7
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_86548879
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:12 schreef Spirit82 het volgende:
oh crap, ik moet er ook nog 1 betalen :')
Ja, ik was onderweg naar u toe, maar aangezien ik dus onderweg al genaaid werd ben ik maar omgekeerd.
  vrijdag 17 september 2010 @ 20:13:06 #11
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_86548887
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:12 schreef xFriendx het volgende:
Of public relations, dat past wel weer bij de singles reeks :P
:')
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_86548900
Pubic Relations?
pi_86548907
ik heb me gedragen vandaag :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_86548908
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

:')
Sorry, please don't hit me :@
pi_86548912
Jasper gaat centjes verdienen. Aju plu!
pi_86548915
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

Publuc Relations kan ook nog :7
En dat is dan weer werk gerelateerd :P

Shit, stopt net iemand vlak voor mij wat in de oven :(
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_86548929
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:13 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Ja, ik was onderweg naar u toe, maar aangezien ik dus onderweg al genaaid werd ben ik maar omgekeerd.
Ja maar dan heb je het over negatief naaien -O-
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 17 september 2010 @ 20:14:14 #18
50430 Yuki
Student Midwife
pi_86548936
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:02 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Als je in mn auto wilt rijden zul je toch beter je best moeten doen :Y)
Maar... Gister... -O-

Ik schijn heel goed te kunnen rijden *)
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:03 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Ja :Y
Vlak voor Avenhorn zeker? :7
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

ze was iets meer ingevallen.. Heb heel veel mensen de hand geschud die ik echt niet ken.. En ik heb haar sieraden erafgehaald.. Ik kreeg alleen de klapoorbellen er niet vanaf.. Maar heb verder alles erafgehaald.. En daarna hebben we de deksel eropgetild en vastgeschroefd zodat ze niet meer kan ontsnappen :')
Vind dat je er echt knap mee omgaat. Zoals je vanochtend zei, het kan best dat het besef volgende week pas komt... Maar wil het toch zeggen. Vind je heel sterk :*
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_86548942
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:13 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Ja, ik was onderweg naar u toe, maar aangezien ik dus onderweg al genaaid werd ben ik maar omgekeerd.
_O-
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_86548944
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:13 schreef stbabylon het volgende:
Jasper gaat centjes verdienen. Aju plu!
Ciao stbabylon
pi_86548960
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:11 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Kort maar af met Peu, PR associeer ik met PurpleRose en daar heb ik t postuur niet voor :X
Purplerose :9
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  vrijdag 17 september 2010 @ 20:14:55 #22
50430 Yuki
Student Midwife
pi_86548967
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:13 schreef stbabylon het volgende:
Pubic Relations?
Dat zou je wel willen he :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_86548973
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:14 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ja maar dan heb je het over negatief naaien -O-
ja en?
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_86548990
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:14 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ja maar dan heb je het over negatief naaien -O-
Is t niet net zoals met aandacht? Negatief naaien is ook naaien? :?
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  vrijdag 17 september 2010 @ 20:15:30 #25
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_86548995
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:13 schreef PeuRac het volgende:

[..]

En dat is dan weer werk gerelateerd :P

Shit, stopt net iemand vlak voor mij wat in de oven :(
en daarom ben ik blij dat ik mn huis niet hoef te delen.. Alleen met varken en lurch, maar die gebruiken mijn oven en douche niet :7
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
  vrijdag 17 september 2010 @ 20:15:35 #26
50430 Yuki
Student Midwife
pi_86548996
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:13 schreef JoeBravo het volgende:
ik heb me gedragen vandaag :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent toch altijd lief? O+
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_86549000
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:14 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ja maar dan heb je het over negatief naaien -O-
True, het is niet de meest fijne beurt.

Volgende keer maar met 70 km/h die kant op schuiven.
  vrijdag 17 september 2010 @ 20:15:48 #28
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_86549004
Nou.. ik ben er klaar voor :')
  vrijdag 17 september 2010 @ 20:16:09 #29
50430 Yuki
Student Midwife
pi_86549015
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:14 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Purplerose :9
Toch maar niet :')
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_86549017
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:14 schreef Yuki het volgende:

[..]

Maar... Gister... -O-

Ik schijn heel goed te kunnen rijden *)

Eerst zien, dan geloven :{w
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_86549032
@ Yuki, ter hoogte van Abbekerk.
pi_86549056
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:15 schreef Cue_ het volgende:
Nou.. ik ben er klaar voor :')
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!

veel plezier :*
pi_86549069
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:16 schreef Yuki het volgende:

[..]

Toch maar niet :')
:? Why?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_86549075
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:15 schreef Yuki het volgende:

[..]

Jij bent toch altijd lief? O+
qua rijsnelheid ;)
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_86549102
whahaha... een beetje vroeg maar wel leuk
"Constante stress is ook een geregeld leven"
  vrijdag 17 september 2010 @ 20:18:20 #36
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_86549108
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:17 schreef xFriendx het volgende:

[..]

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!

veel plezier :*
Moet nog drie kwartier wachten hoor ;)
pi_86549110
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:15 schreef xFriendx het volgende:

[..]

True, het is niet de meest fijne beurt.

Volgende keer maar met 70 km/h die kant op schuiven.
Ik val niet op mannen die als ouwe oppaatjes rijden :{w
Sarcasme. Herken het.
pi_86549131
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:18 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Moet nog drie kwartier wachten hoor ;)
Ga je doen?
Sarcasme. Herken het.
pi_86549138
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

en daarom ben ik blij dat ik mn huis niet hoef te delen.. Alleen met varken en lurch, maar die gebruiken mijn oven en douche niet :7
T gebeurt me echt 1x in de maand, wel altijd op rare tijden.

quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:15 schreef xFriendx het volgende:

[..]

True, het is niet de meest fijne beurt.

Volgende keer maar met 70 km/h die kant op schuiven.
TIjdje terug echt het stomste mee gemaakt, ik had een sms gehad voor een flitser, ik hoorde em op de radio en ik knalde er doodleuk met 160 langs :') Doei 170 euro :W :(
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  vrijdag 17 september 2010 @ 20:19:39 #40
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_86549154
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:19 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ga je doen?
Wat drinken met zo'n gozer..
(als hij op komt dagen) :')
pi_86549180
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:19 schreef PeuRac het volgende:

[..]

T gebeurt me echt 1x in de maand, wel altijd op rare tijden.
[..]

TIjdje terug echt het stomste mee gemaakt, ik had een sms gehad voor een flitser, ik hoorde em op de radio en ik knalde er doodleuk met 160 langs :') Doei 170 euro :W :(
En terecht ^O^
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_86549189
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:19 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Wat drinken met zo'n gozer..
(als hij op komt dagen) :')
je hebt er duidelijk zin in, het enthousiasme straalt er vanaf _O-
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
  vrijdag 17 september 2010 @ 20:21:28 #43
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_86549229
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:20 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

je hebt er duidelijk zin in, het enthousiasme straalt er vanaf _O-
Ik ben liever wat voorzichtig :@
Heb er zeker zin in :Y Maar mijn diepste zegt dat hij niet komt opdagen ;)
pi_86549238
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:20 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

En terecht ^O^
Nah, ze willen gewoon graag een Alfa op de foto zetten en terecht. Kunnen ze op zo'n bureau ook nog eens kwijlen.
pi_86549245
ik denk een avondje 3voor12 luisterpaal muziek te kunnen doen.. is het allemaal ruk -O-
Dan zo m'n eigen muziek maar weer aanslingeren :)
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_86549246
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:15 schreef Yuki het volgende:

[..]

Jij bent toch altijd lief? O+
dat was ik :')
What is understood,need not be discussed...
pi_86549264
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:21 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Nah, ze willen gewoon graag een Alfa op de foto zetten en terecht. Kunnen ze op zo'n bureau ook nog eens kwijlen.
:')
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  vrijdag 17 september 2010 @ 20:22:36 #48
50430 Yuki
Student Midwife
pi_86549273
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:16 schreef xFriendx het volgende:
@ Yuki, ter hoogte van Abbekerk.
Daar kom ik gelukkig zelden :)
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:17 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

qua rijsnelheid ;)
Zo ver was ik ;)
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:17 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

:? Why?
Ik heb er niks mee :)
♥ || Baby catcher in training || ♥
  vrijdag 17 september 2010 @ 20:22:55 #49
50430 Yuki
Student Midwife
pi_86549287
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:21 schreef YipYip het volgende:

[..]

dat was ik :')
Oh ja!

YipYip :* O+
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_86549302
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:21 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik ben liever wat voorzichtig :@
Heb er zeker zin in :Y Maar mijn diepste zegt dat hij niet komt opdagen ;)
lijkt mij beter om het open te benaderen dan (zoals het op mij nu overkomt:) negatief ;)
veel plezier, gaat vast lukken :*
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_86549322
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:22 schreef Yuki het volgende:

[..]

Daar kom ik gelukkig zelden :)
[..]

Zo ver was ik ;)
[..]

Ik heb er niks mee :)
Ik wel :D
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  vrijdag 17 september 2010 @ 20:23:37 #52
50430 Yuki
Student Midwife
pi_86549324
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:16 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Eerst zien, dan geloven :{w
Dan moet ik toch een keer een auto tot m'n beschikking hebben...
♥ || Baby catcher in training || ♥
  vrijdag 17 september 2010 @ 20:23:41 #53
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_86549327
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:23 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

lijkt mij beter om het open te benaderen dan (zoals het op mij nu overkomt:) negatief ;)
veel plezier, gaat vast lukken :*
Ow als hij er eenmaal is, dan komt de avond wel goed hoor :Y
  vrijdag 17 september 2010 @ 20:24:06 #54
50430 Yuki
Student Midwife
pi_86549346
Yip, hoe is t nu met je hoofd?
♥ || Baby catcher in training || ♥
  vrijdag 17 september 2010 @ 20:24:24 #55
50430 Yuki
Student Midwife
pi_86549364
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:23 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik wel :D
Congratz :)
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_86549376
Ik hou me de laatste tijd erg veel aan de snelheid :o heb meestal niet zoveel zin meer om te hard te rijden :N

Nu rij ik ook meer in een VW Touran dan in mn eigen auto, en die VW gaat niet zo hard ;(
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_86549390
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:23 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ow als hij er eenmaal is, dan komt de avond wel goed hoor :Y
Laat het ons weten of die er is *O*
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  vrijdag 17 september 2010 @ 20:25:33 #58
50430 Yuki
Student Midwife
pi_86549415
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:23 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ow als hij er eenmaal is, dan komt de avond wel goed hoor :Y
Hij komt vast :) En dan wordt t een hele leuke avond :)
Veel plezier! :)
♥ || Baby catcher in training || ♥
  vrijdag 17 september 2010 @ 20:25:58 #59
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_86549427
Tnx :*
  vrijdag 17 september 2010 @ 20:27:37 #60
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_86549487
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:14 schreef Yuki het volgende:

[..]

Maar... Gister... -O-

Ik schijn heel goed te kunnen rijden *)
[..]

Vlak voor Avenhorn zeker? :7
[..]

Vind dat je er echt knap mee omgaat. Zoals je vanochtend zei, het kan best dat het besef volgende week pas komt... Maar wil het toch zeggen. Vind je heel sterk :*
dank je, maar het besef begint nu al wel in de dalen hoor.. Toen ik met mn neefje bij de kist stond om het kaartje erin te leggen en ik hem hoorde mompelen dat het niet klopte, maar dat het wel goed was begonnen de tranen zich te vormen.. Toen ik daarna de sieraden af ging doen was het even oke, en met het opschroeven van het deksel was het weer even kut zegmaar :)
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_86549543
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

dank je, maar het besef begint nu al wel in de dalen hoor.. Toen ik met mn neefje bij de kist stond om het kaartje erin te leggen en ik hem hoorde mompelen dat het niet klopte, maar dat het wel goed was begonnen de tranen zich te vormen.. Toen ik daarna de sieraden af ging doen was het even oke, en met het opschroeven van het deksel was het weer even kut zegmaar :)
*schouder aanbiedt*
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  vrijdag 17 september 2010 @ 20:30:15 #62
50430 Yuki
Student Midwife
pi_86549605
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

dank je, maar het besef begint nu al wel in de dalen hoor.. Toen ik met mn neefje bij de kist stond om het kaartje erin te leggen en ik hem hoorde mompelen dat het niet klopte, maar dat het wel goed was begonnen de tranen zich te vormen.. Toen ik daarna de sieraden af ging doen was het even oke, en met het opschroeven van het deksel was het weer even kut zegmaar :)
Word spontaan getroffen door taalarmoede... Herken wel wat je zegt.
Sterkte meid! :*
♥ || Baby catcher in training || ♥
  vrijdag 17 september 2010 @ 20:31:11 #63
50430 Yuki
Student Midwife
pi_86549658
Voedsel scoren :9

:W
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_86549681
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:21 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik ben liever wat voorzichtig :@
Heb er zeker zin in :Y Maar mijn diepste zegt dat hij niet komt opdagen ;)
Tuurlijk komt ie opdagen ;)
Sarcasme. Herken het.
pi_86549692
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:24 schreef Yuki het volgende:
Yip, hoe is t nu met je hoofd?
Koppijn is weg *O*
What is understood,need not be discussed...
  vrijdag 17 september 2010 @ 20:32:32 #66
50430 Yuki
Student Midwife
pi_86549719
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:31 schreef YipYip het volgende:

[..]

Koppijn is weg *O*
yay! *O*

Het kwam door mijn kusjes he? 8-)
♥ || Baby catcher in training || ♥
  vrijdag 17 september 2010 @ 20:32:45 #67
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_86549730
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:28 schreef PeuRac het volgende:

[..]

*schouder aanbiedt*
*afhakt en in de vriezer stopt*

Dank je :*
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_86549740
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:31 schreef YipYip het volgende:

[..]

Koppijn is weg *O*
*O* mooi zo
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  vrijdag 17 september 2010 @ 20:33:26 #69
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_86549766
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:30 schreef Yuki het volgende:

[..]

Word spontaan getroffen door taalarmoede... Herken wel wat je zegt.
Sterkte meid! :*
thanks :*
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_86549778
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

*afhakt en in de vriezer stopt*

Dank je :*
:o :D

Je komt altijd zo lekker verrassend uit de hoek :')
pi_86549811
* gaat film kijken

Fijne avond :*
"Constante stress is ook een geregeld leven"
pi_86549846
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

thanks :*
Sorry, heb het hele verhaal niet zo gevolgd, maar voel ineens de behoefte om je een digitale knuffel te geven. Dus bij dezen *hug*
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 17 september 2010 @ 20:35:36 #73
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_86549862
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:33 schreef xFriendx het volgende:

[..]

:o :D

Je komt altijd zo lekker verrassend uit de hoek :')
ik zit anders nog steeds in de hoek op de bank hoor :7
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_86549872
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:32 schreef Yuki het volgende:

[..]

yay! *O*

Het kwam door mijn kusjes he? 8-)
Zeker weten :Y
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What is understood,need not be discussed...
  vrijdag 17 september 2010 @ 20:36:07 #75
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_86549892
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:35 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Sorry, heb het hele verhaal niet zo gevolgd, maar voel ineens de behoefte om je een digitale knuffel te geven. Dus bij dezen *hug*
dank je :*
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
  vrijdag 17 september 2010 @ 20:41:31 #76
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_86550134
En stilte :{
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
  vrijdag 17 september 2010 @ 20:43:03 #77
13749 AirwiN
Time to give
pi_86550192
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
En stilte :{
:*
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
A man whose time flows off-beat
  vrijdag 17 september 2010 @ 20:44:00 #78
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_86550226
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:43 schreef AirwiN het volgende:

[..]

:*
hey air :*
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_86550276
Morgen eindelijk langer slapen. Ik zou al bijna nu naar bed gaan omdat het vooruitzicht zo lekker is. Maar toch nog maar even opblijven :P
pi_86550322
eten :W
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  vrijdag 17 september 2010 @ 20:46:49 #81
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_86550346
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:45 schreef xFriendx het volgende:
Morgen eindelijk langer slapen. Ik zou al bijna nu naar bed gaan omdat het vooruitzicht zo lekker is. Maar toch nog maar even opblijven :P
slaaphoofd ;)
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_86550350
Ik ben aan het nadenken nu hoofdpijn :'(
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  vrijdag 17 september 2010 @ 20:47:34 #83
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_86550375
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:46 schreef PeuRac het volgende:
eten :W
smakelijk :*
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
  vrijdag 17 september 2010 @ 20:47:58 #84
13749 AirwiN
Time to give
pi_86550395
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
hey air :*
Hai! Als ik het goed begrijp mag ik je condoleren? ;(
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
A man whose time flows off-beat
  vrijdag 17 september 2010 @ 20:48:19 #85
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_86550413
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ben aan het nadenken nu hoofdpijn :'(
je moet ook niet nadenken, daar heb je google voor :7
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_86550421
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:45 schreef xFriendx het volgende:
Morgen eindelijk langer slapen. Ik zou al bijna nu naar bed gaan omdat het vooruitzicht zo lekker is. Maar toch nog maar even opblijven :P
Saaie drol.
Sarcasme. Herken het.
pi_86550448
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

je moet ook niet nadenken, daar heb je google voor :7
Als Google antwoord op die vragen heeft dan wordt ik heel erg bang :o
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_86550496
Heeft iemand hier énig idee of ik mijn laptop in Amerika gewoon kan opladen?
Sarcasme. Herken het.
pi_86550504
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:48 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Saaie drol.
Heb de hele week amper een oog dicht gedaan :P En evengoed gaat morgen de wekker weer op 9 uur, maar das voor mij uitslapen :P
  vrijdag 17 september 2010 @ 20:50:43 #90
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_86550523
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:47 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Hai! Als ik het goed begrijp mag ik je condoleren? ;(
dat mag :)
Oma is afgelopen dinsdag overleden..
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
  vrijdag 17 september 2010 @ 20:51:32 #91
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_86550563
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:50 schreef Spirit82 het volgende:
Heeft iemand hier énig idee of ik mijn laptop in Amerika gewoon kan opladen?
ik denk dat je wel zo'n stekkerset moet kopen :)
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
  vrijdag 17 september 2010 @ 20:51:59 #92
13749 AirwiN
Time to give
pi_86550593
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:50 schreef Spirit82 het volgende:
Heeft iemand hier énig idee of ik mijn laptop in Amerika gewoon kan opladen?
Mits je een verloopstekker hebt en een adapter die ook op 110 volt werkt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
A man whose time flows off-beat
  vrijdag 17 september 2010 @ 20:52:29 #93
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_86550619
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:49 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Als Google antwoord op die vragen heeft dan wordt ik heel erg bang :o
google heeft overal een antwoord op :7
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
  vrijdag 17 september 2010 @ 20:52:47 #94
13749 AirwiN
Time to give
pi_86550631
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
dat mag :)
Oma is afgelopen dinsdag overleden..
Poeh, snel gegaan nog dan. Nooit leuke dingen om mee te maken. Sterkte met het verlies. :*
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
A man whose time flows off-beat
pi_86550702
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:51 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Mits je een verloopstekker hebt en een adapter die ook op 110 volt werkt.
lijkt mij niet onmogelijk dat ter plaatse op de kop te tikken :)
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
  vrijdag 17 september 2010 @ 20:54:57 #96
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_86550726
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:52 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Poeh, snel gegaan nog dan. Nooit leuke dingen om mee te maken. Sterkte met het verlies. :*
ze heeft 2 weken geloof ik in het ziekenhuis gelegen.. Ze had eigenlijk deze week weer naar huis gemogen, dus het kwam nog heel onverwachts..

Dank je :*
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
  vrijdag 17 september 2010 @ 20:54:57 #97
262674 Graseter
Graseter als dorpsgek 2011.
pi_86550727
Ik ben maar eens aan mijn site begonnen. :D
http://www.evationstudios.com
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
  vrijdag 17 september 2010 @ 20:55:07 #98
13749 AirwiN
Time to give
pi_86550733
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
google heeft overal een antwoord op :7


Ik ken overigens een leukere, maar die kan ik niet vinden. Ook niet met Google. :')
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
A man whose time flows off-beat
  vrijdag 17 september 2010 @ 20:56:01 #99
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_86550772
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:55 schreef AirwiN het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ik ken overigens een leukere, maar die kan ik niet vinden. Ook niet met Google. :')
www.tattoodle.com ?

Oja, afbeelding dus :') hijs fijn :')
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_86550788
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:55 schreef AirwiN het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ik ken overigens een leukere, maar die kan ik niet vinden. Ook niet met Google. :')
_O-
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')