abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86549322
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:22 schreef Yuki het volgende:

[..]

Daar kom ik gelukkig zelden :)
[..]

Zo ver was ik ;)
[..]

Ik heb er niks mee :)
Ik wel :D
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  vrijdag 17 september 2010 @ 20:23:37 #52
50430 Yuki
Student Midwife
pi_86549324
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:16 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Eerst zien, dan geloven :{w
Dan moet ik toch een keer een auto tot m'n beschikking hebben...
♥ || Baby catcher in training || ♥
  vrijdag 17 september 2010 @ 20:23:41 #53
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_86549327
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:23 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

lijkt mij beter om het open te benaderen dan (zoals het op mij nu overkomt:) negatief ;)
veel plezier, gaat vast lukken :*
Ow als hij er eenmaal is, dan komt de avond wel goed hoor :Y
  vrijdag 17 september 2010 @ 20:24:06 #54
50430 Yuki
Student Midwife
pi_86549346
Yip, hoe is t nu met je hoofd?
♥ || Baby catcher in training || ♥
  vrijdag 17 september 2010 @ 20:24:24 #55
50430 Yuki
Student Midwife
pi_86549364
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:23 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik wel :D
Congratz :)
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_86549376
Ik hou me de laatste tijd erg veel aan de snelheid :o heb meestal niet zoveel zin meer om te hard te rijden :N

Nu rij ik ook meer in een VW Touran dan in mn eigen auto, en die VW gaat niet zo hard ;(
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_86549390
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:23 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ow als hij er eenmaal is, dan komt de avond wel goed hoor :Y
Laat het ons weten of die er is *O*
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  vrijdag 17 september 2010 @ 20:25:33 #58
50430 Yuki
Student Midwife
pi_86549415
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:23 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ow als hij er eenmaal is, dan komt de avond wel goed hoor :Y
Hij komt vast :) En dan wordt t een hele leuke avond :)
Veel plezier! :)
♥ || Baby catcher in training || ♥
  vrijdag 17 september 2010 @ 20:25:58 #59
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_86549427
Tnx :*
  vrijdag 17 september 2010 @ 20:27:37 #60
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_86549487
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:14 schreef Yuki het volgende:

[..]

Maar... Gister... -O-

Ik schijn heel goed te kunnen rijden *)
[..]

Vlak voor Avenhorn zeker? :7
[..]

Vind dat je er echt knap mee omgaat. Zoals je vanochtend zei, het kan best dat het besef volgende week pas komt... Maar wil het toch zeggen. Vind je heel sterk :*
dank je, maar het besef begint nu al wel in de dalen hoor.. Toen ik met mn neefje bij de kist stond om het kaartje erin te leggen en ik hem hoorde mompelen dat het niet klopte, maar dat het wel goed was begonnen de tranen zich te vormen.. Toen ik daarna de sieraden af ging doen was het even oke, en met het opschroeven van het deksel was het weer even kut zegmaar :)
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_86549543
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

dank je, maar het besef begint nu al wel in de dalen hoor.. Toen ik met mn neefje bij de kist stond om het kaartje erin te leggen en ik hem hoorde mompelen dat het niet klopte, maar dat het wel goed was begonnen de tranen zich te vormen.. Toen ik daarna de sieraden af ging doen was het even oke, en met het opschroeven van het deksel was het weer even kut zegmaar :)
*schouder aanbiedt*
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  vrijdag 17 september 2010 @ 20:30:15 #62
50430 Yuki
Student Midwife
pi_86549605
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

dank je, maar het besef begint nu al wel in de dalen hoor.. Toen ik met mn neefje bij de kist stond om het kaartje erin te leggen en ik hem hoorde mompelen dat het niet klopte, maar dat het wel goed was begonnen de tranen zich te vormen.. Toen ik daarna de sieraden af ging doen was het even oke, en met het opschroeven van het deksel was het weer even kut zegmaar :)
Word spontaan getroffen door taalarmoede... Herken wel wat je zegt.
Sterkte meid! :*
♥ || Baby catcher in training || ♥
  vrijdag 17 september 2010 @ 20:31:11 #63
50430 Yuki
Student Midwife
pi_86549658
Voedsel scoren :9

:W
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_86549681
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:21 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik ben liever wat voorzichtig :@
Heb er zeker zin in :Y Maar mijn diepste zegt dat hij niet komt opdagen ;)
Tuurlijk komt ie opdagen ;)
Sarcasme. Herken het.
pi_86549692
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:24 schreef Yuki het volgende:
Yip, hoe is t nu met je hoofd?
Koppijn is weg *O*
What is understood,need not be discussed...
  vrijdag 17 september 2010 @ 20:32:32 #66
50430 Yuki
Student Midwife
pi_86549719
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:31 schreef YipYip het volgende:

[..]

Koppijn is weg *O*
yay! *O*

Het kwam door mijn kusjes he? 8-)
♥ || Baby catcher in training || ♥
  vrijdag 17 september 2010 @ 20:32:45 #67
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_86549730
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:28 schreef PeuRac het volgende:

[..]

*schouder aanbiedt*
*afhakt en in de vriezer stopt*

Dank je :*
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_86549740
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:31 schreef YipYip het volgende:

[..]

Koppijn is weg *O*
*O* mooi zo
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  vrijdag 17 september 2010 @ 20:33:26 #69
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_86549766
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:30 schreef Yuki het volgende:

[..]

Word spontaan getroffen door taalarmoede... Herken wel wat je zegt.
Sterkte meid! :*
thanks :*
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_86549778
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

*afhakt en in de vriezer stopt*

Dank je :*
:o :D

Je komt altijd zo lekker verrassend uit de hoek :')
pi_86549811
* gaat film kijken

Fijne avond :*
"Constante stress is ook een geregeld leven"
pi_86549846
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

thanks :*
Sorry, heb het hele verhaal niet zo gevolgd, maar voel ineens de behoefte om je een digitale knuffel te geven. Dus bij dezen *hug*
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 17 september 2010 @ 20:35:36 #73
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_86549862
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:33 schreef xFriendx het volgende:

[..]

:o :D

Je komt altijd zo lekker verrassend uit de hoek :')
ik zit anders nog steeds in de hoek op de bank hoor :7
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_86549872
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:32 schreef Yuki het volgende:

[..]

yay! *O*

Het kwam door mijn kusjes he? 8-)
Zeker weten :Y
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What is understood,need not be discussed...
  vrijdag 17 september 2010 @ 20:36:07 #75
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_86549892
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:35 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Sorry, heb het hele verhaal niet zo gevolgd, maar voel ineens de behoefte om je een digitale knuffel te geven. Dus bij dezen *hug*
dank je :*
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')