abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 september 2010 @ 20:15:35 #26
50430 Yuki
Student Midwife
pi_86548996
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:13 schreef JoeBravo het volgende:
ik heb me gedragen vandaag :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent toch altijd lief? O+
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_86549000
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:14 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ja maar dan heb je het over negatief naaien -O-
True, het is niet de meest fijne beurt.

Volgende keer maar met 70 km/h die kant op schuiven.
  vrijdag 17 september 2010 @ 20:15:48 #28
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_86549004
Nou.. ik ben er klaar voor :')
  vrijdag 17 september 2010 @ 20:16:09 #29
50430 Yuki
Student Midwife
pi_86549015
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:14 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Purplerose :9
Toch maar niet :')
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_86549017
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:14 schreef Yuki het volgende:

[..]

Maar... Gister... -O-

Ik schijn heel goed te kunnen rijden *)

Eerst zien, dan geloven :{w
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_86549032
@ Yuki, ter hoogte van Abbekerk.
pi_86549056
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:15 schreef Cue_ het volgende:
Nou.. ik ben er klaar voor :')
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!

veel plezier :*
pi_86549069
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:16 schreef Yuki het volgende:

[..]

Toch maar niet :')
:? Why?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_86549075
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:15 schreef Yuki het volgende:

[..]

Jij bent toch altijd lief? O+
qua rijsnelheid ;)
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_86549102
whahaha... een beetje vroeg maar wel leuk
"Constante stress is ook een geregeld leven"
  vrijdag 17 september 2010 @ 20:18:20 #36
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_86549108
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:17 schreef xFriendx het volgende:

[..]

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!

veel plezier :*
Moet nog drie kwartier wachten hoor ;)
pi_86549110
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:15 schreef xFriendx het volgende:

[..]

True, het is niet de meest fijne beurt.

Volgende keer maar met 70 km/h die kant op schuiven.
Ik val niet op mannen die als ouwe oppaatjes rijden :{w
Sarcasme. Herken het.
pi_86549131
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:18 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Moet nog drie kwartier wachten hoor ;)
Ga je doen?
Sarcasme. Herken het.
pi_86549138
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

en daarom ben ik blij dat ik mn huis niet hoef te delen.. Alleen met varken en lurch, maar die gebruiken mijn oven en douche niet :7
T gebeurt me echt 1x in de maand, wel altijd op rare tijden.

quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:15 schreef xFriendx het volgende:

[..]

True, het is niet de meest fijne beurt.

Volgende keer maar met 70 km/h die kant op schuiven.
TIjdje terug echt het stomste mee gemaakt, ik had een sms gehad voor een flitser, ik hoorde em op de radio en ik knalde er doodleuk met 160 langs :') Doei 170 euro :W :(
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  vrijdag 17 september 2010 @ 20:19:39 #40
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_86549154
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:19 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ga je doen?
Wat drinken met zo'n gozer..
(als hij op komt dagen) :')
pi_86549180
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:19 schreef PeuRac het volgende:

[..]

T gebeurt me echt 1x in de maand, wel altijd op rare tijden.
[..]

TIjdje terug echt het stomste mee gemaakt, ik had een sms gehad voor een flitser, ik hoorde em op de radio en ik knalde er doodleuk met 160 langs :') Doei 170 euro :W :(
En terecht ^O^
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_86549189
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:19 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Wat drinken met zo'n gozer..
(als hij op komt dagen) :')
je hebt er duidelijk zin in, het enthousiasme straalt er vanaf _O-
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
  vrijdag 17 september 2010 @ 20:21:28 #43
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_86549229
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:20 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

je hebt er duidelijk zin in, het enthousiasme straalt er vanaf _O-
Ik ben liever wat voorzichtig :@
Heb er zeker zin in :Y Maar mijn diepste zegt dat hij niet komt opdagen ;)
pi_86549238
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:20 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

En terecht ^O^
Nah, ze willen gewoon graag een Alfa op de foto zetten en terecht. Kunnen ze op zo'n bureau ook nog eens kwijlen.
pi_86549245
ik denk een avondje 3voor12 luisterpaal muziek te kunnen doen.. is het allemaal ruk -O-
Dan zo m'n eigen muziek maar weer aanslingeren :)
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_86549246
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:15 schreef Yuki het volgende:

[..]

Jij bent toch altijd lief? O+
dat was ik :')
What is understood,need not be discussed...
pi_86549264
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:21 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Nah, ze willen gewoon graag een Alfa op de foto zetten en terecht. Kunnen ze op zo'n bureau ook nog eens kwijlen.
:')
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  vrijdag 17 september 2010 @ 20:22:36 #48
50430 Yuki
Student Midwife
pi_86549273
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:16 schreef xFriendx het volgende:
@ Yuki, ter hoogte van Abbekerk.
Daar kom ik gelukkig zelden :)
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:17 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

qua rijsnelheid ;)
Zo ver was ik ;)
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:17 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

:? Why?
Ik heb er niks mee :)
♥ || Baby catcher in training || ♥
  vrijdag 17 september 2010 @ 20:22:55 #49
50430 Yuki
Student Midwife
pi_86549287
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:21 schreef YipYip het volgende:

[..]

dat was ik :')
Oh ja!

YipYip :* O+
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_86549302
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:21 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik ben liever wat voorzichtig :@
Heb er zeker zin in :Y Maar mijn diepste zegt dat hij niet komt opdagen ;)
lijkt mij beter om het open te benaderen dan (zoals het op mij nu overkomt:) negatief ;)
veel plezier, gaat vast lukken :*
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')