Kort maar af met Peu, PR associeer ik met PurpleRose en daar heb ik t postuur niet voorquote:
Public Relations kan ook nogquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kort maar af met Peu, PR associeer ik met PurpleRose en daar heb ik t postuur niet voor
Ja, ik was onderweg naar u toe, maar aangezien ik dus onderweg al genaaid werd ben ik maar omgekeerd.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:12 schreef Spirit82 het volgende:
oh crap, ik moet er ook nog 1 betalen
quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:12 schreef xFriendx het volgende:
Of public relations, dat past wel weer bij de singles reeks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
En dat is dan weer werk gerelateerdquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Publuc Relations kan ook nog
Ja maar dan heb je het over negatief naaienquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:13 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja, ik was onderweg naar u toe, maar aangezien ik dus onderweg al genaaid werd ben ik maar omgekeerd.
Maar... Gister...quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je in mn auto wilt rijden zul je toch beter je best moeten doen
Vlak voor Avenhorn zeker?quote:
Vind dat je er echt knap mee omgaat. Zoals je vanochtend zei, het kan best dat het besef volgende week pas komt... Maar wil het toch zeggen. Vind je heel sterkquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ze was iets meer ingevallen.. Heb heel veel mensen de hand geschud die ik echt niet ken.. En ik heb haar sieraden erafgehaald.. Ik kreeg alleen de klapoorbellen er niet vanaf.. Maar heb verder alles erafgehaald.. En daarna hebben we de deksel eropgetild en vastgeschroefd zodat ze niet meer kan ontsnappen
quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:13 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja, ik was onderweg naar u toe, maar aangezien ik dus onderweg al genaaid werd ben ik maar omgekeerd.
Ciao stbabylonquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:13 schreef stbabylon het volgende:
Jasper gaat centjes verdienen. Aju plu!
Purplerosequote:Op vrijdag 17 september 2010 20:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kort maar af met Peu, PR associeer ik met PurpleRose en daar heb ik t postuur niet voor
Dat zou je wel willen hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
ja en?quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:14 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja maar dan heb je het over negatief naaien
Is t niet net zoals met aandacht? Negatief naaien is ook naaien?quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:14 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja maar dan heb je het over negatief naaien
en daarom ben ik blij dat ik mn huis niet hoef te delen.. Alleen met varken en lurch, maar die gebruiken mijn oven en douche nietquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En dat is dan weer werk gerelateerd![]()
Shit, stopt net iemand vlak voor mij wat in de oven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |